Saffraan Restaurant (eindhoven)

Tongelresestraat 321 5642 NB Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Saffraan Restaurant (eindhoven)

Oeroude tradities

Proef de warme, rijke smaken van de Afghaanse en Perzische keuken. Eeuwenoude recepten en tradities die nu nog steeds ontzettend lekker zijn. Iedereen die hier werkt doet dat met het grootste plezier, je voelt de passie en liefde voor heerlijk eten en gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Saffraan Restaurant (eindhoven)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• Amex , Pin
  • Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lisanne T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Uitstekende service inclusief uitleg bij de verschillende gerechten. Er hangt een rustige en relaxte sfeer in het restaurant. Het eten is fantastisch. Zeker een aanrader!
Laurens D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heel leuk klein sfeervol ingericht restaurant. De bediening was bijzonder vriendelijk en nam de tijd om kort iets te vertellen over de gerechten. Kaart is beperkt maar wel voldoende. Van het eten hebben we allemaal genoten. Bijzonder heerlijke smaakvolle gerechten die bereid zijn met verse producten en met liefde voor het koken zijn klaargemaakt. Het restaurant ademt sfeer uit en alles past bij elkaar. De prijs is laag voor de kwaliteit die je krijgt. Voor ons gemiddeld 33 euro p/p inclusief drinken, voorgerecht en nagerecht. Kortom dit is een restaurant wat ik iedereen die van buitenlandse gerechten houd aanbevelen. Zelf zal ik hier zeker vaker terugkomen.
Hermien J.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Gisteren met vrienden hier wezen eten. Ik kende het restaurant al,reden genoeg om terug te gaan. Subtiele smaken,prima bediening, Fijn en intiem restaurant en redelijke prijzen. Wat wil een mens nog meer?
Als je echt de smaken van het Midden Oosten en Afghanistan waardeert, moet je hier beslist eens gaan eten. Er wordt tegenwoordig ook wijn geserveerd, maar ik vind de saffraan thee heerlijk.
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We zijn er voor het eerst geweest en zeer tevreden zowel met de service als met het eten. Het restaurant is rustig en prettig ingericht. Snelle bediening maar zonder dat er een onrustige sfeer was, heel prettige omgang met de gasten. De ober legde de menukaart uit, we hebben zijn aanbevelingen gevolgd en zeer lekker gegeten. Zeer aan te bevelen.
Hermien J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk verfijnde gerechten voor een betaalbare prijs. Inrichting is mooi en het restaurant is intiem. De bediening is uiterst correct met goede uitleg over de gerechten die geserveerd worden.
Wel zou er iets meer keus moeten zijn, tenminste als je hier regelmatig wilt gaan eten is de keuze in gerechten redelijk beperkt.
Maar verder niets dan lof...Hermien Jalink
asumarna .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede prijs-kualiteit, vriendelijke bediening. We waren heel tevreden en komen zeker nog eens terug.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Warme ontvangst door gastvrouw, eten is een feestje, subtiele smaken in kruiden en samenstelling, kortom heerlijk gegeten en komen graag een keer terug.
P.A.Q. H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Nadat we een tafeltje kregen toegewezen werden we verrast met een heerlijk koud saffraan drankje, geserveerd in een schaaltje met dekseltje erop, dus echt een verrassing. Daarna het voorgerecht, gevolgd door het hoofdgerecht en nagerecht. Alle gerechten werden op een mooie manier en met zorg opgediend. Daarbij gaf de gastvrouw uitleg wat de gerechten waren en uit welk land ze kwamen, Iran of Afghanistan. De gerechten waren heerlijk gekruid en lieten een heerlijke nasmaak in je mond achter. Na het eten konden we nog koffie en thee bestellen. Aangegeven dat ik niet van sterke thee hield, kreeg een heerlijke Kardamon thee geserveerd. Alleen de koffie werd zwart geserveerd, zonder suiker of koffiemelk. Was behoorlijk sterk.
ruud_patricia .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Restaurant in midden Oosten sfeer met lekker ah surprise menu ook voor vegetariers. Vriendelijke bediening en gerechten mooi opgemaakt. Lekkere huiswijn. Een aanrader.
elisaubide .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Een super gezellig restaurant waar mensen heel aargi zijn. Er is geen wijn in de kaart menu maar ze boden een rode, een witte en een rose wijn aan.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Hartelijke warme ontvangst, kon niet beter!
Heerlijke verfijnde gerechten, voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen die echt iets anders wil.
TOP!
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Derde keer dat we er zijn gaan eten. We hebben weer heerlijk gegeten!! Het personeel is erg vriendelijk. Aanrader om te gaan eten!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Erg smakelijk gegeten in een fijne omgeving.
Prettige en vlotte service.
Mooie aankleding van de zaak.
Kom er zeker nog eens terug
Beste Jan,

Dank voor je reactie! Gezellig dat jullie er waren.
Mehdi J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Kwaliteit van de gerechten niet goed en ook service van personeel niet vriendelijk . Wij vinden helaas in totaal niet goed en wij gaan niet meer . Teleurgestelld ????????????
Beste Mehdi,

Dank voor uw reactie. Door uw feedback blijven wij scherp.
Wij zullen elke dag zowel ons zelf als de kwaliteit van
onze gerechten verbeteren.
Het is spijtig dat wij niet aan uw wensen hebben kunnen voldoen.
Wij hopen alsnog dit een volgende keer te kunnen rechtzetten.

Ik wil u alsnog bedanken voor uw bezoek.
Mathijs K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten.
Vriendelijk personeel en mooi ingericht.
Verbeterpunten:
Het eten en de ruimte hadden iets warmer gemogen.
Maar al met al zeker wel een aanrader!
MC_B .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Er was rekening gehouden met onze wensen. Het eten was heerlijk en het werd goed uitgelegd. We voelden ons echt welkom.
stargate .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel lekker en mooi opgediend.
Alles is heel vers en een gevarieerde menu.
Het personeel is heel vriendelijk.
De inrichting is heel mooi.
Houdin P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voor de zoveelste keer wezen eten bij Saffraan. Lekker eten, prima bediening, en goede sfeer. Alleen het akoestiek is erg slecht, ik hoop dat dat te verbeteren valt. Ik kom hier namelijk erg graag.
berenicefr17 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisteren met vriendinnen lekker uit gaan eten met de AH restaurant actie.
We waren 8 personen aan tafel. Het eten was erg lekker, de mensen erg aardig, alles was netjes en lekker.
Goede prijs , lekker eten , mooi gepresenteerd en goede bediening echt en aanrader! Helemaal Top!
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Normaal zouden we niet snel voor dit type cuisine kiezen maar: erg goed gegeten, verrassende gerechten en heerlijk gekruid. Zou er zeker weer gaan eten. Echte aanrader!