Rozenhof

Camerig 12 6294 NB Vijlen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rozenhof

Sjaak K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
De tomatensoep was teleurstellend: smaakte als soep uit blik. De varkenshaas had wat minder droog gekund. De konijn uit eigen hok daarentegen was supergoed. Wat ook goed is, is de rijstevlaai!

Goede en gastvrije bediening, al duurde het wel lang voor het eten er was. Wellicht door de langere bereidingstijd van het konijn?
Dank u wel voor uw reactie op Iens, en fijn dat u van de specialiteit van het huis heeft genoten.
Jammer dat de tomatensoep tegenviel, zeker omdat wij hem helemaal vers bereiden.
Bedankt voor het compliment over mijn medewerkers, ze doen allemaal hun uiterste best om uw vers bereid eten zo snel mogelijk en met veel plezier te serveren, zodat u een fijne ontspannen tijd heeft.
Hopelijk tot een volgende keer.
Wietske010 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Heerlijk gegeten hier na een lange en mooie wandeltocht. Ouderwets goede en snelle service. Echt vakmanschap in de bediening die er alles aan doen om het je naar je zin te maken en te zorgen voor een fijne avond. De gastheer verdient een compliment voor zijn goede service. Het konijn en de asperges met zalm waren heerlijk. Voor herhaling vatbaar.
Hartelijk dank voor de lieve woorden, we hopen u gauw weer te zien.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
De Rozenhof hoort bij de camping. Jaren geleden hadden wij wel eens op deze camping gestaan en vonden toen het eten ook goed met een redelijke prijs. We hadden gereserveerd, maar er waren niet veel bezoekers, dus eigenlijk mochten we kiezen waar we gingen zitten. De zaak was al gezellig in kerstsfeer omgetoverd.
Het eten was goed, tot zeer goed. De kipfilet was verrukkelijk, iedereen kon kiezen uit patat, gebakken aardappeltjes of aardappelkroketten. Alles was ruim voldoende met een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Echte een zaak om te onthouden als we weer in Zuid-Limburg zijn.
Hartelijk dank voor uw fijne recensie, dat is altijd fijn om te horen.
Ik zal het ook zeker doorgeven aan mijn team.
En hopelijk tot een volgende keer!!
mvgr, Madelene Mertens en iedereen van de Rozenhof
RietJohn J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2013
SocialDeal gebruikt hier. Prima 3-gangen menu voor hele mooie prijs 13,50. Soep heerlijk gevuld, hoofdgerecht ossehaas in wijnsaus, heerlijk mals en met prima groenten-assorti en super jus erbij. Borden waren zeer warm, blijft je gerecht ook lekker warm.Ook goede frites. Tot slot een yoghurt met fruit, dat was heel gewoontjes, maar niet klagen voor deze prijs. Bediening vriendelijk en alert. Prima verzorgde biertjes hier. Hier komen we zeker terug.
Herman N.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Heb erg genoten van het eten bij de Rozenhof. Ik was hier kortstondig op vakantie en het was een goede keuze om hier na een stevige wandeling voor een flinke maaltijd te gaan. Zelf had ik geen voorgerecht, maar een tafelgenoot had een voorgerecht met kip, die werkelijk goddelijk smaakte. Dat beloofde wat voor het hoofdgerecht. Mijn hoofdgerecht, schnitzel met ham en kaas was gelukkig ook dik in orde, evenals de rest van mijn maaltijd (groenten, frites, etc.). En dan mogen de overheerlijke latte machiatos en ijscoupes met aardbeien ook niet onvermeld blijven. Het eten was dus erg goed, maar ook het decor (groot opgezet terras waarbij je niet op elkaars lip zit, mooi stuk met veel verschillende bloemen, een mooie huiskat en het prachtige uitzicht over de Camerig en Epen) was schitterend. En met de serveersters was het leuk kletsen: ze maakten een ontspannen, vriendelijke en zeer behulpzame indruk. Kortom, ik kom hier heel graag nog eens terug.