Rubens Burger

• Af te huren
Duur
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
De blauwekaas burger die ik laatst gegeten heb is de een na lekkerste ooit. Stilton, uitjes en chutney bovenop een sappige dikke burger.... daar wordt je blij van. Maar de lekkerste heb ik vele jaren geleden bij Smith&Wollenski in New York gegeten.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Op een zondagavond bij Rubens burger gegeten. Toen we binnenkwamen was het redelijk druk, maar een aantal gasten waren al klaar met eten. Daarom waren wij extra verbaasd dat het erg lang duurde tot wij onze bestelling kregen, het leek ook alsof de bezorgdienst voor ging. Pas toen we hier zelf naar vroegen werd gemeld dat er iets fout was gegaan en krijgen wij toch een gratis drankje aangeboden. De burgers waren goed, maar waren de 10 euro niet helemaal waard, zeker omdat friet hier niet bij inbegrepen zat. De sfeer en aankleding zijn echt in de fast-food restaurantstijl en dus niet echt gezellig eten. Ondanks dat de burger dus prima smaakte, zou ik hier nooit meer terugkomen en liever bij een eet-café een burger eten.
Anouk J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Hier gegeten op zaterdagavond rond 18.15 uur. Zaak zat vol, maar we hadden toch snel een tafeltje en de kaart. De akoestiek is niet goed, zeker niet als je slechthorend bent als ik, de tafels staan dicht op elkaar. we hebben 45 minuten op onze
bestelling moeten wachten. De hamburger was echt superlekker, maar de frietjes heel vet en voornamelijk gruis. De bediening is wel aardig en attent. Mijn zoon kreeg gewoon een gratis glas water, dus daar zijn ze coulant in.
Colm C.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Onze eerste keer bij Rubens. Een gezellig gevulde zaak met vriendelijk personeel. Lekkere burgers en friet. de salade is teleurstellend. klein bakje met wat groen en veel uien. Voor de hamburger betaal je bijna en tientje voor de kleine versie en bijna €13 voor de grote. Dat is goed te doen. De friet kost €3,75 extra en de salade ook. En daar gaat het ook eigenlijk mis met de prijs - kwaliteit verhouding. Die friet en die salade hadden gewoon bij de prijs in moeten zitten en dan had het best iets duurder mogen zijn. Wij zijn met vier personen een klein uurtje binnen geweest en hadden allemaal één drankje. (witte wijn, rode wijn, twee cola light.) We moesten €84 betalen en dat vonden we - ook voor een lekkere burger - veel te veel. Het blijven tenslotte broodjes hamburger met iets er bij. Het was dus lekker, maar wij doen dat niet meer.
Martinho .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
voor het eerst heengeweest voor een burger, bij binnenkomst viel allereerst de hele gladde vloer op vooral in het deel voor de open keuken, daar is het vet op de vloer, we waren vroeg dus dat kan niet van de hele avond geweest zijn. Jammer dat deze tent meedoet aan de trend om geen water in een karaf te schenken maar alleen gebotteld water aan te bieden waar je voor 200 ml water dan bijna 3 euro betaald, niet echt gastvrij voelt dat voor me. Na onze bestelling moesten we 25 minuten wachten tot onze burgers kwamen, de term fastfood werd geen eer aan gedaan. Mijn zoon en ik hadden de hete tante, ik was ervan uitgegaan dat het hete karakter van de chorizo zou komen, maar er was een hele hoop chili door de burger gegaan, erg heet inderdaad. Hoewel ik daar niet vies van ben niet voor herhaling vatbaar. De burger zelf iets te rood gebakken naar mijn zin, broodje wel uitmuntend overigens. Bij een broodje hamburger van 10 euro verwacht je wel een paar frietjes maar nee die waren apart te bestellen tegen een meerprijs uiteraard, vervolgens was de bediening vergeten dit door te geven, de hamburger was inmiddels verorberd, op vragen waar de friet bleef werd gezegd dat dir vergeten was, daarna kwam dit snel met de mededeling dat vanwege het vergeten er 1 van de zaak was, netjes. Over de friet zelf kunnen we kort zijn, voor 3,25€ kreeg je een soort koffiekopje vol friet. Een groot deel was erg doorbakken en bestond uit klein gruis, in mijn perceptie wat er nog over was in de bak snel nog een keer in de frituur gegooid.
Mijn conclusie, aardige burger maar prijs-kwaliteit verhouding is niet in verhouding.
Eetbeter2 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Ik nam hier een 'Hollandse' hamburger met friet. De hamburger was prima, fors van formaat, maar nog net te 'behappen'. De burger zelf was goed gebakken, nog een klein beetje rosé. Het normale formaat was groot genoeg voor mij.
Helaas waren de frieten wat aangebrand, een minpuntje.
Het interieur is industrieel en eenvoudig. Je kunt kiezen tussen lage tafeltjes en hoge krukken aan het raam.
Caspar C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Burger laten bezorgen. Was op tijd, goed verpakt en compleet.

De burgers waren erg lekker. De pittige burger was ook echt pittig (heel lekker!) en de Hollands glorie was ook erg goed op smaak. Echt genoten. Ook de bijgeleverde friet was lekker. Enige kleine minpuntje was de Chilli-mayo. Het leek een mix van mayo en zoete chillisaus, die daardoor te zoet was voor mij.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Super toevoeging voor Haarlem! Ideaal voor een snelle maar zeer smakelijke hap voor je naar de film gaat of het Patronaat, zoals wij gisteren. En trouwens, ik wil er snel weer heen, ook al ga ik niet naar de film. Want er stonden zoveel lekkere burgers op het menu dat ik er meer wil uitproberen. Die met kip, en de pittige tante, en die met de portobello.

Hoewel ik niet vega ben, heb ik gisteren de burger van kikker- en doperwten genomen. Zeer smakelijk, met originele toevoegingen zoals groentechips en amandelen. De friet en sauzen waren ook een dikke aanrader. Kortom: voor herhaling vatbaar.
Raymond L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
We waren al regelmatig langsgelopen bij Rubens Burger dus tijd om het eens te proberen. Korte beknopte kaart met keuze uit originele burgers. Ondanks de beknopte kaart vond ik het alsnog moeilijk kiezen. Interieur was simpel, de zaak schoon en de keuken was netjes.

Wij kozen voor de Mediterraanse burger en de pittige kipburger met frietjes erbij. Zag er beide goed uit en smaakte goed, verder niet bijzonder. Geen oude broodjes zoals ik in eerdere recensies heb gelezen. De burgers waren vrij hoog en daardoor lastig zonder mes en vork te eten. De frietjes de erbij geserveerd werden waren echt heerlijk. Ik kom eerder terug voor de friet dan voor de burger!

De bediening was vlot en het eten kwam snel. Minpuntje vond ik dat ik niet contant kon betalen. Achteraf zag ik dat het stond aangegeven op de deur. Daar had ik niet op gelet toen ik hongerig naar binnen liep.
Charlottevk .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten vanavond! Al regelmatig geweest en tot nu toe altijd goed. Vanavond de Griekse burger genomen, maar nu op een salade ipv op brood. Als toetje een scroppino en de avond was compleet!
Discordia K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Hele lekkere patatjes .
Bij een hele lekkere burger de Oranje in de glorie ja.
Alleen jammer dat het broodje niet vers was.
Misschien volgende keer onder de grill doen.
De chips tussen de hamburger en het broodje vond ik erg lekker en verassend.
Liv00085 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Afgelopen weekend hier voor het eerst gegeten en dat is smaakt naar meer! Ruime keus aan burgers; rundvlees, vega en kip. Iedere burger wordt uniek gemaakt. Niks één pot nat, maar veel verschillende smaken. Super lekkere frietjes erbij en een side salad waar ook aandacht aan is besteed:-)! Het interieur is simpel en heeft een industriële look & feel. Prima passend bij het concept! Lekkere wijnen en speciaal biertjes op de kaart. Een goede burger zonder wijn is toch minder fijn. Ik vind de bar aan het raam een heerlijke plek! Lekker mensen kijken en genieten van een burger. De bediening is vlot en enthousiast.

For real een Burger Bar! I like:-)! Kom zeker terug!
Af1 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Kom hier regelmatig! Gezellige, ontspannen sfeer en goed eten. Ik eet glutenvrij, maar dit is hier geen probleem. Krijg ter vervanging van brood altijd naar keuze of frietje of salade erbij en dan wordt er altijd iets leuks van gemaakt, dit in tegenstelling tot veel andere tenten waar ik ooit gegeten heb.
Personeel is vriendelijk en erg behulpzaam, niks lijkt te veel te zijn.
Heerlijke sappige burger, frietjes krokant met daarnaast die chilisaus!!! en een goed gevulde salade! Zeker een aanrader!

Eetmetstijl .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Erg lekkere burger gegeten. Nu voor de tweede keer en wederom een succes! Zowel de kip als de rundvlees getest: heerlijk! Correcte en snelle bediening. Aangename sfeer in een onderscheidend concept! Kom graag terug! PS heerlijke biertjes!
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wat een geweldige, super sfeervollle, industriële burger tent!! Bediening is snel en goed en het eten is echt puur en lekker. Zelf eet ik geen brood, maar hier was zo een oplossing voor! Al met al een aanrader!
Biere .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Vriendelijke bediening, prima kaart voor het concept. Pittige tante burger iets te rauw redelijk van smaak. Dopkikerwten burger erg droog. Wellicht wat meer tomatensalsa als tegenhanger van droge erwten. Groentenchips was klef en smakeloos. Al met al wel veel geld voor matige burgers. Friet lekker maar coor 2 personen wat weinig.
Jammer.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Voor een eettent die alleen burgers serveert mag je toch tenminste verwachten dat men een goede hamburger kan bereiden. Helaas, zelden zo'n verschrikkelijk slechte burger gegeten. De broodjes zijn droog, oud en smakeloos. Niet kort meegegrild (desnoods voor de liefhebber). Het vlees is zeer matig, veel te ver doorgegaard en mist smaak. En dat voor €9,50, exclusief frites (€2,50) of salade (€2,80). Je verlangt bijna naar een burger van zo'n keten.
Hallo RKL, helaas weten wij niet zo goed wat we van deze recensie moeten vinden. Eerder deze week werd deze nog verwijderd en was de toon nog wat feller. Gelet daarop hadden we op de betreffende avond wel een reactie van u verwacht. Graag telefonisch contact op ons burgers-service nummer 023-2023698
Josje .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Op een woensdag avond binnen gelopen en we waren beide verrast door dit leuke nieuwe concept! Ongedwongen sfeer en no-nonsense industriele uitstraling. We werden voorzien van een heerlijk texels biertje en een wijntje, wat heerlijk dat je ook goeie wijn hier kan drinken bij je burger. We kozen voor de pittige tante en de kipburger met jalapenos, beide de XL versie, bakje friet en sla om te delen. Als ik geweten had hoe smakelijk de frietjes waren had ik het hele bakje voor mezelf gehouden. De burgers waren heerlijk, sappig en smaakvol, goed uitgedachte combinaties. Voor als je nog wat zoetigheid erna wil maken ze een verse scropino voor je. Wij komen zeker terug!
Marlyae .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Enkele weken geleden hier voor het eerst geweest, erg leuke tent en super lekker eten! Aparte burgers die je thuis zelf niet zo snel maakt. Heerlijke frites (+ erg lekkere home made chilisaus!) en tevens goede salade als side-dish. Kaart redelijk beperkt maar alles wat erop staat is van goede kwaliteit en is goed over nagedacht.
Leuke uitstraling, nodigt uit om ook iets langer te blijven zitten dan bij een 'gewone' burgerbar. Overigens ook goede wijn.
Kom zelf niet uit Haarlem maar als ik weer in de buurt ben kom ik zeker terug en ik raad deze tent dus ook van harte aan.
Jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Leuk adres voor een lekkere hamburger. Van de kaart keuze uit verschillende runderburgers, en ook aparte van bijvoorbeeld van portobello, zalm of kikkererwten met weer eens wat andere toppings; walnootchutney, geitenkaas, groentenchips. De ontvangst was prima, leuke en enthousiaste jongedame die zelfs ook nog de wijn kon toelichten. jaja, een hamburgerrestaurant mét lekkere wijnen :-)
We hebben lekker gegeten. De portobelloburger mocht wel iets warmer maar smaakte prima. Prima friet erbij. Ja, leuk adres voor een lekker burger!