Ruisenor

Denneweg 120 2514 CL Den Haag Nederland Kaart
New Nordic cuisine, dat is waar je hiervoor terecht kunt. In de keuken staan twee jonge chefs die de sterren van de hemel koken. Prachtig opgemaakte borden, die er eenvoudig uitzien maar waanzinnig complexe smaken meebrengen. Je eet hier 6 of 8 gangen, waarbij ik je zeker kan aanraden om ook eens het vegetarisch menu te proberen. Je zult verrast worden.
Er is een beknopte wijnkaart, waarvan de wijnen passen bij de gerechten maar ook zonder probleem los ervan lekker zijn. Je hoeft vanaf nu niet meer naar de Nordics te rijden om te genieten van deze onverwacht mooie keuken. Den Haag is gelukkig een stuk dichterbij.

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

Tip van Smulpaapje: Hoewel ik geen dessert liefhebber ben was het dessert met karnemelk, dille en meringue onvergetelijk!

Over het restaurant Ruisenor

Our story starts in Mexico, when I was just a child. My grandmother once told me that when the food is too salty, the Chef might be in love, if the food is too spicy, then the Chef is probably angry.

Ruiseñor will tell a story with each dish it serves. You will understand the inspiration, the combinations, and maybe the Chef was in love. It could never be too salty!
We want you to feel the emotion that inspired the creation of every dish.

Therefore, you will be surprised with a menu especially selected, where all the emotions will be conveyed.

Once served you will know everything about our dish, and please tell us if there is anything you cannot eat; and we will of course accommodate!

Please join us and indulge in our adventure of emotions.

Meer informatie over restaurant Ruisenor

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00
Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant Ruisenor

Martin M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima gegeten heerlijke gerechten leuke opbouw
Josine S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Wat een aanwinst voor Den Haag. Heerlijk Mexicaans eten met een prachtig vehaal langs iedere gang. Wij komen zeker terug.
J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Een belevenis van allemaal nieuwe smaken en combinaties van smaken. Al het eten was in balans. een grote smaaksensatie! de bediening was zeer kundig en vriendelijk. De wijnen lieten de gerechten nog meer tot zijn recht komen. Het verhaal bij de gerechten was persoonlijk en namen je mee in de wereld van de chef.
Oliver G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Excellent
George J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Mooie opbouw van het menu in samenhang met de aangeboden wijnen. Resultaat was een culinaire belevenis.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Fantastisch creatief eten, onmiskenbaar Mexicaans, maar toch subtiel, verrassend en geraffineerd. Inrichting en service waren prima, het eten subliem.
B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het eten is zeer creatief en mooi opgediend. Helaas is het gebrek aan keuze van gerechten afwezig wat ertoe leidt dat iedereen een 4 -lees 7- gangen-menu krijgt. Te veel en te zwaar naar onze smaak. Wijnkaart mag ook uitgebreider.
Yves N.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Check goed de rekening er kunnen foutjes in verschijnen. Bij ons 100 euro fout 2 menu's extra gerekend
Carole S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We hebben genoten van de verrassende gerechten en combinaties. Sons was het eten wel vrij pittg, waardoor de mooie wij en soms iets minder tot hun recht kwamen. Met als basis Mexicaans, worden uitstapjes gemaakt naar de Zuid Amerikaanse, Aziatische en de Europese keuken.
He 4-gangen menu was eigenlijk ern 7-gangen menu (5x vis, 3 x vlees), met een menuprijs van 52,50 zeker niet goedkoop, maar wel erg de moeite waard. Ook leuk dat er steeds een keuze tussen 2 wijnen per gang was, nl een bijpassende en een contrasterende. Kortom, zeker een aanwinst voor Den Haag!
Ferry .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Verrassend lekker eten, waarbij ook de gedachte achter het gerecht verteld wordt. Bij het wijnarrangement krijg je elke twee gangen de gelegenheid om tussen twee uitgekozen wijnen te kiezen.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten bij Ruisenor. Aardige bediening en bijzondere gerechtjes met elk hun eigen verhaal. Zeker een aanrader.
Anthony H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Het eten was zeer verrassend. Uitstekende service met een gevoel voor theater en humor.
Ugo M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Het concept van Ruisenor was inspirerend en vermakelijk. Het resultaat, heerlijk en creatief eten met bijpassende wijnen. Sterk concept! Zeker een aanrader.
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Meest fantastisch eten ever! Met zoveel passie en liefde gemaakt en geserveerd! Michelin ster waardig
Best kept secret in Den Haag
We gaan zeker terug komen!!!
Pieta D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Er is geen menukaart en het 4 gangen menu blijkt een 7 gangen menu te zijn wat voor de meeste van ons veel te veel was. En ondanks dat we lang niet alle gangen genomen hebben moesten we voor het dessert apart bij betalen.
Elwine P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Super bijzondere smaak experience
Leuke gekke verhalen bij mooie smaak sensaties
Best veel. Voor kleine hapjes / menu , goed gecombineerd met heerlijke wijnen . Echt een aanrader ????????????
H D O.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Wij zijn voor de 2e keer naar dit restaurant geweest. De 1e keer ongeveer 6 maanden geleden was erg goed vandaar zijn wij opnieuw dit restaurant gaan bezoeken. Het 7 gangen menu is nu anders dan de 1e keer, behalve
de oester. Helaas deze keer valt erg tegen vergelijken met het menu van de 1e keer. Wij komen niet meer terug.
Hamdi A.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Wonderful
Ann R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wij kwamen voor de tweede keer en waren weer zeer onder de indruk van alle bijzondere gerechtjes en de manier van presenteren. Wij komen zeker weer terug!
Catherine B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
In één woord geweldig! 7 gangen en niet kunnen kiezen welke het lekkerste was. Dat zegt wel wat. Fijne, ongedwongen sfeer en zeer vriendelijk personeel.