Ruisenor

9,3
9,1
Marije L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Verassende gerechten! Door enthousiaste bediening echt een avondje uit.
Iris J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het wat geweldig!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Alle gangen waren bijzonder, stuk voor stuk een feest. Ook de wijnen daarbij waren goed gekozen. Een aanwinst voor Den Haag
Enrique R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Volgens de recensies geeft bijna iedereen hier een 10 voor het eten. Een klein kind snapt toch dat dit niet kan? Iens, wat die je toch met je beoordelingen.
Ik vond het namelijk nogal matig. Veel te veel gepraat, veel te veel onverstaanbare uitleg (Italiaanse die verder alleen Engels sprak), te weinig kwaliteit op het bord. En te traag en te duur
h S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
De kok van dit restaurant zei in de recensie van Joel Broekart 'ik geloof niet in haut cuisine'. Dat maakt nieuwsgierig. Maar wat hij er tegenover zet is behoorlijke onzin. Wel dikke verhalen, maar dat het nou echt goed smaakt, nee. Men kan hier beter de energie steken in betere gerechten dan in die rare uitleg over de gerechten. Volkomen smakeloze kabeljauw, witvis smaakt nog beter. En behoorlijk aan de prijs ook nog. Een wijn die overal 24 kost, wordt hier voor 35 afgetikt.
Een zeer teleurstellende ervaring.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gisteren heerlijk gegeten, wat een feest en lekker geen keuzestress! Behalve dan welk wijntje het lekkerst is. (Je krijgt altijd de keuze uit twee en mag proeven
Marleen E.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Fantastische avond met ongelooflijk lekker en bijzonder eten en gezellige bediening. Avondvullend programma :-)
Fransje J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
We hebben genoten van alle bijzondere gerechten en smaaksensaties.
De ontvangst was warm en vriendelijk. Echt een aanrader!!!
Dit restaurant verdient een ster!!
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ons Valentijnsdiner hier genoten en uren later uiterst voldaan en tevreden naar buiten gerold. Wat was het allemaal bijzonder en bijzonder lekker! Elk bordje was een plaatje en elk hapje een smaakexplosie. We zijn dol op Mexicaans eten en dit soort verfijnde Mexicaanse cuisine vind je in NL nergens anders dan hier bij Ruisenor. Superaardige bediening ook. Als ik wel iets mag benoemen: 4 uur is een lange zit en dat is prima gezien de kwaliteit dat je krijgt maar dan zijn de houten banken en plastic stoeltjes best oncomfortabel op een gegeven moment...
blackbird13 V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Mooie gerechten, goede combinaties van ingrediënten, Mexicaans op een heel andere manier:-)!
Bij elk gerecht werd een verhaal verteld van inspiratie, bediening was heel vriendelijk en ook snel. Heb een fijne avond gehad:-)!
roos1912 V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Echt heerlijk gegeten! verrassende gerechten en een leuk concept. Wij komen komen zeker terug!
walter V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Verrassend, heerlijk, onherkenbaar Mexicaans! Topper hoor!
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Geen menukaart in dit restaurant. "4 gangen voor 44 euro", zo wordt aan tafel gemeld.
Wat volgt: zes gangen (exclusief dessert) die elk uit minimaal twee gerechtjes bestaan.
Eerst het enige minpunt: daarvan zijn ongeveer twee hapjes wat minder geslaagd. No guts no glory.
Pluspunt: de rest is niet gewoon lekker, maar spectaculair goed! Explosies van smaken, warm en (ijs)koud, gepeperd en mild, zacht en hard, zout en zoet, wat een fantastische contrasten.
En alles is ook zó perfect bereid. Alleen het pure stukje zalm of kabeljauw is al zó heerlijk, nog los van alles was er omheen gebeurt.

Reken op zo'n 80 à 90 euro p,p. voor een avondvullend en riant met uitstekende wijn overgoten fantastisch culinair avontuur en heerlijke koffie na.

Super avond! En ja ik weet het, ik klink lyrisch, maar da's hier op zijn plaats.
Ignaas C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Tweede bezoek en wederom een fantastische ervaring.
Verrassende gerechten waarin emotie en passie volop aanwezig zijn.
Bovendien mooie rode wijn erbij. Medewerkers zijn zeer gedreven.
Bestaat iets meer dan een jaar en is een culinaire aanwinst in Den Haag.
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Ongelofelijk fantastisch!
Een geweldige verassing!
Heerlijk en prachtig !
Genoten!
limburg3 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Wij hebben zelden zo lekker gegeten, elk gerecht is een verassing met een bijpassend verhaal. Orginele combinaties: trouw aan Mexicaanse keuken, maar met bijzondere combinaties vanuit andere werelddelen. Smaakexplosies in je mond. Absolute aanrader!!
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Waanzinnig!!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Al weer enige tijd geleden dat ik met mijn nichtjes hier heb gegeten en het was GEWELDIG. Een sensatie voor het oog, oor (zingende kok Alberto) en nog meer voor de smaak. Je ziet het er aan de buitenkant niet van af, maar hier wordt de aandacht aan het eten besteed en niet te veel aan het interieur.
De vele gangen die ons werden voorgeschoteld (geen keuze, gewoon laten verrassen) waren keer op keer een sensatie en sindsdien grijp ik iedere keer de gelegenheid om bij fijnproevers in mijn omgeving dit restaurant aan te bevelen.
Ik kijk er naar uit om hier weer eens te eten en te genieten van de culinaire verassingen.
Lourent R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
bijzondere mexican, mijn vrienden wonen in den haag en ze komen regelmatig hier eten, en het is echt erg lekker, een aanrader als je in deze stad ben
Kaj H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Geweldige keuken, uitstekende bediening. Chef Alberto is creatief en veelzijdig. Het leukste vond ik dat steeds iemand anders van het personeel een gang komt brengen, van de kok tot de serveerster tot de sous chef, zodat iedereen even aandacht heeft voor de gasten. Aanrader!