Ruyghe Venne

- Ontbijt 07:30 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Ruyghe Venne

JMAM V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Hotelrestaurant, niet bijzonder gezellig. Bediening redelijk. Eten was ronduit slecht. Had een visstoof. Deze bestond uit in stukken gesneden diepvries moten vis en wat mosselen uit een potje. Geen verse vis, geen smaak (waterig), geen sausje. Zo uit de vriezer in oven of magnetron. Jammer, met verse vis en een lekker sausje hadden ze zo wat lekkers op tafel kunnen zetten.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Helaas, slecht gegeten. Begin 2015 hier 2 keer voortreffelijk gegeten, maar na enige wisselingen en faillissement + doorstart is de keuken zeer teleurstellend te noemen (men vertelde dat er een andere kok is). Geserveerde witte huiswijn lauw in het glas, carpaccio fantasieloos, en het hoofdgerecht saté van een kippendij van een Drents kippetje met garnituur, ook weinig smaakvol. Het leek of de "kippendij" zo uit de folieverpakking van de AH of andere grootgrutter in de pan was gelegd. De hertensukade en het wilde eendenboutje waren taai en droog en niet van het bot af te krijgen. Het toetje hebben we maar voor koffie ingeruild, en de reservering voor de volgende avond geannuleerd. Jammer dat toch zo'n goed restaurant snel kan terugvallen tot een zeer middelmatige eetgelegenheid.
A. T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Wat een leuk hotel-restaurant aan de rand van het dorp, Heerlijk gegeten, vooral de proeverij van voorgerechten was geweldig, ook de tournedos was een goede keuze, heerlijk mals
vriendelijk personeel, niks was te gek.
we komen zeker nog eens terug.
Rolien4 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Een asperge menu gehad op een zaterdag. Het restaurant was gezellig vol maar nog steeds was er een vlotte service. Voor maar € 25,00 een heerlijk 3-gangen menu gehad met asperges! Aspergesoep vooraf en als hoofdgerecht asperges met ham. Goed van smaak! Als dessert een heerlijk sabayon met vers fruit, nog nooit eerder gehad, maar ik was positief verrast!
Ik kom hier zeker nog weer terug.