Saffraan Restaurant (eindhoven)

Tongelresestraat 321 5642 NB Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Saffraan Restaurant (eindhoven)

Oeroude tradities

Proef de warme, rijke smaken van de Afghaanse en Perzische keuken. Eeuwenoude recepten en tradities die nu nog steeds ontzettend lekker zijn. Iedereen die hier werkt doet dat met het grootste plezier, je voelt de passie en liefde voor heerlijk eten en gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Saffraan Restaurant (eindhoven)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• Amex , Pin
  • Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De ingang is een beetje een rommelig gangetje, maar het restaurant ziet er strak en modern uit, met sfeervolle accenten. De tafels bestaan vooral uit u-vorm zitjes, wat een beetje privacy en geborgenheid geeft. De porties waren ruim. Het menu gaf voldoende afwisseling en het eten was prima in orde. De bediening was attent. Niks op aan te merken en goede prijs/kwaliteitverhouding.
Lieve W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eerste kennismaking met Afghaanse keuken. Zeer fijne smaken. Mooi verzorgd. Rustige sfeer.
John E.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
zeer goed, net als altijd. Goede ontvangst. Zeer lekkere met zorg bereide en geserveerde maaltijden.
Voor wie er nog niet mee bekend is, een goede uitleg bij de gerechten
Goof V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vanwege veel positieve recenties besloten hier een keer te gaan eten, en ze maken het waar. Mooie lekkere gerechten, en hele aardige bediening!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Zeer vriendelijke bediening! Het restaurant ziet er ook erg sfeervol uit. Een heldere uitleg van de kaart. Als aperitief kregen we een glaasje met een Arabisch drankje, lekker fris. We kozen voor het saffraan-combinatie gerecht. Dat was werkelijk super goed verzorgd en smaakte heerlijk. Dit restaurant is zeker een aanrader!
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Leuk eenvoudig restaurant. Verrassende smaken. Lekker gegeten! Vriendelijke bediening die uitleg geeft over de gerechten. De entree naar het restaurant is een gang die nog wat opgeknapt mag worden.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een heel sfeervol ingericht restaurant. Erg lieve en vriendelijke bediening. We komen hier zeker nog eens terug.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk eten, fijne service, aardig, leuke sfeer en veel keuze. Ik ga er zeker nog een keer naartoe, AANRADER!
A. B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Een aanrader!! Goede uitleg bij de gerechten. Kom hier zeker nog een keer terug.
Noor J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Een echte aanrader, wat een vriendelijke mensen en FANTASTISCH eten. Noh nooit zoveel smaal geproefd. En het is niet pittig ofzo maar gewoon een mooie combinatie kruiden bij elkaar. We zaten bij iedere hap: mmmmmm...
Albert F.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Plezierige verwelkoming, persoonlijke bediening aan tafel. Goede toelichting op gerechten. Boeiende gesprekjes over taal, cultuur, overeenkomsten en verschillen. Een aanrader!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk en heel bijzonder gegeten. Echt heel servicegericht, een klantvriendelijke dame in de bediening! Inrichting past bij het restaurant, vooral heel keurig en verzorgd. Wij komen zeker terug!
Martine M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Zalige gerechten, supervriendelijke ontvangst en bediening, een zeer geslaagde avond. Aanrader! Wij komen zeker nog een keer terug.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gastvrij ontvangen, en uitleg bij de diverse gerechten.
Genoten van een combinatie Afghaanse en Iraanse keuken.
Kom hier zeker terug voor de andere gerechten te proeven.
MMo M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
De gastvrouw is heel vriendelijk en geeft uitleg bij elk gerecht. We hebben de Saffraan proeverij genomen en die was heerlijk. Prettig dat je dicht bij het restaurant gratis kunt parkeren i.p.v. in de drukte van de stad.
Ray V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Geweldig gegeten , bediening was perfect. Ik kan niet beoordelen of het authentiek Perzisch eten is maar we hebben daar goed gegeten. Ik heb ooit eerder in de buurt van Delft Perzisch gegeten en die hebben daar een behoorlijke goede naam. Het eten bij de Safraan is op gelijke niveau, kortom een aanrader voor diegene die uberhaupt van goed eten houden en minder kritisch zijn op hoe het eigenlijk zou moeten smaken volgens de Perzische keuken.
Misja G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hadden nog nooit Iraans/Afghaans gegeten, maar we zijn positief verrast! Het eten was erg lekker, maar vooral de gastvrouw/kok heeft de avond gemaakt. Uitgebreide beschrijving bij elk gerecht en een heel persoonlijke benadering.
Arend B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We zijn weers eens naar dit restaurant gegaan en we hebben genoten. Mooie gerechten die met hun specifieke kruiden je naar een andere wereld brengen. Ze weten met eenvoudige middelen en vooral prachtige kruiden je een geweldige smaak ervaring te geven. Ik kan dit een ieder aanbevelen om een keer over de "grens" te gaan eten.
thea M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het restaurant is verdeeld m.b.v. verscheidene nissen met openheid. We aten hier met de AH restaurantactie. Het menu was een heerlijke kennismaking met de Afgaande en Iraanse keuken, voorafgaand door een smaakvol drankje net als basis rozenwater. Er was een hartelijke bediening en uitleg van het van het geserveerde eten. Wat mij betreft had de kachel iets hoger mogen staan.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk en bijzonder gegeten! Een mooi drankje vooraf met rozewater en chiazaad. Een heerlijk voorgerecht met lamsgehakt en deeg, verschillende soorten rijst uit Afghanistan en Iran en een bijzonder nagerecht met ijs en een bepaald soort draadjes. Een heerlijke avond. Het enige was dat we het na verloop van tijd vanuit de grond (het vroor wel buiten, maar hier kunnen ze wellicht nog iets aan doen) koud kregen, we zaten verder erg gezellig in een nisje.