RyZ Restaurant

6,6

Jouw recensie over het restaurant RyZ Restaurant

smitsjes61 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Gisteravond hier gegeten via groupon. We hadden een bon voor 4 personen en 1 extra persoon was mee. In totaal zaten er 17 mensen. We hebben anderhalf uur op het voorgerecht moeten wachten!!! Waarvan de soep gelukkig lekker en goed gevuld was, de nacho's was een lachertje een zak leeggekiept op een bord met wat kaas erover gesmolten en guacamole, daarna 45 minuten op hoofdgerecht moeten wachten waarvan de kip weer retour kon omdat deze niet gaar was, de Dorada vis was goed en de varkenslapjes taai/droog. Er werd meerdere malen verontschuldigd door de gastvrouw voor het lange wachten en we kregen op aandringen een fles rode wijn gratis. In de wijnbar erachter was een salsa klas gaande erg storend qua muziek en mensen die in/uitliepen met een glazen deur die flink dichtklapte.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Helemaal eens met Hans D. van 29 november jl.
De kippensoep en het gestoofde lamsvlees waren vééééél te zout.
Dit had niets te maken met het kruiden van het vlees, maar meer met het veel te royaal hanteren van de zoutpot.
Is geen drankenkaart aanwezig.
Glas bier en (zwarte) koffie kosten €3.
Was ook kil in de zaak.
Wel lekkere muziek.
tatiana O.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Seviche de camarones en empanadas. Hoofdgerecht een rijst met garnalen of een lekker zalm, de vegetarische schotel is wel wat minder . Nagerecht heb flan de caramelo besteld. Het is zeker de moeite waard om te gaan. Prettige sfeer en er is ook een dance club waar je verder kunt gaan. Ga der zeker weer naartoe
Жанна Ж.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
heel lekkere dorade gegeten fijne muziek en frisse uitstraling modern ingericht gratis brood met boter heerlijk. de tempo is relax maar dat komt doordat alles vers bereid is uit eindelijk het wachten waard. aardige chefkok een mooie garnering. de flan de caramel was zeer lekker.
Wladimir R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het gaat allemaal op n zuid-Amerikaans tempo. Maar dan krijg je wel wat lekkers. De cocktails zijn ook heerlijk!
Vooral de Caparinha
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Duurde wel wat lang voordat t voorgerecht kwam. Nuttig dat er al lekker brood met gezouten boter standaard was neergezet.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Zowel de soep als de lamsstoof waren heel erg zout en niet te eten. Eigenwijze kok zei dat het de kruiden in het gerecht waren. We mochten op het einde ook een half gevulde karaf water afrekenen voor 6 euro.
Amra V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heel lekker gegeten. Deed ons erg terugdenken aan het eten tijdens onze reis naar Midden-Amerika. De piña colada was ook erg goed.
cynthia S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
De entree is veelbelovend. Mooie moderne inrichting. De menukaart is in het Spaans, dus had ik toelichting nodig. Mijn gerechten niet spectaculair, gebakken Dorade met witte rijst. Mijn tafelgenoot een soort nasi met garnalen.
Zeer storend vond ik dat er zowel muziek uit de luidsprekers kwam als uit de achterste ruimte livemuziek, vanwege oefening voor dansavond (kan echt niet!).
H.J. S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De ruimte doet wat kil en zakelijk aan. Alle tafels staan in een strakke lijn naast elkaar. De kaart was alleen in het Spaans, aan een Ned. versie werd nog gewerkt. Er kwam wel een Ned. Grouponkaart op tafel, maar daar stond maar een deel van de originele menukaart op. Een drankkaart met prijzen ontbrak. We hebben gekozen voor een menu van 25 euro. Vooraf: pasteitjes (op de kaart stond pastijtjes), goed van smaak. En gebakken banaan: smakeloos en droog. Hoofdgerecht, stoofpotje van lamsvlees: lekker. En een stoofpotje van kip en rundvlees: dat was bouillon met een kippenvleugel. Nadat ik het grote vel en de botjes eruit had gevist, bleven er een paar kleine sliertjes kip over. Nadat we daar wat van gezegd hadden, bleek het een foutje te zijn. Ze hadden een voorgerecht soep met rijst geserveerd..... Nagerecht: chocoladetaart, lekker. We kregen van het huis koffie en de rekening was een paar euro lager door de fout met het hoofdgerecht.
Niet voor herhaling vatbaar.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De inrichting van het restaurantgedeelte was zeer minimalistisch. Overigens kreeg ik sowieso de indruk dat het restaurant net geopend was aangezien er bijvoorbeeld geen Nederlandse menukaart beschikbaar was (alleen Spaanstalig; voor de Nederlandse versie moesten we maar via internet de website raadplegen) en er geen kassasysteem aanwezig was (waardoor het personeel handmatig het totaalbedrag moest berekenen, wat blijkbaar volgens de serveerster zo ingewikkeld was dat we een half uur op onze koffie moesten wachten terwijl een aantal klanten wilden afrekenen). Het eten was inspiratieloos en deprimerend. De ribeye was ook echt een bord met een stukje ribeye met een verlept blaadje sla en een schijf aardappel. En de chocoladetaart was niet veel beter dan die je zelf bakt nadat je water toevoegt aan een kant en klaar pakje die je bij de lokale supermarkt hebt verkregen.
Ook de service was niet om naar huis te schrijven. Zo was er geen kaart waar de beschikbare drankjes op te vinden waren en wist de serveerster dit ook niet te vertellen. Tevens kreeg ik mijn hoofdgerecht pas nadat mijn tafelgenoten hun maaltijd al hadden opgegeten.
Positief punt: de stoelen zaten lekker.
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten was redelijk, service was rommelig. Niet onaardig, maar het duurde lang voor het eten op tafel stond, er was onduidelijkheid in de menukaart. Standaard ijsblokjes in de wijn.
Geen aanrader wat ons betreft.
M. J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gezellig restaurant met heerlijk Zuid Amerikaans eten. Echt een aanrader! Vriendelijke bediening. En authentiek eten. Tip neem als afsluiting het mango dessert.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Lekker gegeten vanavond met zijn viertjes gezellig!
Pablo C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten is heerlijk heb van alles een beetje besteld. Heerlijke empanadas, seviche de camarones en arepitas con queso. Als hoofdgerecht lekkere varkenskarbonade sappig gegrild. Als dessert flan de caramelo voor mij was de beste keus. Er moet nog aan een Nederlandstalige kaart gewerkt worden en nog wat meerder latijnse menus zal het beste zijn (zoals bandeja paisa, arroz con pollo)
Het is een aangenaam sfeer waar je na een heerlijke dinner en tijdens een paar cocktails ook nog apart en zaal hebt waar iedereen kan dansen
Lucinda H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Naar aanleiding van Groupon hier gegeten. Heeft potentie maar is er nog lang niet.
Na een uur pas voorgerecht en miscommunicatie wbt het menu waar we uit mochten kiezen. Geen aparte "groupon"menukaart. Mochten alles kiezen volgens 2 medewerkers.
Maar puntje bij paaltje moesten we bijbetalen omdat zij niet hadden vermeld dat het nagerecht wat wij kozen niet bij de groupondeal hoorde.

Wat we in eerste instantie kozen was er ook niet eens meer. Van de nagerechten hadden we maar keuze uit 2 mogelijkheden waarvan die ene dus, bleek later, niet bij de deal hoorde.
Wij hebben niet bijbetaald. Alleen de drankjes afgerekend.
Weinig bediening en niet op de hoogte van lopende akties. Eten was wel goed.
Ziet er ook netjes uit en heeft een mooie ruimte waar je achteraf kan dansen.
dorothyvdm M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten in een prim omgeving op ons gemak.
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was niet verkeerd, de bediening kan beter! We moesten erg lang op ons eten wachten...
rodewijnliefhebber H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Erg vriendelijke bediening met echte "home-made" gerechten uit diverse Zuid- en Midden-Amerikaanse landen. We komen zeker terug