Sa Perda Longa

Meer informatie over restaurant Sa Perda Longa

Marjanneke28 H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Gewoon doen.
heb alleen oordelen over veel pizza's. die zijn heerlijk.
ook de tomatensoep is lekker.
prijs normaal
Echt doen. en vraag want alles kan..
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Wij hebben hier met een grote groep gegeten,en dan duurt het uiteraard iets langer voor alles op tafel staat,maar alles kwam tegelijk wat ik knap vind voor 25 personen,alles was ook goed op temperatuur,en niet onbelangrijk het eten was uitstekend,zowel pizzas als andere gerechten waren gewoon goed.
Wij zullen hier zeker weer eens gaan eten,alleen het interieur vind ik ondanks de verbouwing niet echt gezelig,maar zoals gezegd het eten is uitstekend !!
Marjanneke28 H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Ze gaan verbouwen dus het decor gaat altijd beter worden. Geen probleem!

Service is de laatste jaar beter geworden , alleen maar goed.

Nou de tomatensoep is heerlijk! Lambrusco natuurlijk ook.

Wij gaan door heel Nederland veel naar pizzeria's maar aan deze kunnen weinig tippen. De pizza''s zijn heerlijk en alles kan/mag. Noem het maar.
Pasta's en vlees/visgerechten niet geproeft maar volgens andere vaste restaurantgangers zijn die ook prima..
Gerechten die er misschien simpel uit zien maar wel ontzettend lekker op smaak en daar gaat het om.

Emre D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Mijn favoriete Pizzeria en de Pizzabakker Ricardo weet wat ik lekker vindt en wordt altijd super behandeld! Echt gastvrij en vriendelijk tegenover hun klanten en als je een echte Italiaanse Pizza wil, ben je bij Sa Perda Longa op het goede adres.
GourmandHolland .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Vrijdagavond en geen tijd om te koken, dus uit eten. Onze keuze viel op Sa Perda Longa in Nietap. Een sympathiek eethuis zonder pretenties.

Het onthaal is bijzonder gastvrij en wij nemen plaats aan het laatste beschikbare tafeltje. Er hangt een gezellige sfeer. Snel wordt ons plekje gedekt en ontvangen wij de kaart. Er is een ruime keuze pizza's en pasta's. Prijzen zijn schappelijk (pizza 10-12 euro)

Wij kiezen uiteindelijk voor een calzone en een lasagna. De pizza is krokant en goed gevuld. De lasagna is eveneens ruim voldoende. Beide gerechten zijn enigszins aan de zoute kant.

Wij verlaten het restaurant evenwel met een goed gevulde maag en een tevreden gevoel. Geen culinaire hoogstandjes, wel ruime keuze en dito hoeveelheid tegen een redelijke prijs.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Afhaalpizza, nr.13 (del padrino) was redelijk vlot klaar. Ondertussen een blik om ons heen geworpen: een saaie inrichting. Niet iets om gezellig te gaan zitten, de meeste klanten komen dan ook maaltijden halen. De pizza was helaas erg flauw en had weinig tot geen smaak. De meeste ingredienten smaakten naar papiermaché en de artisjokken smaakten naar blik. Geen prettige eerste kennismaking.