Saigon Café

6,2
6,3
KW F.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Laatst hier wezen eten de pho met rauwe bief is mijn favoriet hier, goeie soup base en erg malse bief. Zeker een aanrader. Enige feedback is dat het erg warm was in de zaak. Wat frisse lucht / airco op lage stand zou fijn zijn.
Wendeline M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Leuk weer iets nieuws ontdekt te hebben. Locatie waar je normaal gesproken niet zou eten (Leidsestraat) en heb de negatieve recensies achter gelaten. Ik was blij verrast. 1 voorgerecht gedeeld (meer dan genoeg voor 2 personen): de salad rolls. Als hoofd ieder een andere Pho noodle soep. Heerlijke smaak, verse producten. Zelfs te veel om op te eten. Heerlijk cocos-drankje als dessert gedeeld. Bediening OK. Enige minpuntje: rondom onze tafel oogde het niet zo schoon... kauwgom aan zijkant tafel, vieze ramen, vlekken. Zonde , jammer en niet nodig!
Antonie E.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij aten bij de vestiging op het Gelderlandplein. Niets bijzonders, maar op zich wel in orde, zeker gelet op de prijs. Wel weinig groenten en veel witte rijst bij de meeste gerechten. Het terras is mooi en goed verwarmd. Het zit er vaak vol, ook op minder mooie dagen.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Voor de Pho Dac Biet komen wij elke keer weer terug naar deze gekke plek boven de McDonalds in de Leidsestraat. En we zijn niet de enigen: soms moet je even wachten voor een plekje. Maar dat is het altijd meer dan waard!
TvR27 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
PHO EN LUNCHEN IS HET LEKKERSTE IN DEZE VESTIGING!

Inderdaad, ik kom in dit restaurant al een paar jaar en alleen om te lunchen. De pho moet iedereen geproefd hebben, die is het lekkerst hier. Verder vind ik de bediening erg achteruit gegaan. Weinig compassie met de gasten en erg rommelig. Enfin, van al die keren geniet ik zeer van de pho!
Eteninamsterdam2012 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Lekkerste Pho van Amsterdam! De verse spring rolls met beef zijn ook een aanrader! De gefrituurde spring rolls zijn helaas erg vet.
Het decor is niet heel gezellig, maar leuk uitzicht op de westerstraat als je een tafeltje aan het raam hebt.
Mascha L.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Super slecht gegeten. Als je denkt dat je in een vietnamees restaurant zit, dan ben je hier helemaal aan het verkeerde adres.
Pistoletjes met kip en saté saus..... De saté saus kan je niet proeven, aangezien de dressing???, die ook in je pistoletje zit wel erg aanwezig is. Kip en saté saus worden koud geserveerd!! De bediening interesseert het helemaal niks of je het lekker vindt of niet. Moment van betalen is in principe ook niet echt nodig voor het personeel, na meerdere keren roepen wordt er geknikt dat het oké is dat het geld op tafel ligt. En goedendag zeggen zit er ook niet in.
Kortom, wij komen hier nooit meer terug!
Ilja V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Je verwacht het niet midden in het centrum vlakbij het Leidse plein- maar wat een heerlijk restaurant. Mijdt aub wel de zaterdagavond....dan is het zo druk dat er een tweede gedeelte open gaat.
De zitjes bij het raam zijn perfect....de Vietnamese loepia's gevuld met garanalen zijn top. Laat de eigenaar gewoon voor je koken en laat je verassen!
Arm .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Lunch soep met broodje kip saté. Soep prima,met een schaaltje groenten om e.v. zelf nog toe te voegen. brood ook maar de kip was lauw.
van de grote kaart mag je niet alles bestellen. Glas wijn was goed, bediening ook maar het was er zo koud.
De deur gaat open als je er in komt en ook van zelf dicht maar dat duurt een eeuwigheid....
TanjaV .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Had hoge verwachtingen toen ik binnenstapte met mijn gezelschap op de vestiging Gelderlandplein want van buitenaf ziet het er aantrekkelijk uit. Het viel al snel tegen toen ik mijn noedelsalade met kip(saté) kreeg en mijn gezelschap hetzelfde maar dan in de beef-variant. De kip had smaak maar leek opgewarmd vanuit de koelkast, absoluut niet vers en een beetje taai. De bief was volgens mijn gezelschap niet veel anders. We hebben het grootste gedeelte laten staan helaas. Misschien zijn de andere gerechten van betere kwaliteit maar dit was een tegenvallende eerste kennismaking,
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gisteren gegeten in Saigon. Leuk gelegen op de 1e verdieping in de Leidsstraat. Inrichting is sfeervol en prettig ruim opgezet. Bediening was goed, niet heel kundig. Het eten (Pho beef en Lemon grass Curry chicken) stond snel op tafel en was lekker, doch niet onversmadelijk.
Sanneme .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gegeten in nieuwe restaurant op Gelderlandplein. Mooie zaak. Het was propvol, maar het was dan ook een zaterdagavond. Mensen werden geweigerd. Dit was een goedlopende tent, dachten we. Nu maar hopen dat het eten ook goed was.
Het eten was zeker niet slecht, lekkere pannekoekjes, kip met rijst, noodle soep met rauwe beef die gaarde in de hete bouillon, maar de bediening! Nog nooit zo iets meegemaakt. Het was druk en de bediening had het duidelijk moeilijk om alles bij te houden. Drankjes kwamen niet. Toen het eerste gerecht werd geserveerd, bleek er een misverstand. Wij hadden een ander gerecht aangewezen dan we hadden gezegd. Kan gebeuren. Maar, vervolgens hield de bediening voet bij stuk en moesten we het verkeerd bestelde gerecht alsnog accepteren. We konden een ander gerecht bijbestellen, maar het was onze fout, dus moesten wij er zelf voor opdraaien. Vervolgens dreigden we meteen op te stappen. Het gaat er in een restaurant vooral om dat wij tevreden zijn, dachten we en niet dat we hun"ongeschreven" regels moeten respecteren. Vervolgens werd ons gezegd dat ze niet begrepen waaarom "wij zo'n attitude hebben". Misschien verwachten wij voor het geld dat wij betalen een fijn avondje door te kunnen brengen. Tip: er zijn zoveel restaurants in Amsterdam. Het gaat niet meer alleen om eten en decor, het gaat om de hele beleving. We komen nog wel eens een keertje terug als de bediening wat beter is.
Tobey .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
We hadden een VietAsian 4-gangendiner van de chef. De voorgerechtjes, een klein loempiaatje en een summer rol, waren het lekkerst. Vers en smakelijk. De kipsaté vond ik minder, een beetje vreemd vlees. Het hoofdgerecht, de viscurry, vond ik beneden de maat. Bremzout en smaakte niet naar curry. Grote grove hompen vis met vel en graat. Niet prettig. Tafelgenoot had gestoofd rundvlees met ook al zulke grote stukken. Dat was iets beter. Nagerecht warme taro met kokosmelk is origineel, nooit eerder gegeten.
De atmosfeer is onplezierig. Donkere, beetje vreemde ruimte met een grote lege bar en met harde, echt storende muziek die niet geschikt is voor een restaurant zodat het converseren wordt bemoeilijkt.
De service is niet onvriendelijk maar heel vluchtig en ongeïnteresseerd.
Geen redenen om hier eens terug te keren.
Steven1 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Een van de betere Vietnamese restaurants in Amsterdam. Gerechten zijn naar onze mening authentiek. Verse producten, goede pho en bun. Verder vinden wij de avocadoshake een aanrader. Van de service hoef je niet veel te verwachten. Bediening is aardig, maar soms lastig bereikbaar.
Nathan K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Voor Amsterdam komt dit restaurant het meest dichtbij de traditionele Vietnamese keuken! Lekkere Pho's, en goeie grill gerechten. Overal erg tevreden en heb mijn favoriete stekje voor mij pho gevonden.
Vaak druk in het weekend.
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Al jaren topeten voor een mooie prijs jammer dat de bediening steeds minder is, komt laat met drankjes is nors en niet attent
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Al eerder geweest en toen heel tevreden, dus opnieuw naar Saigon Café zonder de recensies van tevoren te lezen. Daarom enigszins verrast door de recensies hiervoor, want het was gewoon weer goed. Het Johannes van Dam menu genomen met van alles en nog wat tegen een zeer schappelijke prijs. Alles was vers en smaakte uitstekend. Ook de Pho en daarvan heb ik er heel veel "getest" in Vietnam. Het interieur is wat minder, maar de bediening ging vlot en correct.
D V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
De Hanoi lunch (de beef pho en broodje sate) afgehaald. De pho was rijkelijk gevuld en prima van smaak. Ook het pistoletje met sate was erg lekker en de lemongrass ice tea is een aanrader.
Arja75 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Wat een verloren zaak is dit. Interieur is oud en niet bijgehouden. De service is niet aardig en weinig behulpzaam. Het voorgerecht de rijstvellen met groente waren nog ok. (Kan weinig misgaan). De pho was zo slecht echt niet normaal. We zijn binnen 10 minuten weggegaan. Zonde van mijn tijd en geld.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Ik was hier nog niet eerder geweest, maar wat een smakelijke gerechten voor een hele schappelijke prijs. We hebben koude loempia's, saté, Vietnamese salade met lotuswortel, garnalen en kom met rijstnoedels, groenten en verschillende toppings gegeten. Ik kom zeker terug en ik ben niet de enige, want het was gezellig druk.