Sabbia D'oro

Wedekuil 21 1273 SC Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Sabbia D'oro

Italiaans eten geserveerd in het Gooi

Aan het Gooimeer ligt de Zomerkade. Dit strandje in Huizen is ’s zomers de favoriete stek van veel zwemliefhebbers. Je geniet er van een levendig schouwspel van zonnestralen, die gerimpeld over het water glijden. Vlakbij de Zomerkade is het Italiaanse restaurant Sabbia D’oro gevestigd. Aan het eind van een vermoeiende dag eet je hier een volwaardige maaltijd van de kaart. Of je bestelt lekker makkelijk een pizza. Woon je in de buurt, dan kun je je eten thuis laten bezorgen.

Meer informatie over restaurant Sabbia D'oro

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Sabbia D'oro

Dick B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
De sparerips zijn daar om te zuigen betere ben ik nergens nog tegen gekomen zijn ook heerlijk gekruid ,een frisse salade er. Bij, en knapperige frietjes personeel ook vriendelijk dus een aanrader voor de prijs hoef je het niet te laten
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Afgelopen zaterdag weer heerlijke spareribs gegeten.
Heerlijk mals en het vlees valt van het bot af! Constante kwaliteit!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gisteravond wezen eten met mijn vrouwtje. Eten was goed, sfeer was goed en het personeel wist ook een glimlach op mijn gezicht te krijgen. Goede ervaring dus.
Simon R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vandaag met mijn vrienden wezen eten. Was echt heerlijk! Pizza’tje como voor mij en ribjes voor de rest. Iedereen vond en het lekker en duurde niet lang voordat we ons eten kregen. Sfeer was ook goed. Meeste tafels zaten wel vol. Ook nog een bakje cappuccino op het eind. Al met al een goede ervaring bij Sabbia d’Oro.
sara C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gisteravond, 28-10, hier gegeten. Ontvangst prima, vriendelijk en leuk.
Lekker wijntje, prettige kaart. voorgerecht bij ons beide goed. Hoofdgerecht pizza Huizen, lekker en prima belegd, andere pasta met zalm, witte wijn, room was lekker ook. Koffie Brazil na, topper!
Lieve vriendelijke mensen. Aanrader, we komen terug.
Maria N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Nu aan het eten, wat een goede service. Super goede spareribs, heerlijk gemarineerd!! Flinke porties maar dat komt wel op. En dan straks het dessert nog. Wat ik tot nu toe voorbij heb zien komen zag er veel belovend uit. Maar dat gaan we zo zelf uit proberen. Gelijk maar bij de bediening aangegeven dat we volgende week graag terugkomen????????????????
J-en-S .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goed restaurant zonder opsmuk. Bestaat al jaren en de kwaliteit is goed. Bediening kon wat beter maar het personeel is wel vriendelijk.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heel romantisch uitzicht met een idyllisch uitzicht op het water. Eten is ook heel lekker. Heel leuk als je met z’n tweetjes bent.
Maria N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Doordeweeks hier komen eten met een dinerkaart. Ik heb genoten en mijn man ook. De spare-ribs zijn echt een aanrader en het vlees is zoo mals dat het gewoon van het bot afvalt. Ook is zijn er geen vet resten te bekennen op de spare-ribs en zien ze er heel schoon uit. Als toetje een Irish Coffee voor mij en een Italiaanse natuurlijk voor mijn man. Werkelijk genieten.
Ursella S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Bij dit restaurant heb ik echt het gevoel dat er echte Italiaanse pizza’s worden verkocht. Het deeg enzo wordt ook zelf door hen gemaakt. Dus geen voorbewerkte troep of e-nummers. Cola zat alleen weinig prik in maar dat kan ook komen door de ijsklontjes. Verder prima.
Simon R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Afgelopen weekend hier gegeten met mijn vriendin. Bijna alle tafels waren bezet maar toch werden we snel geholpen. Na een half uur stond het hoofdgerecht op tafel. Ik had zelf gekozen voor de lamskoteletten die geserveerd werden met een heerlijke saus. Dit stond niet in de menukaart maar de bediening gaf aan dat dit geen probleem was. Mijn vrouw had gekozen voor de pizza. Maar die halen we ook altijd af hier en die was als gewoonlijk helemaal top. Als dessert beide de tiramisu besteld, dit is echt een aanrader! Al met al een top avond gehad en wij komen zeker terug.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Kregen tot 2 keer toe een verkeerd hoofdmenu,moesten daarna bij betalen omdat we ook warme patat wilde bij ons 2de verkeerde hoofdmenu.

De kok weet het verschil niet tussen een snitzel ,een kalfoester en een ossenhaas want je besteld een kalfsoester,je krijgt een snitzel droog! En vervolgens krijg je een ossenhaas om het goed te maken.
Had de kok gewoon laten weten sorry maar we hebben op dit moment geen kalfsoester geen probleem!
Het restaurant zit vol met spinnenwebben en spinnen en de damestoilet was lang niet schoon gemaakt.
Een dame in de bediening die amper nederlands spreekt en een leuke jonge dame die wel wil en hard haar best doet maar nog veel moet leren.
Hebben er al met al 2 uur gezeten terwijl er maar 3 tafeltjes bezet waren.
Nee voor ons nooit meer .
Als dit restaurant wil blijven bestaan zullen ze uit een ander vaatje moeten gaan tappen!
ina_bambina .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Mijn vriend en ik, hebben er heerlijk gegeten , de spareribs, waren iets minder mals als de vorige keer,we moesten nu met onze handen eten , want we kregen ze niet van het bot af gesneden met mes en vork , maar !!! de smaak was raak, verder was alles oke .
bart D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
heerlijke sparibs lekker mals was snel klaar en van goede kwaliteit behulpzame bediening pizza`s zijn overheerlijk
we hebben er een leuke dagje van gemaakt bij sabbia doro zeker een aanrader wij komen zeker terug .
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Ontzettend goed gegeten ! Lief meisje in de bediening en het eten was zo ontzettend lekker.
Jurriane H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Er zat in de salade die geserveerd wordt een stukje plastic, het zou wel erg fijn zijn als die dingen niet meer gebeuren, want dat vinden we niet kunnen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten lamskoteletten waren lekker mals en de beste pizza het beste wat ik ooit had gegeten patat lekker gekruid en mooi uitzicht op het water met vriendelijk personeel een top avond !!!
jacko V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
personeel was vriendelijk
en heel behulpzaam.
we hebben spareribs gegeten die heerlijk waren .
we komen hier zeker nog eens terug
bart D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Pizza werkelijk overheerlijk. Heb de spareribs van mijn vriendin geproefd en ze waren zo mals. Echt een aanrader!
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Een saaie oude inrichting maar heerlijke pizza . Echt een aan rader. Zeer vriendelijke bediening