Rozenhof

Nijmeegsebaan 114 6564 CK Heilig Landstichting Nederland Kaart

Over het restaurant Rozenhof

Ontspannen in de uitgestrekte bossen tussen Nijmegen en Groesbeek. Een natuurlijke omgeving waar je als vanzelf in de ‘ontspan’-stand komt. Zeker als je van lekker eten houdt! Lokale producten, wild uit de buurt en zuivel van de boer om de hoek. Het geheim van goed eten is de keuze van eerlijke producten. Proef je ook zeker op je bord: alles vers, smaakvol en compleet. Een prima plek voor zómaar een gelegenheid of voor speciale gelegenheden met klein en grotere groepen.

Meer informatie over restaurant Rozenhof

Lijn 5 naar Groesbeek

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Rozenhof

Albert V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Uitstekend gegeten. Uitzonderlijke gerechten. Goede en zeer betaalbare wijn. Prima locatie. Zeer vriendelijke bediening.
Veronic H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zeer gastvrij, fijne bediening. Heerlijk eten. Mooie aankleding. We hebben genoten en gaan zeker nog een keer. Hadden een 4 gangen menu met 2 man voor een goede prijs. Zeker een aanrader.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Met de AH restaurant actie onwijs genoten van een verrassend en gevarieerd 4 gangen verrassingsmenu.
De bediening was zeer attent, vertelde bij elke gang wat er op het bord lag en vroeg naar eventuele bijzonderheden voor het eten. Een aanrader
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Uitstekend menu. Voorgerecht goed bereid en lekker gemaakt: tonijn met mango en koriander. Hoofdgerecht met 2 soorten vlees.Kaasplank ook goed opgebouwd en gevarieerd. Leuke keuze uit wijn.
TopS .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Met AH-dinervoordeelkaart, 2e 3-gangenmenu wordt standaard een 4-gangen verrassingsmenu van € 48,--. Dat was een tegenvaller t.a.v. prijs kwaliteit. Het menu was dik betaald voor wat er geserveerd werd.
TopS .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We waren hier om te eten met de AH-bonnen. Echter het 3-gangen menu kon met de bon alleen voor een 4-gangenmenu. De prijs € 48,-- per menu is enorm hoog voor hetgeen je voorgeschoteld krijgt. Dat was een enorme tegenvaller. Op deze wijze is een gratis 2e menu uiteindelijk goed betaald. Jammer, beslist geen 2e keer hier.
Rennie54 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Rustig restaurant. In een afgesloten gedeelte zat een groep, maar daar had je totaal geen last van. Het 4-gangen menu van de AH-restaurantactie was prima en alles werd op een mooie manier opgediend. Toch had ik jammer genoeg de indruk dat het allemaal net ietsje minder was dan een aantal jaren geleden.
claradegooijer D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het was in een woord: PRIMA.
We hebben enorm genoten.
Gastvrij en zeer vriendelijk.
Een verrassingsmenu: dat was het ook hoor.
We komen hier nog wel weer terug.
wvanvenrooij .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vriendelijke en behulpzame bediening. Wijnen zijn lekker maar prijzig. Eten was goed. Minpuntje: We kwamen voor een 3-gangen, maar kregen (zonder dat dit met ons werd overlegd; we hadden alerter kunnen zijn) voor een 4-gangen verrassingsmenu. Dat was wel 15 euro duurder.
welzijnbijleven .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het eten was prima. en goed verzorgd.
De bediening was vriendelijk en van goede wil. Maar een duidelijke aansturing ontbrak.. Daarnaast was er ook onduidelijk hoe en wat we konden eten. Hoewel aangegeven was dat we via een ah-actie kwamen eten, kregen we een menukaart aangereikt. Toen we uitgezocht hadden wat we wilden eten, bleek echter dat een verrassingsmenu verplicht was.
G P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Was weer voortreffelijk. Een heerlijke avond gehad met z'n vieren! Bij ieder gerecht uitleg en op verzoek een heel goed wijnadvies gekregen.
Compliment voor de kok en bediening!
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Eerste kennismaking. Geen hipsterplek maar juist heerlijk rustige plek. Vriendelijke bediening en goed rekening houdend met glutenallergie van mijn partner. Eten was klassiek frans. goed gedaan met uitstekende wijn erbij. Aanrader
AnneMarieUitNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk gegeten, aardige bediening. Goede wijn geadviseerd bij het hoofdgerecht. En als je nagaat dat je voor dit AH verrassingsmenu eigenlijk maar € 24,- p.p. betaalt, is het voor wat je krijgt een goede prijs.
Klein minpuntje: mijn vriend gaf aan venkel en paprika niet te verdragen en die werden wel (in kleine hoeveelheden) op het bord geserveerd.
Renate P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Het was een 4 gangen menu. Dit was goed en smakelijk. Prijs kwaliteits verhouding is goed.zeker de moeite waard om dit vajer te dien.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
€ 48 voor 4 gangenmenu is gewoon zeer duur. De kwaliteit van de gerechten is niet verfijnd, niet bijzonder, zeer matig. We hadden dit wel verwacht op basis van de verwachtingen, die zij ons als gast voorschotelde. We gaan niet meer terug.
marianu .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten,een viergangenmenu,elk bord was prachtig opgemaakt en erg lekker. Heel verrassend allemaal en zeker voor herhaling vatbaar
Jeanne B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Kwaliteit was goed en gerechten verrassend. De site gaf echter aan á la carte, terwijl wij een 4-gangenverrassingsmenu kregen. De prijs was navenant, waar wij niet op gerekend hadden.
Het duurde voor ons tweetjes te lang en het hoofdgerecht vonden we niet zo lekker.
Kortom het beloofde á la carte was voor ons beter geweest. Nogmaals verschillende gerechten waren heerlijk.
Joan G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
AH restaurantactie is 2e driegangenmenu gratis. Het waren 4gangen en de prijs was navenant 48 euro, behoorlijk aan de prijs. Vier gangen is voor ons teveel, een mogelijkheid tot driegangen was beter geweest. Daardoor werd het ook een avondvullend programma. Toen we vroegen om meer snelheid werd dat meteen gedaan. Kwaliteit was goed
Ariaan B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hadden een verrassingsmenu met 4 gangen. Alle gangen waren met zorg bereid en werden door het personeel goed uitgelegd. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug
ibijlsma .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prettig gegeten en het was lekker. Prima sfeer, prettige bediening. Minpunten: in het AH-verrassingsmenu zitten wel erg veel eiwitten in verhouding tot groenten. En er waren geen aardappelen bij, maar die werden alsnog gebracht op ons verzoek (heel erg lekkere frieten). En het duurde vrij lang (3 uur, 4-gangen verrassingsmenu).