Ruisenor

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00
9,2
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Al weer enige tijd geleden dat ik met mijn nichtjes hier heb gegeten en het was GEWELDIG. Een sensatie voor het oog, oor (zingende kok Alberto) en nog meer voor de smaak. Je ziet het er aan de buitenkant niet van af, maar hier wordt de aandacht aan het eten besteed en niet te veel aan het interieur.
De vele gangen die ons werden voorgeschoteld (geen keuze, gewoon laten verrassen) waren keer op keer een sensatie en sindsdien grijp ik iedere keer de gelegenheid om bij fijnproevers in mijn omgeving dit restaurant aan te bevelen.
Ik kijk er naar uit om hier weer eens te eten en te genieten van de culinaire verassingen.
Lourent R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
bijzondere mexican, mijn vrienden wonen in den haag en ze komen regelmatig hier eten, en het is echt erg lekker, een aanrader als je in deze stad ben
Kaj H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Geweldige keuken, uitstekende bediening. Chef Alberto is creatief en veelzijdig. Het leukste vond ik dat steeds iemand anders van het personeel een gang komt brengen, van de kok tot de serveerster tot de sous chef, zodat iedereen even aandacht heeft voor de gasten. Aanrader!
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Topper en qua gerechten een ster waardig. De chef is een kunstenaar en komt ook aan tafel.... Bedankt voor deze culinaire ervaring....
D K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
In één woord: fantastisch! Zo blij dat we hier hebben gegeten. Interessante verhalen bij de gerechten. Geen opgesmukte zooi, maar juist laidback, relaxed en toch fine-dining!
Echt een aanrader!
Elsbet L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De eerste vier gerechtjes waren echt een smaakexplosie, creatieve en verrassende smaken! De wijnen pasten er goed bij. De gerechtjes kwamen met niet al te lange tussenpauzes, prima. Bij het serveren van de laatste rondes waren ze ons even vergeten en moesten we lang wachten. Maar al met al een fijne avond!
van E.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, enorm verrassend menu met smaken vanuit de hele wereld. Een fantastische belevenis.
Rebecca K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Een continue stroom van bijzondere smaaksensaties op ons bord: we hebben genoten van de smaken, wijnen en service/sfeer!
Leon P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heel lekker en verassend gegeten het zou ons niets verbazen als ruisinor een ster krijgt, echt een uitje! De chef heeft gelijk een alternatief gerecht gemaakt van wegen een allergie bij een van ons TOP gewoon
Hendrik-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Geweldige ervaring aan smaken, overtrof alle verwachtingen. Smaakexplosies. En foi grass als nagerecht! Orginele creativiteit inzake de combinatie van ingredienten, gedreven door smaakvoorkeuren van gasten, personeel, buren ... Ga hier zeker terugkomen.
TdH H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het is lang geleden dat ik zo werd verrast! Ruisinor serveerde 7 gerechten met bijzondere combinaties van smaken, die ik vrijwel allemaal heerlijk vond. De vriendelijke bediening vertelt bij elk gerecht wat de inspiratie van de kok was bij de creatie ervan. Dat had van mij niet gehoeven, maar is voor een eerste keer wel aardig. Als je die begeleidende praatjes ook beleefd kunt afslaan, dan ga ik hier nog heel vaak eten.
Een absolute aanrader.
Thalassa V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een fantastische aanwinst voor Den Haag e.o.! Nu een jaar gevestigd op de Denneweg en vorige week ben ik er voor het eerst geweest. Na alle verhalen had ik hoge verwachtingen, maar zelfs die zijn overtroffen!

Dit heeft niets met het 'Mexicaans' te maken wat je kent met nachos en een kwak creme fraiche. Dit is echt een verfijnde keuken met - voor mij - nieuwe smaken en verrassende combinaties. Goede wijnen ook, en een fantastische service. Eigenaar Alberto heeft duidelijk liefde en passie voor eten en dat zie je in elk gerecht terug. Ja, een hoop geld voor een avondje eten, maar als je de gerechten en ingrediënten proeft, dan is de prijs meer dan schappelijk. Echt een absolute aanrader!
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een verrassend menu dat zeer goed smaakte. Wijnen erbij maakten het plaatje compleet. Enige minpuntje is de uitgebreide beschrijving bij de gerechten en de veelvuldig genoemde naam van de chef.
mirj .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
met mijn vriendin langs geweest, oester met framboos en Japanse octopus, en 2 gangen menu gegeten.
Lekker van smaak, voor ons de eerste keer .De service is optimaal en netjes ingericht.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Sfeervol. Prettig rustige uitstraling. Zuid Amerikaanse parel. Chef met overdosis aan passie. Service niet minder: voldoende present maar niet opdringerig. Het zou fijn zijn als er een 3 gangen optie komt. Standaard nu 7 gangen. Eten is subliem: eerlijk, smaakvol, verfijnd, voldoende in hoeveelheid, iedere gang een verrassing en een feestje. Het is Alberto, de chef, gelukt het standaardvoer van Latijns Amerika (...pollo con arroz, tamale) naar een andere planeet te brengen door toevoegingen/fusion. Prijs is boven gemiddeld maar zeer acceptabel.
Anca H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Prachtig eten! Absoluut mijn nieuwe favoriete restaurant. Voor mensen die alleen bekend zijn met TexMex en dus denken: "nee, liever geen Mexicaans eten", dit heeft daar NIKS mee te maken.
We kregen als tussengerecht een oester met framboos en citrusvruchten en chilipoeder. Ik heb nog nooit zo'n lekkere oester gegeten. Een absolute aanrader.
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
heerlijke gerechten en speciale smaken, iedere gang met een verhaal. Leuke bediening en 44 euro voor het menu is echt waar voor je geld. Het was wel vrij rustig, wat niet aan de keuken ligt, wellicht helpt het als op de website het concept en de prijzen beter vermeld staan?
Jeannette L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Eenvoudige maar smaakvolle inrichting. Bediening is attent en bij alle gerechtjes wordt een kort verhaaltje verteld over de oorsprong en smaak. Ook melden ze hoe je de gerechtjes het beste kunt eten voor een optimale smaakbeleving. En dat is het bij Ruiseñor, mooi geserveerde gerechtjes, unieke smaakcombinaties een weldaad voor de smaakpapillen. Wij hebben een heerlijke avond gehad en komen hier zeker terug!
Marten F.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Op een doordeweekse dag gaan we naar de Denneweg en besluiten hier snel even Mexicaans te gaan happen. Deze zaak er van buiten gewoontjes uit maar binnen verschijnen er bijzondere gerechtjes die er ook heel mooi uit zien. Er wordt hier gewerkt zonder menu kaart. Wij krijgen uiteindelijk 7 gangen geserveerd tegen een aantrekkelijke prijs van €44 p.p. Het werd een avondvullend programma. De mooie wijnen varieerden per gang en er werd goed door geschonken. We gingen er foutief vanuit dat hier ook sprake zou zijn van een totaal (wijn)arrangement. Echter de prijs van de mooie wijnen varieert tussen de €6 en 7,50 per glas en onze rekening liep flink op. Tip: Maak de PRIJS voor de bezoeker VOORAF duidelijk en INZICHTELIJK.