Rumah Makan Indonesia

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Rumah Makan Indonesia

Mark K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Sorry, maar prijs/kwaliteit is echt niet in orde. 13,50 voor een klein hoofdgerechtje? (Gele rijst, klein beetje rendang en kip, klein beetje groenten) Bij elkaar 26 euro voor 2 personen en een zakje kroepoek kan er niet vanaf.

Het eten was ok. Niet geweldig, maar ok. Alleen veel te duur, niet veel keuze, en niet erg snel.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Al 3 maanden eet ik met mijn vrouw en kinds regelmatig minimaal 2 keer per week bij Rumah Makan Indonesia. Wij vinden het altijd heerlijk en gezellig . Tevens ze zijn altijd druk door mensen die eten komen afhalen. Top eethuis !
Werp .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wij hebben voor de zesde keer lekker gegeten. Ze kunnen echt indonesisch goed klaar maken. Wij zijn erg tevreden. Oh ja wij hebben ook regelmatig bij hun het eten afgehaald en smaak altijd prima.
Andi S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Ik en mijn familie hebben vorige week bij Rumah Makan Indonesia gegeten. Gerechten waren erg lekker. Service en presentatie van eten is top. Wij zijn dik tevreden en zeker weer bij hun komen eten.
kaatjeknof .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
3 x nasi rames gehaald,allemaal anders samengesteld zodat we veel gerechten konden proeven. Echt heerlijk gegeten! Moeilijk aan te geven wat het lekkerste was........sajur lodeh? Goede porties, goede prijs, en heel vriendelijke bediening.
AANRADER!
We gaan dit zeker vaker doen.