Rumors Hotelbar & Cuisine

Markt 15 1741 BS Schagen Nederland Kaart

Over het restaurant Rumors Hotelbar & Cuisine

Rumors Bar & Cuisine is door zijn bijzondere locatie, hedendaags hip interieur en zeer gevarieerde menukaart, bekend als het kloppend hart van Schagen.

Er is altijd reuring en gezelligheid bij Rumors Bar & Cuisine. Zo kunt u lunchen, eenvoudig tot luxe en verfijnd dineren, kletsen met een borrel, een terrasje doen, met vriendinnen en/of familie aan de high tea, 's avonds relaxed loungen, je eigen privé feest vieren, overnachten en nog veel meer.

Wij streven altijd naar perfectie in kwaliteit en service. Het woord 'eerlijk' staat bij ons centraal. Eerlijk in inkoop van dagverse, duurzame hoge kwaliteitsingrediënten. Eerlijk betekent ook gastvrijheid en aandacht voor onze gasten.

Meer informatie over restaurant Rumors Hotelbar & Cuisine

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 02:00
Vrijdag 10:00 - 03:00
Zaterdag 10:00 - 04:00

Jouw recensie over het restaurant Rumors Hotelbar & Cuisine

R. V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Samen met een vriending hier op het terras gegeten. Dit was mijn eerste keer hier. Het was zulk lekker weer dat het terras nagenoeg helemaal vol zat. Ondanks de drukte heb ik dit niet als storend ervaren. Wel had de bediening het zichtbaar wat zwaarder om alles onder controle te houden. We werden in eerste instantie snel geholpen en kregen we snel wat te drinken alleen duurde het daarna erg lang voordat we (na het te vragen) de kaart kregen. Verder viel de wachtijd voor het eten, ondanks de drukte, erg mee. En het eten zelf was erg smakelijk. Ik had een zalm moot welke ontzettend sappig en smaakvol was. Zeker voor herhaling vatbaar.