Rozenhof

Nijmeegsebaan 114 6564 CK Heilig Landstichting Nederland Kaart

Over het restaurant Rozenhof

Ontspannen in de uitgestrekte bossen tussen Nijmegen en Groesbeek. Een natuurlijke omgeving waar je als vanzelf in de ‘ontspan’-stand komt. Zeker als je van lekker eten houdt! Lokale producten, wild uit de buurt en zuivel van de boer om de hoek. Het geheim van goed eten is de keuze van eerlijke producten. Proef je ook zeker op je bord: alles vers, smaakvol en compleet. Een prima plek voor zómaar een gelegenheid of voor speciale gelegenheden met klein en grotere groepen.

Meer informatie over restaurant Rozenhof

Lijn 5 naar Groesbeek

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:30

Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Prima gegeten voor een goede prijs. De bediening was goed en vroeg op tijd of we nog iets wilden drinken. Porties waren goed en de borden mooi opgemaakt. Al met al een prima restaurant.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten! Mooie gerechten, ook om naar te kijken. Tussen- en hoofdgerecht verrassend smaakvol (eend en bavette)! In alle opzichten een geslaagde ervaring, ook omdat er niet al te sophisticated over wordt gedaan. Gewoon: kwaliteit, bijzonder, vakwerk!
zacharias V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk eten en een vriendelijke, professionele bediening.
Ook goed inspelend op behoeften (zoals allergie, vegetarisch e.d.)
Lief voor kinderen.
Mooie omgeving (terras).
janniepeter .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wij kwamen hier met een actie. Het aanbod was alleen een 4 gangen diner voor 48 euro. Deze prijs was echt te hoog voor wat je krijgt. De smaak van het eten was goed. Als het geen actie was dan had ik een andere keus gemaakt.
marianu .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten,wel soms erg lang moeten wachten. Opmerkelijk: het was een viergangendiner, met een behoorlijk prijskaartje
marga.strijbos .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Op de site 3 gangenmenu uitgezocht voor €32,50. Met AH actie zouden we vier menu's kiezen voor de prijs van 2.
Bij binnenkomst werden we verrast met een verrassingsmenu, speciaal voor de actie samengesteld. Prima dachten wij totdat we moesten afrekenen. Toen werd er €48,- per menu in rekening gebracht. Waren daar niet over geïnformeerd. Heel jammer en misleidend, we voelen ons opgelicht. Dit medegedeeld aan bediening, maar er was niets aan te doen. De actie is bedoeld om klanten te binden, maar op zo'n manier gaat dat zeker niet lukken. Jammer, want het eten was zeer de moeite waard.
Bij het boeken van de AH-actie staat duidelijk vermeld dat het een 4-gangen verrassingsmenu van 48 euro per couvert betreft. (in het geval van AH-actie komt dat neer op 24 euro per couvert) Op onze website staat ook dat we naast onze keuzemenu's een 4-gangen tasting menu serveren; laat u verrassen door Chef Marcel met een proeverij van de beste smaken van onze keukenbrigade voor 48 euro. Van misleiding is volgens ons dan ook geen sprake. We hopen u nog een keer te mogen verwelkomen.
Roos-anne J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Bovengemiddelde kwaliteit van het eten met veel ruimte voor verbetering. Veel aandacht voor de opmaak van gerechten maar bij enkele smakencombinaties kon een vraagteken gezet worden. In verband met de restaurantactie waren de porties zeer klein met als gevolg dat de honger zelfs na 4 gangen niet gestild was. Het personeel is vriendelijk en enthousiast, maar helaas werden wij telkens door een ander geholpen. Ook de sfeer en inrichting waren matig en oog voor detail is er onvoldoende aanwezig.
PW3jEzxv3332 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We hebben gebruik gemaakt van de A Hein actie. We hebben de indruk dat er speciaal hiervoor een apart 4 gangen menu is samengesteld. allemaal verrassingen, dus totaal geen keuze en de prijs van bijna 50 euro is zodanig dat de tweede persoon wel gratis mag eten, maar voor die prijs kan het makkelijk.
Verder waren de porties erg klein, zodat we zelfs na 4 gangen thuis nog maar een nagerecht uit de koelkast hebben genomen. Het eten was goed en heel apart, maar totaal gezien geen reclame voor da zaak.
Josée K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten. Terras aan de achterkant is heel gezellig. Bediening was niet erg vlot maar het was mooi weer en we hadden de hele avond.
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
We werden hartelijk ontvangen en het eten was erg lekker! De meisjes van de bediening zijn zeer vriendelijk en weten veel van het eten en de wijnen. De sfeer is goed, we hadden een fijne avond!
Leedehobbykok K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Je verwacht bij een AH actie niet dat je het chefs 4 gangen menu krijgt met exclusieve visvoorgerechten en een hoofdgerecht van zeer fijn wild (hert). Het geheel werd afgesloten met een kaasplankje met 5 soorten kaas. Het geheel was prima in balans (smaak, variatie en presentatie). Dit restaurant heeft momenteel ook een prachtige aspergekaart. We komen zeker terug. Bedankt voor de heerlijke avond.

Bedankt voor uw positieve recensie en graag tot een volgende keer.

info448 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij hebben hier voor het eerst gegeten. Een schitterend viergangen verrassingsmenu. De kwaliteit van de gerechten en de bediening waren top. Opmerkelijk was de kennis van het bedienend personeel over ingrediënten van de gerechten. Letterlijk verrassende combinaties. De entourage van het restaurant is enigszins verouderd (bestaand hotel in Nijmegen met een goede, degelijke reputatie), maar het geheel vormde een perfecte ambiance voor een heerlijke avond uit eten. Klasse!

Bedankt voor uw zeer positieve recensie! Graag tot een volgende keer.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
De AH-restaurantactie is een actie, het tweede driegangenmenu gratis. Bij de Rozenhof waren we verplicht een viergangen verrassingsmenu te nemen, dat aanzienlijk duurder is dan het driegangenmenu. We zijn akkoord gegaan en hebben er achteraf geen spijt van gehad, maar het is niet helemaal zoals het vooraf bij AH wordt voorgespiegeld.
Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en accuraat. Een klein puntje: Bij het dessert was een tarte tatin opgenomen. Deze smaakte heerlijk, maar met een vorkje en lepel was deze moeilijk in stukjes te krijgen. Een klein mes erbij zou het prettiger maken. Dus eigenlijk geen kritiek, maar een tip.
Bedankt voor uw positieve recensie en tip. We zien u graag een volgende keer.
jolo62510 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijke nette bediening makkelijk parkeren............ .............................. ............. .......
Christianus W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Ik was zeer tevreden het eten was heerlijk ik vond het jammer dat ik met de auto was en niet van de wijnen kon genieten maar de thee was ook lekker gratis nog een karaf water erbij heerlijke verse shu mijn maaltijd was geslaagd
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Ik heb op een zaterdagmiddag genoten van een heerlijke high tea in Restaurant Rozenhof.
Het personeel is erg vriendelijk en het restaurant ziet er mooi uit. De hapjes zijn van zeer goede kwaliteit.
Ik kom hier zeker vaker eten. Hartelijk bedankt voor de gastvrijheid!
Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u heeft genoten. Wij hopen u nog een keer te mogen ontvangen in Rozenhof.
kees B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Gisteren hier weer gegeten met vrienden van ons. Zoals altijd weer een succes. Wij hebben voor het verassingsmenu gekozen. mijn vrouw is lactose intolerant en hiermee werd zonder morren rekening mee gehouden, fijn. Vooral de zeebaars met thijm-risotto en kreeftenjus was fantastisch! Ook de nieuwe inrichting is mooi geworden. heerlijke avond gehad.
Hartelijk dank voor de positieve recensie. Fijn om te horen dat onze nieuwe gerechten in de smaak vallen. Wij zien u graag nog een keer terug in Rozenhof.
Helga D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Meerdere keren heerlijk gegeten. Zowel van de kaart als de high tea. Gastvrouw en personeel zijn erg vriendelijk! Echte aanrader!
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
ze zijn er vriendelijk en ook kind vriendelijk echt een aanrader om daar te eten, drinken of slapen.

en ook nog dicht in de buurt van het bos, museum en de stad. ????
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
04-02-2017 High Tea! :D
Wow, wat hebben we genoten en heerlijk gegeten.
Dat soepje; mmmmm, dat was smullen.
Zo hadden we ook een moeilijke eter (lees ikzelf) en daar werd erg fijn rekening mee gehouden. Ik kreeg een aangepast hapje. Mijn hartelijk dank nog hiervoor. We hebben een heerlijke middag gehad en komen zeker nog eens terug. Een eerlijke prijs voor een heerlijke High Tea!