Rozemarijn

Havenstraat 19 6211 GJ Maastricht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Makreel-Antiboise-Olijfolie
  • Hoofdgerechten
    • Lam-Bloemkool-Vadouvan
  • Nagerecht
    • Zomer-2018-Heet

Over het restaurant Rozemarijn

Creatief Frans met Limburgse gastvrijheid

In het historisch hart van Maastricht vind je Restaurant Rozemarijn. Chef Jeroen Raes heeft een pure manier van koken, gebaseerd op de klassieke Franse keuken, met een creatieve Swing, waar de oorspronkelijke smaken herkenbaar blijven. Zeeuwse, Limburgse, Vlaamse maar ook Oosterse, Arabische en Italiaanse invloeden spelen daar een rol in. Regionaal geproduceerde producten staan centraal in de keuken, samen met de Limburgse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Rozemarijn

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren
9,1

Jouw recensie over het restaurant Rozemarijn

Jaklien V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Bij toeval kwamen we in dit restaurant terecht en we vragen ons af waarom het nog geen Michelin ster heeft. Wat een heerlijk eten, wat een zalige bijpassende champagnes, wat een fijne sfeer. Alle gerechten waren zalig en verfijnd. Leuk om de keuken te kunnen zien.
Robbert R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Sfeer vol restaurant. Heerlijk gegeten . Goede wijnen . Vriendelijk personeel. Aanrader
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het eten is prima. De bediening zeer slecht na 30 min zelf iemand gevraagd of wij wat drinken mochten bestellen, deze Engels sprekende ober mocht alleen water op tafel zetten. Niemand heeft de tijd genomen om de wijnkaart te brengen en/of iets anders in te schenken. Wij hadden een 5 gangen diner met wijnarrangement, de gast vrouw was ongeïnteresseerd en niet erg hartelijk ze kon eigenlijk niets bijzonders vertellen over de wijn. De borden bleven leeg op tafel staan en pas vlak voor het volgende gerecht van tafel verwijderd. De Engels ober stond met zijn ziel onder zijn arm toe te kijken wsch omdat hij niets mocht doen van het ander personeel, dit was best ongemakkelijk om te zien.
Wij hebben erg lang op onze gerechten moeten wachten, en ons geïrriteerd aan de niet vakkundige bediening.
Helaas voor de keuken deze was goed heeft de gastvrouw inc personeel het behoorlijk af laten weten, wij gaan hier nooit meer terug.
Jose Z.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Zeer vriendelijke bediening, erg gastvrij. Gebruik van AH bon, maar dit was niet merkbaar in de gerechten. Compliment hiervoor. Zeker voor herhaling vatbaar
siegfried B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
komen er zo 3 keer per jaar komen uit zeeland,weekend maastricht gaan dan altijd na rozemarijn,omdat het daar top is
Arthur C.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Onverwachts bijzonder. Heerlijk geluncht. Dit is puur, goede smaken, zeer goed passende wijnen. Echt kwaliteit en fijne bediening. Bedankt en tot ziens!
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Perfecte bediening mede door korte en interessante toelichting op de gerechten en de wijnen. Heerlijke gerechten. Als verrassing tarbot met truffel. Echt genieten.
Boukje F.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gezellige en heerlijke middag gehad. Ontspannen sfeer en bediening. De vis was goed en heerlijk klaargemaakt. Mooi garnituur erbij.
Etienne L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wij hebben weer een fantastische avond gehad. Inspiratie-menu met oesters . De vers gevangen tarbot is vóóraf gepresenteerd en verwerkt in het menu. Mooi begeleid met wijnen. De kwaliteit is uitmuntend en de prijs is ons inziens bijpassend.
Tot de volgende keer !!
Regina L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Prachtige locatie, bediening zeer vriendelijk en verstaan hun vak, eten zeer verrassende mix van smaken . Absolute aanrader!
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We hebben super lekker gegeten met vriendelijk personeel, we gaan zeker nog eens terug.
Het is natuurlijk een duurder restaurant maar met de ah kaart goed te doen
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Als ik in Maastricht kom ga ik hier altijd, minstens een keer, lunchen of dineren. Steeds tot volle tevredenheid. Leuke amuses, mooie gerechten, prime wijnen en uitstekende bediening dit alles in een mooi restaurant, wat wil je nog meer. Een aanrader.
Danielle M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijke smaakcombinaties in elk gerecht. Duidelijke toelichting over eten en wijn. Andere opties indien je iets niet wil uit menu zijn mogelijk. Enigste minpuntje is akoestiek achterin. Bij volle bezetting komt het erg lawaaierig over.
Rmdh .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk en verrassend gegeten in een prettige ambiance, goede wijnen, goede bediening. Tempo lag soms iets te hoog, echte aanrader
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Wij hebben een hele fijne avond gehad hier. Het eten was goed, de bediening vriendelijk en de plek erg leuk. Zeker het aanraden waard!
hl25 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Fijn restaurant met interessante visgerechten op het menu. Enige puntje van aandacht was het vleesgerecht (Bavet) waar de combinatie met de saus wat minder sterk was. De oesters waren top; vers en heerlijk. De wijnen pasten mooi bij de gerechten.
Sara S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het was zeer lekker en de gastvrouw was enorm vriendelijk maar we hebben bijna 3u daar gezeten voor de lunch. Paar dingen zijn vergeten zoals vb bij de koffie zagen we dat iedereen iets kreeg maar bij ons werd dit niet gegeven.
Iris L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten!!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
De muziek was fijn en ontspannend toen we aankwamen om 19.00 maar naar mate de avond vorderde werd de muziek steeds luider en drukker. Dat was het enige minpunt voor de rest heerlijk gezeten en gegeten.
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijke keuken met veel aandacht voor de opmaak van de gerechtjes. Vriendelijke bediening in een uiterst sfeervol restaurant. Wat ‘n genot!