Rue de la Gare

Stationsstraat 8 7811 GH Emmen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rue de la Gare

Leny En Karel .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
met een grote groep op zaterdagavond een vooraf besproken keuzemenu gegeten.
De meesten namen de mosterdsoep. Heerlijk van smaak.
Van de hoofdgerechten werd veel gekozen voor entrecote, dat alom gewaardeerd werd, zo ook de zeebaarsfilet trouwens. De vruchtensorbet smaakte prima maar de aangeprezen creme brulee was te waterig. Prijzen voor eten en drankjes waren alleszins redelijk.
De sfeer in het Grand Café was uitstekend, de gasten van alle leeftijden en de bediening was vriendelijk en snel.
Jos & Sara S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Gezellig eetcafé,
Vriendelijke staf!
Beperkte kaart, maar dag, week en maand menu zijn goeie aanvulling.
Goede prijs kwaliteitverhouding.
Mylotte B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Bij toeval terecht gekomen bij dit restaurant. Pand deed aan de buitenkant al erg sfeervol aan. Binnen niets minder. Erg vriendelijke bediening. Aangezien 1 van ons een vegetarisch hoofdgerecht bestelde,werd voor diegene ook een aangepastte vegetarische amuse geserveerd,erg attent! We mochten bij ons hoofdgerecht gratis frites bijbestellen,maar dit was niet nodig,alles was ruim voldoende. Ze serveren ook een 2-gangen daghap voor de schappelijke prijs van €11,50. Dit restaurant is een aanrader voor een gezellige en smaakvolle avond!
Qui-yo-naa .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Vanavond ff spontaan met vrienden hier gegeten. Bediening zeer vriendelijk en goed op elkaar ingespeeld. De droge huiswijn was lekker en vroeg om water ( bij de wijn) en kregen gelijk een kan met 4 glazen voor iedereen aan tafel. Vooraf hebben we de bruschetta met gerookte makreel gegeten. De bruschetta was naar ons idee al eerder gebakken en dus niet zo knapperig. Alle smaken samen waren wel erg lekker. (Detail: de makreel werd geserveerd met huid, die naar onze mening niet eetbaar was en dus beter al verwijderd had kunnen zijn, bovendien had ik 2 redelijk grote graten in de vis) De mosterd soep was lekker en het mandje brood was erg royaal (de kruidenboter en de tapenade konden wat meer smaak/zout gebruiken) Als hoofdgerecht hadden we de spareribs (goed van smaak, maar achter 'vel' niet verwijderd, gebeurt bijna nooit in NL maar is toch jammer). Verder hadden we de beef burger, erg lekker en erg groot en de pannenkoek, wat eigenlijk een kindergerecht was, maar werd niet moeilijk over gedaan. (hebben we wel eens anders meegemaakt) zelfs t ijsje toe ( wat daarbij hoorde) werd keurig geserveerd :) Helemaal top! Ook toe, nog de witte chocolade cheesecake gegeten, was erg machtig, maar wel erg lekker. Kortom wij komen graag nog een keer terug, de prijs/kwaliteit verhouding is zeker prima! We hebben lekker gegeten. PS Voor de rokers is hier ook een perfecte oplossing gecreëerd naast de zaak, overdekt en verwarmt.
Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Komen regelmatig bij Rue. Altijd goed! Bediening is leuk, attent en gezellig.
Eten is altijd heerlijk. De kaart is niet groot maar wijzigt regelmatig. We komen er graag.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Gezellige eetgelegenheid. Prima verzorgd en attente bediening. Heerlijk frisse droge witte huiswijn gedronken. Ook dag erna rode Monteclain rouge was prima en goed van temperatuur. Rob S , Nw.koop
Nordmark .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Toch maar eens eten bij Rue de la Gare, maar ik vrees dat we dit niet meer doen. Het eten was gewoon niet goed bereid. Spinazie ongelooflijk zout, gebakken aardappelen nog rauw, frites smakeloos en ook half rauw, Kabeljauw smakeloos. Daarbij een klein bakje laffe rauwkost... Wat onvoorstelbaar is dat er bij dit restaurant niet adequaat gereageerd wordt op de opmerking over het eten. Ze horen de klacht aan, halen de schouders op en gaan weer verder bedienen. Mensen, doe wat als klanten -terecht- een klacht hebben. Anders vraag er niet naar, het gaat om de beeldvorming. Ik weet zeker dat ik een mildere recensie zou hebben geschreven als er daadwerkelijk aandacht voor onze klacht was geweest. Een kop koffie en wat lekkers na doet al heel wat. Met de pest in het lijf afgerekend. (Waarbij opgemerkt dat Rue de la Gare ook veel te hoge prijzen rekent voor zijn gerechten, ook als het wèl goed zou zijn)
Rachel N.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Hier beland met een weekendje weg, fantastisch "dorps" eetcafé. laten wij nou net uit Rotterdam komen en dit een echt Feyenoord eetcafé zijn. Kortom gezelligheid in den top!
Spare ribs waren heerlijk, wrap met kip ook.
Voor een eetcafé wel aan de ietwat dure kant zagen we achteraf op de rekening. Maar dat mag de pret van dit gezellige "huiskamer" eetcafé niet drukken!
Prdeb .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
De eerste lentezon scheen, dus we zijn op het terras neergestreken. Achteraf geen goede keuze: de weg waaraan het terras ligt, is behoorlijk druk en de tafeltjes eigenlijk te klein voor de borden waarop het eten werd geserveerd. Binnen zag het er wel gezellig uit. Het eten was lekker, maar niet bijzonder. Het was aan de prijzige kant voor wat het was, zeker ook gezien de porties. De gevulde courgette was knapperig, en de blauwe kaas maakte het "anders", maar het had best wat avontuurlijker gekund. Bediening was erg vriendelijk.
Santos P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Heerlijk gegeten, goede en zeer vriendelijke bediening. Prima porties, verse groenten, goede muziek en hele schappelijke prijzen! Kortom een echte aanrader!