Sagar Royal

Meer informatie over restaurant Sagar Royal

• Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Gek dat je zulke wisselende recensies leest over Sagar. Ik moet zeggen: elke keer eet ik hier met plezier. Vriendelijke vader en zoon (mama staat in de keuken), goed eten, redelijke prijzen en zeer constante kwaliteit. Lekkere curry's, goede tandoori gerechten en met niks is iets mis. Wat mij betreft een echte aanrader. Ook al is het soms wat stiller en soms hartstikke vol.
Shamim T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Sfeer is goed. Heerlijk gegeten.
Lams biryani en kebab was heerlijk.
Als toetje mango ijs geweldig lekker.
Je mag eten wat je niet op krijgt meenemen.
Daphie .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Na een mooie koningsdag hier een hapje gaan eten. We zijn er eerder geweest en toen waren we heel tevreden. Toen we binnen kwamen om 19.00 waren niet alle tafels bezet. Het is een familie restaurant, vader en zoon in de bediening en moeder in de keuken met een hulp. We konden meteen gaan zitten en hadden snel een drankje (door zoon ingeschonken) en de papadum. Niet lang daarna liep het restaurant helemaal vol en konden vader en zoon het niet meer aan, ze kregen er zelfs ruzie om. Ze liepen beide rond te rennen als een kip zonder kop. Op een gegeven moment kwamen er een aantal dochters binnen om assistentie te verlenen maar het bleef heel chaotisch en heel lang wachten op het eten.Het voorgerecht hadden we rond 19.30 maar het hoofdgerecht pas om 20.30. We hadden als voorgerecht een Mulligatawny soup (lekker maar weinig) en een Sagar Mix (van de latere hoofdgerechten 1 stukje vlees). De hoofdgerechten Tikka kip massala en Tikka lam massala waren goed van smaak maar het was heel weinig (6 stukjes). (En ik ben echt geen grote eter!)Het vlees was wat droog,geen waar voor je geld. De groenten leken niet vers, ze smaakten naar gemixte groenten uit de diepvries. De naan was lekker en warm, maar ook niet erg veel.
De deur naar buiten bleef voortdurend openstaan als er mensen in en uit gingen dus ik had het tijdens het eten steeds koud.
Al met al een teleurstellende ervaring, ik zal niet zo snel weer komen.
Maheen1986 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Wij zijn met een groep van 6 geweest.
Lekker gegeten,heel rustig, niet haastig voor het nemen van bestellingen.

Lekker en iets matig gekruid.Lekkere lassi .

Decor is goed
Navin S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Last month i visited Sagar Royal with my girlfriend as she was waging me to go to an Indian cuisine restaurant.We are believed to have Sagar Royal at Amstelveen for Indian Cuisine, with tasty delicious food, peaceful and nice aromatic ambiance and waiter who are quick in serving the required dishes. Perfect place to spend your evening.
Ammar K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Zeer aardige medewerkers! Uitstekende service en heerlijke eten. Normale porties: niet te veel maar ook niet te weinig. Bovendien hadden wij de mogelijkheid om eten wat overbleef in te laten pakken.

Top avond gehad!
ZR X.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Enkele weken geleden hier iets kleins gegeten. De zaak ziet er aan de buitenkant mooi uit, maar binnen is het nogal gedateerd. Druk was het niet, en volgens de overige recensies heeft het zn beste tijd al gehad. Totaal 3 tafels bezet en in de keuken bleek maar 1 persoon te werken, die hulp kreeg van 1 van de 2 medewerkers voor. Het bleek een gezin te zijn die de zaak al tientallen jaren runde.

We hadden een tandoori kip en chicken tikka met rijst en naan brood. Het eten was ok, maar als uit eten gaat wil je ook graag een plek treffen met een atmosfeer van gezelligheid en geroezemoes. Anders kan je net zo goed afhalen en thuis eten.
Locatie is goed in het oude dorp van Amstelveen met op loopafstand meerdere goede restaurants. Het is een zaak die aan zijn einde zit en eigenlijk plaats moet maken voor een nieuwe uitbater die er weer nieuwe levendigheid in blaast.
Gfranschman .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Vandaag geweest Sagar Royal voor een afhaalmaaltijd. 2 gerechten besteld: Lamb Tika Massala en Butterchicken plus 2x Garlic Naan. Thuis blijkt dat beide afhaalgerechten een zeer klein portie vlees bevat. Nog niet eens voldoende voor een kind. Daarbij smaakt de Butterchicken eerder zurig dan de zoete smaak die hoort bij dit gerecht. Ook de 2x Garlic Naan zijn zeer klein. Ik zal hier nooit meer gaan eten. Absoluut geen aanrader en nu begrijp ik ook waarom er vrijwel nooit iemand in het restaurant zit te eten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Samen met mijn vrouw heerlijk gegeten bij Sagar Royal. Wat is Indiaas voedsel toch lekker! Eigenaar, zijn zoon en de kok (vrouw van eigenaar) kwamen ons allen begroeten aan tafel en maakten een praatje. Erg gezellig. Leuke mensen. Mooie entourage. Porties zijn precies goed. Hebben al meerdere malen Indiaas gegeten, maar dit was echt de topper. Als we weer in de buurt komen, gaan we hier weer lekker eten.
Joshi .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2013
Ik heb hier gegeten met een grote groep collega's. Het liep allemaal erg rommelig omdat we opeens toch niet a la carte konden eten.. De kok had wel een menuutje voor ons waardoor we jammer genoeg allemaal hetzelfde kregen. Dit leek even opgepiept in de magnetron en ik vond het niet erg bijzonder. Bediening was oké, de rekening was buiten alle proporties. Totaal niet in verhouding met wat we genuttigd hebben. Jammer.
Wimmieaveen .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
We komen hier geregeld en graag. Soms ook voor het bezoeken van het theater. Ze houden dan goed rekening met de tijd. Service is ook gewoon super. Eten is heel gevarieerd. Keuze uit vele curry's. gezellige sfeer. Er is altijd klandizie. Dat is wel zo gezellig. We zien er ook vaker kinderen en families. We eten zelf ook wel eens met dochtertje. Wordt goed mee omgegaan. Eten is niet te pittig. Bevalt ons kortom erg goed.
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2013
Excellent food fish rice and vegetables
House wine good price/quality
Friendly service
Its not a first time visit but a 5th thats wy i am coming back.
Carlo VAN MALLEGHEM
Johanmachiel .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2012
Met 4 personen lekker gegeten.
In de recensies staat dat de porties klein zijn.
Wij hebben daar niets van gemerkt.
Voorgerechten en hoofdmaaltijd zijn zeker niet duur. Ook een Indiaas biertje kost je de kop niet.
Je moet even weten hoe de menukaart werkt en dan kun je kiezen tussen verschillende soorten van bereiding (tot zeer heet aan toe). Wij vroegen zelf om Naan (soort brood pannenkoek) bij het hoofdgerecht. Voor 4 personen kun je gemakkelijk volstaan met 2 x Naan.

Dus lekker gegeten en gezeten in comfortabele stoelen.

Familie Bruijntjes

Annette L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Heel mooi restaurant in Amstelveen, waarvan je hoopt dat het eten natuurlijk net zo goed is. Helaas, het eten wat flauw van smaak en zeker niet wat je verwacht in een Indiaas restaurant. Kleine porties, weinig kruiden en relastief duur voor de kwaliteit. De bediening is vriendelijk, maar helaas niet echt capabel. Niet opletten bij het afruimen van de tafel, en ook niet erg snel. Tevens komt de gastheer een praatje maken, die net even te lang duurt.
Nouz .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2012
Al heel wat jaartjes kom ik in dit familie restaurant. Er staan verschillende pakistaans/Indiase gerechten op het menu. De samosa pasteitjes en tandoori chicken blijven m'n favoriete gerechten. De porties zijn zeker voldoende en de smaak is authentiek. Het restaurant is netjes en schoon ingericht. De service is goed. Amstelveen is nog steeds erg blij met Sagar Royal. Tot ziens!
Deepak .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Laat je niet foppen door de uitstraling. Zeer slecht eten en veelste duur eten. Biryani is echt gewone rijst met een kleursel doorheen zonder rozijnen noten ed. Maar trots dat ze erop zijn. Paneer is droog en taai ondanks dat het in jus is. Alleen de buitenkant vd Tandori kip is een beetje rood, van binnen smakeloos en wit. Echt geld en tijdverspilling.