Saboroso

Tram25

Maandag en dinsdag 16:00 - 22:00
Woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Saboroso

Josefine L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
In 2014 hier voor het laatst geweest, maar snap niet waarom we zo lang zijn weggebleven! We gaan niet vaak uit eten maar omdat het onze trouwdag was moest dat natuurlijk gevierd worden! Bediening nog even vriendelijk als in mijn herinnering! Mijn echtgenoot had vooraf de vissoep en ik de carpaccio van presunto. Beide gerechten waren heerlijk. Helaas was de porco preto op maar de bavette was echt een uitstekende vervanger, mals en prima op smaak. De witte Monte da Ravesquira wijn was een verrassing, we bestelden eigenlijk een ander echter kregen deze omdat de eigenaar deze beter vond. Nu koop ik deze wijn zelf geregeld dus was het roerend met hem eens! Het toetje bolo da bolachas, machtig, maar machtig lekker! Het pure choco ijs paste er prima bij!! Als ik dan 1 minuscuul klein aandachtspunt moet noemen is het de slagroom, dat was van die inzak/smelt slagroom. Klop dan verse of pak zo’n bus Hollandia slagroom. Maar dat is echt het enige wat ik kan verzinnen. We gaan zeker terug komen!
Richard84 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Wat een heerlijke avond. Top gegeten in dit restaurant! Super smaakvolle gerechten, goede porties, goede bediening. Hier ga ik vaker naartoe.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Vanavond weer heerlijk gegeten bij Paolo. De service top en de bavette in Port saus is heerlijk. Vandaag ook Rib Eet op het menu en die was lekker sappig. Bedankt Paolo!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Nog nooit Portugees gegeten, is echt een aanrader. Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen, kortom we komen hier zeker terug!
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Ik heb hier nu een paar keer gegeten en elke keer super lekker gegeten en hele goede en vriendelijke bediening (hoe druk het ook is).
Wie gewoon even het gevoel wilt hebben om in Portugal te zijn moet hier zeker naartoe.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten......aangenaam verrast.
Leuke bediening.
Loes Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Vriendelijke bediening; heel persoonlijk.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten.
Na onze vakantie in Portugal wilden we weer een keer echt Portugees eten en dat bij Saboroso zeer zeker gelukt.
De bediening was heel goed en aardig.
Ik kan iedereen aanraden er te gaan eten.
Je krijgt waar voor je geld.

Saboroso is top!!!

Portugal vakantiegangers uit Gorichem
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
lief personeel lopen echt het vuur uit de sloffen
Willem I.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk klassiek Portugees gegeten ( bacalhau,polvo)met een uitstekende wittehuiswijn (Quinta do Crasto,Douro) met leuke bediening. Prijs/kwaliteit verhouding precies goed. Bediening zou wat meer alert kunnen. Wij komen graag terug
F.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Het was erg druk, maar de eigenaren bleven rustig en vriendelijk.
Volgende keer met mooi weer wil ik graag buiten eten, mooi terras, maar dat is een kwestie van doorgeven.
Was er nog nooit geweest, in de toekomst zullen we hier zeker nog vaker komen.
Ilenia T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het eten was lekker en ontvangst en service ook. Een beetje duur in vergelijking met de porties. Wij hebben in ieder geval genoten. Wij komen zeker weer terug.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk eten,bediening laat lang op zich wachten
Daphne G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Weinig op aan te merken. Ontvangt was prima. Eten was ook heerlijk en de gastheer kwam nog een gezellig praatje maken. Eten kwam snel maar ook niet te snel op elkaar dus ook prima.
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Goede, vriendelijke gastvrouw en gastheer. Leuke, nette ambiance waar een gesprek aan tafel goed mogelijk is.
Een tweede bezoek aan dit leuke restaurantje zal er zeker komen.
Miranda E.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Prijs kwaliteit verhouding slecht. Wij namen een steak, die was veel te erg doorbakken voor medium en met 4 happen op. Kleine hoeveelheid voor die prijs. Eten was lauw en bediening traag. Werd ook niet goed geluisterd naar de bestelling. Erg jammer want het ziet er wel leuk uit. Kindvriendelijk klopt ook niet!!
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Zeer enthousiaste mensen, met hart voor gasten, gerechten en hun zaak.
Vriendelijke ontvangst en bediening, kleine "ingrepen" in de gerechten (zoals geen ananas) worden zonder probleem uitgevoerd. Gezellige sfeer, zeker als het gesprek op Portugal komt !
oosti241 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Rustig, sfeervol restaurant waar je lekker kunt eten en een fijne avond door kunt brengen.
Voor ons voor herhaling vatbaar
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Super goed eten en de bediening was ook Top!! Lekkere wijnen en op de vraag wat willen Jullie eten zeiden wij doe maar wat, we hebben mooie planken met diverse gerechten gehad. Nogmaals super!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het was gewoon heerlijk !!