Saffraan Restaurant (eindhoven)

Tongelresestraat 321 5642 NB Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Saffraan Restaurant (eindhoven)

Oeroude tradities

Proef de warme, rijke smaken van de Afghaanse en Perzische keuken. Eeuwenoude recepten en tradities die nu nog steeds ontzettend lekker zijn. Iedereen die hier werkt doet dat met het grootste plezier, je voelt de passie en liefde voor heerlijk eten en gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Saffraan Restaurant (eindhoven)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Saffraan Restaurant (eindhoven)

Ted D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Giesela M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Was ervan uit gegaan dat de kaart enigszins hetzelfde zou zijn als bij Saffrraan Utrecht. Die is grotendeels Turks. Hier Afghaans en Iraans, heerlijk gegeten. Maar ls je niet van Lamsvlees houd heb je beperkte keuze.
Zeker een aanrader ook in Utrecht!
Fenne J.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Deze maand al twee keer bij Saffraan wezen eten. Beide keren een proeverij genomen. Een combinatie van heerlijke gerechten. Puur en lekker gekruid. De bediening was eigenlijk net zo puur. De passie voor hun eten en afkomst laten ze duidelijk merken. Erg leuk, zeker een aanrader!
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Een ontwapenende ontvangst gevolgd door heerlijke thee en erg verrassende creatief opgediende gerechten. De service is van top niveau. Wij komen hier zeker terug!
Nelly G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten , fijne smaken een hele nieuwe ervaring
Vriendelijke bediening
Super genoten
Marco G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijke smaken, ik herkende ze van een kort verblijf in Kaboel in 2005. Maar nog veel verfijnder. Super vriendelijke mensen, bijzonder locatie midden in een woonwijk buiten het centrum. Saffraan wil ontdekt worden en ze is dat meer dan waard.
Yofresh .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Ongelooflijk lekker eten met verrassende combinaties, het is authentiek ingericht, vriendelijke bediening en een prima prijs! Kan het iedereen aanraden om hier te eten
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Met vijf personen hier gegeten. Wij kenden het restaurant niet. Het ligt midden in een woonwijk. Hier combinatie van Afghaans en Iraans gekozen. Verrassende smaken. De gerechten worden netjes opgediend en uitgelegd.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Een flink uitje buiten het uitgaansgebied van Eindhoven aan een doorgaande weg ligt restaurant Saffraan, oprecht een verrassing.
Een mooie strak ingerichte zaak met niet overdreven Perzische attributen met vriendelijk en vlot personeel. Bescheiden menukaart met Afghaanse en Iraanse gerechten. Het thema saffraan komt overal in voor, als was het maar dat de gin tonic iets geel wordt aangeboden.
Heerlijke gerechten, origineel van smaak. Eigenlijk weinig anders over te zeggen, een uitstekend adres, van harte aanbevolen.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar. We raden de Perzische keuken aan iedereen aan!
liesbethdeckers .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Samen met vrienden gezellig gegeten in een ontspannen omgeving. Heerlijke gerechten, waartussen ik inmiddels een aantal favorieten heb.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De ingang is een beetje een rommelig gangetje, maar het restaurant ziet er strak en modern uit, met sfeervolle accenten. De tafels bestaan vooral uit u-vorm zitjes, wat een beetje privacy en geborgenheid geeft. De porties waren ruim. Het menu gaf voldoende afwisseling en het eten was prima in orde. De bediening was attent. Niks op aan te merken en goede prijs/kwaliteitverhouding.
Lieve W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eerste kennismaking met Afghaanse keuken. Zeer fijne smaken. Mooi verzorgd. Rustige sfeer.
John E.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
zeer goed, net als altijd. Goede ontvangst. Zeer lekkere met zorg bereide en geserveerde maaltijden.
Voor wie er nog niet mee bekend is, een goede uitleg bij de gerechten
Goof V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vanwege veel positieve recenties besloten hier een keer te gaan eten, en ze maken het waar. Mooie lekkere gerechten, en hele aardige bediening!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Zeer vriendelijke bediening! Het restaurant ziet er ook erg sfeervol uit. Een heldere uitleg van de kaart. Als aperitief kregen we een glaasje met een Arabisch drankje, lekker fris. We kozen voor het saffraan-combinatie gerecht. Dat was werkelijk super goed verzorgd en smaakte heerlijk. Dit restaurant is zeker een aanrader!
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Leuk eenvoudig restaurant. Verrassende smaken. Lekker gegeten! Vriendelijke bediening die uitleg geeft over de gerechten. De entree naar het restaurant is een gang die nog wat opgeknapt mag worden.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een heel sfeervol ingericht restaurant. Erg lieve en vriendelijke bediening. We komen hier zeker nog eens terug.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk eten, fijne service, aardig, leuke sfeer en veel keuze. Ik ga er zeker nog een keer naartoe, AANRADER!