Rozemarijn

Havenstraat 19 6211 GJ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Rozemarijn

Creatief Frans met Limburgse gastvrijheid

In het historisch hart van Maastricht vind je Restaurant Rozemarijn. Chef Jeroen Raes heeft een pure manier van koken, gebaseerd op de klassieke Franse keuken, met een creatieve Swing, waar de oorspronkelijke smaken herkenbaar blijven. Zeeuwse, Limburgse, Vlaamse maar ook Oosterse, Arabische en Italiaanse invloeden spelen daar een rol in. Regionaal geproduceerde producten staan centraal in de keuken, samen met de Limburgse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Rozemarijn

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras
Antonias .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gekozen voor 5-gangenmenu inclusief wijnarragement. Hierop is niets aan te merken.
Het eten is verrassend en erg goed. Wijnen zijn ook prima.
De bediening daarentegen mist ieder gevoel voor timing.
K F.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Bediening correct maar niet vriendelijk
Eten niet gaar
Koude luchtstroom in restaurant
Bij toetje ontbrak sabayon en men zei dat het zo hoorde. Dat het erdoorheen zat
Niets van gemerkt
Nog maals gemeld geen excuus niet opnieuw
Weg
En nooit meer terug
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Leuk restaurant waar we in de serre dineerden. Het eten was goed, vooral voorafjes en hoofdgerecht. Dessert was erg vlak qua smaak. Maar de logistiek en de klantgerichtheid in het begin was echt niet goed. We hebben een uur gewacht tot we een amuse kregen en pas na 1,5 uur kwam het voorafje. Wel werd ons steeds brood aangeboden maar dat wil je niet. We hebben zelfs een paar keer gevraagd of ze ons niet vergeten waren.... er bleek boven een grote party te zijn en met kon het niet aan. Van een dergelijk restaurant mag je dat wel verwachten! Kortom een redelijke goede avond.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het was eten was heerlijk! Maar er zaten soms wel wat experimentele gerechtjes bij, waar ik de combinatie's,tonijnsteak met mango ijs (?) niet zo geslaagd vond. Hele mooie wijnkaart!
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Rozemarijn is een erg gezellig en leuk restaurant met goed eten en lekkere wijn. Een aanrader en het zit ook nog eens op een leuke plek in de stad.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We hebben voortreffelijk gegeten in een zeer gastvrije en vriendelijke sfeer.
De combinatie van het diner met het wijnarrangement maakte de avond tot in de puntjes verzorgd! De wijnen waren echt van toegevoegde waarde en van een uitstekende kwaliteit.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Met schoonzus hier gegeten. De amuses vielen tegen(flauw) maar het 5- gangen menu wat hierna volgde maakte alles goed! Heerlijke gerechten.Borden prachtig opgemaakt. Bediening wat stijfjes, er mag wat meer spontaniteit in. Jammer dat de tafeltjes zo dicht bij elkaar staan waardoor we woordelijk de conversatie van onze buren konden volgen waar wij niet op zaten te wachten!
A D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! We hadden het "inspiratie menu" met het wijnarrangement. Goede uitleg van de wijn en de gerechten. Rozemarijn is een aanrader! Prima prijs kwaliteit verhouding.
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekkere gerechten en leuke bediening. En niet te zuinig met het Bob arrangement!! Porties ruim voldoende, kortom helemaal okee. ????
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Een waar feest om hier jaarlijks te kunnen eten tijdens de Tefaf. Goed uitgebalanseerd menu met verrassingen, alleen de tarbot was een te klassiek gerecht, die de spanning miste. Verder erg van genoten en kijk weer uit naar de volgende keer! Een ware aanrader voor een levensgenieter. Goed wijnkaart
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Lekker gegeten, 5 gangen menu precies de goede hoeveelheden. Had gehoord achteraf dat dit restaurant bijna een Michelin ster zou hebben gekregen, of misschien wel al hebben. Ik begrijp dat. Wat mij betreft zijn ze er bijna maar nog niet helemaal. Kwam misschien doordat wij op de donderdag na Carnaval er gegeten hebben.
Ronny S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Sterwaardig restaurant

Hebben enorm genoten van de 6 gangen inspiratie menu met bijpassende wijnen, alles was een streling voor de tong.
Zeker een aanrader voor wie echt kan genieten van lekker eten.
Dank aan gans het team (zeker de Sommelier) voor de geslaagde avond.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Geweldig gegeten bij Rozemarijn. We waren er al lang niet meer geweest, maar komen er nu graag terug. Werkelijk een heel bijzonder menu met heerlijke gerechten. Gezien de kwaliteit van het eten en de wijnen al met al een schappelijke prijs.

Aanrader!
John W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Helaas duurde het allemaal heel erg lang en moesten we dingen twee keer vragen voor er gehoor aan werd gegeven. Dik 4 uur voor 5 gangen met veel tijd tussen de gangen! En de gerechten waren niet van dien aard dat ze dit ongenoegen compenseerden.
We hebben ons commentaar eerst per mail aan het restaurant gestuurd. We kregen na ook nu weer een reminder van onze kant bericht dat ze erop terug zouden komen. Hetgeen ze nog steeds niet hebben gedaan.
we gaan er niet meer heen!
Félix S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Uitstekende keuken, de gebruikte produkten zijn van hoge kwaliteit en van ongelofelijke smaak. jammer dat de wachttijden tussen de gerechten zo lang is. In elk geval een tafel die absoluut aan te raden is !!!!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten tegen een redelijke prijs, kortom een aanrader in het mooie Maastricht!
Suzanne G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijke amuses en smaakvolle gerechten. Attente bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Jammer dat er zo weinig gasten waren.
Aanmerking: bij een drie of vier gangen lunch is twee respectievelijk drie keer vis wat veel van het goede. Een gerecht met vlees was beter geweest.
karin B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben genoten!
ilse L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer goede uitleg bij de gerechten en de wijnen.
De wijnen zijn perfect gekozen.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Eten was super lekker!
Open keuken waar het toch stil is.
Kortom een fijne, gezellige avond!
Katlijn H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We vonden het eten geweldig lekker, maar de porties zijn wel heel klein.
De locatie en inrichting is gezellig. Leuk dat je de keuken kan zien vanuit de zaal.
De service kon naar ons gevoel iets beter. De bediening was zeker vriendelijk, maar er werd niet gevraagd of we nog iets extra wouden drinken toen de wijn en het water op waren, etc.