Rue de Sèvres

Maandag t/m Vrijdag 08:30 - 17:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 17:00

Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Op aanraden van onze dochter hier neergestreken voor een (late) lunch. Rustieke en gezellige sfeer. Waarschijnlijk vooral bezocht door jongeren, die even op de laptop moeten werken(?). Aanvankelijk was er alleen een vriendelijke jongedame in de bediening; die kon het maar net bijbenen (ondanks haar routine). Gelukkig kreeg zij hulp. Verder een prima lunch en lekkere smoothie.
Waarom het restaurant zo heet is niet duidelijk. Het is een straat in Parijs, met de metro uitstappen bij Sèvres-Babylone, 't is maar dat u het weet.
Hernieuwde kennismaking met een oude buurt, dus veel nostalgie. En die AH aan de overkant zit er al sinds mensenheugenis.
PascalTop .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Lekker geluncht. Moesten wel ruim anderhalf uur wachten op twee lunchgerechten!! En dat op een rustige maandag middag. Ook kwam de serveerster tot wel 3x toe vragen welke drankjes we ook alweer besteld hadden. Kwam heel erg rommelig en onprofessioneel over. Zonde wat het eten was lekker en puur. Maar ik kom er niet meer terug.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Je kunt heerlijk lunchen bij Rue de Sevres, maar wat ik heel erg belangrijk vindt is dat je er heerlijk met je laptop kan neerploffen en rustig voor jezelf kunt werken. Zo is mijn plekje aan het raam mijn favourite. Al werkend kan ik genieten van mijn koffie verkeerd met soja melk en genieten van het uitzicht op de Jan van Galenstraat. Never a dull moment :D.
Sglazenburg .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Wat een aanwinst voor Bos en Lommer! Als je een keer niet op zoek bent naar een standaard broodje met een standaard drankje, ga dan naar Rue. Een leuke gevarieerde kaart en een erg vriendelijke bediening. Oh ja en ik fiets graag wat blokjes om, om hier de beste koffie van Amsterdam te drinken. Een aanrader ik kom snel terug.
Elske P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Voor een lekker ontbijtje of lunch, ben je bij Rue de Sevres op de goede plek. De kaart is verre van standaard, waarbij de wentelteefjes met sinaasappelboter als ontbijt zeker een aanrader zijn. Het is er kindvriendelijk dankzij de grote speelhoek, maar voorin hoef je daar geen last van te hebben. En het personeel is vriendelijk en staat open voor een praatje.