Ruen Thai

Meer informatie over restaurant Ruen Thai

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 21:00

Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Een heel klein restaurantje maar voor een overheerlijk bordje eten een heel goed adres! Wij waren er zondag voor het eerst maar gaan zeker terug. Zeer vriendelijke bediening en het eten is echt verrukkelijk. De groente was knapperig, zo ook de boontjes die bij een ander gerechtje hoorden.
Wat we precies gegeten hebben (hoe de gerechten heetten) weet ik niet. Gebakken rijst met een vleesgerechtje en groente. Dit eten is zo goed dat je er energie van krijgt!
Het restaurantje is piepklein en niet echt iets om een avondje uit eten te gaan maar als je genoegen neemt met een bordje erg goed eten of om af te halen is dit een toppertje!
Myrasander .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Dit is mijn favoriete plek om af te halen als ik even geen tijd heb om te koken. In al die jaren ben ik nooit teleurgesteld, zeer vriendelijke mensen, goed eten. Soms ga ik even boven zitten om alleen een soep te eten mits er ruimte is. Ieets minder geschikt om echt een "restaurant"bezoek van te maken, daar is het hier te klein voor.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Zoals de meeste Thai is Ruen Thai gespecialiseerd in bepaalde gerechten. Mijn favoriet, en sowieso een van mijn favoriete Thaise gerechten, is Laap Kai. De bite van de gebrande rijst, en de frisheid van dit gerecht zorgt ervoor dat ik dit altijd steevast bestel. Vriendelijke mensen, zit natuurlijk in hun aard, boven zit je wel een beetje uit het zicht en wat verborgen. Fijn dat je er vroeg terecht kan na het werk, ook voor afhaal.
Eli E.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Ik haal hier al jaren mijn thais eten werd tijd dat ik een recensie schreef.
Het eten is heerlijk de smaken zijn authentiek thais en het personeel altijd vriendelijk. Voor mij het beste thaise eetgelegenheid van den haag.
Bimbam .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Inmiddels al meerdere keren bij deze thai, met afhaal mogelijkheid gegeten. Het eetgedeelte is hoofdzakelijk boven, waardoor je de mensen die afhalen nauwelijks hoort en niet ziet. Aan de inrichting / aankleding lijkt minimaal aandacht besteedt en de ruimte om te eten is klein. De bediening is vriendelijk. Het eten is smaakvol en smaakt authentiek. De porties zijn ruim bemeten. Wie voor een schappelijke prijs wil eten is deze Thai al met al best een aanrader.
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Piepklein zaakje, waar fantastisch wordt gekookt. En dat tegen superprijzen. Ook de hoeveelheid die wordt opgeschept, is zeer ruim. Bovendien is het personeel heel gastvrij en supervriendelijk. Een vast adresje!
N K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2013
Weer uitstekend thais gegeten, met een vriendelijke en attente bediening. Het decor is wat aan het aftakelen, dus daar mag wel wat aandacht aan worden gegeven.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Het allerlekkerste thaise eten van ...? In een woord geweldig. Alles wat wordt voorgeschoteld is vers, smakelijk en lekker gekruid. Ook bediening erg vriendelijk. Het is ziet er uit als een afhaal restaurant, de zaak ziet er niet uit. Dus geen gezellige romantische avondjes uit eten, maar voor een lekker snel hapje een prima restaurant.
SimonWerner .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
Favorite afhaalrestaurant voor Thais eten. De eigenaresse is zeer vriendelijk en laat je proeven van de daggerechten en het eten is elke keer weer heerlijk! Bovendien wordt alleen met biologische producten gekookt.

Leuke extra is dat in het restaurant ook allerlei ingrediënten voor de Thaise keuken worden verkocht, zodat je ook zelf in de keuken aan de slag kunt gaan.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
smaken zijn bijna perfect, echter het eten op de bovenetage vergt geduld. Zeker als je de enige bent die boven eet. Service is wel goed, je moet wel heel goed weten dat 2 pepers ook heet betekent!! 3 pepers zou ik als standaard eter niet nemen.
Prijs kwaliteit is goed!
Aleida84 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Ik kom hier altijd voor de Tom Ka soep, die ik echt nog nooit ergens beter gegeten heb dan hier. Klein zaakje, bediening is oke, niet bijzonder vriendelijk maar ook niet onvriendelijk. Als je echt lekker Thais wilt eten dan moet je hier zijn, ik ga eigenlijk nooit ergens anders heen.
Christel_Tastes .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Ik heb hier nu een paar keer in het kleine restaurantje gegeten en een paar keer afgehaald. Het eten is erg lekker en niet pittig zoals ik van andere Thaise restaurants ben gewend. Het is vooral erg lekker gekruid en heeft veel smaak. Het enige wat ik apart vind, is dat ze iedere keer een ander 'formaat' aanhouden. De ene keer krijg je een flinke bak eten mee voor drie personen en de volgende keer bestel je hetzelfde en is het net genoeg voor twee. Als je wenig krijgt liggen de prijzen dan wel wat te hoog.