Rust Een Weinig

Meer informatie over restaurant Rust Een Weinig

6,9
ToineO .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Op een druilerige zondagmiddag was het restaurant leeg. Geen wonder, 4 uur 's middags. We hebben heerlijk gegeten, een mooi visbordje als voorgerecht en prima varkensmedaillons als hoofdgerecht. Daarbij werden friet én erg lekkere gebakken aardappeltjes, en zowel sla als groenten (leuk, een rolletje zuurkool in spek, een dot boerenkool, en witlof met kaas) geserveerd. Alles vers en overvloedig. De ober was vrienelijk en voorkomend. Prima afsluiting van een koude dag. Oh ja, de inrichting is wel wat gedateerd. Maar dat heeft ook zijn charme.
Obie E.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Op de avond van de zomerstorm kwamen we totaal verregend bij Rust en Weinig aan, geen zin om verder te zoeken. De inrichting is vreselijk: het ruikt erg muf, het meubilair is oud en ongezellig. Er waren bijna geen gasten. De ober had er niet veel zin in. Toch hebben we verrassend lekker gegeten, goed vlees, verse groente en echte slagroom, zoals je die bijna nergens meer krijgt! We gingen opgewarmd en droog weer terug naar de camping op de Hoge Veluwe!
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Ondanks de negatieve recensies toch hiervoor gekozen. Vooraf gekozen voor een broodmandje. Voortreffelijk brood met heerlijke kruidenboter. Daarna de gebakken kippenlevertjes. Deze waren iets aan de zoute kant maar de smaak was heerlijk. Ook de gebakken aardappeltjes en frites waren prima in orde. De groenten die erbij werden geserveerd waren beetgaar, prima van smaak.
In een woord we hebben heerlijk gegeten. Zeker een plek om nog eens terug te komen.
Maanman .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Op de laatste dag van onze vakantie wilde ik kip met patat eten. we kwamen uit bij een zo goed als leeg terras, maar vooruit, de zon scheen er nog net. Als het terras lekker vol zit is het best een aardig plekje om wat te eten, wel vlak bij de uitvalsweg. Bij het bestellen van het halve haantje bleek dat deze uitverkocht was. Dat hoor je natuurlijk te vertellen voordat de glazen drank ingeschonken zijn. De ober reageerde chagrijnig op mijn teleurstelling. De ober had er sowieso geen zin in. Uiteindelijk nam ik kipvleugeltjes die redelijk smaakten. mijn vriendin nam kipsate. Dat was echter van zulke erbarmelijke kwaliteit dat ze het grootste deel liet staan: veel zeen, weinig vlees. Aardig was nog wel dat je er een schoteltje echte groente bij kreeg in plaats van standaard sla. En redelijk betaalbaar. We waren met z'n tweeën inclusief drank 30 euro kwijt. mijn gerecht had wel een 7 verdiend, ook gezien de prijs/kwaliteit verhouding, maar de saté van mijn vriendin niet meer dan een 3. Dat is gemiddeld een 5. Je kunt hiervoor niet te veel geld aardig eten, maar ik raad aan de saté te mijden. Dat raad ik ook de restaurateur aan, óf gewoon goed vlees óf geen sate aanbieden. Dan hadden ze een beter cijfer kunnen verdienen.
A M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
OK, het is hier misschien net op z'n mooist betreft meubilair, maar dat hoef je hier dan ook niet te verwachten want is maar een gewoon restaurant aan de rand van de Veluwe. Het eten wat ze hier (af)leveren is daarentegen prima, zowel qua porties als qua kwaliteit: ik heb namelijk heerlijk genoten van mijn gebonden royaal gevulde champignonsoep, mijn Kantonese hete kip met vele groenten en soyasaus en een ruime portie ijs met chocoladesaus. En dat voor maar 21,50 euro !! En wat vooral ontzettend goed is hier, is de locatie: prachtig vlakbij de entree van het park de Hoge Veluwe !!
AlineMartin .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
11 mei 2013 gegeten, omelet met brood, kroket met brood voor de partner. Het brood was oud en de roomboter ijskoud en oud. De omelet was zout en daarmee is het wel gezegd, we waren de enige klanten om 12;30 uur. Het rook er muf en het was een oude boel! Niet om naar terug te gaan!
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Hier geluncht na een wandeling op de hoge veluwe. Daar was het restaurant erg druk.
Dit restaurant straalt echter geen gezelligheid uit en is qua inrichting blijven steken in de jaren tachtig. Weing sfeer en het bedienend personeel geeft ook niet een echt een gezellig gevoel.

Omelet en uitsmijter gegeten. Simpel gerecht.
Niets mis mee.