Saboroso

Donderdag t/m zondag 16:00 - 22:00

9,1
Arwien R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Prima eten evenals de klantvriendelijkheid. Voor herhaling vatbaar! Ook de totaalprijs viel mee. Mocht de gelegenheid zich aandienen en ik in de buurt zijn dan zal ik zeker langskomen om bijv. af te halen ;-)
Arie R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Mooie lokatie met uitzicht op een grote vijver. Lekker terras geen verkeer. Eigenaren echtpaar zeer vriendelijk en zeer begaan met goed eten. Voor het eerst buiten Portugal eens goede piri piri kip gegeten. Je kunt ook nog een schaaltje extra piri piri saus bestellen voor 1,50 om naar eigen smaak aan te vullen. Veel uit eigen keuken, chocolade mouse was ook heerlijk.
Samira H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Uitstekend!
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima restaurant met een goed prijs- kwaliteit verhouding.
Nicolet J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hadden een reservering om zeven uur, na drie kwartier is de bediening pas langs gekomen om de bestelling op te nemen. Na twee uur hadden we nog geen eten en pas 1 drankje genuttigd. Omdat we ook met twee kleintjes waren ging ik vragen of het nog lang zou duren en of de hoofdgerechten zo snel mogelijk op de voorgerechten mochten komen. Daar werd teleurstellend op gereageerd, er werd eigenlijk alleen gezegd dat het druk was en dat ze hun best deden. Toen we vlak daarna aan tafel echter nog te horen kregen dat we nooit met twee kinderen op een woensdagavond hadden moeten reserveren zijn we opgestaan en weg gegaan. Ik heb nog nooit zoiets onbeschofts meegemaakt.

Tuurlijk kan het drukker dan verwacht zijn en langer duren, maar schakel dan iemand bij in de bediening of laat even weten dat het langer kan duren. Maar schuif het niet af op de klant nadat die al twee uur geduldig zit te wachten. Helaas dus niks gegeten, over de kwaliteit kan ik dus niks zeggen. Wel zijn duidelijk geen Portugese prijzen. Erg teleurstellende ervaring, wij komen nooit meer terug.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Met partner gezellig gegeten. Het eten was van prima kwaliteit alleen versta ik onder medium gebakken iets roder dan nu het geval was.
Jammer dat het vlees dat wij wilden bestellen al op was. Maar we komen zeker terug,.
Pedro F.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten en de vriendelijke bediening. Portugese gerechten zijn heerlijke gerechten wat overal kunt krijgen. Saboroso hou dit vol en ga vol voor de geplande up-date van de zaak. Jullie verdienen het.
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten! De kip piri piri (Frango) en de Bacalhau à brás smaakten heerlijk! Super leuke inrichting en de sfeer was gezellig. Daarnaast was de gastheer zeer vriendelijk en attent. Wij kwamen niets te kort en hij hield goed overzicht. Ik zal zeker vaker terugkomen.
Cobie S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Sabaroso is een leuk restaurant om te gaan eten. Je kan er prima eten, vriendelijk personeel. Wij hebben altijd het idee dat we weer in Portugal zitten als we aan het eten zijn. Ik heb bij de wachttijd redelijk ingevuld, maar ik vind het goed zo :). Je hebt een lekker avondje uit.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vriendelijke, vrolijke eigenaar. Zonnig restaurant. Lekker gegeten en ons zeer welkom gevoeld. Niet goedkoop, maar erg genoten!
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk portugees gegeten. De dorade was perfect gegrild. De bediening attent. De reis naar Barendrecht meer dan waard. Wij komen zeker nog een keertje terug.
Ed 59 V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Het was erg rustig op deze "doordeweekse" dinsdagavond, en dat is op een of andere manier minder gezellig.....
Desondanks supervriendelijk ontvangen.
Alles kon!
We hebben echt heerlijk gegeten, een prima Portugese wijn gedronken en zijn erg enthousiast over dit restaurant!!!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk Portugees eten! Duidelijk echte Portugezen die dit restaurant met flair runnen. De kip piri piri is een echte aanrader in combinatie met het echte Portugese bier, Sagres.
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
heel gastvrij ontvangen bij binnenkomst en super heerlijk gegeten (en betaalbaar). alles ziet er keurig netjes uit binnen en je kan er ook gezellig buiten zitten met leuk uitzicht. een echte aanrader als je bekend bent met de Portugese keuken...top avond gehad
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
heerlijk vis gegeten dorade en kabeljauw met passie bereid en uitgeserveerd, vriendelijke eigenaren, je waant je voor even in Portugal!
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wederom lekker gegeten! Alleen jammer dat de kip uitverkocht was. We gingen PiriPiri eten. Voor niets verheugd. Maar de hele zeebaars van de grill was ook heerlijk. Aardige bediening altijd.
Cobie S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Eten was hardstikke lekker. De gerechten zijn met zorg klaargemaakt. Een beetje vakantie in Portugal. We komen zeker terug!
Josien V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Warme ontvangst, vlotte bediening, heerlijk eten !
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Vlotte en goede bediening! Echt wel een aanrader! De inrichting van het restaurant is modern en redelijk strak. Of dit mooi is of niet, is een kwestie van persoonlijke smaak. Maar zoals in zoveel strak en modern ingerichte ruimtes zijn geluiddempende maatregelen echt nodig, want ook hier is het snel rumoerig. Helaas drukte de eigenaar een beetje de sfeer, want hij nam bij een aantal vriendelijke en nieuwsgierige opmerkingen al heel snel een verdedigende houding aan. Niet nodig, het is een prima restaurant!
nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten weer, het is eigenlijk altijd goed bij Saboroso !