Saigon Caphe

Leidsestraat 93 1017 NZ Amsterdam Nederland Kaart
31-207370848

Over het restaurant Saigon Caphe

Bij Saigon Caphe Leidseplein draait het om één ding: pho. Een verkwikkende Vietnamese bouillon vol groente en rijstnoedels, niet zonder reden over de hele wereld geliefd. De bouillon staat de hele nacht op en en neemt zo alle smaken op van het vlees, de botten de groente en de kruiden. De vestiging op het Leidseplein is levendig en gezellig.

Menuprijzen

• Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Saigon Caphe

Boterkoek J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Het eten was redelijk. De kip was aan de droge kant. Garnering van uitgedroogde reepjes wortel maakte de presentatie er niet smakelijker op. Inrichting is zeker toe aan vernieuwing. Bediening was zeer vriendelijk.
Ab S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
In Saigon Café keer ik altijd graag terug, het is al jaren lang een uitstekend Vietnamees restaurant.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijke gerechten met verse ingredienten uit de Vietnamese keuken. Aaridg en klant vriendelijke bediening. Kwaliteit gerechten hoog voor een lage prijs. Toppertje aan de Leidse straat. Kom er regelmatig. Met vrienden of alleen voordat ik naar toneelvoorstelling of film ga
Lylian C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Ik bestelde soep en 2 voorgerechten. Had om eerst soep gevraagd, en later de andere gerechten, tegelijkertijd met hoofdgerecht van mijn disgenoot. Al mijn gerechten kwamen tegelijkertijd, heel vervelend, terwijl we later om het hoofdgerecht van mijn disgenoot moesten vragen.
Afgezien van deze onbekwame ober waren de ontvangst en service voortreffelijk.
Linnéa S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Prima service, lekker eten en rustig rond lunchtijd (op een maandag).
Evert C.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Altijd heerlijk oosters
Cornelia S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Lekker & super snel! Perfect voor een goed hapje voor een concert of de bios. Traditionele Vietnamese gerechten voor een goede prijs, alles proeft heerlijk vers.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Sfeervol en smakelijk. Opvallend veel Aziatische gasten, wat een goed teken is voor een Aziatisch restaurant. Gemoedelijk en goede ligging, vlakbij Leidseplein, maar op rustige bovenverdieping. Een vondst en voor herhaling vatbaar.
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk vers eten, vriendelijk personeel en goede prijzen!
Roswitha B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Kwam hier vaker. Leek nogal veranderd, bijvoorbeeld de menukaart. Vlees van mij en tafelgenoot erg taai, smakeloos, saus uit een pakje, liefdeloos. Nadat we aan 2 mensen in de bediening verteld hadden dat het erg tegenviel, het eten zelfs vies was, kregen we een SORRY en dat was het. Op de rekening was onze feedback niet terug te vinden. Enorme achteruitgang aldaar.
Nolja21 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Jammer!!! 2 jaar geleden hier ook geweest, was een van mijn favoriete restaurants, maar het eten nu is niet meer van dezelfde kwaliteit. Vermicelli met gegrilde kip genomen, met wat blaadjes sla en sliertjes wortel. De brokjes kip waren taai en had weinig smaak, was helemaal niet gegrild, gewoon opgewarmd. Het zag er niet smakelijk uit, helaas kan ik hier geen foto bijvoegen. Vroeger kreeg je nog gegrilde kip op een spies met kruiden en specerijen en zag het meer eruit als de slider foto bovenin de webpagina.
ellen Q.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
lekkere rolletjes en skewers. Ook de soep was heerlijk licht, maar goed gevuld. Prijs is netjes. Wel rekening houden met de trappen als je niet goed ter been bent.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
altijd heerlijk eten. de saladerolletjes en de rijstpannekoek met garnalen is het zalig!!
Service prettig en snel.
het restaurant ligt in de drukke leidsestraat maar zodra je boven komt merk je er weinig meer van. het is mijn favoriete vietnamese restaurant in amsterdam
M. F.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gister hier gegeten met een vriendin. Bediening had al aangegeven bij aankomst dat de keuken een kwartier pauze had en vroeg aan ons of dat geen probleem was. We hadden genoeg tijd dus het was prima. Het eten was lekker zoals gewoonlijk. Onlangs de pauze werden we toch vrij snel bediend! Saigon Caphe aan de Leidseplein een gebruikelijke favoriet!
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Iets tussen een restaurant en een eettentje in. Vooral geschikt voor een snelle maaltijd als je daarna naar een voorstelling of concert gaat.
De bediening is vriendelijk en snel, de inrichting ronduit gezellig, maar de kaart leunt voor een oosterse keuken erg op rundvleesgerechten en het eten is, hoewel smakelijk, merkbaar opgewarmd. Met een voorgerechtje en een paar biertjes erbij, ben je de man tegen de dertig euro kwijt, en dat is aan de hoge kant voor wat je krijgt.
Jeffrey N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten was lekker. Daarvoor zijn we weer terug gekomen. De service was echt heel slecht. Ze kwamen onze soep ophalen terwijl we nog niet klaar waren. Wij wilden hem graag opeten. Het resultaat was dat we het hoofdgerecht koud geserveerd kregen. Erg jammer.
PC V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Aanrader. Verscholen in de Leidsestraat. Probeer de heerlijke lemon grass ice tea (home made)
Satés voortreffelijk. Mini loempia en fried bami rice noodles. Heel betaalbaar allemaal, supervers en hoog op smaak.
Ook thuis te bezorgen via uber.
Marreke P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Treurige opgang. Zeer vies. Zaal ouwbollig ingericht met veel bordeaux
Tafels Ok
Eten zeer middelmatig de salade lijkt nergens op
Wat Sla wat geraspte wortel diepvries garnalen gr
springrolls met dezelfde inhoud
Lunch menu 9.50 is het niet waard
Waey C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Laatst hier wezen eten de pho met rauwe bief is mijn favoriet hier, goeie soup base en erg malse bief. Zeker een aanrader. Enige feedback is dat het erg warm was in de zaak. Wat frisse lucht / airco op lage stand zou fijn zijn.
Wendeline M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Leuk weer iets nieuws ontdekt te hebben. Locatie waar je normaal gesproken niet zou eten (Leidsestraat) en heb de negatieve recensies achter gelaten. Ik was blij verrast. 1 voorgerecht gedeeld (meer dan genoeg voor 2 personen): de salad rolls. Als hoofd ieder een andere Pho noodle soep. Heerlijke smaak, verse producten. Zelfs te veel om op te eten. Heerlijk cocos-drankje als dessert gedeeld. Bediening OK. Enige minpuntje: rondom onze tafel oogde het niet zo schoon... kauwgom aan zijkant tafel, vieze ramen, vlekken. Zonde , jammer en niet nodig!