Rumors

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Melis L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Van de week tijdens een dagje Maastricht hebben we hier gezeten. Mooie tent met een leuke kaart. We waren vroeg, nog net voor 6'en. We bestelde twee drankjes en 3 gerechtjes. Het duurde erg lang voor we ons eten kregen, ook al was het rustig. Ook kregen we maar twee van de drie gerechten die we besteld hadden. Toen ik na enige tijd de serveerster erop wees dat er iets vergeten was, kreeg ik geen excuus maar ''oh, wil je het nog?'' als antwoord. Niet erg vriendelijk. Daarnaast viel het op dat alle andere gasten om ons heen olijven en nootjes kregen bij aanvang, behalve wij. Toen ik vroeg hoe dat zat (of je dat bijvoorbeeld alleen krijgt bij bestellen van alcoholische drankjes), was het ''oohhh, uh ja vergeten''. Iets vergeten (of zelfs twee keer) kan altijd, maar een klein vriendelijk excuus is dan wel op z'n plaats. Het eten was wel prima, en uiteindelijk is er één klein en goedkoop gerecht van de rekening afgehouden. Maar naar een eetgelegenheid waar je bediend wordt door ongeïnteresseerde serveersters ga ik niet meer terug, helaas.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Super tent. Fantastische bediening. Heerlijk eten. Ook voor vegetariërs voldoende keus en veel lekkers. Kom graag terug.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Kleine gerechtjes, elk een streling voor de tong....
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
We hadden voor dit restaurant gekozen vanwege de goede recensies op Iens. Het restaurant ligt in een gezellig straatje en ook de inrichting is leuk. Wij kozen op advies van de medewerker voor de tapasschotel 'Rumors Special' voor 19,50 p.p. We kregen diverse lekkere tapas maar vroegen ons wel af wat er 'special' aan was. Het waren gangbare tapas en een kleine hoeveelheid voor 2 personen. We hebben daarna nog tapas bijbesteld waarvan we 5 euro voor een schaaltje gebakken champignons best duur vonden. Op de rekening stond uiteindelijk maar 1 tapasschotel. Als het 19,50 voor 2 personen is, dan kunnen wij ons hierin prima vinden. Als het 19,50 p.p. zou zijn, dan is dit voor ons gevoel te duur voor wat je krijgt. Het personeel is vriendelijk maar had duidelijk nog weinig horeca ervaring. Er is een ruime keuze aan lekkere en betaalbare wijnen.
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Lekker eten, prima geprijsd. Alleen de gegrilde groente voor 4€ laten we volgende keer staan. Net warm, niet gegrild en voor vier euries erg weinig groente. Echt n kassavuller. Verder leuke hippe tent. Gintonic aan de prijs maar lekker en goed verzorgd. Prima attente bediening. Gaan zeker nog eens terug.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het eten was echt ongelofelijk goed. Sfeer is prima alleen de bediening was vanavond minder. Komt zeker omdat ze de hele tent in haar eentje moest bedienen! Ondanks dat toch een dikke aanrader!
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Deze week heerlijk gegeten bij Rumors onder het genot van een lekkere G&T. Een zeer gezellige zaak, waar je kunt genieten van heel veel lekkers. De bediening is gastvrij, vriendelijk en er is bijna alles mogelijk.
Axel V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Alle Rumors zijn waar. Wat een leuke tent! Lekker eten en erg vriendelijk personeel. We kwamen zonder reservering op een zaterdag langs. Het was erg druk, we zijn 3x langs gegaan of er inmiddels een plekje was. Drie maal is scheepsrecht en hadden een leuk plekje. De eigenaresse gaf ons een cocktail van t huis. Erg bedankt! T was een leuke avond in Rumors Maastricht.
Dide W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Al een paar keer wezen eten bij Rumors. Na de eerste keer was ik meteen verkocht. Heerlijk en divers eten en vooral ook lekkere cocktails. De bediening is altijd heel vriendelijk en de sfeer is helemaal top!
OliverAu .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Paar weken geleden gaan eten bij Rumors.
Wat me meteen opvalt is dat je jong en oud hier ziet.
We werden meteen geholpen door een lieftallige dame die zo te horen niet uit Maastricht kom.
We werden naar onze tafel gebracht, wow wat kun je hier heerlijk zitten.
In het gedeelte achterin kun je rustig zitten en genieten, net alsof ik thuis op de bank zit.
De service is erg vriendelijk en ondanks de drukte erg goed.
Een top wijn gedronken en heerlijk gegeten.
De chorizo met rode wijn heb ik nog nooit zo gegeten ala hier, geweldig.
Het was een hele drukke zaterdag avond, de dames in de bediening hadden had heel erg druk.
De keuken kwam zelf de gerechten brengen, wat een geweldig team!

Het was een heerlijke ervaring en zal zeker vaker terugkomen.
Een super zaak!
BPLeendert .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Rumors is een erg leuke tent waar je goed kan eten. Het is absoluut niet duur en what you see is what you get. Kleine hapjes gestapeld en genoeg voor 2 personen. Zeker een aanrader
MCJHG .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Buitengewoon vriendelijke bediening.
Het rumors pleateau is een aanrader! We hebben meteen voor volgende week gereserveerd.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Ik vond de bruchetta en de inkvisringetjes heel lekker. Ook de coquilles met chorizo en sinaasappelsaus waren heerlijk. Ruime keuze uit mooie wijnen.
caspar0 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Op een regenachtige dag laat in de middag bij Rumors binnengelopen voor een hapje en een drankje.
Mooi originele gerechtjes met voldoende variatie tussen vega & vis/vlees aangevuld met een lekker wijntje. De service enorm wisselt. We werden hartelijk ontvangen en snel voorzien van een eerste ronde, daarna ging de gastheer helaas de keuken in en werd vervangen door een jonge dame met duidelijk minder ervaring en passie voor het vak.
De sfeer was wel echt top en alleen daarom is deze zaak al een enorme aanrader.
Wij komen zeker terug.
August D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Ik had hier op basis van Iens gereserveerd en Rumors voldeed in alle opzichten aan de verwachtingen.

Rumors is een klein, modern en knus tapas restaurant, met leuke bediening, goede styling en heel lekker eten. We werden vlot ontvangen en naar ons plekje begeleid. Het is vrij klein en naar achteren toe smal en daar mochten we plaatsnemen op een wandbank met kruk aan een klein tafeltje met een doorkijkje naar de keuken, helemaal goed! Verlichting was gezellig en de muziek toevallig onze smaak. Het zat helemaal vol en er was veel gezellig rumoer, de muziek kwam daardoor niet helemaal goed uit de verf maar dat was geen minpunt.

Ik was er met mijn vriendin en we hebben samen, naast 1x de Rumors Special (selectie van tapas), wat losse tapas besteld. De terijakispies, super! Aubergine, bijzonder! Albondigas, heerlijk! Garnalen- en kaaskroketjes verfijnd! Al met al meer dan genoeg en goed eten voor een aantrekkelijke prijs. De chardonnay die we er bij bestelden was ook heerlijk.
Handynick .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Via vrienden bij Rumors terecht gekomen. We hadden gereserveerd en dat is maar goed ook want het was helemaal vol. We zaten aan een hoge tafel en zo veel zicht op de mooie bar en gedeeltelijk op keuken. We hadden vooraf knoflookbrood en diverse bruschetta. Daarna gingen we los, heerlijke cocquilles met kruidenolie en parmezaan, met chorizo en sinaasappel, scampi knoflook en scampi in een portsaus. Genieten, daarna hadden 2 personen de Rumors special, 3 lagen met op elk bord diverse gerechten, mijn partner en ik hadden Carpaccio met heerlijke truffelmayonaise. We hebben nog mee gegeten van de special en de avond afgesloten met een heerlijk stuk cheesecake en chocotaart en een kaasplateau. We vonden het zo gezellig dat we nog koffie namen en nog lang zijn blijven zitten.
Service is perfect, zelfs buiten roken in januari onder een luifel met verwarming, wat een luxe. Wij hebben een toplocatie erbij in het mooie Maastricht.
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Afgelopen weekend weer eens bij Rumors naar binnen gelopen, nadat ik enkele weken geleden hier ben opgestapt. Er kon destijds geen hallo vanaf en na 10 minuten wachten aan tafel zijn we maar gegaan. Zaterdagmiddag weer precies hetzelfde verhaal. Bij binnenkomst staat 1 persoon aan de bar, en wederom geen hallo of goedemiddag. Even een schone tafel moeten zoeken, het was niet druk, maar er stonden wel vieze glazen op verschillende tafels. Weer na 10 minuutjes ongeveer komt er eens iemand vragen of we iets willen drinken. Het komt allemaal zeer plichtmatig over en het enthousiasme straalt er zeker niet vanaf. We hadden nog een paar hapjes besteld, deze zijn altijd wel prima. Naar mijn mening moet er echt iets gebeuren in deze zaak. In de zomer buiten super leuk en gezellig. In deze tijd van het jaar echt geen leuke zaak. Jammer...
harriebeemster .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij komen geregeld bij deze gezellige tapas-bar in de Koestraat. Ook afgelopen zaterdag tijdens het winkelen in de stad even binnengelopen voor een lekker hapje en een drankje. Ruime keuze uit wijnen, biertjes en cocktails. Het eten was zoals altijd van goede kwaliteit en erg lekker. Er was een erg gezellige gastheer en gastvrouw aanwezig die het verblijf erg prettig maakten, ook al zat het goed vol voor deze zaterdagmiddag. Wij komen zeker weer een volgende keer terug.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Vorige week voor de eerste keer bij Rumors gaan eten. Wat een super gezellige ambiance. Helemaal van deze tijd. Personeel zeer attent en ook op het eten is helemaal niets aan te merken.
Wij zijn begonnen met een Rumors special, zeer aan te raden en kwalitatief echt zeer goed. Daarna tapas gegeten zoals, overheerlijke garnalenkroketjes, vleesspiesjes etc. Ook de cocktails zijn een echte aanrader. Voor herhaling vatbaar....wij gaan a.s. donderdag weer...
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Zeer leuk tapas restaurant! Eten is goed van kwaliteit en goed bereid.
We zijn hier met een grote groep gaan eten, wellicht dat het restaurant dan iets aan de krappe kant is...
Inrichting en service is prima!