Rozemarijn

Havenstraat 19 6211 GJ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Rozemarijn

Creatief Frans met Limburgse gastvrijheid

In het historisch hart van Maastricht vind je Restaurant Rozemarijn. Chef Jeroen Raes heeft een pure manier van koken, gebaseerd op de klassieke Franse keuken, met een creatieve Swing, waar de oorspronkelijke smaken herkenbaar blijven. Zeeuwse, Limburgse, Vlaamse maar ook Oosterse, Arabische en Italiaanse invloeden spelen daar een rol in. Regionaal geproduceerde producten staan centraal in de keuken, samen met de Limburgse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Rozemarijn

Donja H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
alles was tot in de puntjes verzorgd, doe zo verder, tot de volgende keer groetjes
Ank G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, fijne sfeer.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Bij " Maastricht aan Tafel " kozen wij voor Restaurant ROZEMARIJN dit leek ons een goede keuze....dachten wij
hadden we ons dit geld maar bespaard !!
Ontvangst van een ober in nonchalante kleding( ongestreken polo en gympen ) en deed neerbuigend naar ons toen we vertelden , we komen voor Maastricht aan tafel....
" Oh U komt voor het menuutje "
Het menuutje bestond alleen maar uit vis ( heel slecht, want niet iedereen houdt van vis )
er stond ook mosseltjes bij en een kaasplankje...... maar zo werd verteld, wanneer we hier voor kozen, kwam er extra geld bij !!!! ( waarom zet je het er dan bij !!
Dus de keuze was....1 zalm : wat er fantastisch uitzag een plaatje zo mooi, maar bij nader inzien niks van waarde had : 4 kleine blokjes zalm van 1 X 1 cm, met nog geen halve tomaat, wat groene blaadjes en een 1/2 schijf gele tomaat , 2 champignons
2 Zeebaars :, zag er ook weer Fantastisch uit, idem als voorgerecht net zo weinig !
Kaasplank, 4 streepjes kaas en appelstroop
Voor ons echt geen HERHALING !!
Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Mooie overzichtelijke en sfeervolle zaak, ontzettend goed en lekker eten, 3 gangen Maastricht Aan Tafel is wel net iets te weinig naar mijn mening maar ik weet zeker als je kiest voor het inspiratiemenu dat je volledig aan je trekken komt! Gastheer lijkt wat gereserveerd over te komen, heeft alles uiterst onder controle en er zal waarschijnlijk zelden iets mis gaan, maar ik miste een klein beetje persoonlijke aandacht...
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekker culinair gegeten en heerlijke wijnen gedronken !
Goede uitleg bij spijs en drank en mooie aankleding van de tafels ????
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten. Vriendelijke en professionele bediening. Altijd een genot
Femke O.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Tot in de puntjes verzorgd, zelfs voor onze zoon van 6. Een ervaring doe hij nooit zal vergeten. Wij trouwens ook niet ????. Dank voor de fijne avond!!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We aten het vijf gangen inspiratiemenu, heerlijk! Met de allergieën van mijn tafelgenoot werd zonder problemen rekening gehouden en de bediening was vriendelijk en gastvrij. In één woord super!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Als ik in Maastricht ben ga ik altijd hier dineren of lunchen. Dit is echt een van mijn favoriete restaurants. Altijd goede kwaliteit gerechten met zorg klaargemaakt, uitstekende huiswijnen, goede bediening en comfortabel interieur. Dit keer was het erg druk waardoor de wachttijd nogal lang was, hetgeen een beetje ten koste gaat van
het welbevinden. Even goed is dit een aanrader. Wij komen terug.
Arno W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Dit schreef ik na ons bezoek op mijn Facebook:
Soms kom je een restaurant tegen waar ALLLES klopt. Dat was gisterenavond Restaurant Rozemarijn in Maastricht. In één woord geweldig. De combinatie gerechten en wijn..... Het kon niet beter. Wat een goede bediening en wat een voortreffelijke sommelier. Een echte aanrader.
Bongenaarhome B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Wij hebben verrukkelijk gegeten in een mooie ambiance. Kortom wij hebben genoten. Wij komen zeker terug!
Sucade-vlees verrassend, lekkere wijnen.
Jelke M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijke avond gehad met ons team.
5- gangen menu + amuse. Gerechten waren nagenoeg perfect. Niet alledaagse smaken, goede kwaliteit van de producten en fantastische combinaties.
Wijnen pasten goed bij de gerechten. Bediening attent (alcoholvrije cocktail voor iemand die geen wijn dronk) en goede timing. Ontvangst had meer aandacht aan besteed mogen worden, maar dat is het enige feedback punt.

Mooie ruimte met glazen pui en ook erg leuk om de koks bezig te zien in de open keuken. Prijs- kwaliteit was top.

Kom hier zeker een keer terug.
denise.boonen .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
we kozen voor het 3 gangen lunch menu (voorgerecht - tussengerecht - hoofdgerecht) - allemaal visbereidingen en super lekker klaargemaakt en gepresenteerd - de aangepaste wijnen waren eveneens top - reeds meerdere malen bezocht en nog nooit teleurgesteld
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prima ontvangst, buiten gezeten tot onweer, even druk maar goed opgevangen.
Kwaliteit prima, 5 gangen menu ,hoeveelheid ,kan net. Halve Kreeft wel erg klein(kom uit zeeland) en liefhebber van Oosterschelde kreeft.Vlees heerlijk . Totaal een 8+
wiel2 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Zeer zeker een aanrader! De bediening was correct en zeer vriendelijk. Het menu met het bijpassende wijnarrangement was goed in balans. Al met al een geweldige avond uit!
L W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten, mooie streekproducten en alles kakelvers. Super oesters! Wijnen pasten goed bij de gerechten en de bediening was gastvrij en spontaan.
Dionne D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het eten was er heel goed, leuke creaties met verrassende effecten. De service mag wat ons betreft iets losser en spontaner zijn. Heel netjes allemaal, maar een beetje meer verhaal aan tafel maakt het geheel af.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Verrassend, verfijnd en gezellig
Nicole L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Eten,bediening,kader TOP! Genieten van de eerste tot de laatste minuut.
Wie er nog niet geweest is ,moet er zeker naar toe.