Saigon Asian

Meer informatie over restaurant Saigon Asian

• Catering
Barry123 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Saigon is een Aziatisch restaurant met een uitgebreide keus. Op loopafstand van de haven van wemeldingen. Uitstekende vietnamese loempia's, dim sum en yakatori spiertjes. De hoofdgerechten vers en lekker. Wokgerechten naar keuze en terayaki schotels zoals je ze hoopt te krijgen. Een Aziatisch restaurant met lage prijzen en hoge kwaliteit. Jammer dat we zo ver weg wonen!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Vaak geweest. Echt de smaak van Azië zoals ik ze van mijn reizen ken.
Echt top, en een enorme variatie.
Een aanrader!! Ook de afhaal is heerlijk.
Farti V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Het was echt niet te eten, smakeloze bami ( terwijl ik nasi bestelde)mini bakjes met nog meer smakeloze droge gerechten, dit is nu de 2e x ,mij gaan ze daar nu echt nooit meer zien
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Gister avond hier gegeten met familie. Het all you can eat is een nieuw concept binnen dit restaurant heb ik begrepen. Een leuk systeem met verschillende ronde's waarin je gerechtjes kunt bestellen. De gerechten zijn van zeer goede kwaliteit en leuk! Service was ook goed en de inrichting van het restaurant is ook erg leuk. Zeker een aanrader!
RoelVW .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
'Dit is echt een onwijs goed restaurant ! Ik kom er voor uit Zierikzee rijden ( de vriendelijke bediening weet dit , en pakt het eten dubbel in ).
Wat opvalt zijn de smaken van de gerechten , dit vind je niet bij de standaard chinees .
Sinds ik bij I Buddha kom , vind ik de restaurants op Schouwen maar laffe hapjes serveren .
Mij zul je er zo vaak mogelijk terug zien !!!
Maakthetuit .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Wederom heerlijk gegeten, ook voor vegetariërs een echte aanrader!!
Geen standaard Chinees, veel verse groenten.
Vriendelijke, behulpzame bediening, top !
Marank L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Terug van vakantie besloten mijn vrouw en ik om ter afsluiting te gaan eten bij I-Buddha. Het verrassingsmenu met vlees en vis genomen. Bij mijn eerdere recensie van 3 april was ik zeer positief over dit restaurant. Dat viel deze keer zwaar tegen. De geserveerde hoeveelheid vis was minimaal en ook het vlees was niet wat we gewend waren. Jammer, het leek zo goed te gaan met dit restaurant. Even een tijdje niet.
Colin F.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
We zijn hier op de vrijdagavond om 20:30u nog binnen gelopen en vriendelijk ontvangen door de bediening. Een voorgerecht(Garnalen op suikerriet) en hoofdgerecht (tipan eend met groente in oestersaus) het eten was met zorg bereid en zeer smakelijk, geen haastwerk. Bediening is vriendelijk en attent. Vooraf kun je op de website het menu bekijken
Marank L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Met mijn vrouw op tweede paasdag op goed geluk naar dit restaurant toe gegaan. Geen eigen parkeermogelijkheid dus auto een paar honderd meter verderop moeten parkeren. Maar het was de moeite waard. A la carte gegeten.Het eten wordt allemaal vers bereid zodat het iets langer kan duren voordat het wordt geserveerd. Veel authentieke gerechten. Prijzen redelijk en bediening attent. Gaan zeker nog een keer.
Hugowow .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Heerlijk gegeten hier. Bediening is ook prima.
Babi pangang lekker knapperig en mals zoals het hoort.
Prijs/kwaliteit verhouding is ook dik in orde!
Siempi .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Telefonisch een combinatie menu van 3 gerechten plus bami voor 2 personen besteld. Kon het binnen 15-20 min af komen halen werd mij verteld, en inderdaad de maaltijd stond voor me klaar. Het eten was erg lekker en meer dan genoeg voor 2 personen. We hebben er zondag nog een keer met zijn 2en van kunnen eten. Het eten was zeer goed verpakt in bakjes die je kon gebruiken om de maaltijd nogmaals in de magnetron te verwarmen, Ik ga hier zeker nog eens vaker afhalen.
Jacques H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
De zaterdag voor oud en nieuw voor 40 man eten besteld bij I-Buddha. Heerlijke aparte gerechten maar ook de basis-gerechten van een uitzonderlijke kwaliteit. De cha siu was fantastisch. Dank ook voor de flexibiliteit.
Stijnrotterdam .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Zeer vriendelijke bediening. Veel van het eten is net als in Azie zelf, alles vers bereid met de grootste zorg. Vele heerlijke en royale gerechten met unieke smaakjes. Het is niet het standaard Chinese restaurant waar je niet terug wilt komen. Ik kom er bijna wekelijks en zou er eigenlijk vaker moeten komen.