Rozemarijn

Havenstraat 19 6211 GJ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Rozemarijn

Creatief Frans met Limburgse gastvrijheid

In het historisch hart van Maastricht vind je Restaurant Rozemarijn. Chef Jeroen Raes heeft een pure manier van koken, gebaseerd op de klassieke Franse keuken, met een creatieve Swing, waar de oorspronkelijke smaken herkenbaar blijven. Zeeuwse, Limburgse, Vlaamse maar ook Oosterse, Arabische en Italiaanse invloeden spelen daar een rol in. Regionaal geproduceerde producten staan centraal in de keuken, samen met de Limburgse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Rozemarijn

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Terras
9,1

Jouw recensie over het restaurant Rozemarijn

Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
zalig gegeten. Bijzondere smaakcombinaties. De keuzes in het wijnarrangement waren minder geslaagd; de wijn was te licht voor de uitgesproken smaken in de eerste 3 gangen.
Valérie C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het volledige plaatje klopte. We voelden ons heel bijzonder
Bedankt aan het team voor de prima service en het lekkere eten
felkro .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Fantastische avond gehad, heerlijk gegeten! Nergens iets op aan te merken, het was allemaal tip top in orde. Heerlijke smaakcombinaties en fijne wijnen; alles was even lekker.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Fantastisch gegeten! Vooral het nagerecht was goddelijk
margo S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk eten, fijne bediening, mooie locatie, alles klopt. Behalve het geluidsniveau... hoe jammer dat je bijna de hele avond in elkaars oor moet schreeuwen... Ik weet ook niet hoe het anders kan in een glazen serre (die heel mooi is). Maar ik zou het zo wensen...
Marlene T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Verassend lekker gegeten hier afgelopen zaterdag avond! De cocktails waren goed en er werden zelfs voor ons twee frisse smaakvolle "mocktails" geprepareerd. We wilden graag het 5-gangen inspiratiemenu proberen, maar hadden helaas een tijd restrictie. Toch kregen we de optie te beginnen met de 4 gangen en eventueel het nagerecht te nemen als daar tijd voor was.....heel flexibel en service gericht. Door de open keuken is de drukte daar voelbaar, maar toch zit je lekker. Voortdurend worden er diverse broodjes aangeboden. Alle gerechten zagen er enorm verzorgd en mooi uit, met bijzondere combinaties en complex van smaak, maar vooral verrukkelijk. Een echte traktatie en we komen graag nog eens terug voor het nagerecht!
D. V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Uitstekend 5-gangen inspiratiemenu met bijzondere smaakcombinaties genoten, met bijpassend wijnarrangement. Met fantasie gemaakt en smaakvol samengesteld. Aanrader! Reserveren noodzakelijk, en dat is alleszins begrijpelijk.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Top eten in een leuke ambiance. Last je verassen door een heerlijk verrassings menu met eerlijke producten met zorg bereid. Hier worden je smaakpapillen verwend. Aanrader.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg lekker gegeten, inspiratiemenu en inderdaad inspiratie gekregen door de verassende smaken bij elk gerecht, daarbij ook zeer passende wijnkeuzes met als topper de dessertwijn. Amuses en friandises maakten het helemaal af. Wij komen terug!
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, door ons laat gereserveerd voor diezelfde avond dus kwamen we boven te zitten. Vriendelijke gastheer. Het was boven erg rustig en ik zal een volgende keer dus eerder van te voren reserveren om een tafeltje beneden te bemachtigen. Het inspiratie menu is een avondvullend programma en wij vonden de harde kuip-stoelen niet prettig zitten voor een hele avond. Wat wel erg leuk is als je boven zit is dat er een tv screen ophangt waardoor je mee kunt kijken in de keuken!
Het was een voortreffelijk menu met heerlijke wijn! We hebben er van genoten!
John B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prima eten, maar een forse prijs. Daarbij was de bediening erg "druk" (veel ge-ren met veel bedienend personeel) en en was te veel rumoer in de zaak.
Dat betekent toch dat je wat minder van je diner kunt genieten.
Tip: let daar een beetje op!
Auke H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De bijgerechten zoals groenten etc waren erg klein te klein.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Prima ervaring.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Alles was lekker behalve het hoofdgereccht was iets te taai wordt gevraagd voor een nieuw stuk vlees. Er netjes service was uitstekend

Groetjes
Sous chef
Uit westen
Gijs S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
goede sfeer , verassende wijnen, heerlijk eten, topavond
prachtig terras voor de mooie zomeravond. aanrader
vooral vis. heb er nog maar 1 keer gegeten
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Een verjaardagsdiner op het terras bij Rozemarijn was een waar feest, dat werd afgesloten met een mooie aardbeien-lemoncurdtaart.
De amuses waren heerlijk en afgestemd op het weer. Wij hadden een viergangen-lunch, waarbij goed rekening werd gehouden met de diverse wensen van de gasten, c.q. wat men niet lekker vindt. Lunch bestond uit drie heerlijke visgerechten met ieder een eigen accent. Elk gerecht was genieten en daarbij dronken we eerste wijn van De Kleine Schorre en later wijn van de Apostelhoeve. Wij vinden het steeds een feest om bij gerechten een lokale wijn te zoeken.
De service was uitstekend, zoals wij gewend zijn bij de Rozemarijn. Een mooie middag !!!
Donja H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijke avond en fantastisch gegeten !!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
alles was tot in de puntjes verzorgd, doe zo verder, tot de volgende keer groetjes
Ank G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, fijne sfeer.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Bij " Maastricht aan Tafel " kozen wij voor Restaurant ROZEMARIJN dit leek ons een goede keuze....dachten wij
hadden we ons dit geld maar bespaard !!
Ontvangst van een ober in nonchalante kleding( ongestreken polo en gympen ) en deed neerbuigend naar ons toen we vertelden , we komen voor Maastricht aan tafel....
" Oh U komt voor het menuutje "
Het menuutje bestond alleen maar uit vis ( heel slecht, want niet iedereen houdt van vis )
er stond ook mosseltjes bij en een kaasplankje...... maar zo werd verteld, wanneer we hier voor kozen, kwam er extra geld bij !!!! ( waarom zet je het er dan bij !!
Dus de keuze was....1 zalm : wat er fantastisch uitzag een plaatje zo mooi, maar bij nader inzien niks van waarde had : 4 kleine blokjes zalm van 1 X 1 cm, met nog geen halve tomaat, wat groene blaadjes en een 1/2 schijf gele tomaat , 2 champignons
2 Zeebaars :, zag er ook weer Fantastisch uit, idem als voorgerecht net zo weinig !
Kaasplank, 4 streepjes kaas en appelstroop
Voor ons echt geen HERHALING !!