Saffraan Restaurant (eindhoven)

Tongelresestraat 321 5642 NB Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Saffraan Restaurant (eindhoven)

Oeroude tradities

Proef de warme, rijke smaken van de Afghaanse en Perzische keuken. Eeuwenoude recepten en tradities die nu nog steeds ontzettend lekker zijn. Iedereen die hier werkt doet dat met het grootste plezier, je voelt de passie en liefde voor heerlijk eten en gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Saffraan Restaurant (eindhoven)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• Amex , Pin
  • Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Hartelijke warme ontvangst, kon niet beter!
Heerlijke verfijnde gerechten, voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen die echt iets anders wil.
TOP!
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Derde keer dat we er zijn gaan eten. We hebben weer heerlijk gegeten!! Het personeel is erg vriendelijk. Aanrader om te gaan eten!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Erg smakelijk gegeten in een fijne omgeving.
Prettige en vlotte service.
Mooie aankleding van de zaak.
Kom er zeker nog eens terug
Beste Jan,

Dank voor je reactie! Gezellig dat jullie er waren.
Mehdi J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Kwaliteit van de gerechten niet goed en ook service van personeel niet vriendelijk . Wij vinden helaas in totaal niet goed en wij gaan niet meer . Teleurgestelld ????????????
Beste Mehdi,

Dank voor uw reactie. Door uw feedback blijven wij scherp.
Wij zullen elke dag zowel ons zelf als de kwaliteit van
onze gerechten verbeteren.
Het is spijtig dat wij niet aan uw wensen hebben kunnen voldoen.
Wij hopen alsnog dit een volgende keer te kunnen rechtzetten.

Ik wil u alsnog bedanken voor uw bezoek.
Mathijs K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten.
Vriendelijk personeel en mooi ingericht.
Verbeterpunten:
Het eten en de ruimte hadden iets warmer gemogen.
Maar al met al zeker wel een aanrader!
MC_B .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Er was rekening gehouden met onze wensen. Het eten was heerlijk en het werd goed uitgelegd. We voelden ons echt welkom.
Stargate .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel lekker en mooi opgediend.
Alles is heel vers en een gevarieerde menu.
Het personeel is heel vriendelijk.
De inrichting is heel mooi.
Houdin P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voor de zoveelste keer wezen eten bij Saffraan. Lekker eten, prima bediening, en goede sfeer. Alleen het akoestiek is erg slecht, ik hoop dat dat te verbeteren valt. Ik kom hier namelijk erg graag.
Berenicefr17 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisteren met vriendinnen lekker uit gaan eten met de AH restaurant actie.
We waren 8 personen aan tafel. Het eten was erg lekker, de mensen erg aardig, alles was netjes en lekker.
Goede prijs , lekker eten , mooi gepresenteerd en goede bediening echt en aanrader! Helemaal Top!
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Normaal zouden we niet snel voor dit type cuisine kiezen maar: erg goed gegeten, verrassende gerechten en heerlijk gekruid. Zou er zeker weer gaan eten. Echte aanrader!
Ine65 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Afgelopen woensdag gegeten bij Saffraan. We hadden geen idee wat we ons moesten voorstellen bij de Afghaanse en Iraanse/Perzische keuken dus we lieten ons verrassen.
De starter was een gerechtje van pastabuideltjes met een gehaktvulling. Het deed een beetje Italiaans aan. Heel lekker. Als hoofdgerecht gegrilde kipfilet en gegrild lamsgehakt, geserveerd met 2 soorten rijst en diverse schaaltjes met warme en koude bijgerechten. Vooral de kipfilet, gemarineerd in saffraan, had een verrassend geurige smaak en was zo zacht en mals. Als nagerecht kregen we sliertjes van zetmeel bevroren in rozenwater (wel heel erg koud) en heerlijk huisgemaakt saffraanijs.
Alles bij elkaar vind ik de Afghaanse/Perzische keuken behoorlijk verfijnd, ook door de manier waarop alles wordt opgediend. En zeker niet zo vreemd als ik van te voren gedacht had. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Met een ex-collega gegeten, waarbij we gebruikmaakten van de AH-actie. Daaronder vielen een drankje bij aanvang, en een voor-, hoofd- en nagerecht (vast menu: Saffraanmenu + bastani faloodeh).
We hebben heerlijk gegeten, met een gastheer die rustig de tijd nam om ons bij elke gang uit te leggen wat er precies op ons bord of in de kom lag. Het hoofdgerecht was trouwens een vol bord, met daarbij nog enkele potjes met diverse spijzen. Maagvullend. Alles op Iraanse en Afghaanse wijze bereid. Waarbij het nagerecht (bastani faloodeh) wel wat apart was. Niet vies, maar zowel mijn tafelgenote als ik vonden dat we ook zonder de kleine witte sliertjes in dat gerecht lekker hadden gegeten...
Achtergrondmuziek ontbrak. Tot op het einde van de avond, toen er nog wat oosterse muziekklanken tevoorschijn kwamen. Het ontbreken van achtergrondmuziek heb ik niet als storend ervaren overigens; een gesprek voeren zonder je stem te moeten verheffen is ook wel eens een verademing. En het opvangen van gesprekken van andere tafels viel ook wel mee: wij hebben er geen last van gehad.

Als je een restaurant zoekt dat buiten het 'standaard' Nederlandse spectrum valt is dit best wel een aanrader.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Heerlijk gegeten, elk gerecht is met zorg bereid en dat proef je terug
Gastvrij onthaal en goede uitleg van de gerechten
Jolandatijsma .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten met bijzondere smaken, weer eens iets anders.
Opgediend in mooi servies en leuke kleine schaaltjes zodat de verschillende gerechten goed tot uiting komen. Dit maakt dat je smaakpapillen al gaan werken voordat je gaat proeven.
We hebben echt genoten van deze Saffraan beleving !

Carla.vanmiltenburg .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het hele menu was een verrassing voor ons. Erg lekker en kruidig.
De manier van opdienen op verschillende borden en schalen prachtig.
Zeehond06 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Met twee vrienden wezen eten kei gezellig, vriendelijke bediening en goede uitleg over wat je gaat eten erg leuk en gezellig .
Henniepeeters .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We werden vriendelijk ontvangen. Bij alle gerechten werd goede uitleg gegeven, wat er in de gerechten werd verwerkt , welke kruiden en hoe het wordt gegeten. Het eten was lekker, we zijn vegetariërs en dat was totaal geen probleem.
Een belevenis. Een aanrader.
BramValk .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben een hele gezellige avond gehad bij Saffraan! We kregen een menu met van alles wat (AH), en alles was echt heel erg lekker. Voor ons ook bijna allemaal nieuw omdat we nog nooit perzisch gegeten hadden. Een culturele culinaire ervaring!
Zeker een aanrader :)
W.vanravestijn .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten was uitstekend, bijzonder smaken geproefd die we normaal gesproken niet kennen. Was ook mooi opgemaakt en na twee gangen zaten we vol! Ook dat was heel bijzonder.
De entourage is pover, armoedig haast. Toiletgroep en schilderwerk had een hoog DHZ-karakter. Jammer. De bediening van één jongedame was wel vriendelijk maar had geen 'pezazz'.
Marsch .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijke geuren en smaken, prachtig opgediend, heel verrassend! We hadden het Saffraan menu, een combinatie van Afghaanse en Iraanse gerechten. De bediening was zeer vriendelijk en gaf toelichting bij alle gerechten. Heel geschikt om op je gemak te genieten van de ontspannen sfeer en de bijzondere gerechten.