Safari Lodge

Boulevard Paulus Loot 2 2042 AE Zandvoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Safari Lodge

Annette K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Hele fijne strandtent, juiste muziek, goede koffie, fijn ontbijt en vriendelijk personeel.
We hebben hier inmiddels 3 ochtenden doorgebracht en gaan dat absoluut vaker doen!
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het was rustig bij de Safari Lodge op een mooie dinsdagavond. We werden plezierig bediend. De cocktails vooraf waren wat laf, zo smaakte de Hugo amper naar vlierbessen. Het eten was redelijk, niveau eetcafé. Na afloop met goede appeltaart en prima koffie op grote loungekussens van de zonsondergang genoten. Leuke plek.
Noud B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
We hebben nadat we op het strand hebben gelegen hier even een wijntje gedronken incl wat kleine hapjes gegeten. Hierbij gekozen voor de nacho's & chicken wings. Absoluut het geld niet waard, de nacho's kostten €7,50 maar is letterlijk een halve zak AH Basic chips met een beetje gesmolten kaas er overheen. De chicken wings a €7,- waren 6 mini pootjes, droog bovendien.
Daarnaast jammer dat er geen eten afgehaald kan worden om op het strand te nuttigen, dit hebben we bij de buren (Ubuntu) gehaald.

Personeel was op zich vriendelijk maar een beetje onwetend.

Wij komen hier niet meer terug.
Dina D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Favoriete plekje op het strand! Eten is super lekker, goede keuze aan wijnen en (speciaal) bieren. Cocktails zijn ook een aanraden!