s'Anders eten en drinken

Herenweg 120 3645 DT Vinkeveen Nederland Kaart

Over het restaurant s'Anders eten en drinken

s' Anders eten en drinken in Vinkeveen staat voor een eigentijdse en klassieke eet en drinkgelegenheid waar vernieuwende en ook traditionele gerechten worden geserveerd. In Vinkeveen is s'Anders eten en drinken een stijlvolle ontmoetingsplek voor jong en oud, zakelijk en privé, waar men van maandag t/m zondag kan genieten van een heerlijk kop koffie, high tea, lunch, diner of gezellige borrel. Het enthousiaste team verwelkomt u van harte.

Meer informatie over restaurant s'Anders eten en drinken

Jouw recensie over het restaurant s'Anders eten en drinken

Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Top alleen jammer dat er weinig vegetarische gerechten zijn. En we kwamen voor vegetarische burger,maar die was van de kaart gehaald opeens. Volgende keer gaan we naar restaurant waar ze meer vefetasrische keuze hebben.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wederom heerlijk buiten gegeten in een fijne ambiance. De maaltijden waren weer zeer smakelijk en daarom heb ik geen aanvullende feedback gewoon continueren.
ans.nicolaas .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
het dagmenu met asperges, weliswaar goede hoeveelheid zalm en gekookte weinig smaakvolle kriel met maar 4 asperges voor 23,50 € vond ik teleurstellend.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Voor het eerst bij 's Anders gegeten en gegaan voor het kippetje uit de oven (de hele maand februari voor nog geen 17 €). Kippetjes kunnen flink tegen vallen, maar dit kippetje was heerlijk! Mals, veel vlees en smaakvol. Zou een bakje voor de vingers bij kunnen. Tafelgenote had de kippendij. Broodjes hadden afgeruimd kunnen worden tijdens hoofgerecht, want 2p tafel niet heel ruim. Een detail. Choco dessert zag er mooi uit, vond de smaak redelijk. Dessertkaart en uitvoering mag van mij iets spannender, al heb ik er slechts één geprobeerd. Personeel, twee dames, waren alert, wakker en gaven welkom gevoel. Niet slecht, vooral dat kippetje ;-) .
Koen M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gerechten waar wij voor kwamen waren uitverkocht en er was geen alternatief,
Er werd niet mee gedacht over een ander gerecht want de keuze was helaas karig.
De twee drankjes moesten we afrekenen en vervolgens gingen we naar iets anders op zoek helaas.
Winnifred V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Wij vonden de bediening niet vriendelijk. Jammer! Ik voelde me meer alsl last dan als gast. Het is een kunst om oprecht gastvrij te zijn naar je gasten, dat zit ‘m niet in alleen maar vragen of alles naar wens is. Netjes in- en uitserveren is ook iets om aandacht aan te besteden.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Eten is altijd heerlijk en het personeel geduldig en vriendelijk. Het restaurant is nu helemaal gezellig versierd voor de feestdagen. Een aanrader!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Kom hier vaak langs maar had er nooit gegeten. Aangenaam verrast, prettige ontvangst. Bediening is adequaat en snel (tot moment dat men al koffiemachines gaat poetsen en gasten uit het oog verliest). Ik verwachtte eetcafé-achtige kaart, maar daar lag het wel iets boven. De hertenfilet was bijvoorbeeld heel mooi malsvlees en ook voorzien van prima garnituur. Pluspunt dat diverse wijnen, ook duurdere, per glas te bestellen zijn. Al met al geslaagd diner.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gezellige avond gehad met groep vrienden. Het restaurant zelf is levendig maar gezellig, het eten is heel goed en de bediening verstaat zijn vak!
Marten V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker gegeten, hele vriendelijke bediening. Zelf lekkere coquilles, vervolgens prima rode poon, groenten erbij smaakvol en gevarieerd. Uiensoep was smakelijk, de satehsaus van goede kwaliteit bij de portie sateh van mijn partner. Wat opviel: een hele goede en betaalbare fles spatburgunder, goed op temperatuur (tikje koel) geschonken. 100 euro met z'n tweeen, als we weer in de buurt zijn komen we weer!
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker eten, leuke sfeer en vriendelijk personeel.

Als men toch een muggenzifter zou willen zijn het afstapje aan de buitendeur vooraan is niet zo gemakkelijk.

En er waren werken gestart op de provincie weg een kleine info van het restaurant zou wel dienstig zijn, maar gelukkig kennen wij daar vrij goed de omgeving en vonden wij onze weg naar het hotel zonder problemen terug

Zeker een adres om te onthouden
Ronald U.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het beste restaurant van Vinkeveen
Dat is het gewoon. Altijd verrassende beperkte kaart (regelmatig wisselend) met precies goede keuze. Culinair verrassende gerechten. Hoog niveau. Niet blasé. Prachtige wijnkaart. Heel vriendelijke correcte bediening. Ze willen je het naar je zin maken. Van jong tot oud, zaken en privé.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk zeetong gegeten in deze gezellige ambiance. De bediening was zeer alert en de keuken had alles piekfijn onder controle. Een aanrader!
Ilonka O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Noten-allergie werd serieus behandeld en goed op gelet. Seizoensgebonden gerechten die mooi worden opgediend. De soep van vergeten groenten en het hoofdgerecht van hert met rode kool en spruiten was verrukkelijk! De crème brullee is niet heel bijzonder maar wel lekker. Goede wijnen!
Hjsilso B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Gezellige avond gehad, eerst zo'n gezellige plank met allerlei hapjes vooraf gegeten, en daarna en prima sate van kippendij.
Verder heb ik nog bij tafelgenoten de vitello tonato en de asian salmon voor bij zien komen, allemaal prima voor elkaar.
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijk gegeten. De carpaccio "roast carpaccio genaamd" is smaakvol en anders dan anders. De keuken schroeit en marineert de runderzijlende eerst voordat deze in dunne plakjes wordt gesneden. De bediening is vriendelijk en gastvrij. Tot de volgende keer.
nina V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Hier op een zonnige avond op het terras gegeten. Wij hadden de kipsaté en de caesar salad. Bij beiden beviel het eten, de kip(pendij) was erg sappig en mals. Ik had als dessert nog een koffie met friandises, en de kleine koekjes en bonbonnetjes waren stuk voor stuk lekker. Voor een plek als Vinkeveen is s' Anders een aanwinst.
inevanpapeveld .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
s'Anders ziet er erg gezellig en uitnodigend uit. Stoelen op het terras zitten lekker en er is keus tussen plekken in de zon of schaduw. Wij kozen als lunch voor een brioche bol met gebakken beenham en een clubsandwich met o.a. pancetta en carpaccio. De bol beenham was goed en ruim voldoende. De clubsandwich was opgemaakt als twee half over elkaar liggende boterhammen, een met ham en een met rosbief. Pancetta was niet te ontdekken en rosbief is toch echt wat anders dan carpaccio. Op mijn commentaar bij de bediening werd gezegd dat dat hun carpaccio was en dat ze wel met mijn bord terug wilde naar de keuken. Omdat ik er een hekel aan heb als je niet tegelijk kunt eten ben ik niet op dat aanbod ingegaan. Later kwam de cheffin (neem ik aan) vragen of er iets niet goed was. Op mijn opmerking over de gewone ham i.p.v. pancetta werd er gezegd: dat zat er overheen gekruimeld of lag eronder.
De carpaccio was hun huisgemaakte carpaccio, die zouten ze en braden ze aan en snijden ze dikker. Bij anderen krijg je het uit de vriezer en als je er dan in knijpt blijft er niets van over. Zo luidde het commentaar. Lekker als je het nog op wil eten... Op mijn opmerking dat carpaccio nooit gebakken is/mag zijn werd niet ingegaan.
Bij het afrekenen werd er nog een sneer naar mij gegeven, er werd gevraagd of het gesmaakt had en gezegd, ja bij u niet zo...
Niet correct.
S B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
's Anders is een knus en gezellige restaurant met een slootje rondom het terras in het centrum van Vinkeveen. In de winter is het terras verwarmd. Het menu verschilt per seizoen. Je kan tegen een goede prijs lekker eten. Smaakvol belegde broodjes. k ben al een paar keer gaan lunchen. Maar ook het diner valt in de smaak bij mijn familie. Mooi opgemaakte gerechten waaraan veel aandacht is besteed. Bij mooi weer kan je buiten gewoon aanschuiven. De bediening is vlot en vriendelijk.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Op een winterse donderdagavond in februari spontaan besloten om bij S'Anders te gaan eten. Wel even telefonisch checken of er plaats was: geen probleem! Als kleine eters hadden wij voldoende aan een mandje brood met boter en tapenade vooraf en een hoofdgerecht. Voor de disgenote was dat een maaltijdsalade gerookte zalm. Prima van smaak, met een goede zalmsalade. Er zou wat meer gerookte zalm op mogen. Voor mij de "daghap" van het schoolbord: gebakken doradefilet met geroosterde groenten. Waarbij vooral de geroosterde groenten mij positief verrasten: wat een smaaksensatie! Ik weet niet welke groenten er allemaal in zaten, maar enkele waren vast de zogenoemde vergeten groenten. Prima gegeten in een gezellige, ontspannen ambiance, met prettig attent personeel. En een goede espresso toe! Kwalitatief, maar ook prijstechnisch, het eetcaféniveau ("De Drie Turven") duidelijke ontstegen...