Rozemarijn

Havenstraat 19 6211 GJ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Rozemarijn

Creatief Frans met Limburgse gastvrijheid

In het historisch hart van Maastricht vind je Restaurant Rozemarijn. Chef Jeroen Raes heeft een pure manier van koken, gebaseerd op de klassieke Franse keuken, met een creatieve Swing, waar de oorspronkelijke smaken herkenbaar blijven. Zeeuwse, Limburgse, Vlaamse maar ook Oosterse, Arabische en Italiaanse invloeden spelen daar een rol in. Regionaal geproduceerde producten staan centraal in de keuken, samen met de Limburgse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Rozemarijn

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras
ilse L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer goede uitleg bij de gerechten en de wijnen.
De wijnen zijn perfect gekozen.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Eten was super lekker!
Open keuken waar het toch stil is.
Kortom een fijne, gezellige avond!
Katlijn H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We vonden het eten geweldig lekker, maar de porties zijn wel heel klein.
De locatie en inrichting is gezellig. Leuk dat je de keuken kan zien vanuit de zaal.
De service kon naar ons gevoel iets beter. De bediening was zeker vriendelijk, maar er werd niet gevraagd of we nog iets extra wouden drinken toen de wijn en het water op waren, etc.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zeer verzorgd en heerlijk eten. Veel variatie en goede aanpassingen aan een dieetwens.
Personeel is attent.
Al met al een zeer goede avond.
Erwin G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Verrassende gerechten en combinatie van smaken, aangename hoeveelheden voorzien van mooie bijpassende wijnen. Kortom, heerlijk gegeten.
R D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede service, michelinster waardig
Martine T.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Mooi menu met afwisselende smaken en combinaties. Verrassende wijnen, met enthousiasme gebracht.
Een hele fijne situatie om de laatste avond van het jaar door te brengen!
Kay V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten op 30 december! Rozemarijn maakt er rond de feestdagen altijd een extra feest van. Genoten van een smakelijk 7-gangen menu met bijpassende wijnen, leuke bediening en een zeer nette prijsstelling. Een absolute aanrader voor de culinaire liefhebber!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Geweldig feestmenu! Zeer fijne smaakvolle gerechten!!
Dikke proficiat aan de chef!!!
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We zochten een leuk en goed restaurant voor een lunch tijdens het shoppen en vonden restaurant Rozemarijn op TripAdvisor. Het was verrassend lekker. We bestelden de 4-gangen eindejaarsmenu en werden verwend van de eerste tot zelfs na de laatste gang. Elk gerechtje was een schilderijtje en ook zeer lekker. Ook na de menu kregen we bij de koffie nog 3 koffieamuses. Echt super! Je moet het maar doen om je klanten zulk een prachtige service te verlenen! Dit restaurant mag van ons zeker beloond worden met een ster. Wij gaan zeker terug als we in Maastricht zijn.
Carol B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Eten heerlijk, bediening kon stukken beter voor dit geld. Gaven je niet gevoel van welkom te zijn, matig personeel. Prijs kwaliteit verhouding daardoor niet goed.. mensen naast ons klaagden ook paar keer over dingetjes.
geboll .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heel lekker gegeten.
Correcte bediening.Prijs-kwaliteitsverhouding prima,voor herhaling vatbaar.
Mooie gerechten op een perfecte manier bereid.
Gera V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Kerstavond hier gegeten. Erg lekker met goede wijnen. Leuke gerechten met meerdere amuses en hapjes bij de koffie. Dat allees heel betaalbaar.
camiel S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, mooie kaart, prachtige opmaak en goede smaken. Prettige sfeer, zeer tevreden.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Genoten van een heerlijke avond: heerlijk eten, lekkere wijnen en super vriendelijk en kundige bediening, Een echte aanrader!
john H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
topzaak heerlijke lunch heerlijke wijnen en keurige bediening kortom genieten in maastricht gaan bij volgend bezoek aan maastricht zeker weer langs
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Geweldig ster-waardig gedineerd! Mooi bijpassend wijnarragement met apparte wijnkeuzes.
Tgv de zaterdag avond drukte wel lang moeten wachten tussen de gerechten.
tania5 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hoorden geen sfeermuziek, dat vonden wij een beetje jammer. Voor de rest is de kok een echte kunstenaar !!! Eten is er gewoon "subliem" !
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Onze verwachtingen waren hoog. Maar het viel wat tegen. Weinig uitleg. Met sommige dingen die op tafel stonden en wij vroege "wat is dit" kregen we het antwoord, "dat weet ik niet is vandaag nieuw". Een goede gastvrouw moet dat toch weten. Ook weinig aandacht voor ons. Terwijl het tafeltje naast ons wel alle aandacht kreeg, maar dat snap ik wel want die bestelde twee flessen Champagne.
josjoos .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Goede ontvangst en aangename bediening. De kok kwam zelf zijn kaart voorstellen! Lekker eten met verrassende bordjes en een mooie huiswijn die er perfect bij past.
Selma V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben er ruim 4 uren gezeten, was een té lange zit, daarnaast oogde het geheel rommelig de pantry in het midden van het restaurant is niet handig, het verstoort de rust in het restaurant... bedienend personeel is erg vriendelijk, eten was geweldig...