Roz

31-206833583

Meer informatie over restaurant Roz

VanderWaal89 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Heerlijke shoarma en saus en eindelijk een tent met hete SAMBAL!!
JAMMER: dat er niemand is die ook maar een beetje Nederlands spreekt, je mag dan ook zeker blij zijn als je in een keer je juiste bestelling ontvangt en ik vind het ook zeer treurig dat er geen mogelijk bestaat om te pinnen in deze tijden. Een ander pluspuntje zou zeker ook een bezorglijn zijn.
Shirin .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
Al jaren vaste stek, erg lekker vooral de schotels, lekker verse salade, aardappelschijfjes en kwalitatief vlees! Kebab en shoarma zijn aanraders! Evenals de sausje, met name het peppersausje doet z'n naam eer aan! In verhouding iets duurder dan de gemiddelde shoarma-tent, maar voor speciale gelegenheden een aanrader.
Personeel is erg vriendelijk!
Interieur/sfeer is wat minder en vaak is het er koud...maar uiteindelijk weerhoudt dat ons er niet van om er al jaren te komen.
Mrbokie .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Ik vond het ok, het is dat de eigenaar er mij met een standaardpraatje op moest wijzen dat dit toch wel de allerbeste lamsshoarma van Amsterdam en omgeving is. Ik vond de 'grote' shoarma aan de kleine kant en je betaald er redelijk veel voor. Maar goed, de shoarma was zeker lekker maar of zij zich nou zo onderscheiden van de rest, dat weet ik niet.