Rozemarijn

Havenstraat 19 6211 GJ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Rozemarijn

Creatief Frans met Limburgse gastvrijheid

In het historisch hart van Maastricht vind je Restaurant Rozemarijn. Chef Jeroen Raes heeft een pure manier van koken, gebaseerd op de klassieke Franse keuken, met een creatieve Swing, waar de oorspronkelijke smaken herkenbaar blijven. Zeeuwse, Limburgse, Vlaamse maar ook Oosterse, Arabische en Italiaanse invloeden spelen daar een rol in. Regionaal geproduceerde producten staan centraal in de keuken, samen met de Limburgse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Rozemarijn

A D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekkere gerechten en leuke bediening. En niet te zuinig met het Bob arrangement!! Porties ruim voldoende, kortom helemaal okee. ????
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Een waar feest om hier jaarlijks te kunnen eten tijdens de Tefaf. Goed uitgebalanseerd menu met verrassingen, alleen de tarbot was een te klassiek gerecht, die de spanning miste. Verder erg van genoten en kijk weer uit naar de volgende keer! Een ware aanrader voor een levensgenieter. Goed wijnkaart
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Lekker gegeten, 5 gangen menu precies de goede hoeveelheden. Had gehoord achteraf dat dit restaurant bijna een Michelin ster zou hebben gekregen, of misschien wel al hebben. Ik begrijp dat. Wat mij betreft zijn ze er bijna maar nog niet helemaal. Kwam misschien doordat wij op de donderdag na Carnaval er gegeten hebben.
Ronny S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Sterwaardig restaurant

Hebben enorm genoten van de 6 gangen inspiratie menu met bijpassende wijnen, alles was een streling voor de tong.
Zeker een aanrader voor wie echt kan genieten van lekker eten.
Dank aan gans het team (zeker de Sommelier) voor de geslaagde avond.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Geweldig gegeten bij Rozemarijn. We waren er al lang niet meer geweest, maar komen er nu graag terug. Werkelijk een heel bijzonder menu met heerlijke gerechten. Gezien de kwaliteit van het eten en de wijnen al met al een schappelijke prijs.

Aanrader!
John W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Helaas duurde het allemaal heel erg lang en moesten we dingen twee keer vragen voor er gehoor aan werd gegeven. Dik 4 uur voor 5 gangen met veel tijd tussen de gangen! En de gerechten waren niet van dien aard dat ze dit ongenoegen compenseerden.
We hebben ons commentaar eerst per mail aan het restaurant gestuurd. We kregen na ook nu weer een reminder van onze kant bericht dat ze erop terug zouden komen. Hetgeen ze nog steeds niet hebben gedaan.
we gaan er niet meer heen!
Félix S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Uitstekende keuken, de gebruikte produkten zijn van hoge kwaliteit en van ongelofelijke smaak. jammer dat de wachttijden tussen de gerechten zo lang is. In elk geval een tafel die absoluut aan te raden is !!!!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten tegen een redelijke prijs, kortom een aanrader in het mooie Maastricht!
Suzanne G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijke amuses en smaakvolle gerechten. Attente bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Jammer dat er zo weinig gasten waren.
Aanmerking: bij een drie of vier gangen lunch is twee respectievelijk drie keer vis wat veel van het goede. Een gerecht met vlees was beter geweest.
karin B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben genoten!
ilse L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer goede uitleg bij de gerechten en de wijnen.
De wijnen zijn perfect gekozen.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Eten was super lekker!
Open keuken waar het toch stil is.
Kortom een fijne, gezellige avond!
Katlijn H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We vonden het eten geweldig lekker, maar de porties zijn wel heel klein.
De locatie en inrichting is gezellig. Leuk dat je de keuken kan zien vanuit de zaal.
De service kon naar ons gevoel iets beter. De bediening was zeker vriendelijk, maar er werd niet gevraagd of we nog iets extra wouden drinken toen de wijn en het water op waren, etc.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zeer verzorgd en heerlijk eten. Veel variatie en goede aanpassingen aan een dieetwens.
Personeel is attent.
Al met al een zeer goede avond.
Erwin G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Verrassende gerechten en combinatie van smaken, aangename hoeveelheden voorzien van mooie bijpassende wijnen. Kortom, heerlijk gegeten.
R D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede service, michelinster waardig
Martine T.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Mooi menu met afwisselende smaken en combinaties. Verrassende wijnen, met enthousiasme gebracht.
Een hele fijne situatie om de laatste avond van het jaar door te brengen!
Kay V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten op 30 december! Rozemarijn maakt er rond de feestdagen altijd een extra feest van. Genoten van een smakelijk 7-gangen menu met bijpassende wijnen, leuke bediening en een zeer nette prijsstelling. Een absolute aanrader voor de culinaire liefhebber!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Geweldig feestmenu! Zeer fijne smaakvolle gerechten!!
Dikke proficiat aan de chef!!!