Rozemarijn

Havenstraat 19 6211 GJ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Rozemarijn

Creatief Frans met Limburgse gastvrijheid

In het historisch hart van Maastricht vind je Restaurant Rozemarijn. Chef Jeroen Raes heeft een pure manier van koken, gebaseerd op de klassieke Franse keuken, met een creatieve Swing, waar de oorspronkelijke smaken herkenbaar blijven. Zeeuwse, Limburgse, Vlaamse maar ook Oosterse, Arabische en Italiaanse invloeden spelen daar een rol in. Regionaal geproduceerde producten staan centraal in de keuken, samen met de Limburgse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Rozemarijn

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren
9,1

Jouw recensie over het restaurant Rozemarijn

Jannie W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lang moeten wachten op de rekening, had meer verwacht van de 6 hapjes van het huis, veel te veel bowls voor je neus en niet eens echt iets bij waarvan ik helemaal weg was.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We hebben voor de tweede keer hier een heerlijke avond gehad. We zijn onder de indruk van de ontvangst en de kwaliteit van het eten. Onze ober Frank wist ons nog te herinneren van de eerste keer (de moelleux!) en bezorgde ons een hele leuke avond. Hij wist goed over het eten te vertellen, volgende keer komen we ook graag zijn zelfgemaakte slagroomtaart eten!
Aanraders: de coquilles en de steak tartare. Evenals de wijnen van Sjors. We komen zeker terug!
Josper .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk gegeten(!), goede wijn met uitleg, Prima bediening. Hebben een hele fijne avond gehad.

Enige puntje van commentaar is dat we de gangen wel erg snel achter elkaar kregen.
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Weinig verrassend en alleen. Vlees en kip (!)in een verrassingsmenu in een restaurant dat zich afficheert met een vleugje Zeeuws... jammer
Claudine M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Waanzinnig lekker gegeten. De heren en vooral Frank hebben ons fantastisch verzorgd. Het is een beleving die je zeker moet ervaren.
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heerlijk eten, uitstekende service.
Goed gevarieerd, wijzigingen of wensen in het menu werden probleemloos meegenomen.
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Zeer fijne lunch gehad. We misten enkel de enthousiaste gastvrouw en de ovenverse broodjes...
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Goed restaurant waar zeker nog teruggaan, als de prijzen niet stijgen !
Lekkere wijntjes en veel verschillende smaken op één bord. Puur gastronomisch restaurant.
Arnold L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een in alle opzichten top restaurant !
Vanuit het restaurant kan je de keukenbrigade zien. Dat alleen al is een beleving.. Wat een concentratie en teamwork .
Ook de zwarte brigade is uitmuntend.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Op 27 januari hier gegeten en voldeed niet aan de verwachtingen.
We kozen voor het 5 gangen menu, de gerechtjes wisselden sterk van kwaliteit (de skrei was erg lekker, maar de kreeft en met name het stukje rund viel tegen). Zeker niet wat ik verwachtte.
Wat mij het meest tegenviel was de service. Het was een zaterdagavond en de keuken kon volgens mij de drukte niet aan. De tijd tussen de gerechten liep verder op en de keuken leek niet afgestemd op de bediening. Naar mate de avond vorderde hoorde ik meerdere tafel vragen/klagen bij de bediening en zag ik steeds meer afwachtende blikken van gasten richting de keuken.
Tussen de ene laatste en laatste gang (kaasplankje) zat 45 minuten (en we zagen de kaasplankjes al zeker 30 minuten klaarstaan).
Overall geen goede ervaring.
Tip aan restaurateur: focus op menu (breid dat wellicht iets uit) en bied geen a la carte opties (volgens mij de oorzaak dat de keuken het werk niet aan kon).
Simon P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Hoge verwachtingen maar licht teleurstellend, het potentieel is er wel, maar we misten soms net dat tikkeltje afkruiding. Mooie zaak (interieur). Maar het zaalteam kan misschien gestructureerder te werk gaan zodat steeds dezelfde persoon jou komt bedienen.
Annalou R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wat een leuke plek is dit. Wij zaten nu binnen maar volgens mij ook super als je zomers buiten kan eten. Wij hebben genoten van de composities en smaaksamenstellingen. Wij kwamen op aanraden van een kennis en hij heeft gelijk een topper!
Frederic F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Reeds meerdere malen dit restaurant bezocht en steeds tevreden over de inventiviteit van de chef en de kwaliteit van de gerechten. De enige "kritiek" die men kan geven is dat de wachttijd tussen de gerechten soms wat lang is. Met de open keuken ziet men dat het in de keuken druk is en dat hard gewerkt wordt, dus wellicht is de wachttijd te wijten aan de formule (meerdere kleinere porties) waarvoor men eigenlijk kiest. We komen zeker terug!
Lise V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Een heerlijke avond gehad! Menu met bijpassende wijnen waren top. Een beetje te lang gewacht op het voorgerecht, maar dat werd goed gemaakt door het tempo van de rest van de gangen. Heerlijk gegeten, prima bediening!
Marie-Louise D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Zalig gegeten bij Rozemarijn! De service was super, fijne mensen en een heerlijke omgeving. Ivm zwangerschap werd het menu geheel aan mijn wensen aangepast en bleef het toch verrassend en lekker. Goed gedaan!
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Eten was samen met het wijnarrangement zeer goed. Bediening en sfeer was top.
Was tweede keer na 7 jaar en verwachtingen zijn overtroffen.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Bij vertrek was het moeilijk iemands aandacht te trekken, daar er vrienden bezig waren hetpand te verlaten, ook bij vertrek zou ieder even vlot behandeld moeten worden
Heide L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Zeer leuke lunch tijdens een dagje shoppen. Voortgegaan op online recensies en deze waren absoluut correct.

Meer nog, zelden zo lekker gegeven voor de relatief beperkte prijs (ca. 135 EUR voor 4 gangen incl. champagne als aperitief en twee glaasjes wijn per persoon).

Erg vriendelijke bediening, geconcentreerde keuken en een sous-chef die met veel trots zijn dessert volgens de inspiratie van de dag persoonlijk kwam presenteren.

Kortom: volgende keer zonder enige twijfel terug naar Rozemarijn voor ons bij eender welke gelegenheid!
LUC D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Beetje lange wachttijden ondanks veel keukenpersoneel.
André S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Niet erg gezellig ingericht, slechts functioneel.