Safak

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Goed eten goede prijs klaliteitverhouding vriendelijke bediening.
Kyle V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Was oké,maar zou niet terug gaan en het niet aanraden.
Esmé K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima eten en goede service
Jasper150 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Lekker eten en ruime keuze uit gerechten, de bediening was goed en gaf ons alle tijd en er heerst een leuke sfeer in het restaurant.
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ons stamrestaurant :), ook eerder goede ervaringen! Altijd een goede Karisik Izgara, als ik het goed schrijf.
Hooguit zeer incidenteel is de biefstuk iets te taai en de rijst iets te droog, maar fijn restaurant!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk eten, soep van het huis was ook lekker. Snelle bediening. Prijs kwaliteit verhouding goed! Echt een aanrader in Deventer
EMeuleman .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Prima, heerlijk gegeten. De gerechten kwamen ook vlot en heerlijk van smaak, het was onze eerste keer eten bij een turks koerdisch restaurant. Goede prijs-kwaliteit ook. Misschien nog een keer vaker drankjes informeren. We hebben heerlijk buiten gegeten en lekker op het terrasje gezeten.
Mmmadzyvdkooij .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het eten is er altijd lekker, ik kom er al vanaf 1981; niet vaak, want ik woon niet in de buurt, maar toch eens in de 1 à 2 jaar. Goede service. Tegenwoordig wordt gevraagd of je de gratis linzensoep als voorafje wilt, dit ter voorkoming van het weggooien van goed eten. Geen probleem om mijn vouwfiets in de garderobe te mogen plaatsen. Het restaurant heeft een opknapbeurt gehad, dat is fijn. Nieuw gerecht gegeten: lamsgehakt met ei, erg lekker.
Hanny-dekker .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het was geweldig. Door het mooie weer konden we buiten zitten.
We waren met een oom en tante van allebei bijna 84 jaar. Oom was ernstig ziek geweest en kon niet veel eten. Wat over was, werd netjes ingepakt, zodat hij dat een dag later thuis kon eten. Wat een service.
Het eten was uitstekend, zoals altijd, en ook de bediening was zeer goed.
Safak is voor iedereen een aanrader.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Super gegeten, zoals altijd weer ontzettend gezellig, wat een prettige sfeer! De linzensoep van het huis was ontzettend lekker, zelfs de kinderen hebben ervan gesmuld. Geweldige prijs-kwaliteitsverhouding, echt een aanrader.
Evertzuiderbaan .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Eten bij Safak is iedere keer weer plezierig en heerlijk in een fijne ambiance. Vriendelijk personeel en heerlijke, Turks-Koerdische gerechten.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Het eten is voor de prijs prima. De drankjes zoals spa rood en rivella krijg je in een glas, dus zonder het bijbehorende flesje. Dat is dus niet goed voor 2 euro. Dat geeft dus een mager zesje. Het eten is dus goed.
J.r.vdvalle .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het eten en de bediening waren in een woord super goed.
We konden rustig eten en werden niet opgejaagd.
De wijn aangeboden in een karafje, heel goed.
Geert R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
De safak salade is erg goed! En het is een leuke plek, heerlijk buiten gezeten in een van de gezellige straatjes in Deventer
TanteHil .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Zeer vriendelijk personeel dat zeker! Heb je weinig tijd en/of kinderen dan zou ik dit restaurant zeker aanbevelen. Voor een intiem etentje echter zit er te veel snelheid (is het dan überhaupt vers bereid?) tussen de 3 gangen. Wij stonden binnen 5 kwartier weer buiten.
A.m.de.jongdekker .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Prettige zaak waar het goed toeven is. Personeel benadert iedereen persoonlijk en vriendelijk. Het eten is altijd goed verzorgd en lekker en er wordt tijd gegeven tussen de verschillende gerechten. Zeer tevreden over alles!!
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijk gegeten op het terras. De linzensoep van het huis was heel erg lekker. De bediening is vlot en gezellig. Aanrader!
Deventerhulsh505 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Als we gaan uit-eten,gaan we we bijna altijd naar Safak toe..
Vooraf soep van het huis,daarna keuze zat van de menukaart..
Goeie bediening en aardige mensen..
Top
D B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Erg vriendelijk geholpen. Met 5 personen gegeten. Allemaal iets anders. Was op zich allemaal goed. Hoeveelheden waren flink. Niets mis mee. Frisdrank werd in te kleine glazen geschonken, dat kan veel beter. Lang geleden hier ook gegeten. Ik kreeg nu een beetje het idee dat de gerechten een zwaai naar het "Nederlands" gemaakt hebben. Daarom twijfel tussen een 7 en een 8.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten. Vlees was mals, genoeg groenten en garnering. Voorgerecht was een linzensoep, van het huis. Goede service!
De bediening was ook vlot, want het hoofdgerecht kwam vrijwel na de linzensoep.