Saboroso

Tram25

Maandag en dinsdag 16:00 - 22:00
Woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lorna C.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Lekker Portugees gegeten bij Saboroso!! Zeer gastvrij en fijn restaurant , zeker een aanrader! Leuk gelegen in het havenhoofd.
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Op een natte winderige november avond getrakteerd door mijn broer op een etentje . Ondanks dat het restaurant gelegen is in een nieuwbouw wijk. En binnen dus ook nieuw design is ingericht. Had het een rustige en vriendelijke uitstraling. De man die ons de hele avond bediende stond bij de kapstok klaar om onze jassen aan te nemen, Ondanks dat de jassen in het zicht gehangen konden worden hebben wij de jassen mee genomen naar onze tafel. De gerechten en drankjes zijn in eigentijds serviesgoed uit geserveerd. Het voorgerecht (stokvis kroketjes) heerlijk klaargemaakt op een leisteen plateau geserveerd. Het hoofdgerecht een lekker pittige kip stoof in een oor mij onbekende stoofpan opgediend. Lekker huiswijntje erbij. Prima .
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het eten was voortreffelijk. Alles zag er goed uit.Uitgelegd gekregen waar de maaltijd uit bestond.
Gastheer was vriendelijk. Ga hier de volgende keer weer eten.
Marga C.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Heerlijk gegeten in een rustige ambiance.
Pattnels L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Wij hebben met ons gezin (twee volwassenen en twee kinderen van 11 en 12) heerlijk gegeten. Het restaurant bevindt zich op een toplocatie in Barendrecht met uitzicht over water. Het eten is van zeer goede kwaliteit en wordt ook smaakvol opgediend. Je waant je, onder andere door de traditionele Portugese Fado muziek, echt in Portugal. De inrichting is gezellig, knus en strak en alles ziet er goed onderhouden en zeer schoon uit. De eigenaren en het personeel zijn zeer vriendelijk en professioneel en laten goed merken dat ze hart voor hun zaak hebben.

Wij zijn al eerder in verschillende Portugese restaurants geweest, maar wij vinden dit restaurant er met kop en schouders bovenuit steken. Wij zullen hier zeker vaker gaan eten.
Zonder twijfel een aanrader!!
Gertjan58 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
op zoek naar een Portugees restaurant zijn we bij Saboroso uitgekomen. Wat een genot om er te eten. Een adres om een avondje door te brengen en te genieten van het heerlijke eten en de lekkere Portugese wijnen. Salade de polvo, cataplana en de mouses, het was allemaal heerlijk. De inrichting is wat kaal, voor ons geen probleem. Wij komen voor gastvrijheid, de Portugese sfeer en die waren volop aanwezig. Wij komen vanuit Tilburg zeker terug.
Ingepearledonkervoort .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De wiitte wijn was heerlijk ... Rood niet geprobeerd was helaas de BOB
Het eten was heerlijk .. Soort van veredelde speklapjes .. Zaten vlak bij de barbecue dus konden alles goed zien.
Service en bediening uitstekend .. Was grappig dat we de menukaart wilden laten liggen .. Omdat we nog van ons voorgerecht wilde genieten .. En niet zo vlug klaar wilden zijn.
Bediening zeker kennis van zaken.
Het restaurant vonden we wel erg luidruchtige heen en weer van kinderen .. Dat is niet verkeerd ... Maar wij vonden dat niet fijn. Had gedacht dat de aankleding wat warmer zou zijn .. Erg kaal ... Maar voor gezinnen met kinderen prima !!
Verder denk ik dat het heel toegankelijk is .. Maar dat zochten wij niet .. Maar komen zeker nog eens terug ..
Groetjes Inge Donkervoort
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Mijn man wilde drankje bestellen en werd door eigenaar terechtgewezen: eerst dames, dan pas heren! Dat hij vervolgens zelf steeds eerst de heren iets vroeg en daarna de dames pas had hij niet door. Meer dan een uur op eten moeten wachten. Ik had spare ribs. Wilde ze niet piri piri, niet scherp. Helaas zat er niets op, geen zout, geen peper, geen marinade. Trouwens, ook nauwelijks vlees aan de ribs. De geroosterde ananas die er bij zat bleek een stuk ananas uit het hart te zijn, dus niet eetbaar. De gerechten van mede tafelgenoten ook van bedroevend nivo. Slecht op smaak, onaantrekkelijk opgediend. Hier lijkt eerder een slechte amateur dan een echte kok in de keuken te staan!
Hubrecht V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Gisteren met z'n 3-en en hondje buiten op het terras gezet en heerlijk gegeten en genoten van de rustige omgeving en het zonnetje !. Bediening is perfect,vriendelijk,gastvrij dikke 10.
Er werd ook gelijk een bakje water neergezet voor onze hond...zonder dat wij daar eerst om gevraagd hadden. Eten ,als altijd ....we zijn er al vaker geweest..., is perfect bereid.
Halve kip piripiri en Bavette gegeten en is echt aan te raden.
Kortom een restaurant om aan te raden met een dikke 10 !

Vriendelijke groeten, Saskia en Hubrecht van Westen.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We hadden geserveerd om 7 uur. Het was al druk toen we kwamen. We reserveerden ons eten en om 8 uur vonden we het toch wel lang gaan duren. Uiteindelijk bleek dat ze ons "vergeten waren". We aten pas om 9 uur, 2 uur na aankomst!! Toen we er wat van zeiden, waren ze nog onbeleefd ook. Daarnaast waren wij absoluut niet de enige met dit probleem. We hoorden veel mensen klagen over hoe lang het duurde. Het eten was goed opzich, maar de sfeer was al verpest.
AndreH .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Je kunt hier niet alleen afhalen, maar eigenlijk nog veel beter gewoon gaan eten.
Ze hebben er heerlijk eten en een zeer hartelijke bediening.
Op advies van de gastheer niet voor de kogelbiefstuk, maar voor de bavette gekozen en daar heb ik geen spijt van gehad. Hij was heerlijk mals! Ook de mixed-grill van mijn partner was meer dan prima.
Met een heerlijke wijn erbij was het helemaal top. Ook het desert (chocolademousse) was voortreffelijk!
Jammer dat het er erg rustig was, maar dat kan door de periode van het jaar komen.

Kortom, een restaurant om van harte aan te bevelen en om zeker nog eens terug te komen.
Lean0077 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
De tonijnpasteitjes waren heerlijk, vis is aan te raden en de portugese cake is verrukkelijk. Personeel is gastvrij en vriendelijk. Een fijn restaurant om te genieten van goed eten.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
We hebben van een gezellig en smakelijk kerstdiner genoten.
Een lid van de bediening was soms wat onhandig, maar dat werd keurig door collega's verexcuseerd.
Christine M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Gisteren met 6 personen hier gegeten. Gezien de goede beoordelingen op iens.nl moest dit wel een leuke avond worden. Maar we verlieten toch best teleur gesteld het restaurant. Alles verliep er traag. Lang wachten op de menukaarten, erg lang wachten op de voorgerechten. Bijbestelling van brood werd helemaal vergeten. Het eten op zich was redelijk te noemen. Vlees en vis warenerg goed, maar de bijlagen waren weinig/niet op smaak/of bijna koud. Een klacht hierover werd wel netjes opgelost maar de sfeer aan tafel was eigenlijk al, door de erg lange wachttijd van meer dan twee uur tot eindelijk de voorgerechten op tafel stonden, niet meer zo best. Voor ons was dit een eenmalig bezoek aan dit restaurant. Jammer.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Wederom heerlijk genoten van het eten en de geweldige gastheer. Vooraf een verrassing: mosselen in tomatensap als soep! Aan te bevelen. Voor het hoofdgerecht de prima gegrilde en gare dorade, die wel een tikje droog was helaas. Het dessert bestond uit een chocolademousse-ijs met witte chocolade-taartpuntje en aardbeien: heerlijk!
Vinhon .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
wij waren voor het eerst hier wezen eten
bij binnenkomst werden we al vriendelijk ontvangen en keurig naar onze tafel gebracht.
uitleg van de kaart was uitstekend er werd ook gezegd wat voor gerechten op de kaart vervangen zijn. bediening was vriendelijk en behulpzaam.
eten was heerlijk, goede smaak en echt een zuid Europese feeling ( op een strand met een bbq )
vlees was lekker mals. we hebben genoten van ons diner bij saboroso
echt een aanrader om te gaan ...

Debrib .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
We hebben echt heerlijk gegeten, en de mensen waren ook zeer vriendelijk. Gaven aan dat wanneer we Portugese gerechten die niet op de kaart staan willen eten, we dat een dag van tevoren aan moesten geven en werd het geregeld. Heel gastvrij en gezellig...
Faouzi C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Het welkom was familiaal en echt thuis komen bij de eigenaren. Het uitzicht op het water is rustgevend en een oase. Gegrilde Portugese chorizo, diverse Iberico vleeswaren/brood/olijven als voor en als hoofd geplukte bacalhau en gegrilde octopus. Vinho Verde als wijn en een waardige afsluiting van de mooie zomerse dag van 03/08/2015 is een feit. Complimenten!
Deproever49 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Samen met mijn vrouw heerlijk gegeten bij deze leuke zaak in Barendrecht waar je door de eigenaar gastvrij ontvangen wordt.
Wij hadden na ons voorgerecht de Bavette als hoofdgerecht. Prima klaargemaakt en goed van smaak. De door de gastheer uitgekozen wijn was ook heerlijk.
Kortom lekker gegeten in een kleine maar leuke zaak!
Johanwarnar .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Wij hebben een verrassingsdiner voor vier laten klaarmaken met een passend wijnarrangement. Eten en wijn waren uitstekend. De bediening was uitermate vriendelijk en, ook als het over de wijnen gaat, deskundig.
Voor herhaling vatbaar!