Rozemarijn

Havenstraat 19 6211 GJ Maastricht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Makreel-Antiboise-Olijfolie
  • Hoofdgerechten
    • Lam-Bloemkool-Vadouvan
  • Nagerecht
    • Zomer-2018-Heet

Over het restaurant Rozemarijn

Creatief Frans met Limburgse gastvrijheid

In het historisch hart van Maastricht vind je Restaurant Rozemarijn. Chef Jeroen Raes heeft een pure manier van koken, gebaseerd op de klassieke Franse keuken, met een creatieve Swing, waar de oorspronkelijke smaken herkenbaar blijven. Zeeuwse, Limburgse, Vlaamse maar ook Oosterse, Arabische en Italiaanse invloeden spelen daar een rol in. Regionaal geproduceerde producten staan centraal in de keuken, samen met de Limburgse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Rozemarijn

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren
9,2

Jouw recensie over het restaurant Rozemarijn

Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk eten waar werkelijk niets op valt aan te merken. Lekkere wijn, professionele en vriendelijke bediening. Vijf sterren!
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Een gezellige avond met een zeer verzorgd menu.
Wijn combinaties perfect en fijn dat er ook een bob variant is.
Lin W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wij kwamen bij Rozemarijn terecht via een suprisediner (3 gangen-3 gerechten) bij Wijnspijs. Wij waren enorm verrast door het dessert dat wij Rozemarijn kregen. Daar wilden we meer van! Dus toen hebben we voor de volgende dag gereserveerd. We hadden iets meer dan anderhalf uur de tijd (daarna een theatervoorstelling). Volgens de bediening konden zij ons prima 4 gangen serveren. En dat hebben ze gedaan, op een hele relaxte manier (in een vol restaurant). Wat een professionaliteit! En het diner was onwaarschijnlijk lekker. Fantastische smaken en combinaties! Je betaalt dan wel iets meer, maar dat is absoluut de moeite waard. Als wij weer een keer in Maastricht zijn, komen we hier zeker weer!
Wieb B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Rozemarijn ligt goed vindbaar in het hart van Maastricht, op een rustig plekje midden in het winkelgebied en een paar stappen van de Maas. De ontvangst is prettig en professioneel. De bediening wordt door drie mensen uitgevoerd, die we ook alle drie aan tafel krijgen. We kiezen een voortreffelijk viergangen menu waaraan verrassende keuzen ten grondslag liggen. De bijbehorende wijnen zijn prima. En zo zijn ‘wijn en spijs’ dik in orde. Minder vinden we de entourage. Het is allemaal keurig en verzorgd maar we misten sfeer en verbonden gastmensschap. De bediening is op inhoud professioneel, maar verbindt zich niet met de gasten (althans niet met ons). De toelichtingen zijn juist maar vormelijk en klinken aan elk tafeltje identiek. Ook qua stijl en inrichting is er geen eenduidig beeld. Maar verder een aanrader voor een avondje culinair genieten.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
We wwaren hier met de AH restaurantactie. Hebben het menu met 1 tussengerecht uitgebreid. Alles was fantastisch en er werd prima ingespeeld op het feit dat ik geen kaas eet. Ik kan werkelijk geen puntje van kritiek bedenken....complimenti!!!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Weer genoten van een top lunch. 4 gangen lunch is echt een aanrader!
john D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Inspiratie menu is inderdaad inspirerend. Wijnarragement met een paar zeer verrassende wijnen. Muziek zou iets zachter kunnen.
Zeer de moeite waard!
Frederic F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Zoals altijd heel goed! Wij komen 2 à 3 keer per jaar van Luxemburg sinds enkele jaren en vinden het nog steeds uitstekend! Heel vriendelijke staff! De eerste keer was puur toeval door suggestie van een studente op straat wanneer we voorbij kwamen en een restaurant zochten! Vooral zo voort doen! top! Frédéric Feyten
Hesselpz .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Gewoon een uitstekend restaurant met mooie centrale locatie in centrum van Maastricht. Vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Zoals altijd.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
We hebben samen met onze kinderen bij Rozemarijn gegeten, er werd goed meegedacht voor de ze. De kok kwam nog even toelichten aan de jongens wat hij voor ze had gemaakt, zeer geslaagde avond !
Kim R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Het eten was heel flauw en niet goed afgekruid. Wat ook niet te snappen is, ze staan met 4 personen in de keuken en dan moet de lieve dame uit de zaal nog de kaasplankjes voorbereiden, terwijl deze al meer dan voldoende werk heeft. Ik denk dat ze het in de keuken een beetje te laks aan het werk gaan, er zit ook geen tempo in. Jammer maar voor die prijs verwacht je wel een totaal ander niveau.

Ps de wijnen waren top.
riek V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
We zaten heerlijk buiten onder de bomen. Het eten was verrassend, heerlijke amuses, mooi opgemaakte gerechten, vriendelijke bediening. Het wijnadvies bij de gerechten kon beter.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
De tijd tussen de gerechten was soms erg lang, 60 minuten. De presentatie en diner zelf was echter super
Brigitte L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Fijn restaurant op mooie locatie. Apart eten.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
zeer lang moeten wachten tot we de kaart kregen.
als eerste tafel hadden we de indruk dat de tijd werd gerokken om samen met andere tafels, ook de laatste, te worden geserveerd.
2 uur 30 voor een 2 gangen lunch is veel te lang.
het eten was redelijk maar wel onder ons verwachtingsniveau
In de glazen orangerie tegen het raam was het na verloop van tijd ( circa2 uur) kil geworden
Inekerwit D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Rozemarijn was niet bij ons bekend, we komen uit Twente, maar we zijn blij verrast over onze keuze voor Rozemarijn. Het menu was wat uitstekend en zeer bijzonder smaakvol, een compliment voor de keuken. De bediening was zeer vriendelijk, een aanrader dus.
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk buiten op het plein. Gastheer was vriendelijk. Eten was zalig
Jaklien V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Bij toeval kwamen we in dit restaurant terecht en we vragen ons af waarom het nog geen Michelin ster heeft. Wat een heerlijk eten, wat een zalige bijpassende champagnes, wat een fijne sfeer. Alle gerechten waren zalig en verfijnd. Leuk om de keuken te kunnen zien.
Robbert R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Sfeer vol restaurant. Heerlijk gegeten . Goede wijnen . Vriendelijk personeel. Aanrader