Ruisenor

9,5
9,2
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk eten! Een echte reis door het leven van de kok in Mexico, met geweldige smaaksensaties en een mooi verhaal.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Quinten B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Vele onbekende smaken, verrassend, lekker, gul met wijn
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Genoten van het 7 gangen menu vol van bijzondere gerechten die met passie waren bereid. Dit gecombineerd met de attente bediening die de vele verhalen achter de gerechten goed wisten te brengen, maakt dit een ervaring die voor herhaling vatbaar is.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wederom genoten van heerlijke smaaksensaties van deze super kok
Cora W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Sinds tijden niet zo heerlijk gegeten als hier. Chef kok Alberto slaagt erin om een smakksensatie te creëren met een vleugje peper uit Mexico. Bij het vier-gangen menu, dat werd aangevuld met amuses, hadden we de keuze uit 2 wijnen die we eerst konden proeven. Na een avondvullend diner fietste ik blij naar huis.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Wij hebben hier gisteren heerlijk gegeten. Eindelijk weer eens iets geheel nieuws. Hele originele gerechten en werden op heel gepaste manier geserveerd. Bij ieder gerecht werd een passievolle manier om het gerecht uit te leggen gebruikt. Vaak is het zo plichtmatig, maar hier wordt met het hart gekookt en bedient. Ik ga hier zeker snel weer eten!
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Iets totaal anders dan wat ik gewend was bij een Mexicaans restaurant. Eten was uitstekend en de bediening (inclusief toelichting) ook. Kom echt wel terug.
KarinRestaurants .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Nog nooit zo lekker en bijzonder gegeten. Wat een creativiteit wb smaken, combinaties, presentatie. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Marije L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Verassende gerechten! Door enthousiaste bediening echt een avondje uit.
Iris J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het wat geweldig!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Alle gangen waren bijzonder, stuk voor stuk een feest. Ook de wijnen daarbij waren goed gekozen. Een aanwinst voor Den Haag
Enrique R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Volgens de recensies geeft bijna iedereen hier een 10 voor het eten. Een klein kind snapt toch dat dit niet kan? Iens, wat die je toch met je beoordelingen.
Ik vond het namelijk nogal matig. Veel te veel gepraat, veel te veel onverstaanbare uitleg (Italiaanse die verder alleen Engels sprak), te weinig kwaliteit op het bord. En te traag en te duur
h S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
De kok van dit restaurant zei in de recensie van Joel Broekart 'ik geloof niet in haut cuisine'. Dat maakt nieuwsgierig. Maar wat hij er tegenover zet is behoorlijke onzin. Wel dikke verhalen, maar dat het nou echt goed smaakt, nee. Men kan hier beter de energie steken in betere gerechten dan in die rare uitleg over de gerechten. Volkomen smakeloze kabeljauw, witvis smaakt nog beter. En behoorlijk aan de prijs ook nog. Een wijn die overal 24 kost, wordt hier voor 35 afgetikt.
Een zeer teleurstellende ervaring.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gisteren heerlijk gegeten, wat een feest en lekker geen keuzestress! Behalve dan welk wijntje het lekkerst is. (Je krijgt altijd de keuze uit twee en mag proeven
Marleen E.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Fantastische avond met ongelooflijk lekker en bijzonder eten en gezellige bediening. Avondvullend programma :-)
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
We hebben genoten van alle bijzondere gerechten en smaaksensaties.
De ontvangst was warm en vriendelijk. Echt een aanrader!!!
Dit restaurant verdient een ster!!
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ons Valentijnsdiner hier genoten en uren later uiterst voldaan en tevreden naar buiten gerold. Wat was het allemaal bijzonder en bijzonder lekker! Elk bordje was een plaatje en elk hapje een smaakexplosie. We zijn dol op Mexicaans eten en dit soort verfijnde Mexicaanse cuisine vind je in NL nergens anders dan hier bij Ruisenor. Superaardige bediening ook. Als ik wel iets mag benoemen: 4 uur is een lange zit en dat is prima gezien de kwaliteit dat je krijgt maar dan zijn de houten banken en plastic stoeltjes best oncomfortabel op een gegeven moment...
blackbird13 V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Mooie gerechten, goede combinaties van ingrediënten, Mexicaans op een heel andere manier:-)!
Bij elk gerecht werd een verhaal verteld van inspiratie, bediening was heel vriendelijk en ook snel. Heb een fijne avond gehad:-)!
roos1912 V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Echt heerlijk gegeten! verrassende gerechten en een leuk concept. Wij komen komen zeker terug!