's Avonds 't Huys

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

IngridMz .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
We zijn persoonlijk en heel gastvrij door Remco ontvangen. Hij maakt toegankelijke en toch heel verfijnde gerechten. Keuze uit telkens 2 gerecht: voor, hoofd, tussen en nagerecht. Salade met appelstroop dressing, pasta met diverse schaal- en schelpdieren, waterkerssoep, kalfslende, de sardientjes, waren allemaal heerlijk en vielen bij iedereen in de smaak! Absoluut een aanrader, ook vanwege de prijs-kwaliteitsverhouding!
Ecke .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Met een groep van acht hier wezen eten. Een zogenaamd gezellig en intiem huiskamer restaurant maar dan kleiner. Volgens zeggen van de gastheer heeft hij geen andere gasten aangenomen omdat het anders te druk werd. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Zeer persoonlijke aandacht (logies toch?) wat het geheel apart maakt en mij prettig over kwam. Zeer kleine kaart maar wel spannende gerechten en de keus uit een klein aantal eenvoudige wijnen. Lekker gegeten onze gastheer-kok-bediening-afwasser heeft het druk maar ook goed voor elkaar en het eten wordt met kennis bereid. Leuk en lekker voor een apart avondje uit.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Met een gezelschap van 12 personen een vijfgangen diner genuttigd in huiskamerachtige sfeer. De milde en toch specifieke smaken hebben ons verrast. De paddestoelen bouillon met truffelroom was heerlijk en de geconfijte rogvleugel met saffraanrisotta niet te evenaren. We hebben een geweldige avond gehad, niet in de laatste plaats door de humor waar Remco elk gerecht introduceerde.
NDKW .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Zeer goed gegeten, mooie smaken en erg fijne, warme relaxte sfeer. Genoten van het 'husseltje'. Het chocolademousse-ijs toetje is een echte aanrader. Ook als je, zoals ik, nooit voor ijs 'valt' !
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
We hebben heerlijk en gezellig gegeten. De producten zijn goed en perfect op smaak. De sfeer in de “woonkamer” is even warm en de eigenaar/kok/bediening (= 1 persoon) zeer hartelijk. We zijn blij verrast door deze vondst in Montfoort en gaan zeker terug.
Dico V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Gisteren met het vrouwtje en onze dochter heerlijk gegeten. Voorgerecht asperges met ham en gekookt ei had iets spannender gemogen, soep (asperge) was heeeeelemaal top alleen te weinig.
Hoofdgerecht was super bereid juiste gaarheid, mooi langzaam gegaard vlees top.
De bediening is door de keuze om maximaal 10-12 gasten aan te nemen ook prima. Een heel bewuste keuze om niet steeds meer te willen is wel heel knap. Drankjes zijn aan de prijs dat is het enige jammere, zo door gaan Remco.
Mathijsen .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Dit was de derde keer dat wij in Restaurant 's Avonds 't Huys hebben gegeten en weer waren wij verrast over het eten. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren allemaal even lekker en apart.
Als je van een klein en knus restaurant houdt, is dit een aanrader.

Bert en Kitty, Montfoort.
LudyKaptein .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Gisteren heerlijk gegeten in dit mega kleine gezellige intieme restaurant. Wat een concept heeft deze man bedacht. Zeer creatief in deze tijd. Het eten is zeer boven niveau, helemaal als je de prijs ernaast zet. Remco is een super kok, gastheer en eigenaar! Niet twijfelen als je iets bijzonders zoekt! Echt een aanrader mensen!
Slootje .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Heerlijk gegeten! Een kleine kaart met heel verrassende gerechten, die ons erg nieuwsgierig maakte. Zowel voor- als hoofdgerecht was erg lekker. We namen zelfs een nagerecht, dat was de topper! Ook fijn: heel persoonlijke bediening, door de kok zelf, die inderdaad alles in zijn eentje doet. Het was een topavond, in een klein, intiem restaurant(je)! Wij komen zeker nog eens!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Geweldige ambiance met de patron als solopitter.
(H)eerlijk eten, mooi opgediend. Intieme sfeer.
Aanrader!
Theo_Huiskens .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Super ontdekking in het kleine Montfoort: misschien wel het kleinste restaurantje van Nederland.
Piep klein, super gezellig, geweldig lekker eten en niet duur!
Remco huurt dit restaurantje uitsluitend 's avonds (vandaar de naam) en maakt dan heel leuke gerechten. Hij is een aimabele vent die het ook als je er als enige tafeltje zit (zoals wij) het erg gezellig maakt.
Overdag is het een koffiehuisje dat door een ander wordt geëxploiteerd. Wij weten niet hoe het dan is maar 's avonds is dit lieve restaurantje een aanrader.
CarolienDullaert .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Wauw,vanavond in dit restaurant (je) gegeten. Alles wat hieronder in eerdere recensies is geschreven is waar. Het is echt heel klein en gezellig en de eigenaar doet alles helemaal alleen.Zijn vakmanschap is groot en zijn passie voor lekker eten enorm. Ik at de gekonfijte eend op een aardappel-zuurkoolsalade en genoot er van. Daarna de kalfsentrecote met witte truffelroom... zalig. Verwacht hier geen overgestylde borden à la een sterren restaurant maar eerlijke gerechten met een waanzinnig goede smaak.
En betaalbaar ook.
Voor ons was dit een geweldige ontdekking en we gaan er zeker binnenkort weer eten.
Lilian_d_R .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Gisteravond hebben we fantastisch gegeten in het misschien wel het kleinste  restaurantje van Midden-Nederland.

We werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaar van het restaurant. De sfeer en ambiance is geweldig, knus en relaxt.

De gastheer doet echt alles zelf.

Inkopen, koken, serveren, afruimen en afwassen.

De gerechten waren voortreffelijk, wat hebben we genoten!

Elke week wisselt het menu.

Doordat dit restaurant maar een beperkt aantal tafels heeft, kan de gastheer alle aandacht aan zijn gerechten, maar ook aan zijn gasten besteden en dat maakt dit restaurant zo uniek.

Het is een aanbeveling waard.

De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend.

Wij komen zeker terug!

Marion en Wim

Frans en Lilian
Johnnieboy .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Vanavond gegeten in een heel klein en sfeervol restaurant. Zeer smaakvolle gerechten en persoonlijke aandacht.
De kok serveert de gerechten en doet allerlei andere taken.
Erg gezellige ambiance en een aanrader om een keer te dineren.
De prijs van een drie gangen diner is ook aantrekkelijk, namelijk 27,50.
Huib B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2013
Midden in het centrum van Montfoort ligt een piepklein restaurantje met vier tafeltjes waar we fantastisch lekker hebben gegeten voor een zeer redelijke prijs.
De kok bedient U persoonlijk en heeft geen personeel.
Het was heel byzonder en zeker voor herhaling vatbaar.

Echt een toppertje!
Huib,Marina,Gert Jan en Johan.
Judith E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Afgelopen donderdag het leukste en kleinste (maar 4 tafels) restaurant ontdekt dat ons stadje rijk is. We zijn hartelijk ontvangen en met veel plezier bediend. Er is met passie gekookt en gul wijnadvies gegeven. En dat door 1 man! Dankjewel Remco, we hebben werkelijk heerlijk gegeten en genoten van de ambiance.
Je hebt de keuze uit 2 voor-, 1 tussen-, 2 hoofd- en 2 na gerechten. Er is voldoende verscheidenheid zodat iedereen iets naar zijn zin kan vinden. wij startte met de coquilles,tongfilet en scampies, vervolgens de bereidingen van het lamszadel en ondanks dat we het niet van plan waren hebben we ook het dessert genomen. We zullen het aan iedereen aanbevelen en komen zeker terug.
Oebiedoebie .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
Super gezellig huiskamerrestaurant met (h)eerlijke verse gerechten en prijzen en uitstekende service. Eigenaar Nuijs, kan koken en bedienen te gelijk! Hoe leuk is dat? We aten een voorgerecht met Jacobsschelpen, tongfilet en scampie met als garnituur zeekraal en botersaus Heerlijk!!
Lekkere droge en goed gekoelde witte wijn erbij. Als hoofd een zachtgegaarde lamsrack met kruidige jus, verse groeten en aardappelgratin. Alles was goed op smaak en dus weer een topgerecht in al zijn eenvoud. Het dessert was een witte chocolademousse met tiramisu en passievrucht, erg lekker en het zag er mooi uit. Luchtig, fris, zoet en niet te koud.
En dat voor slechts 27,50 per persoon!!
Een aanrader!!

Jeanne-Peters .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
Ontdekking! Dit is echt één van de allerleukste restaurantjes die ik ken.
We hebben een heerlijk drie gangenmenu gegeten en werden perfect bediend door Remco die ook kookt.
Ik weet niet hoe vaak het menu wisselt maar ga hier zeker snel weer naar toe.
Heel betaalbaar, heel lekker, heel gezellig!
Sanne_Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Wij hadden een bruiloft in Montfoort en gingen daarvoor een hapje eten in dit kleine (maar fijne) restaurantje. Wat een verrassing! Heerlijk gegeten, lekkere wijn, heel persoonlijk en relaxed.

Zeker voor herhaling vatbaar, dus wij komen graag een keer terug. Ook een uitstekende plek voor een intiem etentje met vrienden.
RvanDam .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Wat een geweldig leuk restaurantje. Piep klein (slechts 4 tafels) en super gezellig. Het is een echt eenmansbedrijfje, je wordt bediend door de kok zelf, wat erg leuk is.
We hebben een heerlijk 3-gangen menu gegeten. Vooraf had ik de bloem van zeetong/gambaworst met komkommerschuim. Een prachtig gerechtje. Heerlijke huisgemaakte worst van vis en gamba, prachtig gepresenteerd en afgemaakt met ouderwets smakend komkommerschuim. Als hoofdgerecht at ik een goed gebraden tournedos met een perfecte rodewijnsaus, een aardappeltaartje en een groentemix die nu eens wel echt lekker was. Ge-wel-dig!
Toetje: tiramisu van passievruchten. Origineel maar ook heel erg lekker.
Totale prijs inclusief een kopje koffie toe (voor 2 personen) € 75,20!

Kortom een aanradertje waar je heel gezellig voor een beschaafde prijs uitstekend kunt eten.