Rubens

• Af te huren , Terras
7,2
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Met een aantal collega's hier wezen eten.
We kozen allen voor het concept "smullen zonder gelul" wat inhoud dat je onbeperkt spiesjes kunt enten.
We zijn hier al vaker geweest dus wisten wat ons te wachten staat.
De gamba's zijn hier heerlijk en hebben allen dus daarvan ook een behoorlijk aantal van gegeten.
Ditmaal zaten we naast de keuken wat knap dat een persoon op amper 4m2 een heel restaurant kan voor zien van spiesjes.
Ditmaal wederom genoten van heerlijk avondje uit.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Vanavond even wat gegeten bij Rubens; in augustus jl. hadden we al aangegeven dat we nog eens zouden terugkomen, dus dat hebben we nu gedaan. Relatief jong (en wat onervaren?) meisje in de bediening: leuk in de omgang, maar nét niet helemaal spot on qua snelheid v.w.b. bestelling opnemen. Er had meer drank verkocht kunnen worden, en de wachttijden waren net steeds iets te lang. Het eten is vrij goed, daar vonden we niks op aan te merken. Hoewel; we hadden de mixed grill: het vlees was niet superwarm, en dan smaken biefstukjes al snel wat minder tot taaier. De smaken zijn wel goed; uitgebreid aantal sausjes. Minpuntje: de frieten waren vergeten, en kwamen pas op het moment dat we al 80% van ons hoofdmenu op hadden. Wel leuk tentje hoor, maar het mist net her en der wat puntjes op de i. Oh ja, 1 tip: de verlichting is niet goed: het oogt wat donker, wat gezellig kan zijn, maar in dit geval is het wat duister door ook de rode muren. Tip: werk met wandspotjes; maakt in 1 klap de hele tent leuker.
Knaven .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Zojuist gegeten met 5 personen bij Rubens op aanraden.het eten was heerlijk ,we hadden spiezen en kaasfondue, smaakte prima ,leuke bediening.

Hier komen we zeker nog een keer !
Dennis G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Wederom heerlijk gegeten. Geholpen door de spiesenkoning die op en top gastheer is.
Niet alleen de gamba's waar Rubens om bekend staat, maar ook de biefstukspies is erg lekker.

Zeker een aanrader, behoort tot een van onze favorieten restaurantjes uit Arnhem!
Vanity W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Gegeten met een bon via Social deal, er was iets misgegaan met de reservering.
Na een flinke preek van dame 1 kwam dame 2 ook nog even in de aanval. Vervolgens werd ons eten/drinken op tafel gesmeten en werden we compleet genegeerd. Als ik voor elke lelijke blik een euro had gekregen was ik nou rijk geweest. Het is dat we de groupon vooraf hadden betaald anders waren we hier geeneens gaan eten. Het eten was prima, de bediening helaas niet. Wij komen hier nooit meer terug.
Mo1965 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Heerlijk buiten gegeten, heerlijke gambaspiesen en de doorlooptijd was prima, frieten heerlijk en Kees is een meesterkok, voor herhaling vatbaar!
Dolo .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
rubens is ons enorm tegengevallen. bediening is uiterst traag. het duurt erg lang voordat je een consumptie krijgt. onbeperkt spiesjes eten is een truc, want het duurt erg lang voordat je de volgende krijgt. al met al: eens maar nooit meer, er zijn betere eetcafé's in arnhem, dolo
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Een tijdje geleden hier gegeten, prima eten. Ik had de zalmfilet, met frietjes en salade. Het was lekker, de friet vond ik erg zout. Ik zou liever zelf wat meer zout willen toevoegen als het nodig is. Heerlijk dessert (chocolade-lavacakeje), niets op aan te merken.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Op zaterdag 28 februari heb ik hier gegeten met een groep van 10 meiden. We hadden netjes gereserveerd maar na 2 uur werd ons vriendelijk verzocht om af te rekenen omdat er nog een groep na ons kwam?! Pardon?! We gingen om 18.00 uur aan tafel en kregen om 19.00 uur ons eerste drankje. We zaten net aan ons hoofdgerecht toen we weggestuurd werden. Ik ben al vaker bij Rubens geweest en het is altijd goed maar ik denk niet dat ik hier nog terug kom!
LaHu .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Hier gegeten met een groepje vrienden. Ik had gekozen voor de onbeperkte gamba's. De gamba's waren lekker op smaak en precies goed gegaard. Onbeperkt betekent hier ook onbeperkt! De frietjes die erbij zitten zijn lekker gekruid en op het bord ligt een smaakvolle salade.
Mijn tafelgenoten hadden de vleesspiezen en waren hier ook erg tevreden over.
Het decor is wat rommelig en druk, het restaurant zat helemaal vol. Wel maakt dit het gezellig.
Omdat het zo druk was, moest ik wel lang wachten op nieuwe spiezen. Echter hoef je hier niet steeds om te vragen, de kok komt gewoon langs met nieuwe spiezen. Maar mijn tafelgenoten waren hierdoor wel veel sneller klaar met eten dan ik en hierdoor hadden we geen zin meer om een dessert te bestellen.
De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.
-T- .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Social Deal 3-gangen menu: de gerechten leuk gepresenteerd en goed op smaak; lekkere tomatensoep, malse vleesspies met frietjes & salade en heerlijke appeltaart.
Mloopers .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Wat hebben we hier genoten! Wij waren op zoek naar een leuk restaurant en kwamen Rubens tegen op deze site. We zaten achterin de zaak en de bediening was erg aardig. Het voorgerecht was super; salade met kip! Heerlijk! Mijn partner had carpaccio die at z'n vingers er ook bij op! Daarna volgde het hoofdgerecht. Wat een heerlijke spiezen hebben ze hier, het vlees smelt werkelijk op je tong. Patat was lekker gekruid. We hebben erg genoten deze avond en komen (als we in de buurt zijn) hier zeker terug!
Monica97 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Vanavond gegeten met vrienden bij Rubens ! Onbeperkt gamba's , biefstuk ,kipfilet en varkens filet spiecesn ! Prima eten in verhouding met prijs ! Het was gezellig druk alleen stond een meisje in de bediening dat zorgde dat we aardig lang moesten wachten totdat er werd gevraagd of we nog een tweede spiecesn wilde ! We komen terug alleen ik hoop dat er dan genoeg bediening staan !
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Hier met vrienden gegeten.
Lekker onbeperkt spiesjes.
De gamba's zijn heerlijk en ook de biefstuk is goed.
Deze avond zat de zaak vol waardoor het enige tijd duur de voor we de eerste ronde kregen.
Later ging het wat vlotter.
We komen zeker terug.
Michèle G.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Sinds jaren zijn we een of twee keer per jaar bij Rubens te gast. De onbeperkte gambas of het kaasfondue stellen nooit teleur. De sfeer is gezellig en het personeel vriendelijk. Al met al een aanrader om een gezellige avond door te brengen met lekker eten.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
Afgelopen woensdag heerlijk gegeten bij Rubens.
Entrecote was heerlijk en de bediening was goed!

De pasteitjes met kalfsragout waren wat minder goed. Niet zelfgemaakt volgens mij ...
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Heerlijke kaasfondue met leuke mensen in de bediening. Wij hadden een mooie plaats vooraan het cafe en ook de andere mensen aan onze tafel waren zeer te spreken over het restaurant
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Na een afwezigheid van 4 jaar weer eens bij de heren en dames van Rubens aangeschoven. Mijn vrouw is wild van de gambaspiesen die onbeperkt genuttigd kunnen worden gedurende het bezoek. Zelf had ik mij destijds gelaafd aan een Navajo-spies, welke bestaat uit Braziliaans rund, geserveerd met een kruidenolie. De cuisson was helaas niet naar tevredenheid (te rauw) en zo kwam het dat ik hier nadien niet meer ben geweest.
Fast forward 4 jaar. Na kort overleg besloten mijn vrouw en ik Rubens weer eens te proberen. We bestelden de 'frisse salade met tonijn, olijven, uienringen en geraspte mierikswortel' en de 'frisse salade met een kleine gegrilde brie en honing' om in de stemming te komen en het arrangement om onbeperkt gamba's te eten voor mijn vrouw en het onbeperkt spiesen met Navajorund en varkenshaas voor mijzelf.

Het voorgerecht was niet alleen voorzien van zand in de sla, bij zowel mijn vrouw als bij mij, ook de samenstelling van de frisse salade met tonijn en olijf was voor de kok kennelijk reden de olijf maar in zijn geheel te vervangen voor blauwe druif (!). De onverklaarbare en mijns inziens smakeloze toevoeging van aardbei (!) aan de tonijn maakte deze poging tot het formeren van een redelijke entree geheel kapot. "Deze kok heeft geen idee", was onze teneur reeds.
De bediening reageerde met een verbaasd "dat is niet de bedoeling". Dat waren wij geheel met haar eens en uiteraard zou zij "het doorgeven aan de keuken". Voor wat het waard is..

De gamba's van mijn vrouw waren op smaak, evenals de Navajo-spiesen die nu voorzien waren van een goede cuisson. De varkenshaas echter, was smakeloos en moest zijn smaak volledig uit de bij geserveerde kruidenolie halen.

Eigenlijk kwamen wij tot de conclusie dat de boerenfrieten in puntzak, voorzien van een goed uitgebalanceerd kruidenmengsel en dito uitgevoerde mayonaise, de totaalervaring moesten goed maken. En dat is niet zoals het hoort in mijn optiek.

Gelukkig voor de bediening dat ik geen zin had in discussies, want anders had ik er zeker iets van gezegd dat onze verpeste voorgerechten gewoon op de bon stonden. 10-0 achter dus, Rubens! Jammer, want potentie hebben jullie, maar het wil maar niet lukken..op één of andere manier..
Maartensrd .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
er word gezegt geniet zonder en het is waar.
niet te duur leuk om nog eens terug te komen.
bediening was goed, wist een hoop te vertellen over het eten en de drank.
Sandra-Arnhem .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Super restaurant. Het vlees smaakt heerlijk, de salade erbij is top en de frietjes in een puntzak ook lekker.
Leuk vriendelijk personeel. Wij komen hier meer dan graag!!