Sabai Sabai

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Terras
Mildred H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk eten, de rode curry is mijn favoriet. Vriendelijke en snelle bediening. Een restaurant waar wij graag terugkomen. Let op: het is er vaak druk, reserveren nodig.
Rory D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Jammer genoeg hadden wij niet zo'n beste ervaring hier. De curry's waren heel erg zoet en hadden verder erg weinig smaak. Misschien voor degenen onbekend met de Thaise keuken acceptabel, maar niet voor ons. Bij navraag werd ons verteld dat het geen fout was maar zo hoorde. Jammer dat klachten niet serieus genomen worden. Van alle Thaise restaurants in Leiden de minste, en vreemd genoeg ook de duurste.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Een gezellig huiskamer restaurant. Altijd lekker druk en toch krijg je voldoende aandacht vanuit de bediening. De diverse gerechten uit deze Thaise keuken zijn voortreffelijk te noemen. De Tom Kha Kai bij Sabai Sabai is de beste van Nederland. Waanzinnig lekker.
Marinus K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Na een promotie op zoek naar iets te eten, We kwamen in Sabai-Sabai. Geen moment spijt van gehad. Prima bediening en heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Hoewel het redelijk vol zat was er nog plaats voor ons. De bediening was kundig en niet opdringerig. Het eten was goed bereid en in mooie porties. Als we weer in Leiden iets eten willen gaan we niet zoeken..
Paulusb B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Afgelopen week wezen eten met vrienden. Brede keuze uit gerechten, ook vegetarisch. Aardig en vlot personeel. Lekker verzorgd eten voor een redelijke prijs. Hier kom ik zeker nog eens terug.
Bertine B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Sabai Sabai voelt als een familierestaurant en dankzij de vriendelijke ontvangst voelde ik me bijna onmiddelijk kind aan huis. Door de ongedwongen sfeer maak je gemakkelijk contact met andere gasten. Het eten is fantastisch en als er iets overblijft, krijg je een doggybag. Heel fijn en smakelijk gegeten.
B3ssen .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Elke keer als ik daar kom eten wordt ik blij verrast. De saté is helemaal top! Dat komt door de speciale pindasaus. Meestal bestel ik wat extra's, zodat ik de rest kan meenemen voor de lunch voor de dag daarna. De kip cashew, bestel ik ook elke keer. Alex de eigenaar is altijd erg vriendelijk, het overige personeel is ook top! Iedereen die ik meeneem wordt vaste klant.
Great-gatsby .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Afgelopen zomer naar Thailand geweest en de gerechten die wij bestelden in dit restaurant (o.a. Phad thai en Kaeng kari kai) smaakte net zo als in Thailand: erg lekker! Bediening was erg vriendelijk. Er hangt een prettige sfeer, wij komen zeker terug!
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Impuls na een opening van een expositie... Lekker gegeten bij Sabai Sabai. Ik had gebakken rijst met garnalen. Erg lekker, maar ik miste een fijne saus bij dit gerecht. Mijn tafelgenoten hadden een groene en een rode currie. Jaloersmakend. Van geproefd en deze waren heel erg lekker. De rode currie heb ik gebruikt om mijn gebakken rijst net iets smeuïger te maken. Toen was het helemaal goed! Prima restaurant. Aardige mensen in de bediening.
Kasperr .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Eenvoudig maar net decor, service had iets veter gekund want het duurde erg lang overal tussendoor. Het eten was wel heel erg lekker.

De knoflook kip is echt een aanrader (geef je partner ook een teentje anders ruik je het nog 2 dagen) heerlijk!
NomihoshiBanchou .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
In een grappig pand met eetkamertjes verbonden met smalle trappetjes biedt Sabai-Sabai een heerlijke Thaise keuken. De phad-thai, een schijnbaar eenvoudige bami met ei, kip, garnalen en stukjes pinda is onze favoriet!
Tintoos .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
De smaak van het eten is goed. De presentatie ervan kan beter. Vriendelijke bediening, maar de inrichting kan wel wat aan gedaan worden. Is denk al heel lang hetzelfde.
Jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
We komen hier vaker, puur omdat het gewoon een goede Thai is. De prijzen zijn wel wat aan de hoge kant. 7,50 voor een soep en de vlees/currygerechten zijn allemaal 19,50. Maar dat is het wel waard. :-)
We hebben hier heerlijk gegeten. Alle gerechten zijn geurig en kruidig, erg lekker. De bediening laat vaak lang op zich wachten. Net als het hoofdgerecht. Na een kwartier wachten op de bestellingopname voor koffie/thee hebben we afgerekend en hebben we thuis koffie gedronken.
ClintonZ .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Eet twee of drie keer per jaar bij deze uitstekende Thai. Maar favoriete gerecht, de roodbaarsfilet, bleek vervangen door het nogal breed interpreteerbare ingrediënt visfilet. Toch genomen, maar de smaak was even bleek als de naam. Geen krokant korstje, geen bite.
De rest van het gezelschap had het beter getroffen. Vooral de vis met koenjit saus en groenten was smaakvol.
Proever0311 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Heerlijke curry's. Aardappeltjes in curry wel altijd erg hard! Jammer. Service is goed. Maar de tent mag wel eens een make-over krijgen ziet er niet heel gezellig uit zeker boven niet..
Joep122 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Altijd heerlijk en gezellig om te zitten. De kip met casshew is echt goddelijk gewoon! Ook de voorgerechten zijn heerlijk, ik vond alleen de keuze voor nagerechten wat beperkt
CarolineW .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Heel gezellig Thais restaurant, dat een beetje voelt als een huiskamer. Het eten was erg vers en de porties groot. We begonnen met twee lekkere soepjes die goed op smaak waren. Daarna hadden we allebei een curry bestelt, een groene met tofu en een rode met kip. De rode curry was echt heerlijk met een saus die zeer zomplex smaakte. De groene curry was een beetje standaard, maar ook lekker. De bediening was zeer vriendelijk, al hoewel het soms lang duurde voordat ze langs kwamen bij ons tafeltje. Het restaurant zat dan ook helemaal vol, dus ik kan ze het niet kwalijk nemen. De prijzen zijn een beetje aan de hoge kant voor een thai, maar ik denk dat we desondanks terug zullen komen.
Hans En Dona H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Na een museumbezoek hebben we bij Sabai Sabai gegeten, niet voor de eerste keer overigens. Vooraf een mix van drie gerechtjes, heerlijk hoor, keurig 2 bordjes, We hadden garnalen en biefstuk uit de wok, in een heerlijke saus, heel goed, bediening was zeer vriendelijk. Ongevraagd kregen we nasi goreng omdat we het daar over hadden vooraf. Nagerechten ook prima in orde. Heerlijk kokos-ijs uit een echte kokosnoot.
Een aanrader dus. We komen hier zeker weer een keer terug.
Ruud .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Eind maart met mijn vrouw gedineerd bij dit gezellige restaurant in Leiden. begonnen met garnalen in een pakketje en viskoekjes met een heerlijke droge witte wijn. Het hoofdgerecht viel op een biefstuk met matsaman currysaus en kipfilet in zoete groene currysaus. We kregen er een heerlijke rode wijn bij. Om de avond goed af te sluiten namen we samen een portie gemixt vers fruit.
De service is hier uitstekend te noemen. Vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteitverhouding. Ik ben een aantal keren in Thailand geweest, het decor van restaurants daar oogt toch wat moderner. Misschien een tip voor dit verder leuke restaurant om het decor te moderniseren. We gaan zeker nog eens terug.
Flurps .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Lekker gegeten - 2 curries gedeeld met tafelgenoot. Wel wat aan de prijs: 19,50 per curry, geen bijgerechtje of salada. Bediening vriendelijk. Restaurant is wat vreemd ingedeeld - in het voorste deel zit je leuker.