Saboroso

Maandag en dinsdag 16:00 - 22:00
Woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 16:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Saboroso

Ester V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vandaag hier voor het eerst wezen eten. Ik kan niet anders zeggen dan dat het eten echt heerlijk was. Vriendelijk bediening en zeer gastvrij. Hier kom ik zeker nog een keer terug .
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Perfect eten en zeer vriendelijke bediening. We zijn van te voren gewaarschuwd dat de wachttijd in een vol restaurant kan uitlopen. Dat was voor mij geen probleem.
Lucie B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
De eigenaar is een goede gastheer echt voor herhaling vatbaar
Maria Augusta B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We zijn met zn drietjes gegaan en we hebben allemaal heerlijk gegeten. Zoveel voorgereccht, hoofdgerecht als het dessert. Dr service was ook heel goed. GEzellige sfeer. Zeker een aanrader.
RvanRijswijk .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Altijd een warm ontvangst en prima en eerlijk eten. Een Portugal restaurant in Nederland. De Dorade en vleesgerechten zijn een aanrader, maar wij vinden ook de (knoflook) gegrilde kip zeer smakelijk.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Mooie ambiance met zeer vriendelijke bediening. Heerlijk rustig kunnen genieten van een zalig visgerecht.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Een aanrader
Robert C.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Hier op een doordeweekse avond gegeten. Ik had een halve gegrilde kip Piri Piri en mijn vader het Runder staartstuk van de gril. De kip was OK, maar ook niet meer dan dat en het staartstuk was goed. Ik kom niet verder dan een 7 voor het eten.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Goede Portugeese keuken aardige gastheer gewoon prima restaurant echte aanrader
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zeer vriendelijk welkom geheten, warme sfeer doordat het restaurant kleinschalig is opgezet, veel 2 persoons tafels. Eigenaar en vrouw zijn zeer aardig en vriendelijk, en wordt ook geregeld gevraagd of alles naar wens is. Wij hadden een hoofdgerecht en nagerecht, beide waren zeer lekker. Bij het vleesgerecht had ik wel iets meer groente verwacht, dat was wat mager. Wij zouden zeker nog een keer hier willen eten.
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Goed eten in een ontspannen sfeer.
Jeanny V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heel lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar
Ver V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Op zich een lr Irma eetgelegenheid, niets meer niets minder.
Arwien R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Prima eten evenals de klantvriendelijkheid. Voor herhaling vatbaar! Ook de totaalprijs viel mee. Mocht de gelegenheid zich aandienen en ik in de buurt zijn dan zal ik zeker langskomen om bijv. af te halen ;-)
Arie R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Mooie lokatie met uitzicht op een grote vijver. Lekker terras geen verkeer. Eigenaren echtpaar zeer vriendelijk en zeer begaan met goed eten. Voor het eerst buiten Portugal eens goede piri piri kip gegeten. Je kunt ook nog een schaaltje extra piri piri saus bestellen voor 1,50 om naar eigen smaak aan te vullen. Veel uit eigen keuken, chocolade mouse was ook heerlijk.
Samira H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Uitstekend!
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima restaurant met een goed prijs- kwaliteit verhouding.
Nicolet J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hadden een reservering om zeven uur, na drie kwartier is de bediening pas langs gekomen om de bestelling op te nemen. Na twee uur hadden we nog geen eten en pas 1 drankje genuttigd. Omdat we ook met twee kleintjes waren ging ik vragen of het nog lang zou duren en of de hoofdgerechten zo snel mogelijk op de voorgerechten mochten komen. Daar werd teleurstellend op gereageerd, er werd eigenlijk alleen gezegd dat het druk was en dat ze hun best deden. Toen we vlak daarna aan tafel echter nog te horen kregen dat we nooit met twee kinderen op een woensdagavond hadden moeten reserveren zijn we opgestaan en weg gegaan. Ik heb nog nooit zoiets onbeschofts meegemaakt.

Tuurlijk kan het drukker dan verwacht zijn en langer duren, maar schakel dan iemand bij in de bediening of laat even weten dat het langer kan duren. Maar schuif het niet af op de klant nadat die al twee uur geduldig zit te wachten. Helaas dus niks gegeten, over de kwaliteit kan ik dus niks zeggen. Wel zijn duidelijk geen Portugese prijzen. Erg teleurstellende ervaring, wij komen nooit meer terug.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Met partner gezellig gegeten. Het eten was van prima kwaliteit alleen versta ik onder medium gebakken iets roder dan nu het geval was.
Jammer dat het vlees dat wij wilden bestellen al op was. Maar we komen zeker terug,.
Pedro F.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten en de vriendelijke bediening. Portugese gerechten zijn heerlijke gerechten wat overal kunt krijgen. Saboroso hou dit vol en ga vol voor de geplande up-date van de zaak. Jullie verdienen het.