s'Anders eten en drinken

Herenweg 120 3645 DT Vinkeveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant s'Anders eten en drinken

Hjsilso .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Gezellige avond gehad, eerst zo'n gezellige plank met allerlei hapjes vooraf gegeten, en daarna en prima sate van kippendij.
Verder heb ik nog bij tafelgenoten de vitello tonato en de asian salmon voor bij zien komen, allemaal prima voor elkaar.
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijk gegeten. De carpaccio "roast carpaccio genaamd" is smaakvol en anders dan anders. De keuken schroeit en marineert de runderzijlende eerst voordat deze in dunne plakjes wordt gesneden. De bediening is vriendelijk en gastvrij. Tot de volgende keer.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Hier op een zonnige avond op het terras gegeten. Wij hadden de kipsaté en de caesar salad. Bij beiden beviel het eten, de kip(pendij) was erg sappig en mals. Ik had als dessert nog een koffie met friandises, en de kleine koekjes en bonbonnetjes waren stuk voor stuk lekker. Voor een plek als Vinkeveen is s' Anders een aanwinst.
Inevanpapeveld .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
s'Anders ziet er erg gezellig en uitnodigend uit. Stoelen op het terras zitten lekker en er is keus tussen plekken in de zon of schaduw. Wij kozen als lunch voor een brioche bol met gebakken beenham en een clubsandwich met o.a. pancetta en carpaccio. De bol beenham was goed en ruim voldoende. De clubsandwich was opgemaakt als twee half over elkaar liggende boterhammen, een met ham en een met rosbief. Pancetta was niet te ontdekken en rosbief is toch echt wat anders dan carpaccio. Op mijn commentaar bij de bediening werd gezegd dat dat hun carpaccio was en dat ze wel met mijn bord terug wilde naar de keuken. Omdat ik er een hekel aan heb als je niet tegelijk kunt eten ben ik niet op dat aanbod ingegaan. Later kwam de cheffin (neem ik aan) vragen of er iets niet goed was. Op mijn opmerking over de gewone ham i.p.v. pancetta werd er gezegd: dat zat er overheen gekruimeld of lag eronder.
De carpaccio was hun huisgemaakte carpaccio, die zouten ze en braden ze aan en snijden ze dikker. Bij anderen krijg je het uit de vriezer en als je er dan in knijpt blijft er niets van over. Zo luidde het commentaar. Lekker als je het nog op wil eten... Op mijn opmerking dat carpaccio nooit gebakken is/mag zijn werd niet ingegaan.
Bij het afrekenen werd er nog een sneer naar mij gegeven, er werd gevraagd of het gesmaakt had en gezegd, ja bij u niet zo...
Niet correct.
S B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
's Anders is een knus en gezellige restaurant met een slootje rondom het terras in het centrum van Vinkeveen. In de winter is het terras verwarmd. Het menu verschilt per seizoen. Je kan tegen een goede prijs lekker eten. Smaakvol belegde broodjes. k ben al een paar keer gaan lunchen. Maar ook het diner valt in de smaak bij mijn familie. Mooi opgemaakte gerechten waaraan veel aandacht is besteed. Bij mooi weer kan je buiten gewoon aanschuiven. De bediening is vlot en vriendelijk.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Op een winterse donderdagavond in februari spontaan besloten om bij S'Anders te gaan eten. Wel even telefonisch checken of er plaats was: geen probleem! Als kleine eters hadden wij voldoende aan een mandje brood met boter en tapenade vooraf en een hoofdgerecht. Voor de disgenote was dat een maaltijdsalade gerookte zalm. Prima van smaak, met een goede zalmsalade. Er zou wat meer gerookte zalm op mogen. Voor mij de "daghap" van het schoolbord: gebakken doradefilet met geroosterde groenten. Waarbij vooral de geroosterde groenten mij positief verrasten: wat een smaaksensatie! Ik weet niet welke groenten er allemaal in zaten, maar enkele waren vast de zogenoemde vergeten groenten. Prima gegeten in een gezellige, ontspannen ambiance, met prettig attent personeel. En een goede espresso toe! Kwalitatief, maar ook prijstechnisch, het eetcaféniveau ("De Drie Turven") duidelijke ontstegen...
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben hier zeer goed gegeten. De steak tartaar was subliem en zoals het behoord te zijn, bereid. Geen gemalen, maar fijn gesneden vlees. Daar steekt men werk en tijd in. De Franse uiensoep was ook gewoon goed. De gegrilde ribeye was exact zoals die moest zijn. Handig gedaan ook: eerst de ribeye aan een stuk gegrild en rosé gegaard. Per gast snijdt men dan een royale plak af welke dan vervolgens nog even kort op de grill wordt geplaatst voor een mooi ruitjespatroon. De spicey duck, welke een van onze disgenoten had genomen, was verrassend lekker! Een mooie rode huiswijn was complementair; goede keuze! De crème brullee was zoals die behoort te zijn. 's Anders eten is gewoon een goed restaurant, waar alles qua eten klopt.
Arm .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Erg leuke zaak met veel aanloop. Afwisselende kaart , 3 bieren van de tap.Erg attente bediening. Ik vroeg of ik van het twee gangen menuutje ook alleen deel twee kon bestellen en dat was geen probleem. Desembrood met hete kip en gegrilde groenten. heerlijk.Toen partner een tweede biertje bestelde en ik niets meer wilde, werd er gevraagd of ik dan misschien een karafje water wilde.. klasse.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Voorgerecht was een plankje voor 2 personen met Spaanse gerechten. Was erg lekker. Hoofdgerecht was een dag hap stoofvlees en hutspot en een kalfssucade met aardappelpuree. Hoofdgerechten waren niet bijzonder, weinig smaakvol. De koffie met sweetS zag er goed uit maar matig van smaak. Crème bruLee vond ik zeer matig. Service ruim voldoende, decor niet bijzonder. Buiten wel leuke kerstversiering.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
wat een zalige tent voor de lunch. de 1'O clock (een soort 12 uurtje, maar veel chiquer) is werkelijk heerlijk. Een smaakvol dagsoepje, een prima hoeveelheid brood met zeer specaqal gefrituurde kaas, een perfecte zalmsalade en een vlees/bessen/salade die je geproefd MOET hebben.

de bediening even een "7" ....tja....de prijs van het succes ....het was stampvol en er was te weinig bediening, dus kreeg je niet de aandacht die je graag wilde hebben en de tweede ronde wijn duurde langer, het afrekenen duurde langer etc etc. maar de vriendelijkheid is eigenlijk een vette "10" waard
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Op een mooie dag in oktober gelunchd bij 's Anders samen met mijn tante. We hadden een plekje in de zon op het terras. Wij kozen allebei voor een broodje met Avocado, kippendij, pancetta en parmezaan. Het was een heel verassend broodje, omdat ik niet op voorhand verwacht had dat de kip warm was. Het was echt heel erg lekker. We waren hier nu voor de derde keer en het heeft altijd goed gesmaakt. De service op een zeven gezet omdat er niet goed op de gasten gelet werd. Het was wat moeilijk om contact met ze te krijgen om een nieuwe bestelling te doen. Maar we hebben er heerlijk gezeten, lekker gelunchd. We komen zeker nog een keer!
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Prima terras voor de deur en goede parkeergelegenheid in de buurt. Vrij druk punt vwb verkeer, dus er valt wel iets te zien. Prettige bediening en gemiddelde kaart. Goed wit (huis)wijntje
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
met enige regelmaat kom ik hier voor een lunch. en zo ook deze week. en weer was het gewoon hartstikke goed geregeld, meer dan vriendelijke bediening en een eigenaar die ook met regelmaat (met een gastvrije glimlach) zijn gezicht laat zien. we hadden de clubsandwiches (vlees & vis) en die zijn ruim, smakelijk en als er wat chips bij zouden hebben gelegen (lijkt wat oubollig/ouderwets) dan had ik er een 10 voor gegeven.
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Vrijdagavond heerlijk buiten op het terras gezeten bij s'anders. Ze hebben een ruim en mooi aangelegd terras aan de doorgaande weg door Vinkeveen. We gingen voor de snelle hap, dus alleen van een hoofdgerecht genoten en vooraf een heerlijk vers gebakken broodje genoten. 1x de rode poon met risotto en een gambasaus. Alles goed van smaak. en eenmaal de tournedos met salade en frites. Geweldige tournedos in een heerlijke boterjus en heerlijke frites en salade erbij. Gewoon goed en lekker eten.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Prima plek voor een hapje eten waar je wordt verrast door net wat betere kwaliteit dan je verwacht. Het terras is bij mooi weer gezellig. Te verbeteren is de wijnen op glas. Dat zijn er maar twee wit en twee voor rood. Iets meer keuze zou de kaart helpen.
E. E.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Een restaurant waar we al jaren tot volle tevredenheid frequent kwamen en komen. Ruim een week geleden daarom een goede recensie op Iens gezet.
Een negatieve recensie zal ik normaliter niet gauw plaatsen daar ik zelf werkzaam ben geweest in diverse onderdelen van de horeca en daarnaast er begrip voor heb dat zich iets onbedoeld heeft voorgedaan maar helaas moet ik na een paar dagen al toch echt deze mindere ervaring delen.
De lunch was er bij ingeschoten en nogal hongerig besloot ik zoals zo vaak hier een hapje te eten. Het was na de "lunchspits" en mede dankzij de lichte regen waren er binnen geen gasten en buiten onder de overkapping een moeder en dochter aan een lunch.
Bij de desbetreffende ober bestelde ik een smoothie, een koffie verkeerd en de lunchkaart. De gevraagde extra suiker was vergeten en na een herhaald verzoek kreeg ik precies één zakje suiker; gezien mijn opmerking dat ik een zoetekauw ben en de nogal royale maat van de koffie verkeerd nogal afgemeten.
Vervolgens gewacht tot mijn bestelling zou worden opgenomen. Ik zat direct aan de geopende pui, de enige overige klanten zaten één tafeltje verder. Niemand kwam om mijn bestelling op te nemen, af en toe naar binnen blikkend was degene die mij had geholpen in een geanimeerd gesprek gewikkeld. Uit nieuwsgierigheid ben ik expres niet opgestaan en naar binnen gelopen. Toen ik mijn koffie en smoothie uiteindelijk op had ben ik maar naar binnen gelopen om af te rekenen; mijn ergernis had het gewonnen van mijn inmiddels flink toegenomen honger. Bij binnenkomt bleek de jongeman nog steeds in gesprek, zodra hij mij zag was hij gelijk vertrokken. Na afgerekend te hebben bij zijn collega ben ik nog naar hem op zoek gegaan om hem hierover aan te spreken maar ik zag hem nergens meer. Een nogal beschamende ervaring; slechts drie gasten aan in totaal twee bij elkaar liggende tafeltjes. Als het dan zo belangrijk is om te praten ten koste van aandacht voor je klanten, kun je dan in ieder geval de beleefdheid opbrengen om dat te doen na de bestelling opgenomen te hebben.
Heel jammer en onnodig. Ondanks het regenachtige weertje was het weer leuk zitten op het terras, de koffie verkeerd lekker en groot en de smoothie lekker dorstlessend. En toch zijn wij hedenmiddag een paar kilometer verder gereden om wat te nuttigen.
E. E.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Wij komen hier al geruime tijd. Meestal lunchen en soms voor een drankje of diner. In het begin was men nogal prentievol en prijzig zonder dat de kwaliteit of porties dat rechtvaardigden.
Maar al meer dan twee jaar lang is de kwaliteit prima en stabiel, zowel vwb ons, onze gasten als mensen die wij spreken. Dus tijd voor een welverdiende pluim en om de Iens-gemeenschap hierop te attenderen.
Binnen ziet er verzorgd, netjes, modern en toch gezellig uit. Het meubilair is prima, ook in de meeste gevallen van rugproblemen. Buiten is rondom een gezellig, knus, zongelegen terras. Helaas aan een straat en daarmee dus autoverkeer. Maar wel met gedeeltelijk overdekking, terrasverwarming en leuke branders 's avonds. Zowel binnen- als buiten heeft men een behoorlijke capaciteit.
Het personeel is zonder meer aardig, klantvriendelijk en professioneel. De lunchkaart biedt ruime en gevarieerde keus, van een uitsmijter tot apartere zaken. Altijd lekker en verzorgd, goede porties en diverse menu-items verrassend en extra smakelijk.
Vwb dineren hebben wij tot nu toe telkens de "buiten de kaart om" besteld en dit was telkens prima, smaakvol, compleet en kwalitatief uitstekend. Vwb de desserts ben ik persoonlijk wat minder enthousiast maar dat heeft meer te maken met persoonlijke smaak en voorkeuren.
Al met al een aanrader ofschoon 's Anders dat niet echt nodig heeft; ook doordeweeks kan het soms slim zijn om eerst maar eventjes te bellen.
Sushi M. .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Afgelopen vrijdag hebben wij met 3 personen gegeten op het grote terras; het voorgerecht met diverse kleine hapjes voor 3 personen paste goed bij onze fles chardonnay; de hoofdgerechten waren ruim en goed van kwaliteit. De toetjes waren erg lekker. Na afloop zaten we echt vol. De bediening was echt top - heel attent, vriendelijk en goed oplettend. Toen het erg warm was kwamen ze onze tafel een meter opschuiven zodat we in de schaduw konden blijven zitten. Echt een aanrader!
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Heerlijk geluncht bij s' Anders eten en drinken. Binnen is het bijzonder sfeervol, maar bij mooi weer is een plaats op het gezellige terras heel gezellig. Een Panini met geitenkaas en honing was niet te versmaden met een super vers toefje gemengde sla er naast.
Fijneproever1 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Dit restaurant gaat wat ons betreft een favoriet worden We konden geen keuze uit de kaart maken en de vriendelijke gastvrouw stelde voor om ons door de keuken te laten verrassen. We besloten dit te doen en gaven onze wensen door.
De chef kwam zelf het eerste gerecht serveren en uitleggen
We kregen een tartaar van huisgerookte zalm met een bitterballetje van Hollandse garnalen. Verder een "clubsandwich" van coquille en Pancetta gevolgd door zachtgegaard lamsvlees met asperges en tuinboontjes Alle gerechten waren heerlijk van smaak en met aandacht gepresenteerd. We namen koffie toe en hierbij werden nog wat verse aardbeien met lemoncurd opgediend. Chapeau aan S'Anders voor de goede zorgen en dito gerechten We komen snel weer