Ruksanna

7,1
6,3
Josh12 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Een klein restaurant, meer afhaal .
Wij hadden zelf ook Nasi kip afgehaald ,met saoto soep, bami lamsvlees.
Lekker gekruid maar toch met minder peper.
De sambal integendeel,was iets apart dan bij andere sur. restaurants.
De daawat was te zoet .

De service is traag.
James11 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Lekker Bami special,nasi goreng en bara afgehaald
verder nog saoto soep,heel lekker,goed gekruid. De sambal bij de nasi is altijd lekker.
Wij hebben hier voor de 5e keer afgehaald en het eten blijft leker.

De service is een beetje traag.

Decor mag best wat hebben.
Chelseaz .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Hier Surinaams afgehaald. Lekker opzich maar kon wat pittiger.
De daawat is lekker en de heri heri ook.
Verder hadden we saoto soep en lams roti.
De bediening is traag en niet attent
Sheela .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Bij deze restaurant, surinaams afgehaald.
We hadden Nasi Goreng, bami en saoto afgehaald.
Alle gerechten waren goed gekruid en lekker van smaak.

daawat was ook lekker
Maheen1986 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Wij hebben hier heri heri,bara en nasi afgehaald. Niet zo'n plek,om te zitten en te eten.
Alles was lekker en had een aparte smaak.

We hadden ook nog fernandes drankjes.Zeer lekker voor de eerste keer.
Sohail .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Heerlijk Nasi Goreng, Bami , Heri heri gegeten in dit restaurant( goed gekruid).
Verder nog Daawat gedronken en surinaamse fernandes drank.

Een heel simpel restaurant ,decor is oud .

Krish .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Lekkere nasi goreng met sambal.De smaak is nog altijd hetzelfde gebleven.
De heri heri en bara smaken ook lekker,
Service is goed. Aan de decor mag wel wat aan gedaan worden.
Josh12 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2013
Deze restaurant hebben wij al heel vaak bezocht.Eten is in vergelijking met eerder ,wat milder geworden.Wij hadden Nasi,Heri heri en Bara met chutney genomen. De Nasi mocht best wel wat pittiget zijn . Alleen door de sambal was de nasi eetbaar.
Service is heel traag.Decor is al jaren niets aan gedaan.
WidiaM .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Na lange tijd weer eten (bami & nasi) gehaald bij ruksana. Jammergnoeg zijn ze lang niet meer zo lekker als vroeger. Heb het eten grotendeels moeten weggooien
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Deze (afhaal)tent voor Surinaams-Indisch eten bestaat al heel lang, ik kwam er voor het eerst toen ik nog een tiener was en ik geloof dat het nu gerund wordt door de kinderen van de vorige eigenaar.
Wat mij altijd verbaasd hier is hoelang je moet wachten op je bestelling. Je maakt mij niet wijs dat voor bijvoorbeeld de roti kip, de aardappelen en kipstukken pas in de pan gaan na de bestelling. Ik bedoel: in principe is alles klaar en wordt het opgepiept in de magnetron. Als ik bami en een kiploempia bestel die ik kant-en-klaar zie liggen in de vitrine, wordt dat na de bestelling uit de vitrine gehaald en naar de keuken gebracht. Constant hoor je het geluid van opengaande en dichtslaande magnetrondeurtjes, gepiep bij het intoetsen van de tijd en gepiep wanneer het eten opgewarmd is. Geen geluid van geroer in pannen of iets dergelijks; buiten de magnetrongeluiden is het doodstil in de keuken. Het eten wordt op volgorde van bestelling opgewarmd. Zodoende kan het dus voorkomen dat je dik een half uur moet wachten op 2 minuten opwarmen. Maar als je het waagt om te zeggen: "het hoeft niet warm" (met het idee het zelf thuis op te warmen), wordt je vernietigend aangekeken.
Met de kwaliteit (smaak) van de gerechten is overigens niets mis. Met de hoeveelheid tegenwoordig wel. Als je een roti kip speciaal bestelt voor 7 euro, krijg je een bakje met 3 stukken aardappel, twee eetlepels 1-cm-lange-kouseband en 2 stukjes kip. Los een bakje met 2 plakjes komkommer, een plak tomaat en een halve gekookt ei.
Gisteren hadden ze een grote order gehad, waarna de "gewone" kip voor de roti op was; er kon alleen nog kipfilet worden besteld, of ik moest over een uur terugkomen. Voor mij als klant zou ik het logisch vinden dat je dan voor de prijs van de 'gewone' kip, de kipfilet (1 euro duurder) kan krijgen; het is immers niet het probleem van de klant dat je tussen 18.00 en 19.00 uur nog kipstukken moet klaarmaken. Het gaat mij niet om de prijs, het gaat om het principe! Maar nee, de mevrouw was onverbiddelijk: ik moest gewoon de prijs betalen voor de kipfilet, anders moest ik maar over een uur terugkomen.
Voor mijn moeder had ik de bami met grote garnalen genomen en de garnalen bleken bijna allemaal nog voorzien van het darmkanaal (jakkes).
Na ze een paar keer de voordeel van de twijfel hebben gegeven, mede uit nostalgie, zeg ik nu: next time geen Ruksanna meer.