Rumors

Vrijdag t/m Zondag vanaf 12:00

Voordelig
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Deze week heerlijk gegeten bij Rumors onder het genot van een lekkere G&T. Een zeer gezellige zaak, waar je kunt genieten van heel veel lekkers. De bediening is gastvrij, vriendelijk en er is bijna alles mogelijk.
Axel V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Alle Rumors zijn waar. Wat een leuke tent! Lekker eten en erg vriendelijk personeel. We kwamen zonder reservering op een zaterdag langs. Het was erg druk, we zijn 3x langs gegaan of er inmiddels een plekje was. Drie maal is scheepsrecht en hadden een leuk plekje. De eigenaresse gaf ons een cocktail van t huis. Erg bedankt! T was een leuke avond in Rumors Maastricht.
Dide W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Al een paar keer wezen eten bij Rumors. Na de eerste keer was ik meteen verkocht. Heerlijk en divers eten en vooral ook lekkere cocktails. De bediening is altijd heel vriendelijk en de sfeer is helemaal top!
OliverAu .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Paar weken geleden gaan eten bij Rumors.
Wat me meteen opvalt is dat je jong en oud hier ziet.
We werden meteen geholpen door een lieftallige dame die zo te horen niet uit Maastricht kom.
We werden naar onze tafel gebracht, wow wat kun je hier heerlijk zitten.
In het gedeelte achterin kun je rustig zitten en genieten, net alsof ik thuis op de bank zit.
De service is erg vriendelijk en ondanks de drukte erg goed.
Een top wijn gedronken en heerlijk gegeten.
De chorizo met rode wijn heb ik nog nooit zo gegeten ala hier, geweldig.
Het was een hele drukke zaterdag avond, de dames in de bediening hadden had heel erg druk.
De keuken kwam zelf de gerechten brengen, wat een geweldig team!

Het was een heerlijke ervaring en zal zeker vaker terugkomen.
Een super zaak!
BPLeendert .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Rumors is een erg leuke tent waar je goed kan eten. Het is absoluut niet duur en what you see is what you get. Kleine hapjes gestapeld en genoeg voor 2 personen. Zeker een aanrader
MCJHG .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Buitengewoon vriendelijke bediening.
Het rumors pleateau is een aanrader! We hebben meteen voor volgende week gereserveerd.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Ik vond de bruchetta en de inkvisringetjes heel lekker. Ook de coquilles met chorizo en sinaasappelsaus waren heerlijk. Ruime keuze uit mooie wijnen.
Caspar0 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Op een regenachtige dag laat in de middag bij Rumors binnengelopen voor een hapje en een drankje.
Mooi originele gerechtjes met voldoende variatie tussen vega & vis/vlees aangevuld met een lekker wijntje. De service enorm wisselt. We werden hartelijk ontvangen en snel voorzien van een eerste ronde, daarna ging de gastheer helaas de keuken in en werd vervangen door een jonge dame met duidelijk minder ervaring en passie voor het vak.
De sfeer was wel echt top en alleen daarom is deze zaak al een enorme aanrader.
Wij komen zeker terug.
August D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Ik had hier op basis van Iens gereserveerd en Rumors voldeed in alle opzichten aan de verwachtingen.

Rumors is een klein, modern en knus tapas restaurant, met leuke bediening, goede styling en heel lekker eten. We werden vlot ontvangen en naar ons plekje begeleid. Het is vrij klein en naar achteren toe smal en daar mochten we plaatsnemen op een wandbank met kruk aan een klein tafeltje met een doorkijkje naar de keuken, helemaal goed! Verlichting was gezellig en de muziek toevallig onze smaak. Het zat helemaal vol en er was veel gezellig rumoer, de muziek kwam daardoor niet helemaal goed uit de verf maar dat was geen minpunt.

Ik was er met mijn vriendin en we hebben samen, naast 1x de Rumors Special (selectie van tapas), wat losse tapas besteld. De terijakispies, super! Aubergine, bijzonder! Albondigas, heerlijk! Garnalen- en kaaskroketjes verfijnd! Al met al meer dan genoeg en goed eten voor een aantrekkelijke prijs. De chardonnay die we er bij bestelden was ook heerlijk.
Handynick .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Via vrienden bij Rumors terecht gekomen. We hadden gereserveerd en dat is maar goed ook want het was helemaal vol. We zaten aan een hoge tafel en zo veel zicht op de mooie bar en gedeeltelijk op keuken. We hadden vooraf knoflookbrood en diverse bruschetta. Daarna gingen we los, heerlijke cocquilles met kruidenolie en parmezaan, met chorizo en sinaasappel, scampi knoflook en scampi in een portsaus. Genieten, daarna hadden 2 personen de Rumors special, 3 lagen met op elk bord diverse gerechten, mijn partner en ik hadden Carpaccio met heerlijke truffelmayonaise. We hebben nog mee gegeten van de special en de avond afgesloten met een heerlijk stuk cheesecake en chocotaart en een kaasplateau. We vonden het zo gezellig dat we nog koffie namen en nog lang zijn blijven zitten.
Service is perfect, zelfs buiten roken in januari onder een luifel met verwarming, wat een luxe. Wij hebben een toplocatie erbij in het mooie Maastricht.
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Afgelopen weekend weer eens bij Rumors naar binnen gelopen, nadat ik enkele weken geleden hier ben opgestapt. Er kon destijds geen hallo vanaf en na 10 minuten wachten aan tafel zijn we maar gegaan. Zaterdagmiddag weer precies hetzelfde verhaal. Bij binnenkomst staat 1 persoon aan de bar, en wederom geen hallo of goedemiddag. Even een schone tafel moeten zoeken, het was niet druk, maar er stonden wel vieze glazen op verschillende tafels. Weer na 10 minuutjes ongeveer komt er eens iemand vragen of we iets willen drinken. Het komt allemaal zeer plichtmatig over en het enthousiasme straalt er zeker niet vanaf. We hadden nog een paar hapjes besteld, deze zijn altijd wel prima. Naar mijn mening moet er echt iets gebeuren in deze zaak. In de zomer buiten super leuk en gezellig. In deze tijd van het jaar echt geen leuke zaak. Jammer...
Harriebeemster .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij komen geregeld bij deze gezellige tapas-bar in de Koestraat. Ook afgelopen zaterdag tijdens het winkelen in de stad even binnengelopen voor een lekker hapje en een drankje. Ruime keuze uit wijnen, biertjes en cocktails. Het eten was zoals altijd van goede kwaliteit en erg lekker. Er was een erg gezellige gastheer en gastvrouw aanwezig die het verblijf erg prettig maakten, ook al zat het goed vol voor deze zaterdagmiddag. Wij komen zeker weer een volgende keer terug.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Vorige week voor de eerste keer bij Rumors gaan eten. Wat een super gezellige ambiance. Helemaal van deze tijd. Personeel zeer attent en ook op het eten is helemaal niets aan te merken.
Wij zijn begonnen met een Rumors special, zeer aan te raden en kwalitatief echt zeer goed. Daarna tapas gegeten zoals, overheerlijke garnalenkroketjes, vleesspiesjes etc. Ook de cocktails zijn een echte aanrader. Voor herhaling vatbaar....wij gaan a.s. donderdag weer...
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Zeer leuk tapas restaurant! Eten is goed van kwaliteit en goed bereid.
We zijn hier met een grote groep gaan eten, wellicht dat het restaurant dan iets aan de krappe kant is...
Inrichting en service is prima!
AudreyPlat .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
We hebben op oudjaarsdag gegeten bij Rumors. Het was er erg druk, ondanks dat kwam de bediening vaak langs en werden we goed geholpen. De wijnen (alleen wit gedronken) waren over het algemeen goed (goede prijs). Jammer genoeg waren de tafels aan de kleine kant. Het andere minpuntje over de zaak vond ik persoonlijk de toiletten: deze zijn aan de binnenkant helemaal voorzien van spiegels. Het eten was over het algemeen wel goed: de calamaris en het brood waren lekker. Echter vielen de gemarineerde kippenvleugels tegen. Hiernaast kreeg ik een koffie verkeerd waarvan de melk veel te heet is geworden, jammer. Al met al: een leuke avond gehad in een bruisende zaak.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
We zaten achterin in de loungehoek en het duurde lang eer de bediening kwam om op te ruimen en onze bestelling op te nemen. Kwam vanwege de drukte want ook het terras zat vol (en daar reken je in december niet meer op). Daarna alles prima, lekkere hapjes, heerlijke wijn per glas en zeer vriendelijke bediening. Leuke atmosfeer en dito muziek. Echt een plek om te relaxen na/tijdens het winkelen.
Maeghan K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Afgelopen weekend bij Rumors terecht gekomen via een tip van een vriend. Het was in een woord super, wat een geweldige zaak! Wat een top ambiance met een zeer attente bediening. We bestellen ons een gruner veltliner en een pinot noir, zelfs de glazen waren zo mooi. We vroegen om een karaf water en die werd ons meteen gebracht met ijs en limoenpartje in glas. Daarna kozen we voor de Rumors special op aanraden van de gastheer, wij hebben genoten van elk gerecht. We kregen drie lagen met heerlijke bites , warm en koud. Daarna nog coquilles besteld, een met knoflook en de andere met chorizo en sinaasappelsaus, dit was wederom genieten. Na enkele wijntjes verder en koffie met cheesecake als afsluiter verlaten wij deze zaak met een heerlijk gevoel. Rumors wij komen terug en zeggen het voort.
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heerlijk getafeld bij Rumors (niet vergeten te reserveren). Vriendelijke vlotte bediening - niet in alles even kundig maar dan wordt gewoon netjes de kok erbij gehaald. Opzet van het restaurant is misschien wat krap en de afzuiging is niet helemaal optimaal maar o.a. de zalige oesters en fantastische kaasplank maakten dat ruimschoots goed. De pompoensoep met geitenkaas was wat aan de zoute kant. Veel -goede!- wijnen per glas, allemaal zeer betaalbaar, net als het eten. Kraanwater zonder gedoe, fijn.
Aanrader!
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Een tijdje terug gaan lunchen bij Rumors.
Gezellige tapas-restaurantje in de prachtige Koestraat. De sfeer daar is sowieso altijd goed en de zon scheen dus het kon niet mis gaan.
Ik heb een heerlijke vitello tonato gegeten en mijn gezelschap had een broodje besteld. Broodje zag er heerlijk uit maar ik was allang blij met mijn keuze. Het vlees smelt gewoon in je mond en de tonijncréme had precies de goede zoet/zout combinatie.
Een zeer vriendelijke gastvrouw was heel spontaan en creëerde een gezellige onbedwongen sfeer in de zaak.
Wij hebben genoten!
Chantal E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Gisteravond bij Rumors neergestreken met in eerste instantie alleen de bedoeling om een drankje te drinken. Na het zien van de menukaart lekker blijven zitten. Leuke zaak qua inrichting, achterin de zaak was een kil hoekje dat 100% verbeterd is, top gedaan! Ondanks de drukte attent bediend en heerlijk gegeten! Uitgebreid in meerdere gangen eten of wat grotere gerechten en delen of alles lekker voor jezelf houden dat je bestelt; het kan allemaal! Heel fijn ook dat er veel open wijnen zijn en als je de weg even kwijt bent professionele uitleg erbij, dat zie je ook niet overal! Al met al: wij gaan zeker (vaak) terugkomen!