Ruisenor

9,5
9,2
Anne gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Hele subtiele smaakjes, super fantasierijk maar iets te veel gerechtjes met vis. Soms wel even een hapje overwinnen als een dingetje maar erg enthousiast
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Verrassende gerechten, mooie opmaak van de borden
Goede verhalen van attent personeel, klasse.
alleen aan de wine pairing moet hard gewerkt worden
wel een klasse rosé pinot noir uit Duitsland!
Corné B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Fijne welkome plek. Beetje sober ingericht, harde bank maar gastvrij. Eten is een belevenis maar op een gegeven moment heb je het wel gehad met alle smaakexplosies die niet altijd harmonieus zijn. Je betaald voor een viergangen menu met de opmerking de chef geeft vaak iets extra weg.... uiteindelijk is het gewoon een zevengangen menu. Is ook beter voor dat geld. Weer eens wat anders.
Dorine A.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
In 2,5 uur kwamen 7 gangen langs met ieder een bijpassend verhaal. Prachtig uitziende creaties die heerlijk smaakten. De sfeer is ongedwongen en ontspannen.
E. W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Genoten van de prachtige presentatie en heerlijke - soms verassende smaken - van het 7 gangen menu. De uitleg door de ober was een verrijking van de ervaring.
Rina B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Mexicaans maar dan niet wat je verwacht! Chef en eigenaar komt uit Mexico-Stad en hij kookt uit zijn hart! Geen kaart maar een vast menu. Je valt van de ene verrassing in de ander! Achter ieder gerecht zit een verhaaltje. De meneer in de bediening weet van wanten en alles loopt gesmeerd . Het meisje wat hielp was pas nieuw dus heeft nog wel wat te leren. In ieder geval een aanrader! Als je lekker, pittig( maar niet te) en apart wil eten.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het had iets meer Mexicaanse invloeden in de inrichting mogen hebben. Maar het was allemaal perfect het eten was fantastisch en de service was ook super. Van ons krijgen jullie een dikke 10
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk eten! Een echte reis door het leven van de kok in Mexico, met geweldige smaaksensaties en een mooi verhaal.
Fransje J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben ons wederom genoten van alle bijzondere gerechten! Het was weer grandioos!
Quinten B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Vele onbekende smaken, verrassend, lekker, gul met wijn
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Genoten van het 7 gangen menu vol van bijzondere gerechten die met passie waren bereid. Dit gecombineerd met de attente bediening die de vele verhalen achter de gerechten goed wisten te brengen, maakt dit een ervaring die voor herhaling vatbaar is.
Fransje J.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wederom genoten van heerlijke smaaksensaties van deze super kok
Cora W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Sinds tijden niet zo heerlijk gegeten als hier. Chef kok Alberto slaagt erin om een smakksensatie te creëren met een vleugje peper uit Mexico. Bij het vier-gangen menu, dat werd aangevuld met amuses, hadden we de keuze uit 2 wijnen die we eerst konden proeven. Na een avondvullend diner fietste ik blij naar huis.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Wij hebben hier gisteren heerlijk gegeten. Eindelijk weer eens iets geheel nieuws. Hele originele gerechten en werden op heel gepaste manier geserveerd. Bij ieder gerecht werd een passievolle manier om het gerecht uit te leggen gebruikt. Vaak is het zo plichtmatig, maar hier wordt met het hart gekookt en bedient. Ik ga hier zeker snel weer eten!
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Iets totaal anders dan wat ik gewend was bij een Mexicaans restaurant. Eten was uitstekend en de bediening (inclusief toelichting) ook. Kom echt wel terug.
KarinRestaurants .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Nog nooit zo lekker en bijzonder gegeten. Wat een creativiteit wb smaken, combinaties, presentatie. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Marije L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Verassende gerechten! Door enthousiaste bediening echt een avondje uit.
Iris J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het wat geweldig!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Alle gangen waren bijzonder, stuk voor stuk een feest. Ook de wijnen daarbij waren goed gekozen. Een aanwinst voor Den Haag
Enrique R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Volgens de recensies geeft bijna iedereen hier een 10 voor het eten. Een klein kind snapt toch dat dit niet kan? Iens, wat die je toch met je beoordelingen.
Ik vond het namelijk nogal matig. Veel te veel gepraat, veel te veel onverstaanbare uitleg (Italiaanse die verder alleen Engels sprak), te weinig kwaliteit op het bord. En te traag en te duur