S*team

Vrijdag t/m Zondag 10:00 - 02:00

6,5
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Vanavond gegeten bij Steam. Er was live muziek, de sfeer was gezellig. Mijn partner had zalm die zij erg lekker vond. Zelf had ik een vegetarische burger. Ik betaalde hier 15 euro voor wat ik belachelijk duur. Er staat op de kaart dat de vegetarische burger van de vegetarische slager komt dus bakje open en opbakken. 15 euro vind ik daarom een hoop geld. Het hoofdgerecht kwam al 5 minuten na het voor gerecht en het voor gerecht werd meegenomen met het afruimen na het hoofd gerecht terwijl hier pas een derde van was opgegeten.
Hannah D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Proeveri voorgerechtj: carpaccio te dik, zalm met geroosterde paprika met een 'ik-kom-uit-een-potje' smaak, geitenkaassalde met zulke grote hopen geitenkaas dat de geitenkaas snel schaars word in deze wereld. De sla onder de geitenkaas droop van de honing.

Hoofdgerecht: burge zat verpakt tussen een spons.

Nagerecht: ze we maar niet aan begonnen.
Wieteke H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Voor de lunch hier neergestreken. We hadden lekkere trek dus bestelden we 2 tosti's en brood met 2 kroketten om te delen.
Na besteld te hebben kwam er nog een attente, blonde, bedieningsdame om te checken of de bestelling wel klopte omdat we met zijn tweeën waren (zij had de bestelling niet opgenomen)
Broodje kroket was heerlijk en perfect (wel jammer dat er niet werd gevraagd welk kleur brood we wilden, we kregen bruin. Wel lekker maar...)
De tosti's: Fijn; iets dikkere sneetjes. Maar pas dan de hoeveelheid kaas en ham aan (wat helaas niet gedaan was) De tosti's waren koud.
Over het algemeen was de bediening vriendelijk en attent. Behalve 1 (niet de blonde/ mannelijke/ wat oudere dame) die was bitcherig en arrogant.
Verder zeer stoere inrichting.
Dennis U.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
bediening zwaar ondermaats!! oncapabel personeel. Weet niet eens welke wijnen er zijn. Erg traag en geen oog voor de klanten.
Ingeborg L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Na ruim een uur wachten dan eindelijk...het verkeerde broodje ontvangen ???? gelukkig was het redelijk te eten. Helaas #slechtebediening!
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
De uitbaters hebben mazzel dat ze een leuke kok hebben. Eigenlijk een 7, maar die keuze heb ik niet. Dus vooruit. Ik heb het idee dat dede 3 mannen dachten: goh leuk, een restaurant dat doen we even. Geen idee hoe je dat doet met gasten. Geen samenwerking met de mevrouw van de drankjes, grote groep krijgt alle aandacht (en de rest dus niet meer), het het buitenbord vermeldt gerechten die binnen niet geserveerd worden, een naam die moeilijk te snappen is... Kortom een onsamenhangend geheel. Jammer, op zo'n plek!
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het eten was heerlijk. Helaas was de service echt ontzettend slecht. Heel aardig personeel, maar ze konden de drukte van oudjaarsavond totaal niet aan. We hebben ruim een uur op ons drinken moeten wachten, een aantal keren aangegeven maar de enige reactie was een vriendelijk 'hebben jullie je drinken nog steeds niet ontvangen?? Ik ga er meteen achteraan!'. Waarna er ipv naar de bar weer naar een andere tafel werd gelopen en ons drinken vervolgens nog steeds niet kwam. Heel jammer want het is echt een sfeervolle locatie met leuk personeel, maar wij komen hierdoor niet meer terug..
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Duurde enorm lang tot je drankje krijgt of eten, steak was taai!!
Andere dag opnieuw toch drankje gedaan met borrelgarnituur.
En weer kregen we onze borrel garnituur niet!! Tot 2x gevraagd waar het blijft maar uiteindelijk niet gehad!!
Erg jammer!!! Hier gaan we niet meer naar terug
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Gisteravond voor het eerst gaan eten bij Steam. Een mooi restaurant met een gezellige sfeer. We hadden gereserveerd voor 21.00 uur maar al snel bleek onze tafel niet vrij. Dit was om 21.45 nog steeds niet zo. Nadat we een drankje van het huis kregen konden we eindelijk plaats nemen. Het duurde tot 23.00 uur voor dat we ons hoofdgerecht hadden. Er is 1x drinken opgenomen toen we kwamen zitten. Verder is er niet naar ons omgekeken. Erg jammer!
Yvette D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gisteren met nog 2 anderen wezen eten bij S*Team. Bij binnenkomst aangenaam verrast door de sfeer, erg aangenaam en doet zijn naam eer aan. De eerste drankjes werden snel opgenomen en gebracht. Daarna de menukaart bekeken maar na een half uur zijn we maar aan de bar gaan vragen of we mochten bestellen, het personeel leek ons vergeten te zijn. Er waren verder nog 3 andere bezette tafels. De fish and chips viel tegen, een paar stukjes kleffe en vette kabeljauw, had veel knapperige gekund. Ook de zalm van de kaart was niet super, buiten dat om was de room voor de gepofte aardappel op. De caesar salade van de lunch kaart smaakte wel. We wilden nog een glas wijn bestellen maar ook de huiswijn die we dronken bleek niet meer voorradig te zijn. De desserts smaakten goed, enige minpuntje was de slagroom, bijna zo dik als boter. Kortom een mooie zaak maar zeker nog verbeter punten in zowel bediening als keuken.
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel prettig gegeten. Goede kaart en de bediening was erg vriendelijk! Zeker een aanrader als je bij de pier van Scheveningen bent geweest en graag een hapje wilt eten.
Jeffry V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk eten in een bijzondere inrichting! Drinken opnemen duurde soms wat lang, maar niet te lang. Daarnaast was er gezellige en goede livemuziek!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Uitstekend gegeten hier van ticketveiling, primaire ham en heerlijke zalm, daarna kabeljauw haasjes en steak, tomatensoep en lekker toetje, aan tegen bevelen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Brunch op een zomerse dag (31 graden). Aanraders: Tosti geitenkaas, parmaham en gegrilde paprika. Caeser Salade
met Parmezaanse kaas, gekookt ei, ansjovismayonaise, spek en knoflook-croutons. Salade Geitenkaas met mango, honing, walnoten en croutons.

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijke STeam special met veel mals vlees, frietjes en een flinke bak salade. Echt smullen met z'n tweëen. Toetje: neem de proeverij!! STeam good. Wow.

Dit restaurant is zeker een aanrader. De volgende keer Scheveningen gaan we er weer eten.
Selma V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke sfeer en vriendelijk personeel. Ze hadden bij ons een moeilijke start. Ik had de carpaccio besteld en de vriendin waarmee ik was salade kip. Eerst kwamen ze al terug: wat voor een salade had u, kip of geitenkaas? Toen kwamen ze inderdaad de salade kip brengen, maar ik kreeg geen carpaccio (wel zalm). Dat werd gelukkig wel gelijk opgelost.

Wij hebben er heerlijk gezeten, genoten van het uitzicht en de heerlijke ambiance. Wij wreden er samen egaan blij van.
guusenmarja .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Leuke tent met een inrichting en aankleding die een mix is tussen Jules Verne en Sjakie en de chocoladefabriek .Als starter hadden we een lekker warm donker breekbrood met een tapenade op basis van aubergine en kruidenboter die helaas regelrecht uit de koeling kwam. Haast niet te smeren. Als hoofdgerecht hadden wij fingerribs, spareribs zonder bot. Goed gemarineerd, met iets van zoetje. Daarnaast hadden wij fish en chips. Goede kabeljauw filet, niet droog en goed van smaak. De bijbehorende saus had een lekkere hint van citroen . Friet en salade waren goed, niet bijzonder maar voldeden aan de verwachting . Voor het dessert werd gekozen voor frambozen tiramisu, eigengemaakte Twix, (staat ook met de merknaam op de kaart) en voor stroopwafelijs. Het laatste dessert viel tegen; bestond uit roomijs met daar stukjes stroopwafel over gestrooid ipv echt stroopwafel ijs. Pluspunt is dat ondanks de drukke avond , het was int. vuurwerkfestival, je niet weggekeken werd. Daarnaast is de bediening niet opdringerig aanwezig. Kortom wij hadden een gezellige avond met goed eten in een leuke omgeving!
Ht
fam.pronky .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Geweldige inrichting, perfect personeel.
Als lunch een enorme clubsandwich veroberd. Ook de tosti met advocado,spinazie en pepers is zeker een aanrader.
Over diner praten we nog.
Zeer royale porties, prettig geprijst.
Echt de moeite waard
Tess2015 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wij hebben hier eerst geborreld, daarna heerlijk gegeten. Wij hadden de steak van 300 gram, echt een aanrader, heerlijk mals vlees.. en als nagerecht een home made twix, om je vingers bij op te eten... en ook heel belangrijk:de bediening, wij hadden Jason, helemaal top! Was er elke keer op tijd, nam de tijd voor je en was heel beleefd. Volgende keer als we daar weer zijn gaan we zeker een hapje eten daar!
Carolina D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Super lekker gegeten et een mooie steampunk ambiance. Echte aarader voor de familie of met de vrienden. Ik ben 3 keer geweest et elke gerechten erg lekker was. Ik zal zeker terug komen.