Sabbia D'oro

Wedekuil 21 1273 SC Huizen Nederland Kaart

Over restaurant Sabbia D'oro

Italiaans eten geserveerd in het Gooi

Aan het Gooimeer ligt de Zomerkade. Dit strandje in Huizen is ’s zomers de favoriete stek van veel zwemliefhebbers. Je geniet er van een levendig schouwspel van zonnestralen, die gerimpeld over het water glijden. Vlakbij de Zomerkade is het Italiaanse restaurant Sabbia D’oro gevestigd. Aan het eind van een vermoeiende dag eet je hier een volwaardige maaltijd van de kaart. Of je bestelt lekker makkelijk een pizza. Woon je in de buurt, dan kun je je eten thuis laten bezorgen.

Meer informatie over restaurant Sabbia D'oro

Lang
Bobomeg .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wat een verschrikking!
Hier gegeten met groupon en met de kinderen (die van de kaart aten). Wij aten melazana (redelijk) en ik de hapjes van de chef (dwz reepje smozarella, een paar schijfjes tomaat, wat rolletjes salami, zalm en ham). De soep van de kinderen was te scherp en ging dus regelrecht naar de keuken terug. De kinderen hadden een pizza margarita (deze was redelijk) en een spagetti bolognase (die ronduit slecht was). Mijn tafelgenoot had een filetto al griglia en ik een ossobuco. De eerste ging retour: hij smaakte chemisch en had de smaak van de spareribs die op dezelfde plaat worden gebakken. De tweede was niet veel beter: hij was ook doordrinkt van de chemische smaak. Hartstikke zonde, want op zich was de kwaliteit van het vlees best ok.
De ossobuco was ook weer zo scherp dat het niet smakelijk was.
Het dessert? Dat hebben we - met redenen omkleed - overgeslagen. De koffie en thee drinken we nu thuis.
De nota dan tot slot? Deze was hoog, erg hoog en dat is ook het enige dat ons zal bij blijven van deze avond uit. Nooit meer Sabbia d'oro!
M V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Onlangs hier wezen eten. Al jaren trouwe klant en al vaker wezen eten en het was altijd prima. Echter is het inmiddels niet meer wat het was (schijnt nieuwe eigenaar te zijn). Om 6 uur gereserveerd en in totaal 2,5 uur gedaan tot we ons hoofdgerecht kregen, dit terwijl het ontzettend rustig was. Voorgerechten stelde weinig voor en is opgebouwd uit vooral veel ijsbergsalades en de carpaccio kwam duidelijk uit de vriezer, lag in een plons water en smakeloos. De vlees en vis hoofdgerechten erg droog en versterkt het idee dat het uit de vriezer kwam. Toen we pas na 2 uur vroegen waarom het allemaal zo zolang duurde kregen we weinig reactie los/excuses en werd verteld dat het heel normaal was, laat staan dus als het druk is. Het toetje hebben we uiteindelijk maar laten zitten. Enige wat goed is zijn de pizza's. Alleen bestellen telefonisch en afhalen gaat stukken sneller. DUs pizza afhalen misschien, maar daar uiteten niet meer! Uitstekend voorbeeld van eigenaren die niet hun best doen voor hun klanten en weinig lijken te geven of je nog een keer terugkomt.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Ben daar al vele keren geweest nogmaals je eet daar de lekkerste spare ribs boter zacht zal haast je vingers er bij op eten. Zeker een aanrader en zeer goedkoop geserveerd met brood kruidenboter salade en frites
Bregjesmit .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
het eten was lekker, maar het was niet super.
hele lieve bediening. tamelijk lang wachten op hoofdgerecht en toetje.
gezellig gegeten op een leuke plek vlak bij het water.
A N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Om 18.30 een tafeltje bij raam. Toch maar niet, vol met vliegjes, dood en levend.
Toen tafeltje gekregen midden in het restaurant. Na 45 min. kregen we een broodje. Was klef en niet goed gebakken. Moesten gelijk nagerecht bestellen. Na 1 uur voorgerecht. Verkeerd.
Zeiden dat ik het niet goed had gezegd. Maar gebakken champignons of mosselen in tomatensaus is echt iets anders. Weinig smaak, heel veel saus.
Moesten vork en mes bewaren voor hoofdgerecht. Waren vies, want ze lagen al op het bord van het voorgerecht! Cola zonder prik. Volgend glas cola zou goed zijn. Kwam uit fles van Liddl. Hoofdgerecht, zalm, erg droog. Salade niet aangemaakt. Het enige waar niets aan verknoeid kon worden was de sorbet.
Ik had bij het voorgerecht nog even gevraagd of ik toch geen ander nagerecht kon krijgen. Nee, dat was op. En er waren voor ons maar 2 gasten!
Al met al, zeer teleurstellend. 3 uur durend menu waar reuk nog smaak aan was.
Reneschulz1312 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Prima gegeten bij sabia d orro.voorgerechten prima spare ribs prima met ruim voldoende sausjes. Lekkere calzone pizza. En 2 ijsjes. Eenvoudig restaurant, met een vriendelijke bediening.
Bunschoten1 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij gaan regelmatig een pizza eten bij Sabbia D'Oro. De bediening is zeer vriendelijk en de pizza's zijn overheerlijk. Echt een aanrader als je hiervan houdt!
Pdkprod .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben prima gegeten bij Sabbia D'oro. Niet spectaculair, maar wel gewoon goed!, voor een nette prijs. Bediening was ook goed, alleen duurde het allemaal wel een beetje lang terwijl er haast geen klant in de zaak was. Al met al een goede ervaring dus .
Hoevercraft .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
De bediening was zeer vriendelijk. De voorgerechten waren goed. De pizza's waren heerlijk. De aankleding van het restaurant is wat gedateerd, maar ze doen zeker hun best om de klant naar de zin te maken. Wens ze veel succes.
L.prijor .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Die spareribs waren wel te eten. Maar de service erg slecht. Moest onbeperkt sparerib zijn . Maar na een uur kreeg de vraag als ik nog niet vol zat, toen was ik er helemaal klaar mee.Wij moesten ook lang wachten voor het eten, in het begin krijg je een hele sparerib en daarna van die kleine halfjes. Mij zien ze nooit meer . Om het samen te vatten: Super slecht, en zonde van mijn geld en tijd.
Marc1702 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wat een aanfluiting. Geen aanrader. Met 6 personen gegeten en zowel bediening als eten was een aanfluiting. 5 koude en 1 warm voorgerecht kwamen mondjesmaat pas na 40 minuten. Er werd wel vooraf gezegd dat het druk was en het 20 minuten duren. Niet in 1 keer opgediend maar in gedeelten zodat andere tafelgenoten nog moesten wachten. Tot 2 x keer toe moeten vragen om bestek. Eten was niet geweldig. Zout en smakeloos.
Karinberg86 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het eten was zoals uitstekend. We mochten bijna alles van de normale kaart kiezen met uitzondering van een enkel gerecht, dus een enorme keuze!
Bediening was ook prima.
We gaan zeker nog een keer terug.
Ka C.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Gegeten met een groupon onbeperkt spareribs. had een beetje de verwachting laag gezet...gezien het toch groupon is...maar de spareribs zijn prima! zeker aan te raden als je zin hebt in onbeperkt spareribs. je krijgt hierbij friet en sla /saus er nog bij...niet echt spannend..maar het ging om de spareribs en niet de side dishes. Personeel is opzicht oke, maar kan wel iets alerter zijn...vooralsnog merkte ik wel dat weinig mensen lang na-tafelde...kan voor/nadeel zijn, maar dat stoorde mij niet echt.
Al met al toch tevreden over Sabbia D' oro
Jeveaa .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Spare ribs gegeten, waren goed gemarineerd en een goede portie voor een hele nette prijs, de bediening mag wat soepeler, maar ze doen heel erg hun best om het zo goed mogelijk te laten verlopen, wij komen uit Brabant, maar net als vorig jaar toch weer hier gaan eten.
Annejantje .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Via Groupon all you can eat spare ribs gegeten. Vrij sterke rooksmaak maar vlees valt zo van t bot zoals t hoort. Bediening is vriendelijk maar niet zo goed. Gereserveerd maar bij binnenkomst moest de tafel nig klaargemaakt worden. Hiervoor moesten andere klanten een tafel afstaan. Toch zou ikzeker nog eens terugkomen. Al doende leert men toch