Runway Café Sheraton Amsterdam Airport Hotel

Meer informatie over restaurant Runway Café Sheraton Amsterdam Airport Hotel

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 07:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 07:00 - 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Tja, wat moet ik hier nu over zeggen. Sheraton Runway cafe heeft de uitstraling van een chique tent. Echter het personeel komt behoorlijk onprofessioneel over (zo moest ik tot twee keer toe vragen om de menu-kaart), en het is zeer zwaar overpriced. Het eten was uiteindelijk wel okay (Ceasar salade met kreeft), maar niet niet indrukwekkend. Dat was de rekening wel. Een glaasje wijn kostte mij bijna 10 euro, al vermoed ik dat ze me (zonder dat ik het vroeg!) een dubbele gegeven hebben en ik dus voor 2 wijntjes betaald heb.

De behoorlijk scheve prijs-kwaliteit verhouding resulteert in een magere 6. De service (lang wachten, meerdere keren vragen, ongevraagd mij meer geven en laten betalen etc.) wat mij betreft een onvoldoende.
Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Gezellig café om op vrijdagmiddag een borrel te doen. De service is goed en een zeer kundige bediening.
Hier staat de gast centraal, voor mooie whisky's tijdens je reis moet je hier zijn ze hebben hier alles.
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Gisteren voor de lunch neergestreken in het Runway Cafe. Leuk ingericht, maar wel erg luidruchtig. De bediening was redelijk OK, al heb ik zelf om een kaart moeten vragen. De bestelde salade was wel goed, maar niet echt 14,50 euro waard.
A M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Zwaar overprijsd. Ik had de beef teriaky enorm zout, beetje witte rijst. Niet lekker maar wel 24,50. Er zijn betere plekken op schiphol
DrErik .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Even een hapje eten voordat je de familie gaat uitzwaaien. Wat een afknapper.
100 euro voor 4 personen fish en chips. En op je 2de drankje moet je wachten tot het eten op is.
Als je dan aan de bar vraagt of de 20 minuten geleden drankjes nog komen krijg je rare blik. De manager van 19 vertelt dat het druk is. De serveerster die eindelijk terug komt had even pauze. Zo druk was het toch niet. Als je dan zegt dat ze wel wat vaart mogen maken gaan ze in discussie. Terwijl 2 collega's druk zijn op hun mobieltje .... Ongeïnteresseerde bediening. Ongeïnteresseerde eigenaar. Klanten? Dat zijn zeurpieten en dat zullen we ze laten merken.
Enige horeca opleiding of affiniteit is ver te zoeken. Wegblijven, je kan beter ergens anders op schiphol terecht. Runway op schiphol ziet er leuk uit maar de bediening is zeer slecht. Prijs is er wel naar !
DiningD .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Het runway café is een van de weinige cafés op Schiphol waar zowel rustig als gezellig iets gegeten kan worden.
Bediening is over het algemeen vriendelijk, hulpvaardig en redelijk snel. Ook de keuken staat klaar om goed eten op te dienen en zijn zeker niet te beroerd om aanpassingen te maken wat betreft bestellingen.

+ gratis internet :)