's Lands Welvaeren

Osingahuzen 3 8621 XC Heeg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 's Lands Welvaeren

Ingridlb B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Geitenkaassalade gegeten. Rijkelijk gevuld maar toch viel de smaak tegen. De geitenkaas was niet smakelijk en droog. Ook de saus (honing en ....?) proefden tikje waterig. Nacho grande (voorgerecht) redelijk maar veel nachos en weinig vulling. Wel eens beter gegeten.
Bediening uitstekend (vriendelijk en vlot ). Sfeer van het buitenwerks gezellig.
Goedemiddag,

Jammer dat u het eten zo heeft ervaren. Beide gerechten zijn toplopers op de kaart ,hebben hier ook nog nooit klachten over gekregen. De geitenkaas is biologisch van de molkerei in Molkwerum. De honing (puur honing) is ook biologisch. Wij gaan er van uit dat de keuken altijd dezelfde hoeveelheid topping op de nacho's doet. Dit is wel iets aangepast omdat juist veel gasten t te veel vonden (zure room,quacomole )

Fijn dat u wel tevreden was over de service.

Tot ziens

Vriendelijke groet,

Directie lands Welvaeren
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
We zijn hier gaan eten i.v.m de goede recensies. Helaas viel 't een beetje tegen. De varkenshaas was iets te rosé, in het hart bijna rauw. De frieten aan de slappe kant. De quesedillas waren ok, jammer dat de guacemole uit een bakje kwam en niet vers leek. Bediening was uiterst vriendelijk. De ons aanbevolen huiswijn, chardonnay, was erg lekker.
Hallo,

Jammer om dit te lezen. Heeft u dit ook aangegeven bij de bediening? Normaal gesproken wordt een klacht bij ons serieus genomen en ook iets aan gedaan?
Toch zien wij u graag nog eens terug.

Rob B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
paar geleden hier gegeten vond ik het geweldig. Maar nu wat een tegenvaller, bediening vond het maar lasig dat we laat waren. Niet erg vriendelijk en nonchalant. Het eten was niet best, mijn sliptong niet lekker en met de kritiek werd niets gedaan. Ik zal het aan de kok zeggen en vragen, maar geen terugkoppeling.

Zonde!!
Goedemiddag,

Erg spijtig om te horen. Ik vraag me af waarom de bediening het "lastig" vond dat u wat later was?
En idd niet netjes dat deze persoon niet meer na uw klacht bij u is gekomen. Intern wordt er uitgezocht zie dit was.
Toch hopen wij u natuurlijk terug te zien.

Esther vd Wal

Reactie van proever:

Het was een blonde dame, die niet de moeite nam om even een tafel te wijzen. Eten maar neergooide en op de vraag wat er op de gamba's lag niet meer reageerde. Lange dag zou kunnen maar je kan netjes blijven. Toch een fooi gegeven maar was te weinig denk ik, kon geen bedankje af.

vrgr Rob Bijeman

anf 2e reactie van restaurant:

Bedankt voor uw reactie. Wij gaan degene in kwestie hier zeker op aanspreken.
En zo lang was haar dag niet ;)

Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Het was regen en wind dus binnen gegeten, ze hebben ook een buiten terras. Vanbinnen bruin eetcafe, kleine kaart, maar ook een 3 gangen en een verrassingsmenu. Wij namen de carpacio, licht bevroren stond er op de kaart, wel een beetje koud, maar verder een smakelijke versie. Als hoofdgerecht Spareribs, erg lekker en de saté van varkenshaas, beetje teveel doorbakken. Erbij goede frieten, witlof en rabarber. Voorheen eetcafe prima maaltijd.
Vlotte en vriendelijke bediening
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Super restaurant, gezellig gezeten en heel goed gegeten.
De spare ribs zijn gevaarlijk lekker, je bijt in je eigen vingers!
Dessert was super lekker en aan alles zie je dat de keuken het met zorg bereidt.
Ook vragen aan het personeel over allergie werden netjes en met interesse beantwoord.
Ons zien ze vaker terug!!
Freek S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Leuke gezellige entourage. Zeer van deze tijd. Uitstekende maaltijdsalade, verse ingrediënten goed op smaak gebracht. Als nagerecht Tiramisu sukebolle. Heeeeerlijk!
Dit alles i.c.m een prima bediening.
Freek S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Leuke gezellige entourage zeer van deze tijd. Zeer smakelijk eten met een uitstekende bediening.
Lekkere nagerechten!!!
Ivy66 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Heerlijk gegeten verse schol en Mekkerbekjes salade. Fijne bediening. Echt de moeite waard. De Sukerbolle tiramisu is een aanrader!
Fogol .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Gewoon lekker eten, voor een normale prijs. Bediening snel en erg vriendelijk. Geen uitgebreide menukaart, maar wel verschillende (lekkere) dagspecials in het restaurant en goede bijgerechten. Ook veel mogelijk voor kindermenu's. De suikerbrood tiramisu is een aanrader!
MJL V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
We liggen al jaren met de boot in Heeg en komen hier zeker 10x per seizoen, naar volle tevredenheid! Maar dit jaar was er iets anders.
Binnen heeft een leuke makeover gekregen. Het is nu meer restaurant, minder bar. Goede keus? Wij twijfelen.
Maar belangrijker: wat is er met het eten en de kaart gebeurd? We missen de ruime keuze die we altijd hadden en de prijzen zijn flink omhoog gegaan. Porties zijn tegelijkertijd kleiner geworden. Dit zijn we niet gewend van ons 'vaste stekkie'! Het was gewoon niet meer zo lekker en zeker niet meer value-for-money. Ook missen we de harde kern in de bediening die hier al jaren werkte. Wij gaan op zoek naar een nieuwe stamkroeg/eetcafe. Jammer...
Goedemiddag,

Jammer dat ik dit lees. Zelf ben ik nog wel een van de harde kern. Graag hadden dit persoonlijk van u gehoord. Ik kan alleen zeggen ik maak de kaart zelf elk jaar het formaat is verkleint maar
Het aantal niet. Wij hopen u toch nog een keer terug te zien. Mvrgr Esther