Rubens (Golden Tulip Hotel)

Schipholweg 3 2316 XB Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rubens (Golden Tulip Hotel)

Maandag t/m Zaterdag
- Ontbijt 06:30 - 10:30
- Lunch vanaf 11:30
- Bar vanaf 15:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Dit restaurant is werkelijk waar verbazingwekkend goed!
Ze hebben vorig jaar kerst het pand verbouwd waardoor het nu van buitenaf meer opvalt. Daarvoor was het wat minder bekend en vandaar schrijf ik verbazingwekkend goed.
Maar restaurant Rubens is werkelijk een enorme aanrader, het eten is fan-tas-tisch (en ik weet uit betrouwbare bronnen hoe vers alles gemaakt wordt).
Ik vind Rubens persoonlijk vele malen beter dan menig bekend restaurant in Leiden en omstreken, als ik thuis in 'een uit-eten bui' ben en heel goed wil eten, dan staat Rubens voor mij bovenaan het lijstje.

Een aanrader!
Dik48 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
Nooit geweten dat je in een hotel zo'n goede keuken kan hebben. Mooie kaart, verse producten en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Service is Top!
Heb hier nu meermalen gegeten zelfs met mijn schoonmoeder!