Rumors Hotelbar & Cuisine

Markt 15 1741 BS Schagen Nederland Kaart

Over het restaurant Rumors Hotelbar & Cuisine

Rumors Bar & Cuisine is door zijn bijzondere locatie, hedendaags hip interieur en zeer gevarieerde menukaart, bekend als het kloppend hart van Schagen.

Er is altijd reuring en gezelligheid bij Rumors Bar & Cuisine. Zo kunt u lunchen, eenvoudig tot luxe en verfijnd dineren, kletsen met een borrel, een terrasje doen, met vriendinnen en/of familie aan de high tea, 's avonds relaxed loungen, je eigen privé feest vieren, overnachten en nog veel meer.

Wij streven altijd naar perfectie in kwaliteit en service. Het woord 'eerlijk' staat bij ons centraal. Eerlijk in inkoop van dagverse, duurzame hoge kwaliteitsingrediënten. Eerlijk betekent ook gastvrijheid en aandacht voor onze gasten.

Meer informatie over restaurant Rumors Hotelbar & Cuisine

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 02:00