Sabbia D'oro

Wedekuil 21 1273 SC Huizen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Sabbia D'oro

Italiaans eten geserveerd in het Gooi

Aan het Gooimeer ligt de Zomerkade. Dit strandje in Huizen is ’s zomers de favoriete stek van veel zwemliefhebbers. Je geniet er van een levendig schouwspel van zonnestralen, die gerimpeld over het water glijden. Vlakbij de Zomerkade is het Italiaanse restaurant Sabbia D’oro gevestigd. Aan het eind van een vermoeiende dag eet je hier een volwaardige maaltijd van de kaart. Of je bestelt lekker makkelijk een pizza. Woon je in de buurt, dan kun je je eten thuis laten bezorgen.

Meer informatie over restaurant Sabbia D'oro

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

6,9

Jouw recensie over het restaurant Sabbia D'oro

John B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Was super relax en goed voedsel
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Hele prettige en vlotte bediening. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug.
John B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
De spareribs zijn werkelijk een aanrader, nog nooit zulke top spareribs gegeten in mijn leven.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Ontzettend lekker gegeten, pizza’s zijn echt om aan te raden! Vriendelijk personeel en snelle services ondanks de drukte. Erg tevreden wij komen zeker nog een keer terug!
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Na een dagje shoppen met vriendinnen bijkomen met pizza! Heerlijk gegeten. Kregen het niet op. Royale pizza's. Ook royaal belegd!
G.J. S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
De pizza's zijn altijd van uitstekende kwaliteit: echt heerlijk van smaak. Voor- en nagerecht vallen eerlijk gezegd wel iets tegen. Bijvoorbeeld de carpaccio: echt te duur voor wat je ervoor op je bord krijgt. Het ijs is ook heel anders dan wat je op de kaart ziet en besteld hebt. Maar de service is altijd goed.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
12 euro voor een pizza dan verwacht je op tijd je pizza. Bezoekers voor ons hebben het niet afgewacht en zijn zonder vertrokkken
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Allereerst mijn complimenten voor de kok! Wat hebben wij hier heerlijk mogen eten. De ribjes waren zo mals dat ze zo van het bot afgleden. De pizza’s waren zeer rijkelijk belegd en heel groot. Heb nog een stukje meegenomen voor morgen ;)

Wij komen zeker nog eens langs !!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Eten prima, bediening was wat bedeesd. Alleen jammer dat wij de enige klanten waren....
H N.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Heerlijk eten, goede persoonlijke bediening en aandacht. Gezellige avond.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Vriendelijke bediening.
We komen hier vaker en komen zeker terug.
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Een avondje heerlijk gegeten! Super leuk meisje in de bediening. Wij komen zeker nog eens terug!
Ali V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
leuke bediening,lekker eten, wachttijd goed,werden er zelf's op attent gemaakt dat van een gerecht de bereiding lang duurde.echt goed.
inrichting erg gedateerd jammer.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Overheerlijk gedineerd! De pizza’s voor de kinderen zagen er goed uit. De pasta van mijn man rook ook heerlijk. Maar de spareribs die ik gekozen had overtrof letterlijk alles. Goed gevulde portie en top kwaliteit. Wij komen zeker nog een keer langs.
astrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
De beste spare-ribs
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Leuke locatie.
Nellie L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Restaurant mag wel schoongemaakt worden ivm raggen op plafond
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Wij hebben er 28-7-2018 gegeten met 4 personen. In de eerste plaats kregen we cola en rivela wat dood was...dus hub snel doorgegeven en nieuwe gekregen. Toen kwam het eten...de ossenhaas is gewoon biefstuk. De kalfsoester was doorbakken dus grijs. En de gamba's van 21.50 € waren er precies 5 dat was dan wel teverstaan een hoofdgerecht. Nee wij komen hier zeker nooit meer terug.
Marijtje B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
De keuken had hun zaken niet op orde. Wachttijd 70 minuten. Bier was niet koud dus daar gooiden ze ijsklontjes in. De ene buurvrouw kreeg een pizza te weinig, de andere buurvrouw kreeg geen brood vooraf terwijl de anderen dat wel kregen... Het hele terras zat te klagen. Het schepte wel een band. ;-)
De tafel van Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Het duurde bijna 1.5 uur voor we ons eten kregen. Afhaal en andere bestellingen gingen voor. We waren met een groep van 7. Er zaten alleen nog 2 andere mensen in het restaurant die ook lang moesten wachten. Ter compensatie kregen we een drankje van het huis. De jonge (onervaren) serveerster deed haar best, maar de eigenaar en kok schieten duidelijk te kort. Als je voor onbeperkt spare-ribs gaat dan zit je de hele avond aan tafel en heb je als je gelukt hebt 2 kleine porties op. Pizza was kwalitatief goed. Over het algemeen vond ik dit restaurant geen aanrader.
Arnold V.
Eten goed MAAR heeeeel lang wachten :(