Saigon Caphe CS

De Ruijterkade 44a 1012 AA Amsterdam Nederland Kaart
31-204897918

Over het restaurant Saigon Caphe CS

Bij Saigon Caphe CS draait het om één ding: pho. Een verkwikkende Vietnamese bouillon vol groente en rijstnoedels, niet zonder reden over de hele wereld geliefd. De bouillon staat de hele nacht op en en neemt zo alle smaken op van het vlees, de botten de groente en de kruiden. Ideaal gelegen op Centraal Station Amsterdam.

Menuprijzen

7,1

Jouw recensie over het restaurant Saigon Caphe CS

Robert C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Lekker eten, maar doordat onze tafel een beetje verborgen was, was de service minder attent.
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Ik ging met 9 vriendinnen naar Saigon en we werden niet goed ontvangen.
Chagrijnig serveesters. Heel onvriendelijk! geen aanrader !! Ik ga hier nooit meer terug. Bad service!!
Stella V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
De temperatuur was onaangenaam warm ondanks dat het buiten jas-weer was. De Pho bevatte veel vlees maar weinig kruiden, het miste de subtiele smaken. De ontvangst was aller aardigst en aan de waterkant heb je natuurlijk prachtig mensen-kijken-uitzicht. Als de kok hier zijn werk verstaat komen we terug!
Jennh L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Gereserveerd voor 3 personen. Een bevestiging per mail gekregen. Wij waren onderweg en werden gebeld dat er geen tafel meer vrij is omdat er net een grote groep is binnengekomen. Dit is toch onbeschoft? Erg teleurgesteld.
Virginia G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Eten was niet lekker. Service spreekt geen nederlands en heel slecht engels.
luc H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Ze wisten absoluut niet wat glutenvrij was en wilden niet eens in gesprek. Vegetarisch was ook belabberd. Gaan er nooit meer binnen, maar ondertussen ken ik meerdere mensen met die conclusie.
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
voor een doordeweekse maaltijd
Jeanette C.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
vlees in de noodle soep was slecht. Tofu gerecht was goed.
Gaby W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker eten voor een goede prijs.
Dominique D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het eten is hier altijd vers en lekker! Ik kom speciaal voor de saladerollen met garnalen! Ook de pho met dumplings is een favoriet. De bediening is ook erg vriendelijk. Zeker weer voor herhaling vatbaar!
Merle R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten, wat een geweldige smaakbeleving! Hier komen we zeker nog eens terug! Eten wordt snel gereserveerd. Personeel vriendelijk.
Josien B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
beetje onpersoonlijke sfeer en totaal niet geschikt voor kinderen (ik was er met twee).
Jammer dat ze bv geen kipsate voor kinderen hebben.
Sherma B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Een paar maanden geleden was ik helemaal verliefd geworden op de citroengras gestoofde kip, helaas is er in de tussentijd veel gebeurd. Een keer gehad dat er zoete aardappel in zat, en nu weer helemaal geen aardappel en olie om in te zwemmen. Dit is de laatste x, niet meer voor mij!
Pieter .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wat een aanwinst op CS. Toevallig er terecht gekomen. Heerlijk gegeten. We waren met twee en kozen uit de starters de Goi Cuon Tom Nuong, een springroll met een rijstvelletje, dus niet gefrituurd en een Goi Ga, een kipsalade. De roll was fors geportioneerd, heerlijk gevuld en de sausjes (eerste de donkere, dan de lichte). De groene salade was een feest. De shredded kip knapperig gefrituurd. De dresssing spannend.
Eigenlijk waren deze twee gerechten al voldoende voor een maaltijd voor twee. Het delen was geen probleem, mooie bordjes erbij. Toch nog de Pho Bun Bo Hue genomen. Een enorme kom dampende geurende smakelijke bouillon gevuld met mie en rund en varkensbouillon. Bijgeleverd een schaal met smalle basilicum, lente-ui, citroengras, taugeh, gesneden rode pepertjes etc. waar je de soep mee kon opleuken. Prima toevoegingen. Wat hebben we hier heerlijk gegeten en wat een lieve bediening!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
De meeste nieuwe eetgelegenheden aan de verbouwde achterkant van het centraal station in Amsterdam zijn wat mij betreft een aanwinst en Saigon Càphê is zeker geen uitzondering. Alleen al het fantastische uitzicht op het IJ en de erbij behorende bedrijvigheid is een waar genoegen. Ook prettig was de vlotte en grappige bediening door de Engels sprekende dames. Ik had de Saigon saladerol met garnalen en vlees en de kipcurry met brood. Erg lekker allemaal: de saladerol was knapperig en vers bereid en de curry was rijkelijk gevuld en zeer goed op smaak.
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Had goede recensies gelezen over dit restaurant op het centraal station, waar de achterkant een restaurant straat is geworden war je keuze hebt uit vele keukens en restaurants. Met uitzicht op het IJ zit je hier best goed, zeker voor een station. De inrichting van dit Vietnamese restaurant is ook goed, je hebt helemaal niet het gevoel dat je op een treinstation bent en je kunt hier heel goed een avondje dineren. Helaas viel het eten zwaar tegen. Het blijkt ingewikkeld om een goed Vietnamees restaurant in Amsterdam te vinden. Saigon Caphe heeft drie restaurants in Amsterdam, met voornamelijk Pho, de Vietnamese soep, op het menu. De Pho uit Hue die ik kreeg was eigenlijk niet meer dan een kom vermicelli met grote hompen vlees erin (bief en varken), zonder veel smaak. Dat moet echt beter kunnen -ga maar eens in Parijs Vietnamees eten in het 13e arrondissement dat is echt andere Pho.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hier valt heel veel te verbeteren, het eten was redelijk maar de bediening en vooral de orde en netheid in het restaurant zijn ver te zoeken. Lampen smerig en gedeeltelijk defect, lege dozen als een slordige hoop onder de trap.