Rubens

Jansplein 53 6811 GD Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rubens

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant Rubens

Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Samen met een maatje de *smulzondergelul*actie genomen. Heerlijk gegeten, hoe 1 kok in een klein open keukentje zoveel spiezen wegserveert met zo een glimlach,service en zonder stress! De biefstuk en gamba's spiezen waren heerlijk en goed op smaak, de kip lekker mals maar weinig gekruid. Vlotte service van 2 vriendelijke en hardwerkende dames. Veel persoonlijke aandacht in een leuk restaurantje. De inrichting is afgelopen jaar wat veranderd en dat doet de zaak goed. Snel weer terug!
Geert-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We zijn met zijn zessen wezen eten bij dit restaurant. Voor ons viel het zwaar tegen. Omdat we twee kleine eters bij ons hadden wilden zij graag één menu delen, daar wordt gelijk moeilijk over gedaan.
De zalm was verpest door de kok, deze was te droog, wat ook toegegeven werd.

De spiezen waren niet wat je zou verwachten, ook redelijk droog en niet echt smaakvol. De salade op het bord was geen succes en tot overmaat van ramp zat er in een van de salades ook nog een haar.

Mondeling excuses van de bediening, maar verwondering toen we besloten om geen toetje of koffie te nemen. De rekening snel betaald en weg wezen. Ondanks dat iedereen zijn best zal doen, zien ze mij hier nooit meer.
Arno2u .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Rubens is aan een sfeervol plein gelegen, in het afgesloten centrumgebied van Arnhem. Het restaurant oogt binnen wat donker en gedateerd, maar gelukkig niet ongezellig. Personeel vlot, klantvriendelijk, maar soms te routinematig. Dit voelt wat onpersoonlijk. Veel spiezen op de kaart. Leuk zoals deze gehangen worden aan de standaard op tafel. Niet culinair hoogstaand, maar gewoonweg 'goed happen'. Toetje was eenvoudig en leuk om deze gezamenlijk van één bord met allerlei lekkernij te snoepen. We kregen het niet op! Prijs betaalbaar. T.z.t. de tip om de inrichting wat te gaan moderniseren.
Lynn M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
super slechte service en klant onvriendelijk!
Onze kerst hebben ze zwaar verpest!

Op 10 december per mail een tafel voor 2e kerstdag gereserveerd en per mail bevestiging gehad.

We waren met de kids dus lekker vroeg 17.30.
Op 2 mensen en een babytje na was het restaurant nog leeg.

Wij kregen een tafel toegewezen pal naast de ingang van het toilet,waar dus ook iedereen langs moest en dat vond ik niet zo fris.

Ik vroeg om een andere tafel maar dat was niet mogelijk...

Het restaurant was bijna helemaal leeg...hoezo niet mogelijk?

Ik zei dat ik dat erg vervelend vond aangezien ik ruim vantevoren gereserveerd had voor deze datum wat een speciale avond had moeten zijn...

Maar er werd niet eens nagedacht over een andere oplossing...

Onze kerstavond is hier behoorlijk door verpest...

Wij kwamen hier met regelmaat, maar komen hier nu niet meer terug.
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Met een aantal collega's hier wezen eten.
We kozen allen voor het concept "smullen zonder gelul" wat inhoud dat je onbeperkt spiesjes kunt enten.
We zijn hier al vaker geweest dus wisten wat ons te wachten staat.
De gamba's zijn hier heerlijk en hebben allen dus daarvan ook een behoorlijk aantal van gegeten.
Ditmaal zaten we naast de keuken wat knap dat een persoon op amper 4m2 een heel restaurant kan voor zien van spiesjes.
Ditmaal wederom genoten van heerlijk avondje uit.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Vanavond even wat gegeten bij Rubens; in augustus jl. hadden we al aangegeven dat we nog eens zouden terugkomen, dus dat hebben we nu gedaan. Relatief jong (en wat onervaren?) meisje in de bediening: leuk in de omgang, maar nét niet helemaal spot on qua snelheid v.w.b. bestelling opnemen. Er had meer drank verkocht kunnen worden, en de wachttijden waren net steeds iets te lang. Het eten is vrij goed, daar vonden we niks op aan te merken. Hoewel; we hadden de mixed grill: het vlees was niet superwarm, en dan smaken biefstukjes al snel wat minder tot taaier. De smaken zijn wel goed; uitgebreid aantal sausjes. Minpuntje: de frieten waren vergeten, en kwamen pas op het moment dat we al 80% van ons hoofdmenu op hadden. Wel leuk tentje hoor, maar het mist net her en der wat puntjes op de i. Oh ja, 1 tip: de verlichting is niet goed: het oogt wat donker, wat gezellig kan zijn, maar in dit geval is het wat duister door ook de rode muren. Tip: werk met wandspotjes; maakt in 1 klap de hele tent leuker.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Zojuist gegeten met 5 personen bij Rubens op aanraden.het eten was heerlijk ,we hadden spiezen en kaasfondue, smaakte prima ,leuke bediening.

Hier komen we zeker nog een keer !
Dennis G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Wederom heerlijk gegeten. Geholpen door de spiesenkoning die op en top gastheer is.
Niet alleen de gamba's waar Rubens om bekend staat, maar ook de biefstukspies is erg lekker.

Zeker een aanrader, behoort tot een van onze favorieten restaurantjes uit Arnhem!
Vanity W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Gegeten met een bon via Social deal, er was iets misgegaan met de reservering.
Na een flinke preek van dame 1 kwam dame 2 ook nog even in de aanval. Vervolgens werd ons eten/drinken op tafel gesmeten en werden we compleet genegeerd. Als ik voor elke lelijke blik een euro had gekregen was ik nou rijk geweest. Het is dat we de groupon vooraf hadden betaald anders waren we hier geeneens gaan eten. Het eten was prima, de bediening helaas niet. Wij komen hier nooit meer terug.
Mo1965 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Heerlijk buiten gegeten, heerlijke gambaspiesen en de doorlooptijd was prima, frieten heerlijk en Kees is een meesterkok, voor herhaling vatbaar!
dolo .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
rubens is ons enorm tegengevallen. bediening is uiterst traag. het duurt erg lang voordat je een consumptie krijgt. onbeperkt spiesjes eten is een truc, want het duurt erg lang voordat je de volgende krijgt. al met al: eens maar nooit meer, er zijn betere eetcafé's in arnhem, dolo
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Een tijdje geleden hier gegeten, prima eten. Ik had de zalmfilet, met frietjes en salade. Het was lekker, de friet vond ik erg zout. Ik zou liever zelf wat meer zout willen toevoegen als het nodig is. Heerlijk dessert (chocolade-lavacakeje), niets op aan te merken.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Op zaterdag 28 februari heb ik hier gegeten met een groep van 10 meiden. We hadden netjes gereserveerd maar na 2 uur werd ons vriendelijk verzocht om af te rekenen omdat er nog een groep na ons kwam?! Pardon?! We gingen om 18.00 uur aan tafel en kregen om 19.00 uur ons eerste drankje. We zaten net aan ons hoofdgerecht toen we weggestuurd werden. Ik ben al vaker bij Rubens geweest en het is altijd goed maar ik denk niet dat ik hier nog terug kom!
LaHu .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Hier gegeten met een groepje vrienden. Ik had gekozen voor de onbeperkte gamba's. De gamba's waren lekker op smaak en precies goed gegaard. Onbeperkt betekent hier ook onbeperkt! De frietjes die erbij zitten zijn lekker gekruid en op het bord ligt een smaakvolle salade.
Mijn tafelgenoten hadden de vleesspiezen en waren hier ook erg tevreden over.
Het decor is wat rommelig en druk, het restaurant zat helemaal vol. Wel maakt dit het gezellig.
Omdat het zo druk was, moest ik wel lang wachten op nieuwe spiezen. Echter hoef je hier niet steeds om te vragen, de kok komt gewoon langs met nieuwe spiezen. Maar mijn tafelgenoten waren hierdoor wel veel sneller klaar met eten dan ik en hierdoor hadden we geen zin meer om een dessert te bestellen.
De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.
Tjam N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Social Deal 3-gangen menu: de gerechten leuk gepresenteerd en goed op smaak; lekkere tomatensoep, malse vleesspies met frietjes & salade en heerlijke appeltaart.
Mloopers .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Wat hebben we hier genoten! Wij waren op zoek naar een leuk restaurant en kwamen Rubens tegen op deze site. We zaten achterin de zaak en de bediening was erg aardig. Het voorgerecht was super; salade met kip! Heerlijk! Mijn partner had carpaccio die at z'n vingers er ook bij op! Daarna volgde het hoofdgerecht. Wat een heerlijke spiezen hebben ze hier, het vlees smelt werkelijk op je tong. Patat was lekker gekruid. We hebben erg genoten deze avond en komen (als we in de buurt zijn) hier zeker terug!
Monica97 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Vanavond gegeten met vrienden bij Rubens ! Onbeperkt gamba's , biefstuk ,kipfilet en varkens filet spiecesn ! Prima eten in verhouding met prijs ! Het was gezellig druk alleen stond een meisje in de bediening dat zorgde dat we aardig lang moesten wachten totdat er werd gevraagd of we nog een tweede spiecesn wilde ! We komen terug alleen ik hoop dat er dan genoeg bediening staan !
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Hier met vrienden gegeten.
Lekker onbeperkt spiesjes.
De gamba's zijn heerlijk en ook de biefstuk is goed.
Deze avond zat de zaak vol waardoor het enige tijd duur de voor we de eerste ronde kregen.
Later ging het wat vlotter.
We komen zeker terug.
Michèle G.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Sinds jaren zijn we een of twee keer per jaar bij Rubens te gast. De onbeperkte gambas of het kaasfondue stellen nooit teleur. De sfeer is gezellig en het personeel vriendelijk. Al met al een aanrader om een gezellige avond door te brengen met lekker eten.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
Afgelopen woensdag heerlijk gegeten bij Rubens.
Entrecote was heerlijk en de bediening was goed!

De pasteitjes met kalfsragout waren wat minder goed. Niet zelfgemaakt volgens mij ...