Sabbia D'oro

Wedekuil 21 1273 SC Huizen Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Sabbia D'oro

Italiaans eten geserveerd in het Gooi

Aan het Gooimeer ligt de Zomerkade. Dit strandje in Huizen is ’s zomers de favoriete stek van veel zwemliefhebbers. Je geniet er van een levendig schouwspel van zonnestralen, die gerimpeld over het water glijden. Vlakbij de Zomerkade is het Italiaanse restaurant Sabbia D’oro gevestigd. Aan het eind van een vermoeiende dag eet je hier een volwaardige maaltijd van de kaart. Of je bestelt lekker makkelijk een pizza. Woon je in de buurt, dan kun je je eten thuis laten bezorgen.

Meer informatie over restaurant Sabbia D'oro

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Sabbia D'oro

Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten voor een prima prijs,erg vriendelijk personeel en eigenaar.
Joshua D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
prima eten en dat met 50% korting
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Een snel hapje gegeten met de kinderen. We waren vroeg en werden vlot geholpen. De jongen die ons hielp was erg vriendelijk - ook tegen de kinderen - en flexibel en meedenkend (bij wat kleine aanpassingen in de gewenste gerechten). We hadden spareribs en pizza en vonden het allebei prima te eten. Komen zeker nog eens terug.
Caroline- V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Met z’n drieën hier wezen eten. Aardige bediening , prettige sfeer en lekker eten. Eigenlijk hadden wij tevoren geen hoge verwachtingen, gingen hierheen omdat het vlakbij was. Maar het overtrof zeker onze verwachtingen. Een aanrader dus.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
In alle opzichten goed .
Met en pluim voor de biefstuk !

A. Schaap
Myran S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Als je binnenkomt komt je al een heerlijke geur tegemoet van gebakken pizzas en knoflook. Ontvangst vriendelijk en gastvrij. Ik had een pizza die overheerlijk was pollo speciale. Maar t was voor mij te veel en te machtig maar erg lekker. Mijn vriendin had de spareribs die lekker mals waren. Frietjes hadden wat langer gebakken mogen worden maar dat is ook de enige aanmerking. Zeker een bezoek waard.
Fred Nori J.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Prima bediening!
Sam E.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Prima keuken. Goede porties. Efficiënte bediening.
Teade T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het eten smaakte goed. De pizza was echt goed, de gegrilde ossenhaas was goed, maar miste een beetje smaak. Het duurde bijna een uur na het bestellen van het eten voordat het eten op tafel stond. Vonden we eigenlijk een beetje te lang als je bedenkt dat het om 1 pizza ging en een gegrilde biefstuk met frieten. Wat we merkten, was dat se afhaalpizza's voorrang kregen. Wel super dat we 50% iens-korting kregen.
Michaël V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Erg lekker eten, zeker voor de prijs, dus wel tevreden. Maar erg trage en incapabele bediening en gedateerde uitstraling.
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wij zijn erg lekker gegeten .
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijke maaltijd, vriendelijke bediening. De wachttijd tot het serveren van de maaltijd was wat lang, wel lekker stokbrood met kruidenboter op tafel gezet.
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Helaas was de calzone niet echt warm van binnen.
PeterJan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
eten was prima, maar we vonden het niet behaaglijk warm binnen, de volgende keer mag de kachel hoger als het buiten vriest
Cleo L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Bij binnenkomst bij Sabbia D'Oro valt de oproep "personeel gevraagd" op en wij worden verwelkomd door een alleraardigst jong meisje, die later bleek in haar eentje de gasten moesten bedienen naast het telefoon beantwoorden voor de afhaal bestellingen, veel later kwamen er hulptroepen. In het begin kregen wij een tafeltje in een hoek aangewezen, waar wij beiden amper ontspannen konden zitten, maar het aardige meisje gaf ons toen een goede ruime plaats. Het duurde vrij lang eer de bestelling werd opgenomen (het aardige meisje liep er toen nog alleen) Over het eten valt niet te klagen, de prijs-kwaliteit verhouding is goed. Wij komen zeker terug.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Speciaal de spare ribs..heerlijk
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijke malse spare ribs voor herhaling vatbaar
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Een aanrader!
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
De sparerips zijn daar om te zuigen betere ben ik nergens nog tegen gekomen zijn ook heerlijk gekruid ,een frisse salade er. Bij, en knapperige frietjes personeel ook vriendelijk dus een aanrader voor de prijs hoef je het niet te laten
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Afgelopen zaterdag weer heerlijke spareribs gegeten.
Heerlijk mals en het vlees valt van het bot af! Constante kwaliteit!