Ryad

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 01:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 02:00
Lea D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Na er vaak te zijn langs gereden, besloten we vandaag na een activiteit met 6 man te gaan eten. De zaak is heeft een eclectische uiterlijk: een fast food restaurant gevoel, gemengd met Arabische invloeden. Wat ons direct opviel was dat we met je/jou zijn aangesproken, en dat we ons zelf moesten bedienen door drinken/borden/bestek door te geven aan elkaar. Helaas waren een aantal gerechten rond half 9 niet meer voorradig. Ik nam zelf de Harira soep, die prima was, en de Tajine Vlees (met pruimen). Een zeer grote portie (ik kreeg het niet op), exact hetzelfde gerecht als restaurant Safir (maar dan met patat ipv aardappelen), maar dan wel 2,5 keer zo goedkoop. Waar voor je geld dus. Al met al een prima prijs/kwaliteit. Vervang het patat eens met aardappelen, zorg ervoor dat je om half 9 nog voldoende etenswaren hebt, oefen in het tegelijk uitserveren van alle gerechten (je kunt moeilijk alle tafelgasten 20 mins laten kijken naar etende tafelgasten), en train het personeel in klantvriendelijkheid :) dan zal het cijfer zeker hoog gaan
Sara85 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Vrijdagavond besloten mijn man en ik spontaan uit eten te gaan. We wilden nog altijd een keer naar Ryad, omdat dit dichtbij huis is. De bediening is snel en vriendelijk. Er is een uitgebreide kaart. Op vrijdag serveren ze couscous, deze had ik besteld met kalfsvlees. Het vlees was heerlijk, de couscous was ook erg lekker. De portie couscous was erg flink. Mijn man had tajine met kipgehakt en olijven, de portie was niet heel ruim maar met geserveerde brood zeker voldoende.
De smoothies die we bestelden zijn gemaakt met vers fruit en dus prima te drinken!
Kortom, een positieve ervaring. Minpuntje is dat ik thuis aangekomen bemerkte dat mijn kleding erg naar vet rook. Het afzuigsysteem is dus niet voldoende en dat vind ik wel echt jammer.
TwAnneke .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Met Groupon heerlijk gegeten bij Ryad. Lekker sappig gegrild vlees met brood en extra patatjes erbij besteld. Vooraf twee salades genomen voor 4,50 per stuk en die waren meer dan genoeg voor ons zessen.Ook de drank was goed geprijsd: 2 euro per blikje. De bediening was prima en goed gehumeurd. Een adresje om nog eens naar terug te gaan!
Kallepaz .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
met 4 man met een Groupon-voucher hier mixed-grill gegeten. Het is een pas gerenoveerde zaak. Het eten was vers en smaakte prima. De bediening was correct en zeer aardig en de prijzen waren zeer schappelijk (2 euro voor een blikje cola en 3,60 voor nagerecht bestaande uit ijs en vers fruit). We komen hier zeker terug.
Wim135 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Ook hier met Groupon gegeten. Bediening netjes maar het eten werd half koud opgediend.
Hier een onbeperkt menu maar na een schotel hadden wij het al gezien, ondanks dat het helemaal niet druk was en er ook niet gevraagd werd of wij nog meer wilden hebben.
Heb het idee dat er met de Groupongasten erg slordig word omgesprongen, maar als dit een voorbeeld moet zijn van de normale gang van zaken was dit voor ons de laatste keer.