Over het restaurant Ruby

Al 45 jaar!

Restaurant Ruby bestaat al 45 jaar! En dat is niet voor niets. Jaar in jaar uit blijkt dit weer een groot culinair succes te zijn, zowel bij de inwoners van Buitenveldert als bij mensen die hier graag een stukje voor om fietsen. Ze staan bekend om hun voortreffelijke Chinese en Indonesische gerechten en hun uitermate gastvrije ontvangst. Hoogste tijd om hier eens een kijkje te nemen!

Meer informatie over restaurant Ruby

• Kom je met de auto?
    Wij zitten aan het winkel centrum Gelderlandplein.

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Ruby

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Een gezellige sfeer en uitstekend eten tegen een vriendelijke prijs.
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Smakelijke maaltijden, goed concept die Chinese tapas; kun je leuk wat kleinere gerechten combineren.
Tilly W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Wat een fijn restaurant. Er is zelfs een terras. Het eten is uitstekend. Heerlijk op smaak. De menukaart is uitgebreid, maar er zou wat mij betreft nog wat meer vegetarische gerechtjes bij mogen komen. Ook zou het goed zijn om op de kaart met symbooltjes te tonen welke gerechten vega zijn.
De papajasalade kon op mijn verzoek overigens vegetarisch worden opgediend! Dat is echt service!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Zeer gezellige restaurants de zweer is gezellig de bediening is goed.eten goed geen klachten.
Willeke K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten, alle gerechten waren met zorg bereid. We hebben een onvergetelijke avond gehad.
Stephan J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk glutenvrij geluncht. Duidelijke allergenenkaart en goede uitleg over wat kan en niet kan. Aanrader.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Erg lekker geluncht. Meerdere dingen van de kaart besteld en dat met elkaar gedeeld. Aardige mensen en geen probleem om je yums in te wisselen. We komen zeker nog eens terug!
Elina T.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Het eten was heel lekker. De bediening was vriendelijk.
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Geweldig. Echt plek om je lunch te nuttigen. Heerlijk al de lunch gerechten.
Sander M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Zelf pas ontdekt, kende ik het maar eerder! heerlijk eten, goede wijn en goede bediening. TOP!
Makkelijk parkeren bij gelderlandplein!
Karina S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lack of music
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een hele moderne uitstraling en de smaak van de gerechten zijn adembenemend. Zo'n verfijnde smaak.
Hier kom ik zeker terug.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ben regelmatig te gast, met familie, vrienden of zakelijke relaties bij Ruby, dus tijd voor een herevaluatie. Het gehanteerde tapas concept biedt iedereen van vele gerechten te proeven, dus verwacht geen kilo Foe Yong Hai met tomaten saus, maar mooie kleine gerechten, chinees, oosters of anders fusion. De kunst is om de gerechten bij elkaar te kiezen, qua smaak en hoeveelheid. Maar de eigenaren hebben daar altijd wel suggesties voor. Altijd verrassende en goede suggesties. Alle keren dat ik er ben geweest geen minpunten, dan dat sommige gasten niet weten hoe storend het is als kleine kinderen door het restaurant rennen, gillen en bij wijze van spreken de sate van je stokje kijken. Ruby is absoluut niet kind onvriendelijk. Maar kunnen kinderen nog niet 'op restaurant', leer ze dat dan eerst. Het is een restaurant, geen ballenbak of speelplaats.
Elena B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten. Fantastische Irish coffee. Zeer vriendelijke bediening
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
We eten altijd erg lekker bij Ruby!
Miriam B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening. Fijne plek om te eten.
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hadden de indonesische rijsttafel ( vanaf 2 pers) .Vooraf gefrituurde mini loempiaatjes en pangsit, die waren wel oke, masr niet bijzonder, daarna soto madura, een lekker kippensoepje. De 3e gang was de rijsttafel, bestaande uit diverse gerechten zoals gestoofd vlees, kip, sajoer lodeh, gado gado etc. Goede kwalitei, wel aardig van smaak, maar meer ook niet. De saté's waren iets aan de flauwe kant vonden wij. De gebakken banaan was wel weer heel lekker. Het toetje was een klein ijsje, met of zonder slagroom. Al met al een aardig restaurant , maar geen hoogstandje
Barry B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Ruby. Vriendelijk personeel en ontspannen sfeer. Je voelt je echt welkom en niet opgejaagd.
Het eten was heerlijk op smaak. Ik had kritische eters mee en ook die waren onder de indruk van de gerechten.
Een aanrader!
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Nooit eerder geweest maar zeker geen verkeerde keus. Aangename ontvangst, vriendelijke bediening en verrassend concept: drie gerechten kies je uit de kaart en daarbij krijg je een side dish. Wij vonden het lekkerst: Siu Mai (pasteitjes van varkensvlees en champignons), Siu Ab (geroosterde eend met pruimensaus), lekker pittige Ma Pho Doufu (tofu en rundergehakt in sojapastasaus) en overheerlijke Lap Kai (kipgerecht). Alles prima in orde. De inrichting is modern zakelijk en wij vonden het nogal gehorig. Maar het eten is top evenals het Chinese biertje.
Trees T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Soto Madura was erg lekker en goed gevuld. Tapas gerechten waren aardige porties en lekker. Een goed concept! Ambiance is schitterend. Wij hebben genoten!