Saffraan aan de Amstel

Weesperzijde 48 1091 EG Amsterdam Nederland Kaart
31-206650968

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Saffraan aan de Amstel

Saffraan aan de Amstel is een gezellig en sfeervol restaurant gelegen in Amsterdam-Oost. Hier kunt u genieten van traditionele gerechten uit de mediterrane keuken, waaronder: oven- en grillgerechten, pasta en diverse mezze. Met prachtig uitzicht over de Amstel is het tevens heerlijk vertoeven op het terras!

Meer informatie over restaurant Saffraan aan de Amstel

• Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Fantastisch gegeten!
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Super vriendelijke en prettige bediening. Fijne relaxte sfeer en lekker eten. Aanrader!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Een aanrader!!
Brian C.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Vriendelijk en vrolijk personeel, die de tijd nemen om alles uit te leggen of een praatje willen maken. Geen lopende band werk. Het eten was verrukkelijk, zeker de moeite waard om daar te gaan eten.
Brian C.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Hele mooie rustgevende sfeer. Eigenaar en personeel met een enorm hart voor de zaak en kwaliteit voor het eten. Lekker gegeten en zeker waard om weer terug te komen
Ienspaulinecees W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De ontvangst was vriendelijk. Er werd heel duidelijk uitgelegd wat er nog buiten de kaart om besteld kon worden. Mijn man koos voor de linzen soep en de mixed grill. Hij was heel tevreden.
Ik koos voor een 2 gerechten die nog niet op de kaart staan. Ravioli met mozz. en peer! en een saus van gorgonzola. Dat kon als voorgerecht worden gehalveerd. Erg lekker. Verder koos ik voor de kabeljauw. 2 heerlijk gebakken stukken vis, bordje met geroosterde groenten en saladetje erbij. Was erg lekker. Het glas wijn was niet te karig.
Voordat we ons eten kozen, kregen we lekker brood met 4 kleine hapjes. Erg gastvrij.
Fiona S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Goede service. Zou ik zeker aanbevelen.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Het restaurant is erg mooi ingericht, open keuken, prachtige verlichting en een perfecte accoustiek.
Eindelijk eens geen flauwe bediening maar echte service, wat een gastheer!! 10 met een griffel!!
Mijn gerechten waren wisselend van kwaliteit/smaak maar de lams sjaslik was een absolute topper.
De kaart is erg uitgebreid en divers, van luxe tot Turkse pizza's en waar mogelijk wordt alles persoonlijk afgestemd.
1 puntje van kritiek: geen papieren servetten meer, dat doet echt afbreuk. Of een luxere variant.

Slim om via iens een korting te bieden. 20% van de hele rekening is best interessant en je moet je zoektocht toch ergens beginnen?
semih T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Voor het tweede keer hier gegeten met collega's is weer heel erg goed bevallen heel smakelijk keuken heel erg lekker allemaal en een top service echt een aanrader wij komen hier zeker vaker terug!!!
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
De service was heel prettig, de inrichting warm en mooi. Het eten was echter matig, voldeed zeker niet aan de verwachtingen die gewekt werden door de hoge IENS waardering. De prijs was bovendien te hoog, zelfs met de 20% IENS korting. Jammer.
Han U.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
De verbouwing en de aanpassing van de menukaart zeer geslaagd. Heel hartelijke en gastvrije ontvangst. Eten lekker en gevarieerd van smaak. Heerlijke selectie van voorgerechten gevolgd door vis (zeebaars), ossehaas en lamshaas en een turkse pizza. Heerlijk gekruid . Echt een aanrader.
Carel H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Zeer vriendelijke bediening en erg lekker gegeten. Nu hadden we 20% korting op de rekening, maar anders was het ook een goede kwaliteit/prijsverhoging. Was hier al een keer eerder en nu voor de tweede keer erg goed bevallen!!
jacco B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Erg grote kaart maar wel heel lekker!
Marjolein P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Geweldige ontdekking! Zeer gastvrije bediening en we voelden ons echt in de watten gelegd. Heerlijke huisgemaakte ravioli en andere Mediterrane gerechten, je proefde de liefde in de gerechten. Een plek om naar terug te gaan!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Leuke snelle bediening, flexibiliteit om gerechten aan te passen aan jouw wensen. Echt een aanrader!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Mooi restaurantje aan de Amstel. Zeer hartelijke ontvangst, goede bediening en heerlijk eten. Wijn is ook uitstekend. Bijzonder goede prijs-kwaliteit verhouding. We komen zeker terug!
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Leuk restaurant, ontvangst was hartelijk. Naar aanleiding van de recensies hebben we gevraagd of ze ons konden verrassen met de voorgerechten en hoofdgerechten. Als voorgerecht kregen we een mix van koude en warme mezzes en bij het hoofdgerecht kregen we zeebaars, en lams. Eten was heerlijk, de kok kwam ook regelmatig een praatje maken. Zeker een aanrader.
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Heerlijke tent. Geweldige locatie, sfeervol ingericht. Leuke kaart en zeer vriendelijke en persoonlijke bediening. We hebben niet van de kaart besteld maar ons laten verassen en dat was een succes. Vooral de zeebaars was top. We komen zeker terug
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Super goed gegeten, goeie Griekse keuken!
José B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Vlotte bediening die meedenkt. Wachttijd is prima, aangepast aan je behoefte. Ik schrijf redelijk omdat kort overkomt als te snel etc. Enige is dat in dit wat koudere jaargetijde er best wel wat kou door de ramen komt. Voor de rest: Doen!