Meer informatie over restaurant Rutgers

Maandag t/m Zondag

6,3
6,7

Jouw recensie over het restaurant Rutgers

Chet S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Het eten is allemaal diepvries en ook nog slecht bereid. Het uitzicht maakt het leuk maar voor het eten niet doen. Zelfs als ze je eten overgieten met de verkeerde saus en je het terugstuurt krijg je gewoon dezelfde lap vlees waar de saus afgeschraapt is met de juiste toegevoegd weer voorgeschoteld. Echt een afrader van de bovenste plank. Tip voor de eigenaar ga eens met verse producten werken.
Monteque G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Maandag 7 augustus wezen eten. Eten was niet goed, ronduit slecht. sliptongetjes. Gemeld bij bediening. Die reageerde adequaat. Eigenaar/manager deed onze melding af als onzin. "Zijn dunne sliptongetjes, daar kan een bedenkelijke geur vanaf komen"
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
moest overal om vragen veel dingen vergeten op tafel te zettenmixed grill aangebrand met de toast kon je krijten wijnig smaak al met al niet best ga er niet meer heen
Tim O.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Heerlijk in het zonnetje op het terras aan het water gaan zitten en genoten van een drankje totdat de bizar grote parasols door het supervriendelijke personeel omhoog gezet werden "omdat de gasten voor het diner dan van de warmte konden genieten" vervolgens zijn we zelf maar weer aan een tafeltje gaan zitten waar nog wel een beetje zon was omdat het door het windje voor ons nu wat fris was. Na een half uurtje besloten dan maar binnen te gaan zitten en het diner te bestellen. Een andere serveerster, maar wederom super vriendelijk!
Ik bestelde de garnalen vooraf en de spareribs als hoofdgerecht en mijn vriendin carpaccio en een schnitzel en wilde daar graag in plaats van de stroganoff saus een champignon saus en daarnaast nog wat extra champignons. "Geen enkel probleem hoor mevrouw!"
Vrij vlot hierna werden de voorgerechten geserveerd. de carpaccio,was gewoon helemaal prima, maar de garnalen waten werkelijk niet te eten. Keihard en in een diepe plons warm water met een paar brokken knoflook geserveerd. Voor het fatsoen heb ik er vier opgegeten, maar daarna was het echt over. Toen de serveerster vervolgens de borden kwam ophalen vroeg ze oprecht verbaast of de garnalen niet smaakten en ik moest haar helaas vertellendat dit idd zo,was en dat dit de eerste keer in mijn leven was dat ik iets niet opat in een restaurant. Ze gaf aan blij te zijn dat ik het zei en ging er iets mee doen. Ik gaf aan dat dit voor mij niet hoefde en dat ik ook,heen nieuwe hoefde te hebben. Ik kreeg een gratis drankje en wat mij betreft was het hiermee prima geregeld.
Daarna werd het hoofdgerecht geserveerd. Voor mij de flinke portie heerlijke spareribs met frietjes en zalige groenten. Niets op aan te merken!
Voor mijn vriendin de schnitzel met stroganoffsaus zonder extra champignons...
De serveerster aangesproken en het bord verdween terug naar de keuken en enkele minuten later kwam er een nieuwe schnitzel met waterdunne, geschifte champignonsaus en een paar droge champignons in een bakje. Met lange tanden demhelft opgegeten.mondertussen kwam de eigenaar langs en vroeg in het voorbijgaan of ik al een tweede sparerib had besteld. Dat had ik niet en ik begonmover de schnitzel, maar de eigenaar liep,alweer door naar de gasten naast onze tafel die hij blijkbaar goed kende.
Bij het afruimen viel het de serveerster op dat er ook nu weer een half gerecht niet was opgegeten en dat begreep ze toen ze zelf keek naar wat er op het bord lag. Ze heeft het perfect geregeld en ging een paar keer terug naar de keuken alwaar haar door de eigenaar werd verteld dat hij er niks vam snapte en dat hij zelfs nog was langs geweest om te vragen hoe het smaakte. Dat langskomen klopt, maar vragen hoe het smaakte niet en hij liep meteen weer door zoals hierboven beschreven.
De serveerster haalde de schnitzel en de garnalen van de rekening wat ik keurig netjes vond!
Helaas niet gekregen waar we op gerekend hadden en we zullen ondanks de toppers in de bediening niet meer terug komen bij Rutgers.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Op een uitstekende lokatie (vooral zomers met het terras) ligt dit modern ingerichte restaurant. Wij hadden een Giftfor2-bon 'tafelen' en hadden daardoor een klein keuzemenu. Als vooraf namen wij een port. Na bestudering van de kaart, bleek dat er ook een tawny geserveerd kon worden. Toen ik de serveerster vroeg welke rode port ze ons bracht en dat er ook tawny op de kaar stond, bleek ze niet te weten waar ik het over had. Het bleek haar eerste werkdag.... Op zijn minst zou de kaart bekend moeten zijn, ook de gerechten waren niet echt bekend. Minpuntje. De vaste bediening wist dit overigens wel en was uiterst vriendelijk. De mogelijkheid om (in overleg met de keuken) een ander gelijkwaardig gerechtje te nemen bleek ook aanwezig. Mijn vrouw nam de zalm en ik de biefstuk als hoofdgerecht. De frieten als bijgerecht waren uitstekend! De sla helaas te droog (wat meer dressing was fijn geweest). De zalm, gebakken op de huid en de biefstuk waren prima bereid en smaakten goed. De huiswijnen (wit en rood) waren middelmatig, maar voldoende. Met het nagerecht, een dame blanche, kan weinig fout gaan. Mijn vrouw, geen ijsliefhebber, kon een irish coffee nemen. Al met al een prettig avondje in een mooie omgeving.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Er zijn mensen die goedkoop willen eten,en dan ook nog zit te zeiken op alles,wij hebben afgelopen weekend een receptie feestje gevierd en was helemaal geweldig, eten was lekker, service was top en de zaak is geweldig opgeknapt. Toppie
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Via Grouponbon een 3 gangendiner gegeten met 4 personen.
De gamba's smaakten goed, maar de carpaccio was smakeloos. Bedienster vroeg waarom we een gedeelte op het bord hadden laten liggen. Er moest flink zout en peper gestrooid worden om het nog een beetje smaak te geven. Ze zou dit doorgeven aan de kok.
Hoofdgerechten waren redelijk. Van de mixed grill was de varkenshaas nog het beste; de biefstuk was wat aan de taaie kant, maar de kipfilet was te droog om op te eten. De schnitzel was wel lekker, maar verschrikkelijk vet. De sla was ook wat smakeloos. Een lekkere dressing had het een stuk aangenamer gemaakt. Dit keer vroeg de bedienster maar niet meer of het had gesmaakt...
Als dessert was de dame blanche redelijk te doen; de Irish Coffee was te sterk.
Omdat het een Grouponbon was leek het wel alsof we alles maar even snel moesten opeten; er zat weinig tijd tussen de gangen. Ook was het maar goed dat ik zelf wist waar we uit konden kiezen, want de bediening gaf steeds maar 2 keuzes.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Gisteren avond heerlijk gegeten personeel top vlot en zeer kundig ,vooraf een goede carpaco ook de soep was prima ' de biefstuk varkenshaas men zalm waren heerlijk salade en frietjes oke ,toetje was de mousse en ijs ,ook wij waren met een deal bon niks op aan te merken ,kortom een heerlijke avond en we gaan zeker weer terug
Riena V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Dit is niet de eerste keer dat wij hier gegeten hebben, maar wel de eerste keer dat het tegenviel. Wij hebben hier met 8 personen gegeten met een Social Deal. Dit moest kennelijk de hele zaak horen want het meisje dat bediende vroeg zeer luid naar onze bonnen, blèren kon je het beter noemen. Onze voorgerechten werden geserveerd, deze waren smakelijk maar zeer klein. Prima als dit de 'normale' porties bij hun waren, helaas moesten wij constateren dat de porties normaal 2x zo groot waren. Hetzelfde gold voor de nagerechten. Zo dachten wij dus dat wij 50% korting hadden, maar ja als de porties de helft zijn heb je naar mijn mening geen korting. Ook hadden zij rond een uur of negen een singleparty, waardoor wij vanaf die tijd geen bediening meer aan onze kant hadden. Daarom zelf maar opgestaan om te vragen of ze onze 3e gang op konden nemen. En natuurlijk zaten we midden in de discomuziek waardoor we elkaar moeilijker konden verstaan. Al met al een rommelige avond. Bij het afrekening werd er gevraagd of wij het naar ons zin hadden gehad. Hierop heb ik aangegeven dat ik vond dat je het niet kan maken om met de Social Deal halve porties te serveren. Dit werd zo netjes opgelost, onze drankrekening werd kwijt gescholden. Ik wil dan ook met klem zeggen, dat ik ondanks deze avond, zeker terug kom. Want van alle keren dat wij hier gegeten hebben was dit de minste keer en hebben wij dit nog nooit meegemaakt. Alle andere keren waren prima en hebben wij altijd met smaak gegeten en genoten.
ChantalH89 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2014
Tijdens een fietstochtje bij Grand Café Rutgers gestrand. Het was niet heel druk, maar voor een maandagmiddag waren er toch aardig wat mensen. De bediening was vriendelijk maar ook chaotisch. Na 20 minuten ben ik zelf maar naar binnen gelopen om de kaart te vragen. Het eten was prima en smaakte goed. Mijn metgezel had een uiensoep en een goed belegd luxe broodje, waar de pesto goed smaak aangaf. Ikzelf had een zomerse salade met kip en perzik. Jammer dat het ijsbergsla was; jonge blad- of veldsla had iets verfijnder gesmaakt. Over de locatie kan ik kort zijn: uitzicht over het water, heerlijk achter het glas onder een palmboom... Daar houden we het wel even uit!
Ans F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Door een Borrelbon van het kruitvat beland bij Rutgers in Lathum. Hartelijk ontvangen en we konden de bon zo inwisselen tegen twee drankjes en een borrelgarnituur. Het was niet druk dus weinig tot geen wachttijd. Het beviel ons zo goed op het terras aan het water, dat we zijn blijven zitten. Een lekker Rutgers hapje van de lunchkaart. Verschillende kleine gerechtjes. Heerlijk gegeten. We komen zeker nog eens terug.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Het was helemaal TOP, Lekker gegeten mooie ribbetjes. Opvallend is dat ze hier de echte lekkere ribbetjes hebben, dus niet die korte, maar de lange...de betere, sappig en goed gemarineerd. Liefhebbers kunnen ook gambas kiezen of biefstuk. Leuk zitten aan het water, gezellig terras en Eric als kookspecialist. Alleen als ze een feestje hebben wil het nog wel eens wat lang duren, dan missen ze personeel. Bediening is allemaal even aardig, maar zeer zeker niet allemaal geschikt. Maar als je gaat, heb je het zeker leuk, gezellig en lekker!!
PaulK .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Een eetcafe dat prima weekmenu's aanbiedt voor een vriendelijke prijs.
De goede value for money verhouding verandert wanneer er noodgedwongen a la carte gekozen wordt.
Op Valentijnsdag werd er geen weekmenu aangeboden.

Een kopje koffie toe met een schaaltje zoetigheden komt op 6,75 voor het supplement en 2,20 voor de koffie.
Zo goed waren die bonbons nu ook weer niet.

Bij a la carte is de prijs kwaliteit verhouding duidelijk zoek.
Jammer het is best een aardige zaak met vriendelijke bediening.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
We gingen voor de spareribs. Die hadden we daar al eens gegeten en toen waren ze heerlijk: goed op smaak, mals en goed gaar. Nu was het toch een tikje minder: de smaak was ok, maar te droog en niet zo los op het bot als het hoort bij spareribs. Om een sausje moesten we vragen... Wel zalige frietjes erbij en daar zat dan weer wel gewoon de mayonaise bij. De huiswijn was verrassend goed, heel goed zelfs: een Spaanse Marques de Caceres, een rioja. Zacht, vol van smaak. Die maakte dan weer veel goed!
Wel vriendelijke bediening en met uitzicht op het meer is het een prachtige locatie.
PaulK .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012

Het dagmenu is niet te overtreffen wat betreft value for money.
Even kijken op internet onder activiteiten geeft informatie over het actuele dagmenu.
Prettig dat speciale wensen na enige keren bij Rutgers te hebben gegeten worden herinnerd.