Rozemarijn

Havenstraat 19 6211 GJ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Rozemarijn

Creatief Frans met Limburgse gastvrijheid

In het historisch hart van Maastricht vind je Restaurant Rozemarijn. Chef Jeroen Raes heeft een pure manier van koken, gebaseerd op de klassieke Franse keuken, met een creatieve Swing, waar de oorspronkelijke smaken herkenbaar blijven. Zeeuwse, Limburgse, Vlaamse maar ook Oosterse, Arabische en Italiaanse invloeden spelen daar een rol in. Regionaal geproduceerde producten staan centraal in de keuken, samen met de Limburgse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Rozemarijn

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras
Ronny S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Sterwaardig restaurant

Hebben enorm genoten van de 6 gangen inspiratie menu met bijpassende wijnen, alles was een streling voor de tong.
Zeker een aanrader voor wie echt kan genieten van lekker eten.
Dank aan gans het team (zeker de Sommelier) voor de geslaagde avond.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Geweldig gegeten bij Rozemarijn. We waren er al lang niet meer geweest, maar komen er nu graag terug. Werkelijk een heel bijzonder menu met heerlijke gerechten. Gezien de kwaliteit van het eten en de wijnen al met al een schappelijke prijs.

Aanrader!
John W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Helaas duurde het allemaal heel erg lang en moesten we dingen twee keer vragen voor er gehoor aan werd gegeven. Dik 4 uur voor 5 gangen met veel tijd tussen de gangen! En de gerechten waren niet van dien aard dat ze dit ongenoegen compenseerden.
We hebben ons commentaar eerst per mail aan het restaurant gestuurd. We kregen na ook nu weer een reminder van onze kant bericht dat ze erop terug zouden komen. Hetgeen ze nog steeds niet hebben gedaan.
we gaan er niet meer heen!
Félix S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Uitstekende keuken, de gebruikte produkten zijn van hoge kwaliteit en van ongelofelijke smaak. jammer dat de wachttijden tussen de gerechten zo lang is. In elk geval een tafel die absoluut aan te raden is !!!!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten tegen een redelijke prijs, kortom een aanrader in het mooie Maastricht!
Suzanne G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijke amuses en smaakvolle gerechten. Attente bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Jammer dat er zo weinig gasten waren.
Aanmerking: bij een drie of vier gangen lunch is twee respectievelijk drie keer vis wat veel van het goede. Een gerecht met vlees was beter geweest.
karin B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben genoten!
ilse L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer goede uitleg bij de gerechten en de wijnen.
De wijnen zijn perfect gekozen.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Eten was super lekker!
Open keuken waar het toch stil is.
Kortom een fijne, gezellige avond!
Katlijn H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We vonden het eten geweldig lekker, maar de porties zijn wel heel klein.
De locatie en inrichting is gezellig. Leuk dat je de keuken kan zien vanuit de zaal.
De service kon naar ons gevoel iets beter. De bediening was zeker vriendelijk, maar er werd niet gevraagd of we nog iets extra wouden drinken toen de wijn en het water op waren, etc.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zeer verzorgd en heerlijk eten. Veel variatie en goede aanpassingen aan een dieetwens.
Personeel is attent.
Al met al een zeer goede avond.
Erwin G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Verrassende gerechten en combinatie van smaken, aangename hoeveelheden voorzien van mooie bijpassende wijnen. Kortom, heerlijk gegeten.
R D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede service, michelinster waardig
Martine T.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Mooi menu met afwisselende smaken en combinaties. Verrassende wijnen, met enthousiasme gebracht.
Een hele fijne situatie om de laatste avond van het jaar door te brengen!
Kay V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten op 30 december! Rozemarijn maakt er rond de feestdagen altijd een extra feest van. Genoten van een smakelijk 7-gangen menu met bijpassende wijnen, leuke bediening en een zeer nette prijsstelling. Een absolute aanrader voor de culinaire liefhebber!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Geweldig feestmenu! Zeer fijne smaakvolle gerechten!!
Dikke proficiat aan de chef!!!
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We zochten een leuk en goed restaurant voor een lunch tijdens het shoppen en vonden restaurant Rozemarijn op TripAdvisor. Het was verrassend lekker. We bestelden de 4-gangen eindejaarsmenu en werden verwend van de eerste tot zelfs na de laatste gang. Elk gerechtje was een schilderijtje en ook zeer lekker. Ook na de menu kregen we bij de koffie nog 3 koffieamuses. Echt super! Je moet het maar doen om je klanten zulk een prachtige service te verlenen! Dit restaurant mag van ons zeker beloond worden met een ster. Wij gaan zeker terug als we in Maastricht zijn.
Carol B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Eten heerlijk, bediening kon stukken beter voor dit geld. Gaven je niet gevoel van welkom te zijn, matig personeel. Prijs kwaliteit verhouding daardoor niet goed.. mensen naast ons klaagden ook paar keer over dingetjes.
geboll .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heel lekker gegeten.
Correcte bediening.Prijs-kwaliteitsverhouding prima,voor herhaling vatbaar.
Mooie gerechten op een perfecte manier bereid.
Gera V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Kerstavond hier gegeten. Erg lekker met goede wijnen. Leuke gerechten met meerdere amuses en hapjes bij de koffie. Dat allees heel betaalbaar.
camiel S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, mooie kaart, prachtige opmaak en goede smaken. Prettige sfeer, zeer tevreden.