Runners

Meer informatie over restaurant Runners

• Airconditioning , Huisdieren welkom
Wendyborstels .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Leuk ouderwets huiskamer gevoel restaurant. De kaart is ook lekker simpel ouderwets. Ideaal dat er ook een aantal kleine gerechten op de kaart staan voor de kleine eter. Zelf had ik de "lady steak" ( goed van smaak) die voor mij meer dan genoeg was.
Quirine B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Prima restaurant, vooral voor een makkelijke hap om de hoek. Helaas duurde het erg lang als voor we onze extra saus en (beetje slappe) frietjes kregen en werden drankjes en toetjes vergeten.
Schuurmansen .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Restaurant Runners is een adres waar wij graag naar toe gaan en inmiddels is dit ruim acht jaar. Het is er gezellig met een warme sfeer en het eten is er heerlijk. Keer op keer is het genieten, zo ook vanavond. Onze hartelijke dank!
M O.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Gisteren met een vriendin hier gegeten, ongedwongen en vriendelijke bediening. Heerlijk huiskamer gevoel. Lekker eten. Ik ga hier vaker heen!
Hein P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Super leuke bistro midden in een chique woonwijk met dito publiek in den Haag ongedwongen sfeer en super eten al voor 10 euro! Waar vind je dat nog? Heerlijk buiten zitten op terras , parkeren voor de deur! chefkok altijd gezellig! Veel expats internationale gasten welke het een speciale sfeer geeft
Bernulphus .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2013
Wij zijn er een paar keer met onze kinderen geweest. Gezellige atmosfeer, vriendelijke eigenaar/kok. Vlotte en plezierige bediening. Geen uitgebreide, maar toch gevarieerd, menu, zodat aan het eind van de avond iedereen tevreden naar huis gaat. Wij komen terug!
Raimooij .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Hier met vrienden gegeten. Het restaurant ziet er van binnen erg leuk uit. Met veel schilderijtjes, oude geweren e.d. aan de muur. Hierdoor vond ik iets Engels uitstralen. De bediening was erg aardig en ook vlot. Het eten was lekker, alleen een beetje weinig groenten bij de Wiener Schnitzel. Vier hoofdgerechten en acht drankjes voor €70,-- is niet duur.
Gera D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Ik meen toch een recensie hier geschreven te hebben, maar die zie ik niet meer staan. Het eten viel me niet mee dit voorjaar. Niet gare boontjes, droge/verbakken sliptong en een ijsje met tova saus (dat kan ik thuis ook). Wel vriendelijke bediening (beetje vergeetachtig). Kortom je moet hier geen hoge verwachtingen hebben. OK de prijs is er ook naar, maar de prijs/kwaliteit moet beter kunnen.