Rozenhof

Nijmeegsebaan 114 6564 CK Heilig Landstichting Nederland Kaart

Over het restaurant Rozenhof

Ontspannen in de uitgestrekte bossen tussen Nijmegen en Groesbeek. Een natuurlijke omgeving waar je als vanzelf in de ‘ontspan’-stand komt. Zeker als je van lekker eten houdt! Lokale producten, wild uit de buurt en zuivel van de boer om de hoek. Het geheim van goed eten is de keuze van eerlijke producten. Proef je ook zeker op je bord: alles vers, smaakvol en compleet. Een prima plek voor zómaar een gelegenheid of voor speciale gelegenheden met klein en grotere groepen.

Meer informatie over restaurant Rozenhof

Lijn 5 naar Groesbeek

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:30

A N.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Uitstekende klantvriendelijke en deskundige bediening. Wij wilden iets speciaals bij ons menu. Geen enkel probleem.
Vanwege het weer aten we binnen maar ze hebben ook een heerlijk terras.
Wij komen hier regelmatig (ook zonder AH-bon!) En blijven hier komen. Echt een aanrader.
Bedankt voor deze positieve recensie, graag tot een volgende keer!
Yvonne F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Vriendelijk personeel. wij hadden om 18:30 uur besteld om 20:30 uur kregen wij pas het hoofdgerecht. Ik zal hier zeker geen tweede keer komen. Zelfs bij het hoofdgerecht zat er nog geen frietje bij erg karig.Erg teleurstellend.
Rein V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Bediening deed haar best. De gerechten missen finesse en kwaliteit van de producten kan zeker beter. Gazpacho leek uit een pakje en had een te sterke pimento smaak. Tonijn niet erg mals, eendeborst taai. Kortom niet voor herhaling vatbaar.
Bedankt voor uw recensie, het spijt ons dat het u niet gesmaakt heeft. Onze producten worden dagelijks vers geleverd, de gerechten zijn huisgemaakt en de gazpacho komt zeker niet uit een pakje!
G P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Als je lekker en gezellig een avondje wilt eten dan is dit een zeer goed adres. Goede uitleg bij elk gerecht, mooi verzorgde borden. Ook goed wijn advies. Gaan er beslist nog een keer naar toe.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Een belevenis hier te eten, aandacht voor alles!
Kwaliteit, Culinair, Natuurlijke producten, bediening uitstekend.
Hadden wel een viergangen genomen, een aanrader!
Aleida Touber
Eugénie C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Met 4 gegeten met de ah actie. Goed geproefd van de kaart in een 4 gangen menu. Vegetarisch ook goed verzorgd. Wij hebben heerlijk buiten gezeten met uitzicht op de tuin. Het is bij de Rozenhof altijd goed toeven en het personeel is alert, attent en weet genoeg van wijn. Voor ons was het een fijne avond.
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Prima gegeten voor een goede prijs. De bediening was goed en vroeg op tijd of we nog iets wilden drinken. Porties waren goed en de borden mooi opgemaakt. Al met al een prima restaurant.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten! Mooie gerechten, ook om naar te kijken. Tussen- en hoofdgerecht verrassend smaakvol (eend en bavette)! In alle opzichten een geslaagde ervaring, ook omdat er niet al te sophisticated over wordt gedaan. Gewoon: kwaliteit, bijzonder, vakwerk!
zacharias V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk eten en een vriendelijke, professionele bediening.
Ook goed inspelend op behoeften (zoals allergie, vegetarisch e.d.)
Lief voor kinderen.
Mooie omgeving (terras).
janniepeter .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wij kwamen hier met een actie. Het aanbod was alleen een 4 gangen diner voor 48 euro. Deze prijs was echt te hoog voor wat je krijgt. De smaak van het eten was goed. Als het geen actie was dan had ik een andere keus gemaakt.
marianu .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten,wel soms erg lang moeten wachten. Opmerkelijk: het was een viergangendiner, met een behoorlijk prijskaartje
marga.strijbos .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Op de site 3 gangenmenu uitgezocht voor €32,50. Met AH actie zouden we vier menu's kiezen voor de prijs van 2.
Bij binnenkomst werden we verrast met een verrassingsmenu, speciaal voor de actie samengesteld. Prima dachten wij totdat we moesten afrekenen. Toen werd er €48,- per menu in rekening gebracht. Waren daar niet over geïnformeerd. Heel jammer en misleidend, we voelen ons opgelicht. Dit medegedeeld aan bediening, maar er was niets aan te doen. De actie is bedoeld om klanten te binden, maar op zo'n manier gaat dat zeker niet lukken. Jammer, want het eten was zeer de moeite waard.
Bij het boeken van de AH-actie staat duidelijk vermeld dat het een 4-gangen verrassingsmenu van 48 euro per couvert betreft. (in het geval van AH-actie komt dat neer op 24 euro per couvert) Op onze website staat ook dat we naast onze keuzemenu's een 4-gangen tasting menu serveren; laat u verrassen door Chef Marcel met een proeverij van de beste smaken van onze keukenbrigade voor 48 euro. Van misleiding is volgens ons dan ook geen sprake. We hopen u nog een keer te mogen verwelkomen.
Roos-anne J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Bovengemiddelde kwaliteit van het eten met veel ruimte voor verbetering. Veel aandacht voor de opmaak van gerechten maar bij enkele smakencombinaties kon een vraagteken gezet worden. In verband met de restaurantactie waren de porties zeer klein met als gevolg dat de honger zelfs na 4 gangen niet gestild was. Het personeel is vriendelijk en enthousiast, maar helaas werden wij telkens door een ander geholpen. Ook de sfeer en inrichting waren matig en oog voor detail is er onvoldoende aanwezig.
Hartelijk dank voor uw recensie. Wij serveren onze porties niet in andere hoeveelheden dan normaal in ons 4-gangen verrassingsmenu.
PW3jEzxv3332 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We hebben gebruik gemaakt van de A Hein actie. We hebben de indruk dat er speciaal hiervoor een apart 4 gangen menu is samengesteld. allemaal verrassingen, dus totaal geen keuze en de prijs van bijna 50 euro is zodanig dat de tweede persoon wel gratis mag eten, maar voor die prijs kan het makkelijk.
Verder waren de porties erg klein, zodat we zelfs na 4 gangen thuis nog maar een nagerecht uit de koelkast hebben genomen. Het eten was goed en heel apart, maar totaal gezien geen reclame voor da zaak.
Josée K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten. Terras aan de achterkant is heel gezellig. Bediening was niet erg vlot maar het was mooi weer en we hadden de hele avond.
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
We werden hartelijk ontvangen en het eten was erg lekker! De meisjes van de bediening zijn zeer vriendelijk en weten veel van het eten en de wijnen. De sfeer is goed, we hadden een fijne avond!
Leedehobbykok K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Je verwacht bij een AH actie niet dat je het chefs 4 gangen menu krijgt met exclusieve visvoorgerechten en een hoofdgerecht van zeer fijn wild (hert). Het geheel werd afgesloten met een kaasplankje met 5 soorten kaas. Het geheel was prima in balans (smaak, variatie en presentatie). Dit restaurant heeft momenteel ook een prachtige aspergekaart. We komen zeker terug. Bedankt voor de heerlijke avond.

Bedankt voor uw positieve recensie en graag tot een volgende keer.

info448 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij hebben hier voor het eerst gegeten. Een schitterend viergangen verrassingsmenu. De kwaliteit van de gerechten en de bediening waren top. Opmerkelijk was de kennis van het bedienend personeel over ingrediënten van de gerechten. Letterlijk verrassende combinaties. De entourage van het restaurant is enigszins verouderd (bestaand hotel in Nijmegen met een goede, degelijke reputatie), maar het geheel vormde een perfecte ambiance voor een heerlijke avond uit eten. Klasse!

Bedankt voor uw zeer positieve recensie! Graag tot een volgende keer.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
De AH-restaurantactie is een actie, het tweede driegangenmenu gratis. Bij de Rozenhof waren we verplicht een viergangen verrassingsmenu te nemen, dat aanzienlijk duurder is dan het driegangenmenu. We zijn akkoord gegaan en hebben er achteraf geen spijt van gehad, maar het is niet helemaal zoals het vooraf bij AH wordt voorgespiegeld.
Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en accuraat. Een klein puntje: Bij het dessert was een tarte tatin opgenomen. Deze smaakte heerlijk, maar met een vorkje en lepel was deze moeilijk in stukjes te krijgen. Een klein mes erbij zou het prettiger maken. Dus eigenlijk geen kritiek, maar een tip.
Bedankt voor uw positieve recensie en tip. We zien u graag een volgende keer.
jolo62510 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijke nette bediening makkelijk parkeren............ .............................. ............. .......