Ruby's Corner

Lindenstraat 6 3311 XM Dordrecht Nederland Kaart

Over restaurant Ruby's Corner

Surinaamse roti in Dordrecht

Geen zin om thuis te koken en heb je behoefte aan iets anders dan die vaakbezochte pizzaria op de hoek? Bij Ruby's Corner zit je nog steeds op een hoek maar eet je heerlijk Surinaamse roti. Dordrecht heeft een prachtig centrum waar Ruby's Corner een prachtige aanvulling op is.

Meer informatie over restaurant Ruby's Corner

BartAarts .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Afgelopen weekend bij Ruby's gegeten. Vegetarische variant met roti. Erg vriendelijke gastvrouw en personeel. Heerlijk surinaams gegeten met een literfles Parbo bier ! We gaan zeker nog eens terug binnenkort.
Vanita B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Vandaag hebben we heerlijk gegeten bij Ruby's Corner. Gezellig, rustig hoekje. Lekkere roti en bara. Mijn kinderen vonden de bara erg lekker. Zeker aan te raden!
Mariska L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Ruby's corner. Roti was super lekker, inrichting is gezellig, bediening goed en gastvrij. zeker een aanrader!!
RonaldKon .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Heerlijk gegeten! Voorgerecht gevulde mini baras waren lekker, maar toen het hoofdgerecht (met hoofdletter H).... Roti kip! Gigantisch, vers en lekker!

Ook mijn tafelgenoten met de dakschotel aardappeltjes en kippenpoot waren meer dan tevreden, aanrader! I'll be back.
Diniehermens .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
eten vonden we het tegengevallen.. voorgerecht vond het wel lekker, maar het hoofdgerecht waren er veel te veel kip, dat komt ook omdat we voorgerecht al kip hebben .het was behoorlijk veel. nagerecht was ijs (papay of zoiets) te koud. en de ander nagerecht was smeurig kaas erbij.
We hadden heel anders verwacht en weet dat Surinaams eten erg lekker is, maar deze viel het tegen. Jammer vonden we voor de prijs.
de bediening vond ik te kort uitgelegd .
Nice2015 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Alle gerechten waren heerlijk en met veel zorg en met liefde klaargemaakt. De bediening was prima. Ruby's Corner wordt binnenkort uitgebreid, in ieder geval met een terras. Super, want dan kunnen nog meer mensen van haar kookkunst genieten!
Ineke159 .
Het eten was heel lekker we hebben met 8 personen daar gegeten
Het was goed verzorgd en de bediening was erg vriendelijk
Alleen jammer dat ze het eten aan de andere kant van de straat moeten halen waardoor de deur veel open en dicht moet
Catygravendeel .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijk eten en erg gastvrij.
Het klopt inderdaad dat het fris kan zijn als de deur open gaat als je aan het tafeltje zit vlakbij de ingang.
Tijdens ons verblijf kwamen er regelmatig mensen binnen die geboekt hadden maar waar geen tafeltje voor beschikbaar was.
Jammer want op deze wijze kunnen ze een slechte naam krijgen terwijl het eten erg smakelijk is en
Ruby dit eigenlijk niet verdient!
Een betere planning is mijn advies!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
De gastvrouw was zeer vriendelijk.
De ijsthee was idd erg lekker, ik lust eigenlijk geen ijsthee, maar door de positieve recensies moest ik het wel
proberen, echt een aanrader!
Ook het eten was heerlijk en ruim voldoende.
Prima plek om heen te gaan.
Eitje71 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Sotosoep vooraf, HEERLIJK!!
Roti kipfilet hoofdgerecht, FANTASTISCH!!
Fruithap met bolletjes ijs nagerecht, JAMMIE !! Het eten was echt geweldig, Ruby zelf is heel lief en gastvrij en houdt van haar werk/ gasten. Er was een stagiaire, die heel aardig was, maar verder nogal klungelig te werk ging. En niet echt contact maakte met de gasten en dat was jammer. Maar ja, alle begin is moeilijk. Samenvattend: echt een aanrader!
Margrietkoorevaar .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Lekker gegeten. Ruby kookt heerlijk. Is ook een vriendelijke vrouw. In het kleine knusse restaurantje hangt een sfeer van relax!.
Het aangrenzende smalle straatje is leuk opgepimpt door Ruby. Leuk voor de zomerse dagen. Al met al een aanrader.
Teus en Margriet
Sandra3107 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Leuk, klein ongedwongen tentje waar je heerlijk Surinaams kan eten, het menu van AH is heerlijk, gekozen voor twee Barra's als voorgerecht, Roti als hoofdgerecht en fruit na als toetje, het was meer dan genoeg. Klein puntje van kritiek is het feit dat het eten tegenover het tentje wordt bereid en dat daardoor de deur steeds open gaat en nu het kouder wordt voldoet het kamerscherm niet meer voldoende. Ze zouden een gordijn vanaf het plafond tot aan beneden moeten spannen net als in een kroeg bijvoorbeeld.
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Toen wij ontdekten dat Ruby's Corner meedeed aan de AH restaurantactie, was direct duidelijke: daar gingen we sowieso eten. We hadden al veel gehoord over de lekkernijen van Ruby maar waren er nog niet toe gekomen om die zelf te gaan proeven. Mijn verjaardag was een mooie gelegenheid om dit nu wel te gaan doen. Ruby heeft eigenlijk 2 zaken: de ene is van 12.00 tot 18.30 open en daar kun je broodjes en afhaalmaaltijden krijgen en vanaf 18.30 (voor de restaurantactie vanaf 18.00) kun je aan de overkant van het straatje zitten om te eten. Het is maar een klein zaakje en de inrichting is no nonsense maar je wordt allerhartelijkst onthaald door Ruby en het eten is overheerlijk. Op de kaart staan Surinaamse klassiekers. Voor de AH restaurantactie is een 3-gangen-menu samengesteld, waarbij je steeds 2 keuzes hebt. dit menu is € 24,50 exclusief drankjes. De gerechten worden vers gemaakt en mooi opgemaakt opgediend. Wij hebben alle gerechten van het actiemenu geprobeerd en vonden ze stuk voor stuk zalig. Daarnaast is een absolute aanrader de huisgemaakte ijsthee. Daar kun je echt aan verslaafd raken. De porties zijn ruim. Je moet wel echt een hollebollegijs zijn, wil je nog met honger naar huis gaan. Ik ben zelf best een grote eter maar ik plofte bijna uit elkaar. Je krijgt dus echt wel waar voor je geld. Haast moet je niet hebben want je eet niet even snel maar je hebt wel alle tijd voor een goed gesprek. Wij gaan zeker terug, ook zonder actie.
Nickie1966 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Ruby's corner is onderverdeeld in een afhaalrestaurantje en een eethuisje aan de overkant van het afhaalrestaurantje. Bedienend personeel is reuze aardig en Ruby is zeer gastvrij. De zelfgemaakte drankjes waren heerlijk van smaak. Het drie-gangen keuze menu was beperkt maar alle gangen waren even lekker. We komen zeker nog eens terug!
Ahrestaurantactie1 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Her eten was erg lekker, uitgebreider dan verwacht. Zo was het "fruithapje" eerder een flink uitgebreide fruithap, mooi opgemaakt op een groot bord! Verder allemaal lekker simpel en makkelijk. Ze hadden ook heerlijke zelfgemaakte frisdranken, heerlijk! Aanrader!
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Met afstand de beste roti!
Ruby is een super hartelijke surinaamse die met passie en bezieling in haar pannen roert. Wij gaan er graag naartoe om er een broodje te eten of een heerlijke roti(rol). Alles ziet er even lekker uit en elke dag even vers.
Heerlijk en eerlijk eten voor een mooie prijs. De inrichting van het restaurantje is sober maar de warmte van Ruby maakt alles goed. Naar verwachting gaat heel Dordrecht na de opening van de Primark begin december dit pareltje ontdekken, want ze zit in het straatje wat naar het winkelcentrum toe loopt.
Thea N.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wij hadden het AH drie gangen menu. Je kon kiezen uit twee menu's. Het eten is heel erg goed, vooral de sotosoep en het hoofdgerecht roti kip echt een aanrader! Mijn man vond het toetje mon chou kaas iets minder en voor mij had het ietsje pittiger gemogen maar verder was het uitstekend!! Zeer vriendelijke bediening, ze proberen het je zo goed mogelijk naar de zin te maken, beter kan gewoon niet! Ik heb het wel koud gehad, omdat de deur vaak open ging, maar wel een heel leuk woonkamergevoel.
Joanfilet .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
We werden vriendelijk ontvangen. Bij Het samenstellen van het menu werden we goed geadviseerd .
Voorgerecht bestond uit 2 broodjes met heerlijke kippenvulling. De verschillende smaken van kruiden , een genot.
Hoofdgerecht een keuze uit roti met kip en kousenband of saffraanrijst met kousenband. Daarbij een salads met een vleugje kokos. Voortreffelijk.
De eigenaresse kwam regelmatig even kijken.
Het nagerecht een keuze uit kaas met guave saus een topper.Zelf gekozen voor fruit, hierbij een glas met mangosaus met kokosslagroom.
Met een goed grevillea buik were nagar his. Ok men hier seeker nog een keer eten of afhalen.

Louisedits .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Na het Dordts Kunstrondje gegeten bij Ruby's Corner. Heerlijk en goed verzorgd 3-gangenmenu. Vriendelijke, persoonlijke bediening door Ruby en serveerster. Tip: maak van het restaurantje nog meer een Surinaamse eet/huiskamer!
Hckzster .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Het is wel klein maar de vrouw die onze tafel bediende was aardig. Het eten is goed maar bij ons was het eerst niet warm genoeg doordat andere klanten haast hadden en voorrang kregen met hun gerecht en het onze daarvoor te lang had gestaan maar het werd snel opgelost. De pompoensoep was heerlijk en ook de roti en kip was heerlijk. Nadelig vond ik de buitendeur die de hele tijd pen stond omdat de keuken aan de overkant van het straatje ligt van waar je eet dus dat werd wel erg fris maar nadat ik vroeg of de deur dicht mocht was dat ook oké. Het was een leuke ervaring. En Surinaams eten toch goed bevallen.