Ruisenor

9,4
9,1
Fransje J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
We hebben genoten van alle bijzondere gerechten en smaaksensaties.
De ontvangst was warm en vriendelijk. Echt een aanrader!!!
Dit restaurant verdient een ster!!
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
blackbird13 V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Mooie gerechten, goede combinaties van ingrediënten, Mexicaans op een heel andere manier:-)!
Bij elk gerecht werd een verhaal verteld van inspiratie, bediening was heel vriendelijk en ook snel. Heb een fijne avond gehad:-)!
roos1912 V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Echt heerlijk gegeten! verrassende gerechten en een leuk concept. Wij komen komen zeker terug!
walter V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Verrassend, heerlijk, onherkenbaar Mexicaans! Topper hoor!
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Geen menukaart in dit restaurant. "4 gangen voor 44 euro", zo wordt aan tafel gemeld.
Wat volgt: zes gangen (exclusief dessert) die elk uit minimaal twee gerechtjes bestaan.
Eerst het enige minpunt: daarvan zijn ongeveer twee hapjes wat minder geslaagd. No guts no glory.
Pluspunt: de rest is niet gewoon lekker, maar spectaculair goed! Explosies van smaken, warm en (ijs)koud, gepeperd en mild, zacht en hard, zout en zoet, wat een fantastische contrasten.
En alles is ook zó perfect bereid. Alleen het pure stukje zalm of kabeljauw is al zó heerlijk, nog los van alles was er omheen gebeurt.

Reken op zo'n 80 à 90 euro p,p. voor een avondvullend en riant met uitstekende wijn overgoten fantastisch culinair avontuur en heerlijke koffie na.

Super avond! En ja ik weet het, ik klink lyrisch, maar da's hier op zijn plaats.
Ignaas C.
Heerlijk en prachtig !
Genoten!
limburg3 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Wij hebben zelden zo lekker gegeten, elk gerecht is een verassing met een bijpassend verhaal. Orginele combinaties: trouw aan Mexicaanse keuken, maar met bijzondere combinaties vanuit andere werelddelen. Smaakexplosies in je mond. Absolute aanrader!!
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Waanzinnig!!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Al weer enige tijd geleden dat ik met mijn nichtjes hier heb gegeten en het was GEWELDIG. Een sensatie voor het oog, oor (zingende kok Alberto) en nog meer voor de smaak. Je ziet het er aan de buitenkant niet van af, maar hier wordt de aandacht aan het eten besteed en niet te veel aan het interieur.
De vele gangen die ons werden voorgeschoteld (geen keuze, gewoon laten verrassen) waren keer op keer een sensatie en sindsdien grijp ik iedere keer de gelegenheid om bij fijnproevers in mijn omgeving dit restaurant aan te bevelen.
Ik kijk er naar uit om hier weer eens te eten en te genieten van de culinaire verassingen.
Lourent R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
bijzondere mexican, mijn vrienden wonen in den haag en ze komen regelmatig hier eten, en het is echt erg lekker, een aanrader als je in deze stad ben
Kaj H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Geweldige keuken, uitstekende bediening. Chef Alberto is creatief en veelzijdig. Het leukste vond ik dat steeds iemand anders van het personeel een gang komt brengen, van de kok tot de serveerster tot de sous chef, zodat iedereen even aandacht heeft voor de gasten. Aanrader!
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Topper en qua gerechten een ster waardig. De chef is een kunstenaar en komt ook aan tafel.... Bedankt voor deze culinaire ervaring....
D K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
In één woord: fantastisch! Zo blij dat we hier hebben gegeten. Interessante verhalen bij de gerechten. Geen opgesmukte zooi, maar juist laidback, relaxed en toch fine-dining!
Echt een aanrader!
Elsbet L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De eerste vier gerechtjes waren echt een smaakexplosie, creatieve en verrassende smaken! De wijnen pasten er goed bij. De gerechtjes kwamen met niet al te lange tussenpauzes, prima. Bij het serveren van de laatste rondes waren ze ons even vergeten en moesten we lang wachten. Maar al met al een fijne avond!
van E.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, enorm verrassend menu met smaken vanuit de hele wereld. Een fantastische belevenis.
Rebecca K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Een continue stroom van bijzondere smaaksensaties op ons bord: we hebben genoten van de smaken, wijnen en service/sfeer!
Leon P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heel lekker en verassend gegeten het zou ons niets verbazen als ruisinor een ster krijgt, echt een uitje! De chef heeft gelijk een alternatief gerecht gemaakt van wegen een allergie bij een van ons TOP gewoon