's Lands Welvaren

Kaai 4 4527 AD Aardenburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 's Lands Welvaren

Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Lekker gegeten met een grote groep. De soep was lekker, de biefstuk was perfect gebakken. Ook bij alle andere aanwezige smaakte het goed.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Paar dagen vakantie gevierd in hotel 's Lands Welvaren. Elke avond heerlijk gegeten in het restaurant. De driegangenmenu's zijn onovertroffen lekker, uitgebreid en met veel verse groenten. Daarbij zeker niet te vergeten het bijbehorende dessert! Ook de huiswijnen zijn prima. De bediening is zeer attent en vriendelijk. Heerlijk om na zo'n copieus diner zo je bed in te kunnen 'rollen'.
Maud S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2013
Goede indruk op ons achter gelaten. Goed gegeten en ook de service was super. Leuke mensen, echt harde werkers! Een aanrader!
Bovendien was het
Hotel ook geweldig!