Sabor de Maria

31-206626276

Meer informatie over restaurant Sabor de Maria

Frits H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
In deze Braziliaanse traiteur kom al jaren om tenminste één en meerdere malen twee keer lunchen en als ik geen zin heb om te koken neem ik ook nogéén van de drie verse dagmenu's mee.
Fantastische warme ciabatta's met zalige zaken er op zoals seranoham, salamieworst, tonijnsalade met kappertje, soepen, warme maaltijen en de Volkskrant ligt altijd klaar voor me.
En alles vers.
Ik hoop er nog vele keren te komen.
Marjon P.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Superheerlijk gegeten! We namen geen toetje, maar ik denk dat dat niet hun sterkst kant is, maar voor gerechten en hoofdgerechten zijn zo heerlijk!
Enfamille .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
In februari catering besteld voor 12 personen voor etentje thuis (vader 90), afgehaald in Spaanse bruine schotels: helft vegetarisch, helft vleesgerechten. Alles geheel volgens afspraak, iedereen helemaal verguld: sfeervol, lekker, en huiselijk. Later nog twee keer met vriend daar 's avonds gegeten, aan de gezellige tafel achterin: lieve bediening, alsof je op vakantie bent.
Luis B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Delicious Brasilia, Portuguese & Southern Europe influenced home made food with broad opening hours. Very warm staff and owner. With reasonable weather, do check the little terrace on the back.