Sahne Etiler

75-C Dordtselaan 3081 BG Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sahne Etiler

Ilayda2007 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Vandaag zijn we gaan eten bij een pas geopend restaurant. Mijn keuze was mixgrill die ik smakelijk naar binnen sleurde en vrouwtje nam een portie gamba's. Natuurlijk werd er met tappas begonnen. Zaak ziet er mooi uit van binnen maar jammer dat er geen uitzicht heeft. Verder zijn we prima verholpen. Een echte aanrader...
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
We waren met 6 personen na een concert in Ahoy. Voorgerecht samengesteld door de kok was met dan lekker. Met humus, brood en allerlei andere lekkere dingen. Hoofdgerecht mixed grill. Anderen hadden spareribs of het kipgerecht. Allemaal even lekker ????
Technikus .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Gisteravond gaan eten bij dit restaurant dat pas geopend is. We kozen voor dorado en spareribs. Tapas werd gebracht als smakelijke starter en daarna aardige portie spareribs voor mijzelf en een mooi gegrilde dorado voor mijn partner. Zaak met een warme en sjieke uitstraling waar je zelf je muziek mag bepalen. Een nieuw adres voor ons als wij naar ahoy gaan.
Cristian V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Deze zaak is echt een aanwinst. Spies met lamsvlees gegeten in combinatie met herdersalade. Goed glas wijn gedronken, allemaal voor zeer schappelijke prijzen. Mooie ruimte waar ook gerookt kan worden. Je favoriete muziek kun je zelf selecteren middels een moderne stijl jukebox. Prima plek om met partner of stel vrienden een gezellige avond door te brengen.