Rozemarijn

Havenstraat 19 6211 GJ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Rozemarijn

Creatief Frans met Limburgse gastvrijheid

In het historisch hart van Maastricht vind je Restaurant Rozemarijn. Chef Jeroen Raes heeft een pure manier van koken, gebaseerd op de klassieke Franse keuken, met een creatieve Swing, waar de oorspronkelijke smaken herkenbaar blijven. Zeeuwse, Limburgse, Vlaamse maar ook Oosterse, Arabische en Italiaanse invloeden spelen daar een rol in. Regionaal geproduceerde producten staan centraal in de keuken, samen met de Limburgse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Rozemarijn

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras
Arno W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Dit schreef ik na ons bezoek op mijn Facebook:
Soms kom je een restaurant tegen waar ALLLES klopt. Dat was gisterenavond Restaurant Rozemarijn in Maastricht. In één woord geweldig. De combinatie gerechten en wijn..... Het kon niet beter. Wat een goede bediening en wat een voortreffelijke sommelier. Een echte aanrader.
Bongenaarhome B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Wij hebben verrukkelijk gegeten in een mooie ambiance. Kortom wij hebben genoten. Wij komen zeker terug!
Sucade-vlees verrassend, lekkere wijnen.
Jelke M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijke avond gehad met ons team.
5- gangen menu + amuse. Gerechten waren nagenoeg perfect. Niet alledaagse smaken, goede kwaliteit van de producten en fantastische combinaties.
Wijnen pasten goed bij de gerechten. Bediening attent (alcoholvrije cocktail voor iemand die geen wijn dronk) en goede timing. Ontvangst had meer aandacht aan besteed mogen worden, maar dat is het enige feedback punt.

Mooie ruimte met glazen pui en ook erg leuk om de koks bezig te zien in de open keuken. Prijs- kwaliteit was top.

Kom hier zeker een keer terug.
denise.boonen .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
we kozen voor het 3 gangen lunch menu (voorgerecht - tussengerecht - hoofdgerecht) - allemaal visbereidingen en super lekker klaargemaakt en gepresenteerd - de aangepaste wijnen waren eveneens top - reeds meerdere malen bezocht en nog nooit teleurgesteld
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prima ontvangst, buiten gezeten tot onweer, even druk maar goed opgevangen.
Kwaliteit prima, 5 gangen menu ,hoeveelheid ,kan net. Halve Kreeft wel erg klein(kom uit zeeland) en liefhebber van Oosterschelde kreeft.Vlees heerlijk . Totaal een 8+
wiel2 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Zeer zeker een aanrader! De bediening was correct en zeer vriendelijk. Het menu met het bijpassende wijnarrangement was goed in balans. Al met al een geweldige avond uit!
L W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten, mooie streekproducten en alles kakelvers. Super oesters! Wijnen pasten goed bij de gerechten en de bediening was gastvrij en spontaan.
Dionne D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het eten was er heel goed, leuke creaties met verrassende effecten. De service mag wat ons betreft iets losser en spontaner zijn. Heel netjes allemaal, maar een beetje meer verhaal aan tafel maakt het geheel af.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Verrassend, verfijnd en gezellig
Nicole L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Eten,bediening,kader TOP! Genieten van de eerste tot de laatste minuut.
Wie er nog niet geweest is ,moet er zeker naar toe.
Shanna H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
We hebben het inspiratie menu genomen en hebben heeeeeerlijk genoten! Fantastische gerechten met mooie smaken die perfect op elkaar zijn afgestemd.
Trix B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Voor de 3e keer samen met mijn 2 dochters bij Rozemarijn geweest. Gezellige avond, heerlijke gerechten en lekkere bijpassende wijnen. Een top avond gehad.
K. D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Wij vonden het middelmatig vanaf de amuse tot en met het dessert.
Je kan het eten niet slecht noemen maar het is ook niks bijzonders. In deze prijsklasse verwachtten wij meer.
Het hoofdgerecht bijvoorbeeld was kabeljauw met hollandaisesaus netjes maar inspiratieloos gepresenteerd. Niks mis mee maar maar in de gemiddelde brasserie kun je dit bord ook krijgen. En dit gold eigenlijk voor alles wat we te eten hebben gekregen.
Er was maar één menu te krijgen, het werd ons mondeling voorgesteld dus keuze hadden we niet en de prijs konden we niet zien. Achteraf bleek dat men 1,50€ pp méér had aangerekend dan op hun website stond.
Antonias .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gekozen voor 5-gangenmenu inclusief wijnarragement. Hierop is niets aan te merken.
Het eten is verrassend en erg goed. Wijnen zijn ook prima.
De bediening daarentegen mist ieder gevoel voor timing.
K F.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Bediening correct maar niet vriendelijk
Eten niet gaar
Koude luchtstroom in restaurant
Bij toetje ontbrak sabayon en men zei dat het zo hoorde. Dat het erdoorheen zat
Niets van gemerkt
Nog maals gemeld geen excuus niet opnieuw
Weg
En nooit meer terug
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Leuk restaurant waar we in de serre dineerden. Het eten was goed, vooral voorafjes en hoofdgerecht. Dessert was erg vlak qua smaak. Maar de logistiek en de klantgerichtheid in het begin was echt niet goed. We hebben een uur gewacht tot we een amuse kregen en pas na 1,5 uur kwam het voorafje. Wel werd ons steeds brood aangeboden maar dat wil je niet. We hebben zelfs een paar keer gevraagd of ze ons niet vergeten waren.... er bleek boven een grote party te zijn en met kon het niet aan. Van een dergelijk restaurant mag je dat wel verwachten! Kortom een redelijke goede avond.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het was eten was heerlijk! Maar er zaten soms wel wat experimentele gerechtjes bij, waar ik de combinatie's,tonijnsteak met mango ijs (?) niet zo geslaagd vond. Hele mooie wijnkaart!
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Rozemarijn is een erg gezellig en leuk restaurant met goed eten en lekkere wijn. Een aanrader en het zit ook nog eens op een leuke plek in de stad.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We hebben voortreffelijk gegeten in een zeer gastvrije en vriendelijke sfeer.
De combinatie van het diner met het wijnarrangement maakte de avond tot in de puntjes verzorgd! De wijnen waren echt van toegevoegde waarde en van een uitstekende kwaliteit.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Met schoonzus hier gegeten. De amuses vielen tegen(flauw) maar het 5- gangen menu wat hierna volgde maakte alles goed! Heerlijke gerechten.Borden prachtig opgemaakt. Bediening wat stijfjes, er mag wat meer spontaniteit in. Jammer dat de tafeltjes zo dicht bij elkaar staan waardoor we woordelijk de conversatie van onze buren konden volgen waar wij niet op zaten te wachten!