Sa Caravella

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 21:00
7,1
Amarins V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Prima pizza's, alleen wel erg jammer dat we nadat we besteld hadden meer dan anderhalf uur hebben moeten wachten voordat het eten op tafel kwam. Personeel reageerde niet op opmerking hierover en reageerde onderling ook zeer geagiteerd naar elkaar.
LCVisser .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Nooit weer. op een rustige maandagavond besloten een pizza af te halen. Telefonisch werd er op de achtergrond duidelijk gemopperd omdat de bestelling afweek van de kaart (shoarma ipv rosbief op de standaard Calzone).Bij binnenkomst was er nergens personeel te bekennen. Toen er iemand opdook werden andere gasten rustig even voorgelaten/gedrongen. Prijs bleek 2 euro duurder doordat ik een ingredient had omgeruild (dus niet extra, maar anders). Daardoor eerst de "standaard calzone" nog duurder dan de "calzone shoarma", die nog veel meer ingrediënten heeft. Hierover een opmerking gemaakt tegen de eigenaresse, die vertelde me dat dit "hier wel zo werkt". Oke.... Na 10 extra minuten wachten (had een half uur eerder al besteld) was daar de pizza. In die 10 minuten liepen de buurtkinderen zo de keuken in en uit. Lekker hygiënisch.... Bij thuiskomst lijkt het een lekkere pizza. En dat is het ook wel. Maar: nauwelijks shoarma te ontdekken (wel 2 euro extra voor betaald), en het forse formaat blijkt veroorzaakt door lucht, en niet vulling. Conclusie:
-onprofessioneel behandeld
-niet gastvrij
-blijkbaar een "openbare keuken"
-prijzig
Ik denk dat je voor 13 euro beter een prima Calzone uit Sneek kan laten bezorgen. Net zo lekker, je hoeft de deur niet uit en waarschijnlijk wordt je dan, als "telefonisch besteller" wél netjes behandeld.
Ron0 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Erg lekkere pizza gegeten uit de houtoven, ook de lasagna was zeer goed. We komen hier zeker terug. Kan niet wachten op de zomer met een terras voor en achter aan het water met uitzicht op de Ruterpolder en Wilddraai

Afgelopen week nog 3 pizza's opgehaald (bezorgen is helaas niet mogelijk) en ook deze waren erg lekker en behoorlijk groot.