Rumah Makan Indonesia

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 20:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 20:30

Rita V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Al 3 maanden eet ik met mijn vrouw en kinds regelmatig minimaal 2 keer per week bij Rumah Makan Indonesia. Wij vinden het altijd heerlijk en gezellig . Tevens ze zijn altijd druk door mensen die eten komen afhalen. Top eethuis !
Werp .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wij hebben voor de zesde keer lekker gegeten. Ze kunnen echt indonesisch goed klaar maken. Wij zijn erg tevreden. Oh ja wij hebben ook regelmatig bij hun het eten afgehaald en smaak altijd prima.
Andi S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Ik en mijn familie hebben vorige week bij Rumah Makan Indonesia gegeten. Gerechten waren erg lekker. Service en presentatie van eten is top. Wij zijn dik tevreden en zeker weer bij hun komen eten.
Annelies2015 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Ik heb een paar keer gegeten bij Rumah Makan Indonesia, dat was heerlijk, vriendelijk bediening en de nieuwe eigenaar heeft nieuwe recepten daardoor het eten wordt lekkerder dan van oude eigenaar.
Het eten is ook halal, dat is soms erg belangrijk voor de moslims.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Heerlijk gegeten, aardig bediening en rustig kunnen zitten. Ze hebben lekker gado-gado en Cendol , die cendol echt lekker vooral voor warm weer.
echt aanrader !
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Vertel wat je wil en ze hebben het! Prima eten en een zeer vriendelijke bediening! Ook de bezorging is goed geregeld! Heb 2x keer op het Bachplein gegeten en meerdere malen thuis laten bezorgen!
Fantastisch! Maar waarom zijn jullie al zolang dicht? Jullie vakantie is al lang voorbij!

Kaatjeknof .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
3 x nasi rames gehaald,allemaal anders samengesteld zodat we veel gerechten konden proeven. Echt heerlijk gegeten! Moeilijk aan te geven wat het lekkerste was........sajur lodeh? Goede porties, goede prijs, en heel vriendelijke bediening.
AANRADER!
We gaan dit zeker vaker doen.