S*team

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag t/m Zondag 10:00 - 02:00

Yvette D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gisteren met nog 2 anderen wezen eten bij S*Team. Bij binnenkomst aangenaam verrast door de sfeer, erg aangenaam en doet zijn naam eer aan. De eerste drankjes werden snel opgenomen en gebracht. Daarna de menukaart bekeken maar na een half uur zijn we maar aan de bar gaan vragen of we mochten bestellen, het personeel leek ons vergeten te zijn. Er waren verder nog 3 andere bezette tafels. De fish and chips viel tegen, een paar stukjes kleffe en vette kabeljauw, had veel knapperige gekund. Ook de zalm van de kaart was niet super, buiten dat om was de room voor de gepofte aardappel op. De caesar salade van de lunch kaart smaakte wel. We wilden nog een glas wijn bestellen maar ook de huiswijn die we dronken bleek niet meer voorradig te zijn. De desserts smaakten goed, enige minpuntje was de slagroom, bijna zo dik als boter. Kortom een mooie zaak maar zeker nog verbeter punten in zowel bediening als keuken.
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel prettig gegeten. Goede kaart en de bediening was erg vriendelijk! Zeker een aanrader als je bij de pier van Scheveningen bent geweest en graag een hapje wilt eten.
Jeffry V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk eten in een bijzondere inrichting! Drinken opnemen duurde soms wat lang, maar niet te lang. Daarnaast was er gezellige en goede livemuziek!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Uitstekend gegeten hier van ticketveiling, primaire ham en heerlijke zalm, daarna kabeljauw haasjes en steak, tomatensoep en lekker toetje, aan tegen bevelen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Brunch op een zomerse dag (31 graden). Aanraders: Tosti geitenkaas, parmaham en gegrilde paprika. Caeser Salade
met Parmezaanse kaas, gekookt ei, ansjovismayonaise, spek en knoflook-croutons. Salade Geitenkaas met mango, honing, walnoten en croutons.

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijke STeam special met veel mals vlees, frietjes en een flinke bak salade. Echt smullen met z'n tweëen. Toetje: neem de proeverij!! STeam good. Wow.

Dit restaurant is zeker een aanrader. De volgende keer Scheveningen gaan we er weer eten.
Selma V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke sfeer en vriendelijk personeel. Ze hadden bij ons een moeilijke start. Ik had de carpaccio besteld en de vriendin waarmee ik was salade kip. Eerst kwamen ze al terug: wat voor een salade had u, kip of geitenkaas? Toen kwamen ze inderdaad de salade kip brengen, maar ik kreeg geen carpaccio (wel zalm). Dat werd gelukkig wel gelijk opgelost.

Wij hebben er heerlijk gezeten, genoten van het uitzicht en de heerlijke ambiance. Wij wreden er samen egaan blij van.
Guusenmarja .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Leuke tent met een inrichting en aankleding die een mix is tussen Jules Verne en Sjakie en de chocoladefabriek .Als starter hadden we een lekker warm donker breekbrood met een tapenade op basis van aubergine en kruidenboter die helaas regelrecht uit de koeling kwam. Haast niet te smeren. Als hoofdgerecht hadden wij fingerribs, spareribs zonder bot. Goed gemarineerd, met iets van zoetje. Daarnaast hadden wij fish en chips. Goede kabeljauw filet, niet droog en goed van smaak. De bijbehorende saus had een lekkere hint van citroen . Friet en salade waren goed, niet bijzonder maar voldeden aan de verwachting . Voor het dessert werd gekozen voor frambozen tiramisu, eigengemaakte Twix, (staat ook met de merknaam op de kaart) en voor stroopwafelijs. Het laatste dessert viel tegen; bestond uit roomijs met daar stukjes stroopwafel over gestrooid ipv echt stroopwafel ijs. Pluspunt is dat ondanks de drukke avond , het was int. vuurwerkfestival, je niet weggekeken werd. Daarnaast is de bediening niet opdringerig aanwezig. Kortom wij hadden een gezellige avond met goed eten in een leuke omgeving!
Ht
Fam.pronky .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Geweldige inrichting, perfect personeel.
Als lunch een enorme clubsandwich veroberd. Ook de tosti met advocado,spinazie en pepers is zeker een aanrader.
Over diner praten we nog.
Zeer royale porties, prettig geprijst.
Echt de moeite waard
Tess2015 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wij hebben hier eerst geborreld, daarna heerlijk gegeten. Wij hadden de steak van 300 gram, echt een aanrader, heerlijk mals vlees.. en als nagerecht een home made twix, om je vingers bij op te eten... en ook heel belangrijk:de bediening, wij hadden Jason, helemaal top! Was er elke keer op tijd, nam de tijd voor je en was heel beleefd. Volgende keer als we daar weer zijn gaan we zeker een hapje eten daar!
Carolina D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Super lekker gegeten et een mooie steampunk ambiance. Echte aarader voor de familie of met de vrienden. Ik ben 3 keer geweest et elke gerechten erg lekker was. Ik zal zeker terug komen.
Rob En Hanna B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Er was geen enkel gerecht minder lekker, heb genoten van het eten en de bediening ondanks dat het via ticketveiling was. Je werd er niet minder door behandelt en dat maken we toch wel anders mee. We gaan er zeker nog een keer naar toe.
Misharotterdam75 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Vanmiddag hier gaan lunchen maar dit viel ons tegen.

Carpaccio is wel van goed vlees gesneden maar verkeerd gesneden waardoor het erg taai geworden was. Verse jus wordt grappig gepresenteerd in een klein kannetje met weck-dopje maar was niet lekker.

mijn grootste ergenis is dat iedereen met zn vieze strandkleren langs een OPEN kippengrill loopt wat niet hygienisch op mij overkomt! Zet er dan een dichte neer als je hem voor in de zaak wil zetten!

Entourage is wel erg leuk en ook de kleding waar het personeel in loopt is grappig....maar goed... Daar kom je niet voor....
Menasil .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Al jaren kwam ik op deze locatie in het voormalig restaurant 'Toff'. Altijd erg tevreden en kwam er meerdere malen per jaar terug. Na in februari geweest te zijn, besloot ik begin juli opnieuw terug te keren. Wetende dat het een nieuw concept heeft en een nieuwe naam, meende ik dat ik er weinig aan 'fout' kon doen. Helaas is het voor mij niet meer een tent waar ik graag naar terug keer. De inrichting is leuk gedaan in stijl, maar de muziek staat véél te hard. Je kunt elkaar amper verstaan. Als voorgerecht hadden we soepen en die waren allemaal lauw tot koud toen ze werden opgediend. Erg jammer. Omdat het bij elke soep zo was, geen idee of het zo hoorde of niet. Bij het hoofdgerecht was de ribeye steak nagenoeg rauw. Dat werd afgedaan als "In principe hoort hij zo te zijn maar als u hem meer doorbakken kan dan mag dat'. Ik heb vaker ribeye steak gegeten maar hem nog nooit zo op een bord gezien. Werd niet echt actief gevraagd of we wat wilden drinken. Al met al een jammere ervaring. Kom hier niet zo snel nog een keer. Zeker niet als je de prijzen bekijkt in verhouding met wat je er voor terug krijgt...
Sab19872016 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Geweldig gegeten bij S*Team aan de boulevard van Scheveningen, fantastische setting en vriendelijk personeel. We zijn gestart met een uitgebreide geitenkaas salade vooraf, mijn vriend de proeverij van verschillende soorten ham. Als tussengerecht hebben wij gekozen voor tomaten- en kippensoep. Vervolgens genoten van de zalm met gegrilde venkel als hoofdgerecht, de zalm was iets glazig wat zorgt voor een overheerlijke smaak. Ben je in Scheveningen binnenkort? Dan is S*Team een echte aanrader om te eten!
Ceca .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Dinsdag j.l. met 10 personen bij S*team gegeten.
Het duurde erg lang voor het eten opgediend werd. Bij topdrukte te begrijpen maar bij een bezetting van 10 personen ?
De carpaccio was erg dik gesneden bovendien erg taai daardoor niet weg te krijgen. De kok was met het zout uitgeschoten, de carpaccio laten staan en gemeld.
De gegrilde groene asperges van de vegetarische schotel waren slap, draderig en waterig .
De daarbij behorende koude aardappelsalade van gekookte aardappelen was ronduit vies, ijskoud en had blijkbaar al dagen in de koelkast gestaan, dit gemeld.
Bijzonder was de houding van het personeel, het vlees werd altijd dik gesneden, de aardappelsalade hoorde zo en er mankeerde niets aan de asperges.
Geen excuus of compensatie.
De tomatensoep en de kippensoep waren goed.
Zonder toetjes en of koffie zijn we weggegaan. Voor ons geen S*team meer!
Anand S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Wij zijn afgelopen zaterdag met vriendenclub gaan eten bij S*Team Scheveningen (voorheen Toff). Bediening was vlot, eten super. Vlees en vis uit een speciale Mimbrasa oven is top. Live muziek maakte ons avond compleet. Een aanrader