Safak

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
gerrit W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Uitstekende keuken en bediening. Zeer tevreden. We komen zeker terug.
Hester B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Ik vind het een gezellig restaurant, maar het eten viel eerlijk gezegd een beetje tegen. Ik vond het vlees te zout naar mijn smaak en de groeten te lang gekookt. De bediening was wel erg vriendelijk.
Aletta B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ruime porties, vriendelijke bediening en lekker gegeten. Alles vers.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Het enthousiasme over het eten in menige recensie deel ik niet. Ik vond het eten middelmatig en de knoflooksaus (?) die ik zag was een soort fritessaus met iets van kruiden erdoorheen, absoluut niet zelfgemaakt. Ik herkende geen echte Turkse smaken en ik had het idee dat de gerechten zijn aangepast aan de voornamelijk "Hollandse" klandizie. Met de nadruk op veel en flauw.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben lekker gegeten in dit sfeervolle restaurant. De bediening was heel vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
erg leuke en goede service hun linzen soep van het huis ! we waren met 1 groep van 9 maar de bestel procedure verliep uitermate vlot . het vlees is op een heerlijke wijze gekruid . ruime keuze uit gerechten. en over heerlijk hun zelfgemaakte knoflook saus .. echt 1 aanrader
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk autentiek turkse specialiteiten restaurant . met als vooraf van de zaak de heerlijkste linzen soep ..
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer gezellige ambiance
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ik was met mijn oma uit eten . kom er wel waker en eet vaak de schotel Kofte die is heerlijk van smaak alle bijgerechten vooral hun eigen gemaakte knoflook saus is heerlijk . bediening erg vriendelijk en behulpzaam.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
dit restaurant is al jaren 1 begrip in Deventer. Heerlijk genieten van de echte Turkse keuken schotel Voor 2 personen besteld , superrrrrr vriendelijke bediening. echt 1 aanrader !!
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Goed eten goede prijs klaliteitverhouding vriendelijke bediening.
Kyle V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Was oké,maar zou niet terug gaan en het niet aanraden.
Esmé K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima eten en goede service
Jasper150 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Lekker eten en ruime keuze uit gerechten, de bediening was goed en gaf ons alle tijd en er heerst een leuke sfeer in het restaurant.
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ons stamrestaurant :), ook eerder goede ervaringen! Altijd een goede Karisik Izgara, als ik het goed schrijf.
Hooguit zeer incidenteel is de biefstuk iets te taai en de rijst iets te droog, maar fijn restaurant!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk eten, soep van het huis was ook lekker. Snelle bediening. Prijs kwaliteit verhouding goed! Echt een aanrader in Deventer
EMeuleman .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Prima, heerlijk gegeten. De gerechten kwamen ook vlot en heerlijk van smaak, het was onze eerste keer eten bij een turks koerdisch restaurant. Goede prijs-kwaliteit ook. Misschien nog een keer vaker drankjes informeren. We hebben heerlijk buiten gegeten en lekker op het terrasje gezeten.
mmmadzyvdkooij .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het eten is er altijd lekker, ik kom er al vanaf 1981; niet vaak, want ik woon niet in de buurt, maar toch eens in de 1 à 2 jaar. Goede service. Tegenwoordig wordt gevraagd of je de gratis linzensoep als voorafje wilt, dit ter voorkoming van het weggooien van goed eten. Geen probleem om mijn vouwfiets in de garderobe te mogen plaatsen. Het restaurant heeft een opknapbeurt gehad, dat is fijn. Nieuw gerecht gegeten: lamsgehakt met ei, erg lekker.
hanny-dekker .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het was geweldig. Door het mooie weer konden we buiten zitten.
We waren met een oom en tante van allebei bijna 84 jaar. Oom was ernstig ziek geweest en kon niet veel eten. Wat over was, werd netjes ingepakt, zodat hij dat een dag later thuis kon eten. Wat een service.
Het eten was uitstekend, zoals altijd, en ook de bediening was zeer goed.
Safak is voor iedereen een aanrader.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Super gegeten, zoals altijd weer ontzettend gezellig, wat een prettige sfeer! De linzensoep van het huis was ontzettend lekker, zelfs de kinderen hebben ervan gesmuld. Geweldige prijs-kwaliteitsverhouding, echt een aanrader.