Runners

Van Hogenhoucklaan 168 2596 TJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Runners

• Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Runners

Addy W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Leuk restaurant. Gezellig huiselijk ingericht. Wij komen hier graag omdat het eten altijd goed van smaak is en er met speciale wensen rekening wordt gehouden. Zo zijn er halve porties te bestellen van de "kleine kaart" voor mensen met niet veel trek en kan onze zoon vertellen dat hij lactose intolerant is. De bediening is vlot en heel vriendelijk, echt een aanrader.
wendyborstels .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Leuk ouderwets huiskamer gevoel restaurant. De kaart is ook lekker simpel ouderwets. Ideaal dat er ook een aantal kleine gerechten op de kaart staan voor de kleine eter. Zelf had ik de "lady steak" ( goed van smaak) die voor mij meer dan genoeg was.
Quirine B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Prima restaurant, vooral voor een makkelijke hap om de hoek. Helaas duurde het erg lang als voor we onze extra saus en (beetje slappe) frietjes kregen en werden drankjes en toetjes vergeten.
Schuurmansen .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Restaurant Runners is een adres waar wij graag naar toe gaan en inmiddels is dit ruim acht jaar. Het is er gezellig met een warme sfeer en het eten is er heerlijk. Keer op keer is het genieten, zo ook vanavond. Onze hartelijke dank!
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Gisteren met een vriendin hier gegeten, ongedwongen en vriendelijke bediening. Heerlijk huiskamer gevoel. Lekker eten. Ik ga hier vaker heen!
Bernulphus .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2013
Wij zijn er een paar keer met onze kinderen geweest. Gezellige atmosfeer, vriendelijke eigenaar/kok. Vlotte en plezierige bediening. Geen uitgebreide, maar toch gevarieerd, menu, zodat aan het eind van de avond iedereen tevreden naar huis gaat. Wij komen terug!
Raimond M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Hier met vrienden gegeten. Het restaurant ziet er van binnen erg leuk uit. Met veel schilderijtjes, oude geweren e.d. aan de muur. Hierdoor vond ik iets Engels uitstralen. De bediening was erg aardig en ook vlot. Het eten was lekker, alleen een beetje weinig groenten bij de Wiener Schnitzel. Vier hoofdgerechten en acht drankjes voor €70,-- is niet duur.