Rozenhof

Nijmeegsebaan 114 6564 CK Heilig Landstichting Nederland Kaart

Over het restaurant Rozenhof

Ontspannen in de uitgestrekte bossen tussen Nijmegen en Groesbeek. Een natuurlijke omgeving waar je als vanzelf in de ‘ontspan’-stand komt. Zeker als je van lekker eten houdt! Lokale producten, wild uit de buurt en zuivel van de boer om de hoek. Het geheim van goed eten is de keuze van eerlijke producten. Proef je ook zeker op je bord: alles vers, smaakvol en compleet. Een prima plek voor zómaar een gelegenheid of voor speciale gelegenheden met klein en grotere groepen.

Meer informatie over restaurant Rozenhof

Lijn 5 naar Groesbeek

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:30

Loes O.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijke nette bediening makkelijk parkeren............ .............................. ............. .......
Christianus W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Ik was zeer tevreden het eten was heerlijk ik vond het jammer dat ik met de auto was en niet van de wijnen kon genieten maar de thee was ook lekker gratis nog een karaf water erbij heerlijke verse shu mijn maaltijd was geslaagd
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Ik heb op een zaterdagmiddag genoten van een heerlijke high tea in Restaurant Rozenhof.
Het personeel is erg vriendelijk en het restaurant ziet er mooi uit. De hapjes zijn van zeer goede kwaliteit.
Ik kom hier zeker vaker eten. Hartelijk bedankt voor de gastvrijheid!
Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u heeft genoten. Wij hopen u nog een keer te mogen ontvangen in Rozenhof.
kees B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Gisteren hier weer gegeten met vrienden van ons. Zoals altijd weer een succes. Wij hebben voor het verassingsmenu gekozen. mijn vrouw is lactose intolerant en hiermee werd zonder morren rekening mee gehouden, fijn. Vooral de zeebaars met thijm-risotto en kreeftenjus was fantastisch! Ook de nieuwe inrichting is mooi geworden. heerlijke avond gehad.
Hartelijk dank voor de positieve recensie. Fijn om te horen dat onze nieuwe gerechten in de smaak vallen. Wij zien u graag nog een keer terug in Rozenhof.
Helga D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Meerdere keren heerlijk gegeten. Zowel van de kaart als de high tea. Gastvrouw en personeel zijn erg vriendelijk! Echte aanrader!
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
ze zijn er vriendelijk en ook kind vriendelijk echt een aanrader om daar te eten, drinken of slapen.

en ook nog dicht in de buurt van het bos, museum en de stad. ????
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
04-02-2017 High Tea! :D
Wow, wat hebben we genoten en heerlijk gegeten.
Dat soepje; mmmmm, dat was smullen.
Zo hadden we ook een moeilijke eter (lees ikzelf) en daar werd erg fijn rekening mee gehouden. Ik kreeg een aangepast hapje. Mijn hartelijk dank nog hiervoor. We hebben een heerlijke middag gehad en komen zeker nog eens terug. Een eerlijke prijs voor een heerlijke High Tea!
loek V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ik ben hier met mijn klas uit eten gegaan, en het was echt super. Wij hebben hier heerlijk gegeten, de service was zeer goed en het was erg gezellig. Zeker voor dat wat we er voor betaald hebben.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Al met al best een aardige avond gehad maar top was het zeker niet. Een serveerster, best vriendelijk overigens, met een mouwloos topje zag er onverzorgd uit. Prima voor het eetcafé maar niet in dit soort restaurants. De andere dame wel in zwart maar verder erg kleurloos. Eten was redelijk maar niet bijzonder ook door de erg hoge prijzen. Filet mignon met wat asperges voor € 26,50 verwacht ik echt wat meer van. Het ei was te ver doorgekookt en de filet mignon was niet, zoals gevraagd, rood maar medium gebakken. De inrichting was een allegaartje van 19de, 20ste en 21ste eeuw. Maak een keuze en ga voor nostalgie of voor modern. Er staat werkelijk alles in het restaurant. Net als het gebruikte servies. Er valt nog wel wat te doen aan dit restaurant om deze hoge prijzen te rechtvaardigen.
Sander .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Met 3 personen bij Rozenhof gegeten om het verrassingsmenu te proberen, dit was uitstekend! Aanvankelijk wilden we de wijnkaart zien, maar de ober vermeldde dat er ook een bijpassend wijnarrangement beschikbaar was en dat was achteraf een prima keus. De wijnen gingen perfect samen met de gerechten. Het menu startte met een artisjok (nooit gegeten maar erg lekker), toen lekker zalmgerechtje en verder een lamsgerecht en een zeebaarsgerecht. Als dessert fruit met een aardbeiensoepje en ijs. Bij de koffie kregen we nog een heerlijke zelfgemaakte bonbon. Echt een succes, en voor een schappelijke prijs. Aanrader!
aliceberg V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Diverse keren gegeten in een heerlijke ambiance. Vooral de tong a la meuniere was een feest voor een epicurist! Ook de andere gerechten waren van een goede kwaliteit en met zorg en gevoel van samenstelling bereid.
Dank u voor deze reactie. Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in Rozenhof.
Fam.ruijs R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Voor de 3e keer weer heerlijk gegeten.
We bestelden de zeetong en de entrecote en het was zoals het hele menu weer voortreffelijk. De prijs kwaliteit verhouding is goed en de bediening attent en vriendelijk. De inrichting is zeer ruim waardoor je goed met elkaar kunt praten zonder anderen te storen of gestoord te worden door andere gasten.
Wij danken u voor deze positieve recensie. Wij zullen ons best blijven doen om ook in de toekomst kwalitatief goede gerechten te blijven serveren.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Hier a la carte gegeten: ruime keuze in verschillende gerechten. De service was goed, soms nog wat onprofessioneel. Bijvoorbeeld dat niet alles meer te bestellen was en dat dit niet meteen gemeld werd bij het aanreiken van de menukaart. Aan de andere kant kregen we de aandacht wanneer dat nodig was en was de bediening attent maar niet opdringerig. Eten was prima bereid, smakelijk en bij de tijd. De inrichting is wat oubollig, echter er is wel ruimte en je zit elkaar niet zo in de weg. Kortom: een prima avond en een restaurant om terug te keren.