Sabbia D'oro

Wedekuil 21 1273 SC Huizen Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Sabbia D'oro

Italiaans eten geserveerd in het Gooi

Aan het Gooimeer ligt de Zomerkade. Dit strandje in Huizen is ’s zomers de favoriete stek van veel zwemliefhebbers. Je geniet er van een levendig schouwspel van zonnestralen, die gerimpeld over het water glijden. Vlakbij de Zomerkade is het Italiaanse restaurant Sabbia D’oro gevestigd. Aan het eind van een vermoeiende dag eet je hier een volwaardige maaltijd van de kaart. Of je bestelt lekker makkelijk een pizza. Woon je in de buurt, dan kun je je eten thuis laten bezorgen.

Meer informatie over restaurant Sabbia D'oro

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Sabbia D'oro

Nel C.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
kwartier wachten op je drankje, om van je eten nog maar niet te spreken. 4 tafeltjes met wachtende, zuchtende mensen. Bezorg bestellingen gaan duidelijk voor. Laatste keer voor mij
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Duurden een uur voor dat het voorgerecht kwam. Vond ik wel een beetje lang duren. Hoofdgerecht kwam vlotter. Het eten zelf was echt super. Zou hier zeker terug komen.
J.K. V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
helaas was het pad naar de ingang niet sneeuwvrij gemaakt, erg slordig.
het eten was goed ,alleen de tom.soep was erg zout.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Zeer tevreden, want weer heerlijke spareribs gegeten en vlotte bediening (voor ons belangrijk i.v.m. andere afspraak die avond), komen hier zeker weer terug!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Als vanouds heerlijke pizza en spareribs, erg vriendelijke bediening. Kortom voor een leuke prijs even lekker uit eten. De locatie is misschien niet optimaal, maar gezelligheid maak je zelf.
Desiré V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Wij hebben hier met zijn 2en heerlijk gegeten. Grote heerlijke porties en hele lieve spontane bediening. Bij de rekening kregen we nog een korting coupon voor de volgende keer erbij.
Wij komen zeker terug!
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Heerlijke spare ribs! Geen kluifwerk, makkelijk te eten met mes en vork!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
In 2018 3 keer uit eten geweest en meer dan 10 x pizza of spareribs afgehaald bij Sabbia D'oro. Ook op donderdag 17 Januari. De afhaalspareribs waren alweer fantastisch. In één woord: Value for money. Waar voor je geld. Zelfs bij de kortingsdagen, dinsdag afhaal-pizza en donderdag afhaal-spareribs krijg je veel waar voor je geld ondanks de substantiele korting. En de smaak, perfect en net zo goed als in het restaurant zelf. Bij Sabbia D'oro eten of afhalen is iedere keer weer een feestje. Nog een toevoeging: de frites en salade bij de afhaal-spareribs zijn superlekker. En, ook niet onbelangrijk, altijd een ruime hoeveelheid saus. Complimenten. In de regio Huizen de absolute topper.
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Mooie locatie. Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. En niet duur!
Luc F.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Prima gegeten. Goede prettige bediening.
Arie K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Als vanouds prima, leuk gezellig en gemoedelijk restaurant.............
Alida V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Absoluut de allerlekkerste spareribs! Super mals en heerlijk van smaak, beter ga je ze niet vinden in het Gooi. Super prijs-kwaliteit verhouding, wij komen zeker nog een keer terug!
Alida V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Bij Sabbia D'oro eet je absoluut de allerbeste spareribs! Super mals, de botjes liggen er bijna los in. Een ruime portie met friet en sausjes. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Wij zijn fan en komen zeker nog een keer terug!
H.B.J. B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Waren op twee andere mensen na de enigste gasten in de zaak. Desalniettemin kregen we een klein tafeltje toegewezen en werden vervolgens bijna twintig minuten aan ons lot overgelaten. Het personeel had het overigens hoorbaar erg gezellig achter de bar. Uiteindelijk maar besloten naar een restaurant te gaan waar je wel gastvrij wordt behandeld en men op zijn minst je snel iets te drinken serveert. Zeer teleurstellend temeer daar we bij de eerste kennismaking met dit restaurant prima gegeten hebben en professioneel zijn geholpen. Tip aan de eigenaar; laat dit clubje medewerkers nooit meer alleen in de zaak!
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Nieuwe eigenaren?? Minder keuze dan voorheen. Vriendelijke maar wat onzekere bediening. Helaas geen groente of salade bij de hoofdgerechten
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Het eten was heerlijk! Het was een gezelig avond en de bediening was erg aardig.De sfeer is top!We komen zeker nog een x terug
John B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Was super relax en goed voedsel
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Hele prettige en vlotte bediening. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug.
John B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
De spareribs zijn werkelijk een aanrader, nog nooit zulke top spareribs gegeten in mijn leven.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Ontzettend lekker gegeten, pizza’s zijn echt om aan te raden! Vriendelijk personeel en snelle services ondanks de drukte. Erg tevreden wij komen zeker nog een keer terug!