Rum Barrel

Javastraat 143 1094 Amsterdam Nederland Kaart
31-638382052

Over het restaurant Rum Barrel

De eerste Rum Bar van Nederland!

Rum Barrel is vanuit de barzijde tot stand gekomen door Erik de Jong die een passie voor reizen en Rum heeft.
Zijn vele reizen brachten hem over de gehele wereld, maar Zuid-Amerika en de Caribbean hebben toch zeker zijn voorkeur. Natuurlijk gaat dit hand in hand met (zijn passie voor) rum.

De keukenzijde is in handen van Paul de Visser. Hij heeft jarenlang in het buitenland gewerkt en gewoond waaronder in de VS, Dubai en Kazakhstan. Het menu in Rum Barrel staat dus vol met al het goede dat hij over de jaren heeft gezien, gemaakt en geproefd, maar dan wel met zijn eigen twist.

Rum Barrel is een toegankelijke open minded bar met natuurlijk Rum, cocktails, sigaren en een sharing concept Tapas menu.

Meer informatie over restaurant Rum Barrel

Tram en bus stoppen op 50 meter afstand