Rung

Zaterdag 17:00 - 22:00

Lang
J.F. H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Gisteravond (5 december) geweest, bij binnenkomst keek de eigenaar (man achter de balie) je aan of hij wilde zeggen wat doen jullie hier.
Na 45 minuten kregen wij ons voorafje, daarna wederom bijna 30 minuten gewacht op het hoofdgerecht. Ingegrepen, belachelijk geen excuus of verontschuldiging. WIJ gaan hier NOOIT meer naar toe.
Klantonvriendelijk zowel de serveersters, gedragen zich of zij de klant zijn.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Zelfs op een maandagavond zat er best veel volk binnen. Rung betekent dan ook goed eten. De sfeer, aankleding en atmosfeer zijn niet geweldig, het was zelf best bedompt. De bediening is aardig en behulpzaam, niet bijzonder alert. Het eten, ja dat is er echt goed. Heerlijk genoten van een menu (het vleesmenu) met een goede Thaise soep vooraf, smaakvol en goed pittig. Uitstekende hoofdgerechten met vis en varken, prima op smaak, heerlijke knapperige groenten en een gebalanceerde smaak. Zeker als je van een beetje pittig houdt (is keuze), kun je hier prima komen.
Tessa P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Bij binnenkomst werd er al geïrriteerd gereageerd dat we niet hadden gereserveerd (het halve restaurant was leeg) Toen we om 19.30 de menukaart kregen vertelde de chagrijnige serveerster wat er allemaal niet meer besteld kon worden omdat de keuken om 21.30 dicht ging.
Het eten was ok maar niet bijzonder.
Om 20.55 vroegen we om de dessertkaart maar die kregen we niet omdat de keuken bijna dicht ging. Echt heel vreemd en zeer klantonvriendelijk, dus voor ons absoluut niet voor herhaling vatbaar.
Mr P.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Ik moet altijd een beetje lachen om Rung. Qua service gaat lang niet alles goed. Reserveringen gaan mis, we zijn weleens weggestuurd met het devies: kom over een halfuurtje maar terug – en ook qua ambiance zijn er betere restaurants. Maar het eten is echt geweldig, misschien wel het Thais van de regio. De gerechten smaken geweldig uitgebalanceerd en rijk. Vooral de curry’s zijn geweldig! En soms is dat genoeg. Topeten!
Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Kom hier voor de vis en vleesgerechten want hier excelleren ze zich in! De soepjes en desserts zijn niet zo bijzonder. Service vriendelijk en ambience was netjes.
Silvia R.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
18:45 gebeld of ze tafel voor 2 hadden.
Ja hoor, half 8.
Komen we binnen, vragen ze of we wat willen drinken.
Drinken komt en even later komt de menu kaart.
Wij piekeren en bekijken welk menu we willen, komt de serveerster vragen of we het al wisten.
Nee we zijn er nog niet over uit. 2 min later komt een andere serveerster , weet u het al ? Ja we willen een menu voor 2 pp, zegt ze ja dat kan niet meer , is nu te laat!!!
Dat duurt te lang , alleen voorgerecht en hoofdgerecht etc kan nu nog andere duurt te lang.
Raar maar ja dan maar weer de kaart bekijken .
Eten besteld en gegeten tot 21:15 , het eten werd gewoon van je bord af gekeken.
Zodra ik klaar was stonden ze naast me en ruimde de tafel af .
Tafel was leeg , vraagt ze koffie , thee of bolletje ijs ? Ik zeg ik wil graag de kaart nog even voor het nagerecht. Zegt ze nee , kan niet kan alleen koffie , thee of bolletje ijs . Nu geen nagerecht van de kaart meer , te laat.!!
Ik sta op en loop naar de kassa, vraag om m'n rekening, zegt ie vent lekker gegeten ? Ik zei ja : gegeten wel maar dat is ook alles, de rest was waardeloos. Kijkt ie me aan , zag dat ie snapte wat ik bedoelde, maar het interesseerde hem weinig.
Echt service en Thaise gastvrijheid kennen ze daar echt niet !!
WAARDELOOS , EN ECHTE AFKNAPPER
Mar M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Gerechten waren erg smakelijk, authentiek en vers. De curry was heerlijk! De bediening was vlot en vriendelijk. De bedrijfsleidster wel erg streng en haast onvriendelijk. De gerechten werden gepresenteerd in prachtig servies! En het interieur was eenvoudig, maar netjes. Leuk is de Thaise muziek op de achtergrond. Het enige wat we erg tegen vonden vallen was de Thai beef salad. Wellicht dat deze op een eigen manier is bereidt, maar wij vonden de chili vlokken erin jammer en de dressing te vet. Voor de rest een prima Thai!
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We werden zeer vriendelijk en attent begeleid naar ons tafeltje. Gereserveerd op zondag 18:00. Het eten stond vlot op tafel, ik denk binnen 15 minuten al! We hadden 4 gerechten besteld, allemaal tegelijk op tafel: viskoekjes met een sausje, gebakken stukjes vis op een bedje van allerlei groenten, verder de bekende Padh Thai en nog een groentengerecht met kleine reepjes tahoe, muntblaadjes, gemberstukjes, pepertjes en witte tomaatschijfjes, diverse groenten (o.a. rettich?) gesneden in allerlei sliertjes, koriander. Elke hap was raak, een echte explosie in de mond van smaken die perfect samen in balans waren. We gaan hier zeker nog een keer eten! Ps: wees gewaarschuwd als je een stukje rode peper ziet, want als je erop kauwt (dat vroeg mijn vriendin me voor de grap te doen) dan springen na 10 seconden de tranen in je ogen en krijg je 10 minutenlang een soort van warmteopvlieger :D.
EeVanDeEs .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk gegeten, echt om te smullen. Toch zullen we nog een keer achter onze oren krabben voor we teruggaan. Toen we ons vlees-menu hadden uitgepuzzeld met de serveerster kwam ze terug en zei "De keuken gaat het niet meer doen want het is 20.00 uur geweest". Wat? Dat stond nergens vermeld en bovendien niet zo aardig om een bestelling te weigeren om 19.59 uur. Maar goed, we zijn een avondje uit... we kiezen gewoon iets anders lekkers want er is keus genoeg. Het verzoek om het voorgerecht gelijk met de soep uit te serveren gaat de mist in, maar dat mag de pret niet drukken want het is heerlijk. Dan het toetje. We bestellen om 21.55 uur nummer 88, de warme banaan met honing. De serveerster komt weer terug: "Iets anders uitzoeken, want nummer 88 duurt veel te lang en dat gaat de keuken niet meer doen nu. Dan had u dat voor 21.45 moeten bestellen". We houden het toetje voor gezien en vragen om de rekening. Bij het afrekenen melden we nog even dat we het toch jammer vinden dat het zo gelopen is. De reactie: "Tsja. Dat had mijn collega inderdaad even moeten melden". Ik ben niet uit op gratis koffie, maar dit is wel heel beknopt. Gemiste kans!
Femke L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heerlijk uitgebreid gegeten en voor het eerst kennis gemaakt bij deze Thai. Smaken waren heerlijk en het Thaise bier maakte het helemaal af. Lekker vlees, goede curry en de bediening super vriendelijk en gastvrij! Zeker een bezoek waard
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wow, lekker eten in een eenvoudige maar gezellige omgeving en met ontspannen bediening.
Ik nam na de Tom kha kai een maaltijdsalade met makreel, jonge mango en tig kruiden. Mijn smaaapillen maakten overuren!
Wel reserveren want anders maak je weinig kans op een tafel!
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Afgelopen donderdag voor het eerst bij Rung gegeten. Niet gereserveerd maar er was nog plek. Als voorgerecht hadden we viskoekjes en Thaise loempiaatjes. Beide erg lekker. Wat handig is is dat op de kaart de pittigheid van de gerechten aangegeven staan met rode pepertjes. Hoe meer pepertjes hoe heter. Bij de viskoekjes stond een pepertje maar ik vond het meevallen. Als hoofd gerecht had ik de gefrituurde kippendijen in speciale saus ( zo staat deze op de kaart, en daar was ik nieuwsgierig naar). Het was een zoete, frisse saus met daarin heerlijk kip. Uiteindelijk vergeten te vragen wat het nu precies was. Mijn man had een visgerecht met octopus en garnalen. Het zag er allebei prachtig kleurrijk uit met veel heerlijke verse groentes. De porties waren ruim en werden geserveerd met rijst. Alles wordt vers bereid en daarom kan het iets langer duren tot je je eten hebt, het viel bij ons mee, maar op tafel staat wel een uitleg waarom je soms iets langer moet wachten op je gerechten. Als dessert had ik gebakken banaan met ijs en jasmijn thee. Een goede afsluiter van een heerlijke avond.
Joris B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Goed Thais restaurant met een uitgebreide menukaart.
Van te voren wordt aangegeven dat alles vers bereidt wordt en dat het daardoor wat langer kan duren maar alhoewel de zaak helemaal vol was hebben we hier verder niets van gemerkt.
De gerechten worden op schalen geserveerd waardoor je van alles wat kunt pakken. Met z'n vieren hebben we drie hoofdgerechten op en dit was meer dan genoeg. Keuze en smaken authentiek Thais, echt een aanrader!
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
We hadden een vlees- en een vismenu (te bestellen met 2 personen). Zowel het vlees als het vis menu waren heerlijk. Vooraf kregen we 3 amuses per persoon die we lekker uit konden wisselen. De vissoep was behoorlijk pittig! Het hoofdgerecht bestond uit 2 vlees en 2 vis gerechten zodat er gezellig uitgewisseld kan worden. Vooral de visgerechten waren erg lekker! Wij hebben rijst bijbesteld omdat dit voor 4 personen aan de krappe kant was.
Nagerechten gekookte banaan, je wil het toch een keer geprobeerd hebben. Lekker maar niet zo bijzonder als het klinkt. Ander nagerecht was de warme sinaasappel met bruine suiker, idem.
Maar hele leuke eetgelegenheid en goed eten!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Het eten is echt Thais. We eten hier vanaf het begin dat ze open zijn. Je krijgt ruim voldoende vlees. We hebben zeker de helft van de gerechten ooit geprobeerd en ze zijn stuk voor stuk lekker. Iedereen heeft natuurlijk haar/zijn voorkeuren, maar de markreel salade spingt er echt uit. Bediening is niet altijd goed, maar voldoet.
NitaW .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Hoofdgerecht de pittige eend en mijn partner had de kip in special saus. Zoals altijd eten bij Rung erg lekker. Als nagerecht het Rung ijs en de gebakken banaan, mijn all-time favorite. Service snel en adequaat ondanks vol restaurant.
Positief is nu ook dat men nu via de website kan reserveren.
Laetitia1988 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Voor mijn vaders zijn 64e verjaardag had ik gereserveerd via de mail om bij Rung te komen eten met de hele familie. Eenmaal bij binnenkomst, bij het vermelden van onze reservering werden wij afgesnauwd door de man achter de bar met de vraag wat we kwamen doen, Volgens hem hadden wij telefonisch afgezegd. Een beetje verbaast reageerde ik dat we niet hadden afgezegd. Daarnaast heb ik mijn reservering via de email gemaakt en nooit telefonisch contact gehad met het restaurant. De man reageerde hier wantrouwend op en zei dat dan iemand anders voor ons zou hebben afgezegd. Er hing een geïrriteerde sfeer vanuit het personeel en de serveerster begon met tegenzin alsnog een tafel voor ons te dekken. Eventjes dachten we er aan om weg te gaan omdat dit niet de manier was waarop wij de verjaardag van onze vader wilden vieren. Aangezien we met een grote groep waren hebben we er voor gekozen om toch te blijven. Het is nou eenmaal niet makkelijk om op zondag avond nog een plek te vinden met een grote groep. De rest van de avond bleef het redelijk ongemakkelijk. We hadden vroeg gereserveerd (6 uur) dit omdat we een klein kind bij ons hadden. Het eten stond pas om half 8 op tafel. Het duurde ruim een uur voordat we konden eten en werden haastig en slordig bedient. Het eten is ontzettend goed maar de service en de sfeer is zo slecht dat je daar niet zo veel van merkt. We vinden het ontzettend jammer dat onze avond zo verlopen is. We zien elkaar al niet vaak dus dit soort avonden zijn erg belangrijk voor ons als familie. Een ding is zeker, we komen hier nooit meer terug.
PeetF .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Afgelopen weekend bij Rung gegeten, wij hadden wel trek in een heerlijke Thaise curry. Wij hebben hier echt heerlijk gegeten. De sfeer van het restaurant was prima, de bediening meer dan gastvrij en vriendelijk, en het eten . . . fantastisch! Elke hap een explosie van smaak in je mond, een genot aan verse kruiden en groenten. De dames, en heer niet ter vergeten, van de bediening waren vriendelijk en attent, elke vraag met een lach beantwoord, en ook een gezellig praatje. En de prijs/kwaliteit is al helemaal top! Afijn, superlatieven te over, maar Rung is gewoon echt een aanrader!
Vanity W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Heerlijk gegeten! Super vriendelijke bediening, een echte aanrader zijn de viskoekje en de gebakken banaan. Ik kom hier zeker vaker terug!
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Heerlijk gegeten! Ik had een heerlijke papaya salade en een visgerecht; 'Isaan'-stijl (naam is me ontschoten). Beide gerechten waren op en top Thais. De bediening was goed, er hing een herkenbare Thaise sfeer. De aankleding was simpel, maar rustig. Het was gisteren 34 graden buiten, dat was in het restaurant niet merkbaar, lekker cool..
Gemiddeld, een 8,6.