Saboroso

Tram25

Maandag en dinsdag 16:00 - 22:00
Woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gert Jan D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Met 7 personen op dinsdag wezen eten, kleine zaak , beetje kille inrichting. Iedereen was tevreden over de diverse voor , hoof en nagerechten. Bavette was mals en goed gebakken, rare was ook echt rare. Nagerecht was aan de kleine kant, mini bolletje kaneel ijs, klein tukje bladerdeeg.
Porties zijn van voldoende omvang, bedieining was netjes, maar niet super.
Prijs kwaliteit klopt wel, maar de waardering op Iens is aan de hoge kant voor dit restaurant.
Björn G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Service goed en begaan met de bezoekers. Tevens kindvriendelijk! Heerlijk mosselen vooraf gegeten en als hoofd een zeer lekkere Cataplana Frango. Zeer zeker voor herhaling vatbaar en in de toekomst mogelijk ook wat kip piri piri afhalen.
Andre G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Lekker gamba en vis gegeten van houtskool gril, mag wel minder zout en de houtskool lucht gaat niet helemaal naar buiten.
Theajan .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Ter gelegenheid van onze trouwdag 38 jaar hebben we gegeten bij Saboroso! Vooraf gemarineerde olijven en stokvis kroketjes, hoofdgerecht stoofschotel "koper pannetje" met kip, chorizo en champignons. Nagerecht roomgebakje met koffie . Roomgebakje bekend als Belem pasteitje.
Wij hebben voortreffelijk gegeten. Bediening professioneel goede uitleg van de gerechten. Helemaal top.
Wij hadden daar al eerder gegeten . Wij blijven zeker terugkomen.
Lineke V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het gezellige restaurant is een echte aanrader! We komen hier binnenkort terug om een ander gerecht te proeven!
Gertjan58 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. Voor ons elke keer weer een avondje uit. De gastheer en -vrouw hebben er weer een warme, Portugese avond van gemaakt. Wat een genot om bij deze mensen te kunnen en mogen eten. Tot de volgende keer!!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Kennismaking met de Portugese keuken en dus ook dit restaurant. Beide zeker voor herhaling vatbaar. Niets aan te merken op de gerechten, stuk voor stuk heerlijk. Uiterst vriendelijke ontvangst en bediening.
Stier 6.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Je proeft de kwaliteit, alles huisgemaakt, en je geniet van de opmaak van de gerechten. De grootte van de porties is precies goed. Hele prettige en persoonlijke service. Een moderne inrichting, maar zeker niet sfeerloos, juist door die persoonlijke touch. Dit restaurant hadden we veel eerder moeten ontdekken, wat is de Portugese keuken toch heerlijk! We komen zeker terug.
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Heerlijke en smaakvolle gerechten. Smaakvolle picanha, en fantastische bavette.
Vriendelijke amicale bediening.
Nette prijzen voor goede gerechten
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, als altijd.
Wil G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
In alle opzichten een geslaagde avond. Klantgericht en vriendelijk. Eten erg lekker en de gerechten zijn goed op elkaar afgestemd qua smaak en hoeveelheid. Top.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Goed Portugees eten met zeer vriendelijke bediening en snelle service. Eenvoudige doch efficiënte inrichting. Zeer geslaagd avondje.
Niels G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker weten een aanrader!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met kort commentaar GEEN de nada. gezellig kwaliteit perfect.
bediening ook goed. gezellige avond gehad. Kom zeker nog een keer
terug bavesse was erg lekker en goed mals.
a. L.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Hartelijke ontvangst in rustig (maandagavond) restaurant.
Verzoek om juiste wijn bij de gerechten te serveren pakte prima uit.
Wij komen terug!
Enige tip: de koffie mag iets pittiger.
Maria F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heel erg lekker, de restaurant zelf is een beetje klein maar heel gezellig. De werknemers zijn heel aardig , ze hangen zelfs je jas aan de kapstok als je binnen komt. Ik ben blij dat iedereen zowel Portugees als Nederlands kan spreken.
Lorna C.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Lekker Portugees gegeten bij Saboroso!! Zeer gastvrij en fijn restaurant , zeker een aanrader! Leuk gelegen in het havenhoofd.
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Op een natte winderige november avond getrakteerd door mijn broer op een etentje . Ondanks dat het restaurant gelegen is in een nieuwbouw wijk. En binnen dus ook nieuw design is ingericht. Had het een rustige en vriendelijke uitstraling. De man die ons de hele avond bediende stond bij de kapstok klaar om onze jassen aan te nemen, Ondanks dat de jassen in het zicht gehangen konden worden hebben wij de jassen mee genomen naar onze tafel. De gerechten en drankjes zijn in eigentijds serviesgoed uit geserveerd. Het voorgerecht (stokvis kroketjes) heerlijk klaargemaakt op een leisteen plateau geserveerd. Het hoofdgerecht een lekker pittige kip stoof in een oor mij onbekende stoofpan opgediend. Lekker huiswijntje erbij. Prima .
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het eten was voortreffelijk. Alles zag er goed uit.Uitgelegd gekregen waar de maaltijd uit bestond.
Gastheer was vriendelijk. Ga hier de volgende keer weer eten.
Marga C.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Heerlijk gegeten in een rustige ambiance.