Rudanna Castra

Marktstraat 2 4527 CL Aardenburg Nederland Kaart
31-117820000

Over restaurant Rudanna Castra

Een knipoog naar het Romeinse verleden

Stap naar binnen bij Rudanna Castra om te genieten van de Vlaamse gastvrijheid, maar dan op z’n Zeeuws! Zodra je de kaart openslaat word je aangenaam verrast door de zorgvuldige selectie van gerechten. Alles lijkt zo goed op elkaar afgestemd. En het lijkt niet alleen zo, het ís ook echt zo! Hier wordt gewerkt met oog voor detail en historie, wat zich vertaalt in klassieke gerechten met een moderne twist. Leuk feitje: dit restaurant is gevestigd in de voormalige kazerne van politie en marechaussee. Daar eet je ook niet elke dag...

Meer informatie over restaurant Rudanna Castra

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:30 - 20:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Doortjepostma .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hadden het 3 gangen keuze menu van de ahdiner actie. De gerechten die op het menu stonden waren niet verrassend, op de kaart staan veel leukere gerechten. Alle porties waren royaal, de gebakken mosselen en de rauwe ham waren prima. Vispotje was lekker. Goede bijgerechten. De keuze van het nagerecht was zeer beperkt en matig. Bediening en locatie zijn prima.
Indyan-woman .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik kan alleen maar zeggen dik tevreden over het eten de gastvrijheid en de service de aankleding van de zaak echt een aanrader.
Eerste kennismaking is mede door de spaaraktie van de Ah restaurant zegels, maar we komen zeker terug.
Renata V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk gegeten in Aardenburg, vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Het waren ruime porties en zag er smaakvol uit.
SietskeP .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het was heerlijk! Het bolusgebak en de gepocheerde zalm zijn echte aanraders! De bediening was aardig en we vonden de aankleding van het restaurant ook leuk.
Thekats .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Voor de eerste keer, maar niet voor de laatste keer bij dit restaurant geweest.
Vanaf de ontvangst tot het afscheid; alles was goed. Professionele en heel
vriendelijke bediening, zelfs de chef kwam even aan tafel.
Alle gerechten waren voldoende en erg lekker. Wij komen terug!
Klaver001 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Heerlijk eten ,prima sfeer lekker rustig ,zaak waar je niet snel aan zou denken maat zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar was voor ons de 2e keer in korte tijd,gewoon TOP
Evelienmuilwijk .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten via het AH menu. Belden op het laatste moment of we wat later konden komen, dit was geen probleem. Service was goed, serveerster kwam regelmatig vragen of alles naar wens was, had wel wat vaker mogen vragen of we wat te drinken wilden. Al kunnen we dit uiteraard ook zelf aangeven, maar had misschien netjes geweest en meer omzet voor het restaurant. Eten was goed warm en smaakte prima.
Hoefakker .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Gastvrij en vriendelijke ontvangst
Goede bediening
Meer dan voldoende op alle fronten
Een minpunt voor het doorgeef Luik vanuit de keuken

Mvg
Fam Hoefakker
Peter.van.hee .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Het lekkerst vond ik het wildtrio, maar voorgerecht en nagerecht waren ook uitstekend.
De bediening was top, heel vriendelijk, behulpzaam en netje heel servicegericht.

Ook de inrichting en sfeer in het restaurant spraken ons aan.
Ambuck1 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Het is een sfeervol restaurant. De ontvangs is erg prettig Het personeel,heel vriendelijk.
Het eten was heerlijk,warm en de smaak was voortreffelijk.We hebben een leuke avond gehad en gaan zeker nog eens terug
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Veel keuze (4 voor-, 4 hoofd- & 4 nagerechten) en toch was het deze keer moeilijk. Het eten was wel oké, maar niet bijzonder. De salade met gerookte kip was te eenvoudig, gebakken mosseltjes vooraf waren lekker, maar erg weinig, de eendeborst was niet heel erg lekker (te doorbakken?), de saus erbij was veel te dun & de ijskoffie na was echt slecht. Bij de kaasplank kwam geen uitleg. De frietschaal was al een tijdje leeg, net als onze borden, toen pas gevraagd werd of we nog friet erbij wilden. Nou graag! Een half bakje dan, zei ze. Gelukkig kwam ze wel gewoon met een volle schaal terug! Na het dessert zagen we niemand meer, terwijl de zaak nagenoeg leeg was. Met veel moeite de serveerster weten te seinen. Toen vroeg ze of we nog koffie wilden. Nee, ondertussen niet meer; een half uurtje eerder misschien nog wel. Niet zo'n goede ervaring dus, deze keer.
Mdrouw1 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Prima gegeten. Vriendelijke ontvangst en gezellig restaurant. Het ah menu was perfect en ook meerkeuze wat ideaal was. Voor herhaling vatbaar en restaurant zal aanbrvolen worden aan vrienden.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
In een woord super hebben alle tijd genomen. Keuze mogelijkheid goed .
Bediening kon niet beter. Dus echt een aanrader!!
Leogov .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Het eten was lekker, zowel voorgerecht als hoofdgerecht, spijtig dat er bij de Steak enkel peper roomsaus kon genomen worden.
Nuray1991 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk, we waren er al vroeg en waren op dat moment de enigen. Dat was een beetje stil, een achtergrondmuziekje zou wel sfeervol zijn.
Verder niets dan lof .
Hvtatharms .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Alles wat opgediend werd was heerlijk en goed warm en netjes verzorgd.
Je kon rustig eten, er zat genoeg tijd tussen de verschillene gerechten.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Het eten was lekker. Er ws een keuzemenu waar we konden kiezen. Het vispannetje was wel lekker, maar een beetje vreemd gepresenteerd, in een deksel van een mosselpan. En het was voor mij iets te zout. Verder lekker gegeten. Het decor moet dringend gerenoveerd worden. Het is een "uitstraling" uit de jaren 70 waar totaal geen sfeer is. De verlichting wie dat verzonnen heeft snapt het niet, hoe kom je er op?. En dan een schuifloket naar de keuken is echt niet meer van deze tijd. Kortom, met beperkte middelen is er best wat moois van te maken. Succes.
Inrichting met een knipoog naar de Romeinse tijd, jaren 70 na Chr. dat is juist. Smaken verschillen velen zijn juist positief over de in richting, die vrij nieuw is en ook zo ook over de verlichting.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Ruime keuze in voor- hoofd- en nagerecht.
Alleen jammer dat je reeds het nagerecht aan het begin moest bestellen. Kon niet anders met het kassa systeem.
Leuke en gezellige aankleding van het restaurant met voor de deur voldoende parkeergelegenheid.
Han2Go .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Je rijdt Aardenburg binnen, ziet een terras, neemt plaats, en je zit behaaglijk. Koffie en ieder bestelt een lunchgerecht. De koffie heeft een opwekkende verse rosta smaak. Goed begin. Lunch is eenvoudig van samenstelling. De één champignons op toast, donker gebakken en licht gekruid, de ander kaaskroketten in een goud krokant jasje, met een kaas-mix van feta, Parmezaan en gruyère. Knapperige frites en slablad-selderij, zachte mosterddressing. Alles in balans en smakelijk. Prijs en kwaliteit in orde. Restaurant van dit hotel ziet er sfeervol uit. De bediening is vlot en accuraat. Prima adres als je op toer door Zeeuws-Vlaanderen bent. Hotel met terras ligt aan lommerrijk plein, waar ooit een Romeins castellum was, wordt beweerd.

NJLuuring .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Het eten was matig, vooral de biefstuk. Niet goed klaar gemaakt, ondanks een hele discussie over de wensen. Alles in een keer bestellen vonden wij niet echt nodig, m.n. niet het nagerecht. Toch wilde men dat voor de administratie. Verder was het restaurant wel ok.
Heel erg jammer om deze reactie te lezen. Zeker omdat er tijdens de maaltijd diverse keren wordt gevraagd of het naar wens is. Niets zeggen betekent dat er op dat moment geen actie door het personeel kan worden ondernomen. Heftige discussie? Netjes uitleggen dat er diverse benamingen zijn voor de bakwijze van bleu, saignant, à point en bien cuit, vinden wij geen discussie. Mogelijk dat het enkel een misverstand is tussen een Nederlandse benoeming en een Vlaams georiënteerde keuken. Er is aangegeven dat we inderdaad graag het gehele menu opnemen vanwege het invoeren van het AH menu in de kassa. Er is wel gezegd als u het helemaal nog niet weet dan wachten we nog even. Nogmaals spijtig dat er zelfs aan het eind nog wordt gevraagd of alles naar wens was en of men een prettige avond heeft gehad men niets zegt.

Reactie van proever:

Tja, inderdaad, daar heeft mevrouw een punt. Wij hebben niet "de moed" gehad om direct iets negatiefs te zeggen. Pas na enige tijd kwamen een aantal dingen naar boven die we hebben gemeld. Op zich niet zo ernstig vinden wij. Wij hebben geen "heftige" discussie gehad, maar een "hele" discussie. Voor mij waren de vier bakwijzen van de biefstuk nieuw. Ik kende er niet meer dan drie (en ik heb vele keren in hele goede restaurants gegeten). Enfin, de biefstuk was zeer rauw en tamelijk taai (en tamelijk koud). Echt niet fantastisch, om het maar eens zo te zeggen. Uiteindelijk was onze waardering nog wel voldoende (6 en 7).