Sabai Sabai

6,9

Jouw recensie over het restaurant Sabai Sabai

G.R.A. A.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Ik heb voor zes personen gerechten afgehaald. Allemaal top; lekker geurig eten; royale porties.
Eerder heb ik een paar keer in het restaurant gegeten. Aardige en attente bediening.
Fijn dat er dit soort zaken zijn die jaren lang hun hoge kwaliteit behouden
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Op zaterdagavond ging ik hier sinds jaren weer eens eten, nu met een vriendin ipv met mn partner. We zaten boven vlakbij het raam, leuk uitzicht, maar door de enkele beglazing af en toe best koud. We begonnen met een voorgerecht, mn tafelgenoot de thung thong en ik de ruam., ik kreeg een loempia, viskoekje en pakketje gevuld met kip/krab voorzien van rode saus, heel lekker! Alleen het viskoekje was iets vettigs. Vervolgens nam ik de mu phad met mamung, varkenshaas met cashewnoten heerlijk! Mn tafelgenoot wilde wel iets pittigs met groentes maar niet te pittig, na overleg met de ober keuze gemaakt en ze heeft ook gesmuld. De dessertkaart kon ons niet overtuigen van een keuze dus namen we thee. Aan het begin was de bediening attent, misschien iets te vaak aanwezig, later op de avond hebben we ze niet meer veel gezien waardoor we zelf bij de bar hebben afgerekend. Al met al, heerlijk avondje uit, gezellig bijgepraat en lekker gegeten, volgende keer zal geen jaren meer duren.
Hedzer R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Hier laatst met familie naar tevredenheid gegeten. De bediening was zeer vriendelijk, gastvrij en geinteresseerd. De gerechten smaakten goed. De prijs ligt wel echt aan de hoge kant voor een Thai, zeker als je weet hoe de prijzen in Thailand zelf zijn. Uiteraard is dat geen eerlijke vergelijking, maar de prijs ligt gewoon wat aan de hoge kant. De entourage is niet Thais, maar wel gewoon gezellig. Al met al, een goede ervaring, maar er zijn Thai die een betere prijs/kwaliteit verhouding leveren.
Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Met z'n tweeën hier gegeten, erg lekker. De pittige soep was inderdaad pittig, maar zeker ook smaakvol en goed gevuld. Het hoofdgerecht (groente curry) was goed van proportie, kleurrijk en gewoon goed. Bediening vlot genoeg. Kokossap was lekker, geheel in stijl. Gewoon goed.
Jochem P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vaker gegeten maar de laatste tijd helaas aantal slechte ervaringen. Eten is erg goed maar de service is gewoon slecht te noemen. Lang wachten, verkeerde gerechten serveren, geen oog voor de klanten maar wel voor hun mobieltje. Ook bijzonder dat de eigenaar uitgebreid met vrienden aan tafel gaat zitten terwijl het personeel moeite heeft alles onder controle te houden. Nee, volgende keer een andere thai.
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Afgelopen week hier met een groep van vijf mannen gegeten. Heerlijke pittige garnalensoep met limoen, een aanrader!
Verschillende gerechten gekozen voor het hoofdgerecht: diverse gerechten met cashewnoten, voor mijzelf inktvis met groene curry. Prima gegeten al vonden we de gerechten aan de zoete kant. Suikers toegevoegd? Bediening gewoon oké, niet slecht, niet uitzonderlijk goed. Mooi oud pand, leuke bovenkamers.
Jack D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Saté was heerlijk Alex de eigenaar is een echte gastheer. Hij geeft goed advies. Vraag naar hem en je kan ook vragen om zomaar wat lekkers te laten serveren. Goed Thais eten. Een aanrader Ongedwongen sfeer. In het mooie oude pand op de hoek van het Noordeinde in Leiden. Erg gezellig Een aanrader is het zeker!
Mildred H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk eten, de rode curry is mijn favoriet. Vriendelijke en snelle bediening. Een restaurant waar wij graag terugkomen. Let op: het is er vaak druk, reserveren nodig.
Rory D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Jammer genoeg hadden wij niet zo'n beste ervaring hier. De curry's waren heel erg zoet en hadden verder erg weinig smaak. Misschien voor degenen onbekend met de Thaise keuken acceptabel, maar niet voor ons. Bij navraag werd ons verteld dat het geen fout was maar zo hoorde. Jammer dat klachten niet serieus genomen worden. Van alle Thaise restaurants in Leiden de minste, en vreemd genoeg ook de duurste.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Een gezellig huiskamer restaurant. Altijd lekker druk en toch krijg je voldoende aandacht vanuit de bediening. De diverse gerechten uit deze Thaise keuken zijn voortreffelijk te noemen. De Tom Kha Kai bij Sabai Sabai is de beste van Nederland. Waanzinnig lekker.
Marinus K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Na een promotie op zoek naar iets te eten, We kwamen in Sabai-Sabai. Geen moment spijt van gehad. Prima bediening en heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Hoewel het redelijk vol zat was er nog plaats voor ons. De bediening was kundig en niet opdringerig. Het eten was goed bereid en in mooie porties. Als we weer in Leiden iets eten willen gaan we niet zoeken..
Paulusb B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Afgelopen week wezen eten met vrienden. Brede keuze uit gerechten, ook vegetarisch. Aardig en vlot personeel. Lekker verzorgd eten voor een redelijke prijs. Hier kom ik zeker nog eens terug.
Bertine B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Sabai Sabai voelt als een familierestaurant en dankzij de vriendelijke ontvangst voelde ik me bijna onmiddelijk kind aan huis. Door de ongedwongen sfeer maak je gemakkelijk contact met andere gasten. Het eten is fantastisch en als er iets overblijft, krijg je een doggybag. Heel fijn en smakelijk gegeten.
b3ssen .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Elke keer als ik daar kom eten wordt ik blij verrast. De saté is helemaal top! Dat komt door de speciale pindasaus. Meestal bestel ik wat extra's, zodat ik de rest kan meenemen voor de lunch voor de dag daarna. De kip cashew, bestel ik ook elke keer. Alex de eigenaar is altijd erg vriendelijk, het overige personeel is ook top! Iedereen die ik meeneem wordt vaste klant.
Great-gatsby .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Afgelopen zomer naar Thailand geweest en de gerechten die wij bestelden in dit restaurant (o.a. Phad thai en Kaeng kari kai) smaakte net zo als in Thailand: erg lekker! Bediening was erg vriendelijk. Er hangt een prettige sfeer, wij komen zeker terug!
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Impuls na een opening van een expositie... Lekker gegeten bij Sabai Sabai. Ik had gebakken rijst met garnalen. Erg lekker, maar ik miste een fijne saus bij dit gerecht. Mijn tafelgenoten hadden een groene en een rode currie. Jaloersmakend. Van geproefd en deze waren heel erg lekker. De rode currie heb ik gebruikt om mijn gebakken rijst net iets smeuïger te maken. Toen was het helemaal goed! Prima restaurant. Aardige mensen in de bediening.
kasperr .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Eenvoudig maar net decor, service had iets veter gekund want het duurde erg lang overal tussendoor. Het eten was wel heel erg lekker.

De knoflook kip is echt een aanrader (geef je partner ook een teentje anders ruik je het nog 2 dagen) heerlijk!
NomihoshiBanchou .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
In een grappig pand met eetkamertjes verbonden met smalle trappetjes biedt Sabai-Sabai een heerlijke Thaise keuken. De phad-thai, een schijnbaar eenvoudige bami met ei, kip, garnalen en stukjes pinda is onze favoriet!
tintoos .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
De smaak van het eten is goed. De presentatie ervan kan beter. Vriendelijke bediening, maar de inrichting kan wel wat aan gedaan worden. Is denk al heel lang hetzelfde.
jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
We komen hier vaker, puur omdat het gewoon een goede Thai is. De prijzen zijn wel wat aan de hoge kant. 7,50 voor een soep en de vlees/currygerechten zijn allemaal 19,50. Maar dat is het wel waard. :-)
We hebben hier heerlijk gegeten. Alle gerechten zijn geurig en kruidig, erg lekker. De bediening laat vaak lang op zich wachten. Net als het hoofdgerecht. Na een kwartier wachten op de bestellingopname voor koffie/thee hebben we afgerekend en hebben we thuis koffie gedronken.