Saigon Caphe

Leidsestraat 93 1017 NZ Amsterdam Nederland Kaart
31-207370848

Over het restaurant Saigon Caphe

Bij Saigon Caphe Leidseplein draait het om één ding: pho. Een verkwikkende Vietnamese bouillon vol groente en rijstnoedels, niet zonder reden over de hele wereld geliefd. De bouillon staat de hele nacht op en en neemt zo alle smaken op van het vlees, de botten de groente en de kruiden. De vestiging op het Leidseplein is levendig en gezellig.

Menuprijzen

• Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Saigon Caphe

Lindsay B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Het eten was super goed en de bediening was erg vriendelijk. Wij werden heel snel geholpen.
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Erg lekker gegeten en de bediening is vriendelijk. De inrichting is wat drukkig, snel rumoerig
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Dit is zeker het gezelligste filiaal van Saigon Caphe en zeer gunstig gelegen. Omdat we gereserveerd hadden kregen we een ronde tafel op een mooie plek bij een raam. Zo konden we niet alleen van het lekker eten genieten, maar ook van de drukke Leidsestraat.
Samira F.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Ik heb al twee keer bij Saigon gegeten; de eerste keer was heel goed maar gisteravond was ik teleurgesteld. Het eten kwam bij tegelijkertijd met het voorgerecht en de kwaliteit van het eten (beide gerechten) was laag. Het lijkt als het al gemaakt was want het werd heel snel klaar op de tafel. We hadden "Fried rice met kip en garnalen" en was smaakloos en Rundvlees met curry en citroengras maar de vlees was heel slecht! Ik denk niet dat ik een andere keer daar ga eten!
Boterkoek J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Het eten was redelijk. De kip was aan de droge kant. Garnering van uitgedroogde reepjes wortel maakte de presentatie er niet smakelijker op. Inrichting is zeker toe aan vernieuwing. Bediening was zeer vriendelijk.
Ab S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
In Saigon Café keer ik altijd graag terug, het is al jaren lang een uitstekend Vietnamees restaurant.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijke gerechten met verse ingredienten uit de Vietnamese keuken. Aaridg en klant vriendelijke bediening. Kwaliteit gerechten hoog voor een lage prijs. Toppertje aan de Leidse straat. Kom er regelmatig. Met vrienden of alleen voordat ik naar toneelvoorstelling of film ga
Lylian C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Ik bestelde soep en 2 voorgerechten. Had om eerst soep gevraagd, en later de andere gerechten, tegelijkertijd met hoofdgerecht van mijn disgenoot. Al mijn gerechten kwamen tegelijkertijd, heel vervelend, terwijl we later om het hoofdgerecht van mijn disgenoot moesten vragen.
Afgezien van deze onbekwame ober waren de ontvangst en service voortreffelijk.
Linnéa S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Prima service, lekker eten en rustig rond lunchtijd (op een maandag).
Evert C.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Altijd heerlijk oosters
Cornelia S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Lekker & super snel! Perfect voor een goed hapje voor een concert of de bios. Traditionele Vietnamese gerechten voor een goede prijs, alles proeft heerlijk vers.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Sfeervol en smakelijk. Opvallend veel Aziatische gasten, wat een goed teken is voor een Aziatisch restaurant. Gemoedelijk en goede ligging, vlakbij Leidseplein, maar op rustige bovenverdieping. Een vondst en voor herhaling vatbaar.
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk vers eten, vriendelijk personeel en goede prijzen!
Roswitha B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Kwam hier vaker. Leek nogal veranderd, bijvoorbeeld de menukaart. Vlees van mij en tafelgenoot erg taai, smakeloos, saus uit een pakje, liefdeloos. Nadat we aan 2 mensen in de bediening verteld hadden dat het erg tegenviel, het eten zelfs vies was, kregen we een SORRY en dat was het. Op de rekening was onze feedback niet terug te vinden. Enorme achteruitgang aldaar.
Nolja21 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Jammer!!! 2 jaar geleden hier ook geweest, was een van mijn favoriete restaurants, maar het eten nu is niet meer van dezelfde kwaliteit. Vermicelli met gegrilde kip genomen, met wat blaadjes sla en sliertjes wortel. De brokjes kip waren taai en had weinig smaak, was helemaal niet gegrild, gewoon opgewarmd. Het zag er niet smakelijk uit, helaas kan ik hier geen foto bijvoegen. Vroeger kreeg je nog gegrilde kip op een spies met kruiden en specerijen en zag het meer eruit als de slider foto bovenin de webpagina.
Ellen Q.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
lekkere rolletjes en skewers. Ook de soep was heerlijk licht, maar goed gevuld. Prijs is netjes. Wel rekening houden met de trappen als je niet goed ter been bent.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
altijd heerlijk eten. de saladerolletjes en de rijstpannekoek met garnalen is het zalig!!
Service prettig en snel.
het restaurant ligt in de drukke leidsestraat maar zodra je boven komt merk je er weinig meer van. het is mijn favoriete vietnamese restaurant in amsterdam
M. F.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gister hier gegeten met een vriendin. Bediening had al aangegeven bij aankomst dat de keuken een kwartier pauze had en vroeg aan ons of dat geen probleem was. We hadden genoeg tijd dus het was prima. Het eten was lekker zoals gewoonlijk. Onlangs de pauze werden we toch vrij snel bediend! Saigon Caphe aan de Leidseplein een gebruikelijke favoriet!
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Iets tussen een restaurant en een eettentje in. Vooral geschikt voor een snelle maaltijd als je daarna naar een voorstelling of concert gaat.
De bediening is vriendelijk en snel, de inrichting ronduit gezellig, maar de kaart leunt voor een oosterse keuken erg op rundvleesgerechten en het eten is, hoewel smakelijk, merkbaar opgewarmd. Met een voorgerechtje en een paar biertjes erbij, ben je de man tegen de dertig euro kwijt, en dat is aan de hoge kant voor wat je krijgt.
Jeffrey N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten was lekker. Daarvoor zijn we weer terug gekomen. De service was echt heel slecht. Ze kwamen onze soep ophalen terwijl we nog niet klaar waren. Wij wilden hem graag opeten. Het resultaat was dat we het hoofdgerecht koud geserveerd kregen. Erg jammer.